quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Dik en dik verdiend.
En na een mindere wedstrijd er niet weer meteen uithalen.quote:
Graag duiding.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Ik begin Arend Martijn nu wel iets beter te begrijpen m.b.t. Nieuwkoop.
Je shirt uittrekken alsof je de cl binnenschietquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:59 schreef hhh38 het volgende:
Zo, Groningen weet ook weer waar het staat
Zeg rot eens ff opquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Je shirt uittrekken alsof je de cl binnenschiet
Ja Slory en Sauerquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En na een mindere wedstrijd er niet weer meteen uithalen.
Arne moet godnondeju eens vast gaan houden aan 2 namen.
Ja oke dat is wel vermoeiend.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word heel moe van deze joker die ineens overal moet zeggen dat hij voor NEC is.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel vermoeiend.
Groetjes uit de hel van Eindhoven.
Ben gewoon ontzettend trotsquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Dik en dik verdiend.
Hij zat er ook helemaal doorheen weer.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wieffer steekt er niet eens bovenuit in een wedstrijd tegen een KKD club.
Ziedend ziedend ziedendquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word heel moe van deze joker die ineens overal moet zeggen dat hij voor NEC is.
Een Guusje Til zeg maar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Feyenoord heeft gewoon zo'n 'domme' kracht nodig die gewoon meters blijft maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |