Voor de liefhebbers staat deze nu open.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:37 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met een 1e 2e hypotheek:
Drinks Republic B.V.
¤ 250.000 | 9,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/drinks-republic-b-v/
Als het geld voor de 1e hypotheek tzt inderdaad gebruikt gaat worden voor een verbouwing van het woonhuis zal de waarde hiervan ook wat stijgen. Het lijkt mij geen onaardig project.
Bedankt! Ziet er solide uit.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:58 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met een 1e hypotheek op een nog te bouwen B & B en voorzien van een gedeeltelijk bouwdepot:
Sieds de Jong
¤ 250.000 | 8,5% rente | 12 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/sieds-de-jong/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over het non-publieke project, niet het project van Siedsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:28 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
"... omdat er een gasleiding over het terrein liep welke pas begin 2024 weggehaald zou worden door Enexis....."
Die ligt er dus nog steeds (?)
Sieds openquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:33 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Gaat over het non-publieke project, niet het project van Sieds
verkeerde quote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:18 schreef Jaco078 het volgende:
En nog een linkje op Collin, ook deze met een ruim dekkende LTV, 2e hypotheek. Nog niet in pré gepubliceerde propositie.
SchoenenzaakSchoenen en crowdfunding zijn niet altijd een gelukkige combinatie geweest, denk aan Schlichting en aan Van os(Wagtho).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch meegepakt op basis van goed verhaal en prima zekerheden.Pecunia non olet
Eens, zekerheden zijn echter meer dan prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:53 schreef obligataire het volgende:
[..]
Schoenen en crowdfunding zijn niet altijd een gelukkige combinatie geweest, denk aan Schlichting en aan Van os(Wagtho).
Toch meegepakt op basis van goed verhaal en prima zekerheden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:16 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje op Collin, van een nog niet in pré geblucieerde propositie
1e hypotheek met gunstige LTVAlhoewel het OG + perceel niet supercourant is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:16 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje op Collin, van een nog niet in pré geblucieerde propositie
1e hypotheek met gunstige LTVOok een aardige. Ik heb wel de indruk dat de heren aardig op leeftijd zijn gezien de omstandigheid dat ze beiden al 40 jaar DGA zijn. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn maar ik vind dat een hoofdstukje continuïteit in een EBI eigenlijk niet zou mogen ontbreken. Ik zou wel willen weten of de heren de opvolging geregeld hebben. Bij opvolgende zoons/dochters staat het meestal wel vermeld dus dan kan je afvragen waarom hier niets is opgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Thumbs up voor jou, uiterst correct!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:52 schreef Bieselke het volgende:
@:mohamed91spices Net een mail gekregen van D*si & D*vi Gouda dat ik recht zou hebben op een incentive. Aangezien ik maar 250 heb geinvesteerd daar, zou ik hier eigenlijk geen recht op moeten hebben. Maar even gemaild naar de zaak om hun dit te laten checken, neit dat ze met onnodig veel gratis maaltijden moeten voorzien.
Klopt, maar buiten dat: zou die gasleiding inmiddels niet weg zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:33 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Gaat over het non-publieke project, niet het project van Sieds
verkeerde quote
Ik vraag me af wanneer ze open gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:52 schreef Bieselke het volgende:
@:mohamed91spices Net een mail gekregen van D*si & D*vi Gouda dat ik recht zou hebben op een incentive. Aangezien ik maar 250 heb geinvesteerd daar, zou ik hier eigenlijk geen recht op moeten hebben. Maar even gemaild naar de zaak om hun dit te laten checken, neit dat ze met onnodig veel gratis maaltijden moeten voorzien.
Volgens de mail naar verwachting medio mei.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:05 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze open gaan.
Volgens mij (maar ik heb ze niet allemaal nagekeken....) was het tot voor kort zo dat alle investeerders een incentive kregen ongeacht inleg. Bij Sizz bijvoorbeeld nog wel. Misschien waren ze dat bij HCN zo gewend......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:52 schreef Bieselke het volgende:
Staat nu echt open.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:00 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers staat deze nu open.
Zelf basis meegenomen.
En inmiddels (10.10 uur) weer dicht.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:22 schreef raser1981 het volgende:
Non-publieke funding CCFZal er wel weer eentje worden met meerdere deelaflossingen en dus meer administratie. Staat dan wel 2% extra rente tegenover, vaak zijn dit soort deelaflossingen zonder extra rente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontwikkelproject dus er kan nog van alles misgaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:41 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Zal er wel weer eentje worden met meerdere deelaflossingen en dus meer administratie. Staat dan wel 2% extra rente tegenover, vaak zijn dit soort deelaflossingen zonder extra rente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |