quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:41 schreef Ebinas het volgende:
Weer in beeld, geen waarschuwing.
Regel is dus een wassen neus
[ afbeelding ]
Dilano is gewoon een heel glibberig ventje. Zo de wind waait, waait mijn jasje, zolang hij er maar beter van wordt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dilano liegt tegen Jimmy bv over dat hij niet weet wie hem op de bank hebben gezet.
Tom zou nooit liegen tegen Jimmy.
In feiten liggen ze niet in bed, ze zitten half liggend niet anders dan op de bank in de woonkamer!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:41 schreef kiki2024 het volgende:
ze mochten overdag toch niet meer in bed liggen, want er zou geld uit de jackpot gaan. wat doet Ashley nu dan
ok waarom de waarschuwing dan ? ze ligt onder de dekens in bedquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In feiten liggen ze niet in bed, ze zitten half liggend niet anders dan op de bank in de woonkamer!
Morgen mogen ze weer sporten , althans tot nu toe is dat iedere vrijdagmiddagquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan BB niet keertje weer een challenge doen om coins te verdienen of zo? gewoon iets waardoor ze niet op bed of op de bank of buiten zitten
Dat snap ik ook niet waarom men hier nu mee komt want in die groene kamer doen ze niet anders dan liggen. Beetje willekeur beleid. Liggen en slapen in de slaapkamer is wat anders en dat zou je kunnen bestraffen mits je niet zwak ziek of misselijk bent.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ok waarom de waarschuwing dan ? ze ligt onder de dekens in bed
Volgens mij lagen er toen mensen te slapen? net als dinsdag toen Jimmy en Dillie kooktenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ronahi en Tom -> de fouten zoeken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn toch helemaal geen secret missions geweest?
Uit bed nu, lijkt mij vrij duidelijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet waarom men hier nu mee komt want in die groene kamer doen ze niet anders dan liggen. Beetje willekeur beleid. Liggen en slapen in de slaapkamer is wat anders en dat zou je kunnen bestraffen mits je niet zwak ziek of misselijk bent.
ik heb ze nog in geen 1 RLS zo veel zijn liggen hangen niks doen als dit jaar BBquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef Kodiak100 het volgende:
De regel is niet liggen in bed
Heel simpel en helder lijkt me
ja Ma zei gisteren ook dat ze waarschuwing hebben gehad, dan moeten ze het idd nu ook doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Zullen ze het record van Rob verbroken hebben??quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ze nog in geen 1 RLS zo veel zijn liggen hangen niks doen als dit jaar BB
idd, karin ligt gewoon onder de dekens met haar hoofd op een kussen. waarschuwing zonder gevolgen..slap weerquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja Ma zei gisteren ook dat ze waarschuwing hebben gehad, dan moeten ze het idd nu ook doen
Oh, wat holt dat programma achteruit.......quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef Kodiak100 het volgende:
De regel is niet liggen in bed
Heel simpel en helder lijkt me
gewoon geld uit de potquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
Nu wordt het idd wel tricky met Ka die helemaal onder de dekens ligt
T/m zondag regenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:48 schreef Ireth het volgende:
Gooi er gewoon eens een langdurige opdracht in. Desnoods die ballenbak van vorig jaar terug... wat zijn de weersvoorspellingen??
Nick kon er ook wat van in mijn geheugenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zullen ze het record van Rob verbroken hebben??
Meteen een goede reden om weer op de bank te zettenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon geld uit de pot
laat BB de boel maar eens op scherp zetten
maar dan ook overdag geen anderen meer in bed om wat voor een reden dan ook
Ze liggen niet, ze zitten rechtop in bed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Uit bed nu, lijkt mij vrij duidelijk
Kodiak100 in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
15:20
Big Brother spreekt de bewoners aan.
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geldt is niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
Na ongeveer 5 minuten herhaalt BB zich nog maar eens met de mededeling
Iedereen nu uit bed, laatste Waarschuwing
Kijk nog eens goedquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze liggen niet, ze zitten rechtop in bed.
karin ligt onder de dekens. die zit nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:48 schreef kiki2024 het volgende:
nu liggen ze allebei in bed....als Tyrone een waarschuwing krijgt moeten hun die ook krijgen
ja dan nu gewoon bestraffen iddquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Uit bed nu, lijkt mij vrij duidelijk
Kodiak100 in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
15:20
Big Brother spreekt de bewoners aan.
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geldt is niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
Na ongeveer 5 minuten herhaalt BB zich nog maar eens met de mededeling
Iedereen nu uit bed, laatste Waarschuwing
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ze liggen niet. Punt
Dat kan niet het zijn houten barakken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef mazaru het volgende:
In de volgende BB moeten ze die bedden gewoon de grond in laten zakken zodat ze er niet op kunnen liggen. En pas om 10 uur 's avonds weer omhoog laten komen.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
Maar goed
tis ook wat er vanuit de productie wordt gecreeerd
geen reet te doen
dus iedereen gaat hangen
BB had dat vanaf het begin al duidelijk moeten zeggen , paar keer waarschuwing : niet luisteren boetequote:
preciesquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Maar stel dan ook die regel niet en verzin gewoon betere opdrachen
Of ze nu in hun bed liggen, of op de bankhangen, het verschil is niet groot.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:50 schreef kiki2024 het volgende:
ze hebben ook totaal geen respect voor BB, gister nog een waarschuwing tot 2x toe, en doen gewoon weer doen
Inderdaad, het is ridicuul om op de helft van dit seizoen hier nu mee te komen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
BB had dat vanaf het begin al duidelijk moeten zeggen , paar keer waarschuwing : niet luisteren boete
Dan op zijn kant laten klappen en dat ze dan in een slot vallen die alleen door BB losgemaakt kan worden. Opklapbedden!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan niet het zijn houten barakken.
Of nu nog een reminder en dan is het echt klaar met waarschuwen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
BB had dat vanaf het begin al duidelijk moeten zeggen , paar keer waarschuwing : niet luisteren boete
Echt nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is ridicuul om op de helft van dit seizoen hier nu mee te komen.
dan moet bb geen waarschuwing geven en dreigen met geld uit de pot.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze nu in hun bed liggen, of op de bankhangen, het verschil is niet groot.
Wat al eerder is beschreven, geef ze wat te doen.
Heb jij ander beeld??quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Alice niet in bed
Nee die ligt op de bank buiten en binnen op de bank liggen die gasten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Alice niet in bed
wat betekend het?quote:
Of dat idd ,maar sowieso had daar al vanaf het begin meer mee gedaan moeten worden . net als spellen doorvertellen terwijl duidelijk is gezegd dat ze dat niet mogen doen , of stiekem kijken naar wat er in de gameroom gebeurt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of nu nog een reminder en dan is het echt klaar met waarschuwen.
Maar beter is idd betere opdrachten.
Het is dat ik me vermaak als er een sanctie zou komen, gewoon voor de lol.
Maar ik begrijp ze maar al te goed, zou ook niet lang rechtop kunnen blijven zitten daar
Ook niet om half 20.30 uur al naar bed (Alice)quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon geld uit de pot
laat BB de boel maar eens op scherp zetten
maar dan ook overdag geen anderen meer in bed om wat voor een reden dan ook
Ja, normaal sta je natuurlijk altijd in je bed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley: ik ga ook even lekker op mijn rug liggen
karin : das leuk he zo op u rug liggen
Schatquote:
Staat mij ook iets van bij , en toch gebeurde dat continuquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Maar volgens mij was het bij iedere BB nog, niet op bed overdag.
En volgens mij is het ook nog zo geweest dat ze niet eens mochten liggen op de bank onder een dekentje.
Of ik vergis me met een ander rls
Ze liggen allemaal plat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:57 schreef BB-King het volgende:
Zolang ze niet slapen zou het mogen.
Weet niet hoeveel zin het heeft.
25 jaar geleden werden de bewoners veel vrijer gelaten.
Overdag een dutje op de bank was geen probleem.
BB bepaalt veel maar ze zouden juist meer ruimte moeten geven.
Zou ook niet hoeven want er is altijd wel een andere bewoner die je kan volgen.
Alleen Nawel mocht dat ook dacht ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Staat mij ook iets van bij , en toch gebeurde dat continu
Figurant Danny lag zelfs met zijn slaapmasker op in bedquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij lagen er toen mensen te slapen? net als dinsdag toen Jimmy en Dillie kookten
Ze moeten voldoende materiaal hebben voor de uitzending, want daar gaat het om.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
Kijk dit zou dus niet mogen, maar goed wat ik verder dus vind van dit besluit....
[ afbeelding ]
Eens, gooi de weekopdracht er maar weer in. Die was bij oudere BB's altijd leuker dan dit gehang. Morgen zullen ze wel weer buiten mogen sporten, traditiegetrouw.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze liggen vaak uit pure verveling. BB moet ze gewoon bezig houden met spellen, coins verdienen voor ander eten, 24 uurs opdracht. Het is voor hun de tijd uitzingen, vooral vanaf donderdag
Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt nu niet meer met een sanctie komen, het duurt nu al te lang. Dan had het gelijk moeten gebeuren dus hopelijk wordt het nu gewoon door de vingers gezien of ze hebben die regel stilzwijgend al over boord gegooid.
Zendercheckquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ro en Alice liggen buiten te pitten/ ogen dicht nu. Mag dat dan wel?
Nee ogen dicht mag ook niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag volgens mij ook niet ¤3000 er afquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou dan hebben ze grote moeite met Jimmy , die heel vaak kijkt met dichte ogen en waarbij je denkt hij hoeft alleen nog maar om te vallen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee ogen dicht mag ook niet.
Daar werd in het begin nog wel een zendercheck voor gegeven
De man van Ronahi en nu noemt ze Tyron ook zo..quote:
Klopt heb ik ook wel eens gezienquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze grote moeite met Jimmy , die heel vaak kijkt met dichte ogen en waarbij je denkt hij hoeft alleen nog maar om te vallen.
Niet in bed liggen niet onder een deken en niet in badjas overdag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Staat mij ook iets van bij , en toch gebeurde dat continu
Terecht ook wel maar BB laat het zelf ook wel versloffenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet in bed liggen niet onder een deken en niet in badjas overdag.
Badjas is ook wat anders vaak lopen ze na het badje in die jas. dus moeilijk te controleren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terecht ook wel maar BB laat het zelf ook wel versloffen
BB is wat dat betreft slappe hap dit jaar. Wordt veel toegelaten..quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terecht ook wel maar BB laat het zelf ook wel versloffen
Eens, dat valt mij ook opquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
BB is wat dat betreft slappe hap dit jaar. Wordt veel toegelaten..
Klopt wel idd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
BB is wat dat betreft slappe hap dit jaar. Wordt veel toegelaten..
Nee. Ze doen planking.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze idd veel kunnen roepen en er wordt niet ingegrepen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt wel idd.
Daarom durven ze soms ook brutaal te zijn of een grote mond te geven denk ik
@mazaru for BB production traineequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef mazaru het volgende:
In de volgende BB moeten ze die bedden gewoon de grond in laten zakken zodat ze er niet op kunnen liggen. En pas om 10 uur 's avonds weer omhoog laten komen.
Dat zei ze ook daarvoor dat Ronahi soms wel lacht om hen, maar hen waarschijnlijk soms helemaal zat is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
hoor die ashley dat ronahi te druk is. Kan er geen vergrootglas voor ashley binnen komen zodat ze eens goed naar zichzelf kan kijken. De siameese tweeling is samen altijd heel druk
Juist Karen haar gegil is dubbel zo erg....quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
hoor die ashley dat ronahi te druk is. Kan er geen vergrootglas voor ashley binnen komen zodat ze eens goed naar zichzelf kan kijken. De siameese tweeling is samen altijd heel druk
'Da's niet liggen wat jullie doen Ashley. Heb ik hier toch ergens gelezen op de Cos...quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley: ik ga ook even lekker op mijn rug liggen
karin : das leuk he zo op u rug liggen
Daar had ik vanmorgen of eerder in de middag idd nog overquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:11 schreef lojanda het volgende:
Ashley en Karen hebben het over het vertrek van Sonja. Ash zegt iets over haar en over suiker.. zou Sonja diabetes hebben? Ze is vanwege haar gezondheid weggegaan en misschien dat dat niet goed was.
Poezen werken ook verbindendquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:12 schreef BB-King het volgende:
Karen vraagt zich af hoe het met haar poezekes is.
Hij laat ze ff lekker in hun eerste slaap komen en dan het alarm af.....met op het scherm zoveel geld eraf.quote:
X2quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:18 schreef lojanda het volgende:
Ik kom niet meer bij als ze zo meteen de zoemer horen en 1500 euro van de pot zien wegtikken
Gister nog vertelt dat er sancies op staan als ze in bed gaan slapen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:21 schreef keesjedestamper het volgende:
ik kan me herinneren dat BB zei ¨niet slapen¨
maar ik zie nu Ashley en Karen wel in bed slapen
zijn zij de uitzondering op de regel?
De qeeun en haar hofdamequote:Op donderdag 29 februari 2024 16:21 schreef keesjedestamper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
de stream staat idd niet voor niets op hun, hier komt nog een staartje aanquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
Het is bijna alsof we er op zitten te wachten , wat ook wel weer wat zegt
Nee Keesje, komt goed, De Big Boss is er even niet, De stagiares kunnen nu alleen gebruik maken van de jingle machine met de standaard mededelingen. Als ie er weer zelf is rollen er euro's uit de potquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:21 schreef keesjedestamper het volgende:
Grote kansquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de stream staat idd niet voor niets op hun, hier komt nog een staartje aan
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
De qeeun en haar hofdame
Moet hij nog ff oefenen om de u goed te zetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar suikerspiegel was steeds te laag. Ze kreeg al steeds suikers van BB.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:11 schreef lojanda het volgende:
Ashley en Karen hebben het over het vertrek van Sonja. Ash zegt iets over haar en over suiker.. zou Sonja diabetes hebben? Ze is vanwege haar gezondheid weggegaan en misschien dat dat niet goed was.
Maar die koppen spraken boekdelenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef kiki2024 het volgende:
500 euro niemand durft wat te zeggen
geld net uit de pot nu de ruzie nog (bedrag uit de pot had wat hoger gekund)quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:23 schreef kiki2024 het volgende:
geld uit de pot, en dan de hele avond ruzie met elkaar. dat zou mooi zijn
nog weinigquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef kiki2024 het volgende:
Karin kan beter haar mond houden...straks staat er bij per persoon.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef kiki2024 het volgende:
karin : blij dat het 500 was, kon erger hoor
3 dagen janken om dat geld voor die knop en de fanmail.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef kiki2024 het volgende:
karin : blij dat het 500 was, kon erger hoor
Klopt, de rest doet dat achter de rugquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:28 schreef kiki2024 het volgende:
echt niemand zegt wat. heel apart, was het iemand anders geweest dan zal Ashley erop hoor
Die gaat straks nog wel janken dat ze zich zo schuldig voeltquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:28 schreef lojanda het volgende:
En terecht.. zou mooi zijn als de andere bewoners eens even echt boos worden. Karen loopt ook gewoon nog te lachen
Precies. Hier is het laatste woord vast niet over gesproken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar die koppen spraken boekdelen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karin kan beter haar mond houden...straks staat er bij per persoon.....
Het lijkt erop dat ze er gewoon weer mee wegkomenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die gaat straks nog wel janken dat ze zich zo schuldig voelt
Ach ja dat ging tenminste om iets van emotionele waarde.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef Ebinas het volgende:
En maar lachen die Karen.
En maar janken als er een eerder op een knop drukt
Dat komt nog wel verwacht ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef kiki2024 het volgende:
wat een slappe groep zeg, niemand durft zijn mond open te trekken
Dat staat helemaal los van elkaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef Ebinas het volgende:
Stilte voor de storm....laat Ashley een domme opmerking maken of karen zijn ze de lul.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze er gewoon weer mee wegkomen
Jaaaa want ze liggen niet in hun bed onder hun dekbed in de slaapkamer!!!quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krap 10 minuten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef marky het volgende:
Die hebben voor 500 euro 10 minuten slaap gekocht.
ja maar wat zo jammer is dat iedereen achter de rug gaatquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Precies. Hier is het laatste woord vast niet over gesproken.
En terecht ook. Wat een achterlijke actie.
Ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stilte voor de storm....laat Ashley een domme opmerking maken of karen zijn ze de lul.
Wat een stelquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef engine het volgende:
Big Brother vragen of ze het terug mogen verdienen![]()
![]()
![]()
Dit meen je niet!!quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Dus slapen mag, maar niet in bed? Dat is best raar, maar goed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaa want ze liggen niet in hun bed onder hun dekbed in de slaapkamer!!!
Ash en Karen sliepenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef BelgianMagic het volgende:
Wat is er met die 500¤? Is er geld uit de pot? Waarom net?
ja Ash voelr der nog geloof wel schuldig maar Karen is dom lachenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef Ebinas het volgende:
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef BelgianMagic het volgende:
doen ze zelf ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar wat zo jammer is dat iedereen achter de rug gaat
Ashley en Karen gingen slapen op hun bed en dat mag overdag niet van BB.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef BelgianMagic het volgende:
Ashley en Karen lagen te slapen op bedquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef BelgianMagic het volgende:
Nu gaan ze toch hoop ik een stap te ver......quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou willen ze naar de DBK om te onderhandelen? Wie denkt ze wel niet dat ze is
Die domme vrouwen ashley en karen hebben geslapen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef BelgianMagic het volgende:
Ze wilde laatst toch ook onderhandelen maar BB zei toen dat er in zijn huis niet te onderhandelen valt. Benieuwd of dat nu nog steeds zo is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef Ireth het volgende:
Ze willen de dbk in om te onderhandelen... laat ze maar lekker staan![]()
BB heeft al een keer gezegd dat ie niet aan onderhandelen doetquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat is al vanaf dag 1 en nu zijn ze opnieuw gewaarschuwd wat de regels zijn dus.......quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dus slapen mag, maar niet in bed? Dat is best raar, maar goed.
Is gewoon een normale reactie denk ik, wat heeft het voor zin om dikke heisa te maken over iets wat al gebeurd is. En in een negatieve sfeer te belanden, met eventueel ruzie enz. En iedereen weet hoe Ashley is en Karen. Vervolgens weer gejank en drama enz. Het bedrag is daar ook te laag voor denk ik. Maar reken maar dat het doorwerkt en het hun aangerekend wordt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef kiki2024 het volgende:
wat een slappe groep zeg, niemand durft zijn mond open te trekken
vooral hoe Karen erover doetquote:
Ashley denkt dat ze heel wat is en haar narretje volgt haar in alles..quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
alleen karen lacht hequote:Op donderdag 29 februari 2024 16:34 schreef Koos1958 het volgende:
Zo boos op anderen zijn dat die iets gepakt hebben en zelf gewoon weggooien en erom lachen als kleine kinderen
Ja, dat is typisch Karen. Denk ook als ze binnen mogen ze schuin achter de rug verstopt van Asleyquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja Ash voelr der nog geloof wel schuldig maar Karen is dom lachen
Nee die zijn bang van Ashley d'r grote bek samen met Karen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef kiki2024 het volgende:
En terecht hoor, maar ik dacht dat slapen op bv de bank ook niet mocht. Vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is al vanaf dag 1 en nu zijn ze opnieuw gewaarschuwd wat de regels zijn dus.......
Ash had bij een ander echt wel gelijk wat in diegene der gezicht gezegdquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is gewoon een normale reactie denk ik, wat heeft het voor zin om dikke heisa te maken over iets wat al gebeurd is. En in een negatieve sfeer te belanden, met eventueel ruzie enz. En iedereen weet hoe Ashley is en Karen. Vervolgens weer gejank en drama enz. Het bedrag is daar ook te laag voor denk ik. Maar reken maar dat het doorwerkt en het hun aangerekend wordt.
Het kan mij echt niks schelen wat Ashley doet. Ik vind haar strontirritant 😅quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ash had bij een ander echt wel gelijk wat in diegene der gezicht gezegd
Vindt sowieso x2 moet zijn....of 250 per persoonquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is gewoon een normale reactie denk ik, wat heeft het voor zin om dikke heisa te maken over iets wat al gebeurd is. En in een negatieve sfeer te belanden, met eventueel ruzie enz. En iedereen weet hoe Ashley is en Karen. Vervolgens weer gejank en drama enz. Het bedrag is daar ook te laag voor denk ik. Maar reken maar dat het doorwerkt en het hun aangerekend wordt.
Mooi dat Ashley dat beseft.. jammer dat domme Karen het nog steeds niet snapt en maar blijft hinniken..quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : We hebben een probleem. We hebben echt een probleem. We worden geviseerd. We kunnen nu nooit meer iets zeggen over een ander.
Doen BB, een rekensom voor de 2 slaaptsters binnen de 5 minuten op te lossen anders x3 eraf.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Of lenie die op een knop ramtquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:38 schreef BelgianMagic het volgende:
Als die Robahi was die in slaap gevallen was dan ontplofte er een bom bij Ashley .. Nu boeit eht niemand
Ja eens. Nu is het nog mild en 1000 zou ze harder worden aangerekend en dat zou terecht zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt sowieso x2 moet zijn....of 250 per persoon
Die kijkt of ze water ziet brandenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:36 schreef Ebinas het volgende:
As denkt wel verder na.
Dat ze verder nu nooit meer iets over een ander kunnen zeggen.
En Karen maar glazig kijken
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:36 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan de slaapkamer weer in...
"We hebben een probleem, we hebben echt een probleem, we zijn nu geviseerd...."
Of stiekem gluren in de gameroom als er een deur open gaat voor een ander. Boetes erop, is het snel overquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Ze hebben geluk dat het niet veel is wat er af is , hopelijk neemt iedereen het nu wat serieuzer
En hopelijk gaat BB ook nog wat doen aan het doorvertellen van info terwijl nadrukkelijk wordt gezegd dat dat niet mag, en dat geldt dan weer voor de hele groep die zich daar schuldig aan maakt
Deze beetje onduidelijke regel is sinds die gifkamer er is. Daar wordt vaker de oogjes dicht gedaan.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
En terecht hoor, maar ik dacht dat slapen op bv de bank ook niet mocht. Vandaar mijn vraag
Één hersencel meer dan een koe want anders zou ze de keuken vol schijtenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef Witborst het volgende:
Ik vind die karen...
Heeft die wel hersens dat kind of as met dat gezin.
Deze horen in delta opname.
Al ze zitten er al in 🍀
Punt, die snapt het......quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : We hebben een probleem. We hebben echt een probleem. We worden geviseerd. We kunnen nu nooit meer iets zeggen over een ander.
Ik denk dat er dan idd heel anders zou worden gereageerd door “de Queen”..quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:38 schreef BelgianMagic het volgende:
Als die Robahi was die in slaap gevallen was dan ontplofte er een bom bij Ashley .. Nu boeit eht niemand
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:41 schreef Was-beer het volgende:
De rest van de tijd moeten ze hun mond houden en op de achtergrond zitten. Het meest afgrijselijke scenario volgens Ashley
Ik zag een stuk van Salar die het daarover had , maar dat vind ik ook echt onbeschoft gedrag van een aantal bewonersquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:39 schreef ammartje het volgende:
[..]
Of stiekem gluren in de gameroom als er een deur open gaat voor een ander. Boetes erop, is het snel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |