Ik vind het ook leuk. Maar ik denk niet dat dit een breed publiek aanspreekt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:58 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat jullie misschien iets te hoge verwachtingen hadden? Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar goed, ja ik geloof dat ik het toch wel leuk vind. En het is ook écht Nederlands.
Het enige waar ik op hoop, is dat on stage de muziek nog iets vetter klinkt, maar verder maakt het mijn verwachtingen wel waarquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:58 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat jullie misschien iets te hoge verwachtingen hadden? Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar goed, ja ik geloof dat ik het toch wel leuk vind. En het is ook écht Nederlands.
Oh wauwquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:59 schreef Nexum het volgende:
Ik vind dit geweldig, had ik niet verwacht eigenlijk
Wat ik wat onhandig vind is het 'beledigen' van eten uit andere landen. Een commentator in zo'n land gaat daar ook wat over zeggen natuurlijk...quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk. Maar ik denk niet dat dit een breed publiek aanspreekt.
Dat ligt ook een beetje aan de odds. Als Joost een borderline kwalificatie gaat zijn, dan krijgt hij niet zoveel aandacht, vrees ik. Iedereen vecht voor de aandacht, maar je wil ook niet als een Hovi Star of Michael Ben David overkomen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:58 schreef Fascination het volgende:
Dit gaat wel een publiekslieveling worden
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het leuk maar heb echt géén idee hoe ze hier in het buitenland op gaan reageren
Kroatie vind ik zelf pakkender.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:00 schreef Nexum het volgende:
Dit is zo'n heerlijk feestnummer en doet dit echt TIEN keer beter dan een Kroatië of een Estland imo
Kwalificeren zou denk ik geen issue moeten zijn. Om de finale te halen moet je vooral opvallen, en dat doet dit wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan de odds. Als Joost een borderline kwalificatie gaat zijn, dan krijgt hij niet zoveel aandacht, vrees ik. Iedereen vecht voor de aandacht, maar je wil ook niet als een Hovi Star of Michael Ben David overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |