quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:41 schreef Ebinas het volgende:
Weer in beeld, geen waarschuwing.
Regel is dus een wassen neus
[ afbeelding ]
Dilano is gewoon een heel glibberig ventje. Zo de wind waait, waait mijn jasje, zolang hij er maar beter van wordt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dilano liegt tegen Jimmy bv over dat hij niet weet wie hem op de bank hebben gezet.
Tom zou nooit liegen tegen Jimmy.
In feiten liggen ze niet in bed, ze zitten half liggend niet anders dan op de bank in de woonkamer!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:41 schreef kiki2024 het volgende:
ze mochten overdag toch niet meer in bed liggen, want er zou geld uit de jackpot gaan. wat doet Ashley nu dan
ok waarom de waarschuwing dan ? ze ligt onder de dekens in bedquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In feiten liggen ze niet in bed, ze zitten half liggend niet anders dan op de bank in de woonkamer!
Morgen mogen ze weer sporten , althans tot nu toe is dat iedere vrijdagmiddagquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan BB niet keertje weer een challenge doen om coins te verdienen of zo? gewoon iets waardoor ze niet op bed of op de bank of buiten zitten
Dat snap ik ook niet waarom men hier nu mee komt want in die groene kamer doen ze niet anders dan liggen. Beetje willekeur beleid. Liggen en slapen in de slaapkamer is wat anders en dat zou je kunnen bestraffen mits je niet zwak ziek of misselijk bent.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ok waarom de waarschuwing dan ? ze ligt onder de dekens in bed
Volgens mij lagen er toen mensen te slapen? net als dinsdag toen Jimmy en Dillie kooktenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ronahi en Tom -> de fouten zoeken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
zijn toch helemaal geen secret missions geweest?
Uit bed nu, lijkt mij vrij duidelijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet waarom men hier nu mee komt want in die groene kamer doen ze niet anders dan liggen. Beetje willekeur beleid. Liggen en slapen in de slaapkamer is wat anders en dat zou je kunnen bestraffen mits je niet zwak ziek of misselijk bent.
ik heb ze nog in geen 1 RLS zo veel zijn liggen hangen niks doen als dit jaar BBquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef Kodiak100 het volgende:
De regel is niet liggen in bed
Heel simpel en helder lijkt me
ja Ma zei gisteren ook dat ze waarschuwing hebben gehad, dan moeten ze het idd nu ook doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Zullen ze het record van Rob verbroken hebben??quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ze nog in geen 1 RLS zo veel zijn liggen hangen niks doen als dit jaar BB
idd, karin ligt gewoon onder de dekens met haar hoofd op een kussen. waarschuwing zonder gevolgen..slap weerquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja Ma zei gisteren ook dat ze waarschuwing hebben gehad, dan moeten ze het idd nu ook doen
Oh, wat holt dat programma achteruit.......quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:47 schreef Kodiak100 het volgende:
De regel is niet liggen in bed
Heel simpel en helder lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |