Shiller spotted :’)quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef ETA het volgende:
[..]
Leuk en aardig, alleen is wat je stelt feitelijk onjuist.
Verder richt ik mij op mensen die het overwegen, dus die hebben eventuele risico op koersdaling erin meegenomen, want je gaat immers iets locken. Een week geleden, een maand geleden of zelfs een jaar geleden was het risico hetzelfde als nu, alleen is er nu een betere incentive bij.
Vaporwarequote:Op donderdag 7 maart 2024 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.crypto-inside(...)ijna-100-te-stijgen/
Choooo choooo @:onlogisch
Doe ff normaal zeg. Elke coin die besproken wordt kan inderdaad ook omlaag, goed punt man....quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Shiller spotted :’)
Cro is geen kut meer waard. Net als plu. De kickback is niet voldoende, en 6 maanden gratis Netflix dekt het staking risico niet. Zeker niet met de unbonding period. Maar gooi er gerust 3.5K in.
We gaan weer aardig op weg na openen van de Amerikaanse beurzen. Ik voorspel vandaag nog een nieuw ATH voor BTC.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Voor vrijdagavond zitten we gewoon weer op een nieuwe ATH. De meeste sell-orders zijn uit de boom geschud. Zullen er nog een paar op $70k zitten en daarna kunnen we los.
Fasten your seatbelt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
We gaan weer aardig op weg na openen van de Amerikaanse beurzen. Ik voorspel vandaag nog een nieuw ATH voor BTC.
Ja waar blijft hij. Die drempel blijkt dan toch altijd weer lastig te nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
We gaan weer aardig op weg na openen van de Amerikaanse beurzen. Ik voorspel vandaag nog een nieuw ATH voor BTC.
Mooie lijn getrokken maat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fasten your seatbelt.
[ afbeelding ]
nu gaan we los.quote:
die zal ook wel afbouwen als we dichtbij komenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Flinke sell wall op 70k. Die moet snel worden weggesnoept. Daarna is de sky de limit.
70.2 nu. Het gaat hardquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:30 schreef ETA het volgende:
[..]
die zal ook wel afbouwen als we dichtbij komen
Bounced nu terug naar 69.5quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:31 schreef Vliegbaard het volgende:
lijkt voorlopig nog mee te vallen met de sellwall
op binance nog <70k. nu 69990 als ath daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |