Nee hoor ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:10 schreef diana1980 het volgende:
Ik ben geloof ik de enigste maar ik wordt hier helemaal blij van![]()
![]()
Misschien van de halve finale maar da's ook nog een twijfelgeval.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is iig zo kneiter 90's als het maar kan en het blijft hangen.
Niet mijn stijl maar zie het toch wel aan de linkerkant eindigen.
#preboomer
Nee hoor lang niet de enige.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:10 schreef diana1980 het volgende:
Ik ben geloof ik de enigste maar ik wordt hier helemaal blij van![]()
![]()
Dat valt wel mee toch? You are my broccoli en Mia en Dion zou ik niet echt als normaal bestempelen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:33 schreef Greys het volgende:
Krijg net een appje van een ouder familielid 'waarom kan NL nou NOOIT EENS een normaal lied sturen'.
Eh we doen al tien jaar niet anders.
Wacht maar tot je het TikTok dansje hebt ingestudeerd!quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Euh ja, ik vind het niet zo goed geloof ik, vind het rijmelarij van likmevestje en als het dan nog muzikaal spannend zou zijn, maar ook dat mis ik.
Misschien draai ik nog bij, maar vooralsnog niet blij, om met de rijmkunsten van Joost te spreken.
Ik vind het zelfs in het "genre" partysongs ook gewoon zwak, Kroatië dendert hier aan alle kanten overheen. En als Zwitserland het kan vertalen naar een live-setting die ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nou Jan. Even Hatari kijken misschien.
S10 en Arcade waren dan weer wel normaal, zit je in de afgelopen 5 jaar 2x goedquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? You are my broccoli en Mia en Dion zou ik niet echt als normaal bestempelen.
Die zitten nog vers in het geheugen van de mensen
Wie had dat nou verwacht van deze artiest? O ja iedereen die niet door zijn gekleurde songfestivalbril keekquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Euh ja, ik vind het niet zo goed geloof ik, vind het rijmelarij van likmevestje en als het dan nog muzikaal spannend zou zijn, maar ook dat mis ik.
Misschien draai ik nog bij, maar vooralsnog niet blij, om met de rijmkunsten van Joost te spreken.
Mia en Dion zongen vals, het lied was op zich een normale pophit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? You are my broccoli en Mia en Dion zou ik niet echt als normaal bestempelen.
Die zitten nog vers in het geheugen van de mensen
Ik had echt geen grammy-materiaal verwacht, maar dit is me voor Joost toch net te tam allemaal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie had dat nou verwacht van deze artiest? O ja iedereen die niet door zijn gekleurde songfestivalbril keek
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef TheVulture het volgende:
quote:Ik hoef geen escargots, hoef geen fish 'n chips
Hoef geen paella, no, ik weet niet eens echt wat dat is
Zet de radio aan, ik hoor Stromae met "Papaoutai"
Zal niet stoppen, tot ze zeggen: "Ja, ja, dat doet 'ie goed, ey"
Dit is toch een sad Dutch song?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:14 schreef superniger het volgende:
Volgend jaar gewoon weer een sad Dutch song sturen.
Heerenveen, Thialf, 2025!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |