Doe mij eens 30k van jou dan.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat maar om 30k dus zou er niet zo om stressen
Maar 30k pls weet je hoe lang ik daarvoor zou moeten sparenquote:Op zondag 3 maart 2024 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2024 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En wie weet hoeveel het over 5 jaar waard is!quote:Op zondag 3 maart 2024 09:04 schreef viceversa het volgende:
[..]
Maar 30k pls weet je hoe lang ik daarvoor zou moeten sparen
5 ton.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wie weet hoeveel het over 5 jaar waard is!
Succes ermee, @:z, leuk projectje.
Succes! Leuke meevaller!quote:Op zondag 3 maart 2024 07:19 schreef Z het volgende:
Ik heb er al enige jaren enigszins vrede mee dat ik het kwijt ben. Ik moet nog een handeling doen voor ik het ik kan importeren in Electrum. Kwam ik gister niet uit. Zou vandaag wel moeten lukken.
genotquote:Op zondag 3 maart 2024 20:07 schreef Z het volgende:
Ik heb nu 0,25 btc in een Electrum wallet gekregen.Ik had ooit 2 x 0,25 btc. Wat er met die tweede gebeurd is, moet ik nog even uitzoeken. Mogelijk toentertijd verkocht. Mogelijk nog op de gecrashde harde schijf. Mocht er ooit iemand via google op dit topic komen een kleine uitleg.
• In 2013 zette ik Bitcoin in de Multibit Classic Wallet. Die wordt niet meer ondersteund maar is nog wel online te vinden
• Weet je je wachtwoord nog of zit er geen wachtwoord op, sla dan de volgende vier stappen over.
• Werk je wachtwoord niet? Dan is er mogelijk een probleem als je speciale tekens gebruikt die niet tot de standaard "UTF-16 BE" karakters behoren.
• Je kan het wachtwoord brute-forcen met 'John the Ripper'. Zo heb ik het gedaan. Dat werkt vooral goed als je een deel van het wachtwoord weet. Lange wachtwoorden zijn haast onmogelijk te brute forcen. Ik was overtuigd dat ik het wachtwoord (deels) wist. En dat een speciaal teken het probleem veroorzaakte. Maar dit was niet het geval. Het deel van het wachtwoord wat ik dacht te weten bleek niet het juiste. Ik ben daar een jaar of zeven overtuigd van geweest maar het bleek toch anders. Na dit aangepast te hebben was het wachtwoord zo achterhaald met John the Ripper.
• Voor John the Ripper heb ik zelf een "wordlist" gemaakt. Die bestond uit 1,4 miljoen woorden! Ik heb die in R gemaakt (ik ben goed in R). Maar dat had ook gekund met iets wat op REGEX lijkt in John the Ripper.
• Ik het het *.wallet bestand door John the Ripper gehaald. Je moet dan eerst de *.wallet omzet (multibit2john).
• Nu kon ik de *.key files exporteren in Multibit. Die moeten dan nog in het juiste format gezet worden. Hier heb je openssl nodig. Download de full version. Rest wijst zich vanzelf.
• Nu heb je de private key die je bijvoorbeeld in Electrum kan zetten.
• Vragen? DM me maar.
Antwoord Cquote:Op maandag 4 maart 2024 09:52 schreef Vliegbaard het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom mijn wallet op ATH staat terwijl geen enkele van mijn coins hun ATH heeft bereikt? Is het de euro-dollar koers?
Bingo.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat is 59.717 euro.
Wel lekker dat we vandaag 50.000 euro zijn gepasseerd.
Ik heb nog wel een walletfile (met inhoud) met vergeten wachtwoord. Dus misschien dat ik dit eens ga proberen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:07 schreef Z het volgende:
Ik heb nu 0,25 btc in een Electrum wallet gekregen.Ik had ooit 2 x 0,25 btc. Wat er met die tweede gebeurd is, moet ik nog even uitzoeken. Mogelijk toentertijd verkocht. Mogelijk nog op de gecrashde harde schijf. Mocht er ooit iemand via google op dit topic komen een kleine uitleg.
• In 2013 zette ik Bitcoin in de Multibit Classic Wallet. Die wordt niet meer ondersteund maar is nog wel online te vinden
• Weet je je wachtwoord nog of zit er geen wachtwoord op, sla dan de volgende vier stappen over.
• Werk je wachtwoord niet? Dan is er mogelijk een probleem als je speciale tekens gebruikt die niet tot de standaard "UTF-16 BE" karakters behoren.
• Je kan het wachtwoord brute-forcen met 'John the Ripper'. Zo heb ik het gedaan. Dat werkt vooral goed als je een deel van het wachtwoord weet. Lange wachtwoorden zijn haast onmogelijk te brute forcen. Ik was overtuigd dat ik het wachtwoord (deels) wist. En dat een speciaal teken het probleem veroorzaakte. Maar dit was niet het geval. Het deel van het wachtwoord wat ik dacht te weten bleek niet het juiste. Ik ben daar een jaar of zeven overtuigd van geweest maar het bleek toch anders. Na dit aangepast te hebben was het wachtwoord zo achterhaald met John the Ripper.
• Voor John the Ripper heb ik zelf een "wordlist" gemaakt. Die bestond uit 1,4 miljoen woorden! Ik heb die in R gemaakt (ik ben goed in R). Maar dat had ook gekund met iets wat op REGEX lijkt in John the Ripper.
• Ik het het *.wallet bestand door John the Ripper gehaald. Je moet dan eerst de *.wallet omzet (multibit2john).
• Nu kon ik de *.key files exporteren in Multibit. Die moeten dan nog in het juiste format gezet worden. Hier heb je openssl nodig. Download de full version. Rest wijst zich vanzelf.
• Nu heb je de private key die je bijvoorbeeld in Electrum kan zetten.
• Vragen? DM me maar.
zo niet dan morgen.quote:
Welkom aan boord. Buy high, sell low.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:16 schreef onlogisch het volgende:
Na jaren van geneuzel in crypto is vandaag het roer omgegaan. Ik dacht, aTypisch is op anoniem. Dat is voor mij het moment om 100% BTC in te gaan.
Bitcoin-maxi hier vanaf nu
@:Wereldgozer
@:Bezsen
@:aTypisch (rip)
S-s-sell?????quote:Op maandag 4 maart 2024 16:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welkom aan boord. Buy high, sell low.
Altcoins zijn voor proleten.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:16 schreef onlogisch het volgende:
Na jaren van geneuzel in crypto is vandaag het roer omgegaan. Ik dacht, aTypisch is op anoniem. Dat is voor mij het moment om 100% BTC in te gaan.
Bitcoin-maxi hier vanaf nu
@:Wereldgozer
@:Bezsen
@:aTypisch (rip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |