Sinds die nieuwe betaalprovider er is, vind ik het sowieso een stuk lastiger geworden om bijvoorbeeld even gauw het saldo aan te vullen vlak voor een livegang of om bijvoorbeeld een inleg nog wat op te hogen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:06 schreef impact9 het volgende:
Mazzel voor diegene met saldo in hun wallet
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:38 schreef delcielo het volgende:
[..]
Hier de motivatie:Vrij ingewikkelde. Dus het pand is gekocht voor 1.8 mio, er zijn 3 toekomstige units verkocht en betaald, transformatie moet nog gestart worden. Dus 685k + 486k (openstaand vorige) = 1.17mio op 1.8 mio huidige waarde. Als er nog resterende units verkocht worden daalt de LTV heel snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bouwrisico is dus eigenlijk niet echt voor ons. De bouw start als er nog 1 unit is verkocht en afgelost aan CCF en dan is het 770k op 1.8 mio. Zelfs als de bouw mislukt en de laatste 2 nooit verkocht worden, is het risico voor CCF vrij laag denk ik?
De bagholders zijn dan de mensen die een toekomstige appartment hebben gekocht en betaald zonder onderliggend hypotheekrecht. Waarom zou je dat eigenlijk doen?!
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:32 schreef zeeland6 het volgende:
Je moet bij CCF blijkbaar zelf vragen om de dagrente bij te laat afgeloste leningen. Bij mij alsnog Exvero-1 vertragingsrente bijgeschreven. Even op letten dus.
Fijn dan zal het wel bij iedereen gebeurd zijn. Dank voor de oplettendheid.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:59 schreef plamp het volgende:
[..]Mogelijk dankzij jouw bericht is bij mij ook een klein bedrag gemarkeerd "periode 37" bijgeschreven.
Ja, maar deze zal wel afgerond zijn denk ik:quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:22 schreef NaRegenDeZon het volgende:
https://www.faillissement(...)efsteakclub-b-v.aspx
Was dit niet een cf project ?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:32 schreef Bieselke het volgende:
Vervroegde aflossing Kwalita*ia Emi*claer HCN:Ja, jammer maar dat hoort er af en toe bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Centjes zijn inmiddels netjes op de rekening bijgeschreven.
Ik neem aan dat voor de verkochte appartementen deel royement is verleend. De resterende verkoopwaarde bedraagt volgens de pitch nog zo'n 1.438.500, hiervan moet eerst de bestaande lening worden afgelost en dan tenslotte deze.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:10 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Vrij ingewikkelde. Dus het pand is gekocht voor 1.8 mio, er zijn 3 toekomstige units verkocht en betaald, transformatie moet nog gestart worden. Dus 685k + 486k (openstaand vorige) = 1.17mio op 1.8 mio huidige waarde. Als er nog resterende units verkocht worden daalt de LTV heel snel.
Bouwrisico is dus eigenlijk niet echt voor ons. De bouw start als er nog 1 unit is verkocht en afgelost aan CCF en dan is het 770k op 1.8 mio. Zelfs als de bouw mislukt en de laatste 2 nooit verkocht worden, is het risico voor CCF vrij laag denk ik?
De bagholders zijn dan de mensen die een toekomstige appartment hebben gekocht en betaald zonder onderliggend hypotheekrecht. Waarom zou je dat eigenlijk doen?!
Ik zat niet in deze lening, maar zo af en toe een vervroegde aflossing vind ik op zich niet erg. Toch weer totaal 2% extra rente en nieuwe HCN projecten hebben nu vaak 1% meer rente, zodat je het eerder afgeloste bedrag weer tegen een hoger rendement opnieuw kan investeren. De maanden dat ik zowel in bedrag als percentage het hoogste rendement had zijn de maanden met vervroegde aflossingen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:36 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, jammer maar dat hoort er af en toe bij.
Centjes zijn inmiddels netjes op de rekening bijgeschreven.
De vorige pitch bevatte fouten over financieringen bij KOM. Ik heb dit gemeld bij CCF, maar geen reactie ontvangen. Wellicht was dit de aanleiding voor een nieuwe pitch, wel jammer dat de andere schulden nog steeds niet volledig staan genoemd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:43 schreef delcielo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat voor de verkochte appartementen deel royement is verleend. De resterende verkoopwaarde bedraagt volgens de pitch nog zo'n 1.438.500, hiervan moet eerst de bestaande lening worden afgelost en dan tenslotte deze.
Doe dan even een MotoGP ticket als incentive.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:24 schreef Slijker het volgende:
Nieuwe van Lenferink
https://url42.collincrowd(...)L7RsJPwgFU3MAw-3D-3D
Ik investeer niet in een COA!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:24 schreef Slijker het volgende:
Nieuwe van Lenferink
Daar heb ik totaal geen moeite mee, het is een functie die keihard nodig is. Komt bij dat zelfs als je een strenge asielpolitiek aan hangt de mensen die hier al zijn fatsoenlijk opgevangen moeten worden. Of het een goede investering is, moet ik later nog een mening over vormen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mis de EBI en met name de evt links hierin naar de Dun&Bradstreet rapportenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:24 schreef Slijker het volgende:
Nieuwe van Lenferink
Automatisch toezeggen maar voor 50% toegekend.|Ik kan wel weer een HCN projectje meenemen, maar heb niet echt zin in de helft van mijn vaste bedrag. Eerst maar eens kijken hoe snel die volloopt en of er dan zondag naar verwachting nog ruimte is om te verhogen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:09 schreef pkaiser het volgende:
Nieuwe WokToGo bij HCN
https://horecacrowdfundin(...)o-groningen-69mnr7lk
Veel vastgoedklanten, of althans klanten met leegstand vastgoed, gehad die aan het COA verhuurden en die hadden de jackpot in handen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga "eens" stemmen. Van de voorgestelde 6 maanden aflossingsvrij was er al eerder 3 maanden alleen rente betaald (november, december en januari) en vandaag is de rente van februari betaald, dan kunnen 2 extra maanden alleen rente er ook nog wel bij. En dan eens zien of het ze lukt vanaf mei wel weer aflossing te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |