Bij mij werken een hoop Poolse vrouwen. Sommige zijn wel nice. Die kunnen zo van russianbride.com afkomen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net 3 pittige meetings gehad.
O.a. met een boze Pool
Oh dit was meer type Andrew Tatequote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij werken een hoop Poolse vrouwen. Sommige zijn wel nice. Die kunnen zo van russianbride.com afkomen.
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef Bezsen het volgende:
Gelukkig heb ik dominantie getoond met de mededeling dat ik niet ga betalen
KOSSE'dquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveen
In Drenthe wonen alleen maar lieve mensenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe drama a la het Drentse Weiteveen
En anders worden ze neergeschoten blijkbaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In Drenthe wonen alleen maar lieve mensen
Drenthe'dquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En anders worden ze neergeschoten blijkbaar.
Die werken tenminste nog voor hun kankergeldquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso werken er een hoop Polen hier.
O.a. Kamil E.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werken tenminste nog voor hun kankergeld
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even weten. (naar alle waarschijnlijkheid vergeet ik dit)quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
Bami.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iets lekkers halen strakjes, nog geen idee hoe of wat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza Tonijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |