Hij doet alles om zelf van de bank te komen. Ty en Sorbo zullen hem een worst zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: want dan weet je dat dit de consequentie is![]()
mastermind wil van de bank af
dat magquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef mazaru het volgende:
Ik heb echt zin om keihard met een pannenkoek in het gezicht van Dilano te slaan
Terwijl die nog in de koekenpan zit hoop ik??quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef mazaru het volgende:
Ik heb echt zin om keihard met een pannenkoek in het gezicht van Dilano te slaan
Ash houdt er niet van als haar mannen haar tegensprekenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Ash doet erg raar tegen Glenn momenteel
Ging er inderdaad alleen maar om om Karen eraf te houden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano zijn argument wordt even onderuit gehaald. Dat ashley gewoon Alice erop wilde zetten.
Ze zitten er totaaaaaaal niet meequote:Op woensdag 28 februari 2024 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
het boeit ze gelukkig allemaal niks
quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:55 schreef GayGuy het volgende:
Ik lees dat BB de bewoners heeft aangesproken over het op bed liggen in de middag? Nice
Ik zit voor het eerst met plezier te luisteren hoe ze proberen uit die val te klimmenquote:
nie goed gegeven dusquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Als je goed geeft, krijg je goed terug... zo sta ik in het leven.
Tyron : Kijk waar we staan!
![]()
fayaquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt ik vind het fire voor Alice.
vorige week zei hij nog wat andersquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : De andere 3 wil ik ook niet perse naar huis. Ik praat de laatste tijd ook meer met Karen.. da's ook gewoon een leuke chick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Karen is ook weer anders naar hem aan het doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
vorige week zei hij nog wat anders
Lekker slapen gok ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:59 schreef BB-King het volgende:
Waar is Alice eigenlijk?
Overal leuke streams maar zij is nergens te bekennen.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef Ireth het volgende:
Dilano gaat weer met Jimmy praten... want Tom heeft op Dilano gestemd...
![]()
Ow het gaat nu weer over Tom
Hij heeft nog steeds een beetje zwak voor haar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt ik vind het fire voor Alice.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:02 schreef Ireth het volgende:
Ah Tom wilde met ty in een duo, dan kan hij niet met Ty op de bank komen want hij is bang voor Ty
onsquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Dat vingertje van Karan is elke keer een leuk gifje.![]()
Maar ik lig heerlijk in bed net als de queen.
Ik heb alleen niemand om mee te konkelen.
Dat kan een overweging zijn toch. Hij weet niet wat wij weten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:02 schreef Ireth het volgende:
Ah Tom wilde met ty in een duo, dan kan hij niet met Ty op de bank komen want hij is bang voor Ty
Pppfff.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan een overweging zijn toch. Hij weet niet wat wij weten.
Het is daar ook nooit echt tot een climax gekomen. Chiara vertrok vrijwillig naar huis en Charlotte had Jolien pas 'door' na het programma. Het meeste drama gebeurde erna.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:53 schreef Ireth het volgende:
D
Daar was chiara/Jolien/charlotte niks bij
Hij wel, zaterdag lekker naar huis jochiequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:04 schreef humpty het volgende:
Als Delano blijft gaat hij Jimmy bij die andere groep weg trekken en samen met hem spelen
hij slaapt maar buitenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Is dat beddengoed voor Ty al bezorgd?
Ze heeft gewoon gelijk wat een aantal zaken betreftquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:07 schreef greysbones het volgende:
Ash krijgt het een beetje in haar bol
Karen loopt alleen achter ashley aan als die weg is valt ze in een gatquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ik zit gewoon lekker in het spel
Jij Jimmy en Jij Karen ook
Ok. Ik heb de verslagen een beetje gelezen, het lijkt alsof er ineens veel speelt tussen de bewoners. Kan me geen nl bb herinneren, waar er ineens zoveel groepjes ontstonden. Wat dat betreft is dit toch een goede editie aan het worden, al weet ik niet hoe de kijkcijfers zijnquote:
goed voor hem.. frisse lucht in zijn hoofd. zelfs zijn fam zei stem op ashley...hij moet uit die groep..quote:
Dat groepje zegt snel haten en gehaat…..is een zwaar woordquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:07 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt dat het zielig is voor alice dat ze wordt gehaat door ashley
Ro zal eens iets positiefs zeggen over Tom....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:08 schreef Ireth het volgende:
"Maar jij hebt niks verkeerd gedaan"
Over Sorbo in de pancakestory..
Ro heeft ook voor haar gepleit in de dbk...
Dus Tom is nog steeds de grote schuldige...
Boeiuh Ruurdquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy voelt zich schuldig, ik heb nu gewonnen, en als hij naar huis gaat, Heb ik hem naar huis gestuurd.
Vond Karen in het begin echt oke. Maar vind haar achteraf toch minder dan ik verwachten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Karen loopt alleen achter ashley aan als die weg is valt ze in een gat
En ondertussen Tom mentaal slopen. Fair playquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:09 schreef marky het volgende:
Ty vindt het zielig voor Alice dat ze zo hard wordt aangepakt door de andere kant.
Heb ik na deze week zeker wetenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond Karen in het begin echt oke. Maar vind haar achteraf toch minder dan ik verwachten.
Het balletje rolt alleen wel steeds een kant op. Het had leuker geweest als er nu een van het Ashley kamp vertrok.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ok. Ik heb de verslagen een beetje gelezen, het lijkt alsof er ineens veel speelt tussen de bewoners. Kan me geen nl bb herinneren, waar er ineens zoveel groepjes ontstonden. Wat dat betreft is dit toch een goede editie aan het worden, al weet ik niet hoe de kijkcijfers zijn
beetje een naloper en een ruggegraatloos giechelend grietjequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond Karen in het begin echt oke. Maar vind haar achteraf toch minder dan ik verwachten.
hoe weet je dat ??quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:09 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau ziet Glenn niet op haar stemmen. Nou schrikken voor je heeft hij wel gedaan.
Zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:10 schreef marky het volgende:
[..]
Het balletje rolt alleen wel steeds een kant op. Het had leuker geweest als er nu een van het Ashley kamp vertrok.
Ja en echt dommig. Jammer vond haar in het begin leuker.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:10 schreef danilel het volgende:
[..]
beetje een naloper en een ruggegraatloos giechelend grietje
Ze is niet op de hoogte van de roddels en 'frustraties' van het Ashley team richting haar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:11 schreef BelgianMagic het volgende:
Als Alice het zo erg vindt wat groepje Ash over haar zegt, waarom stemt ze dan toch lekker mee met hun ..
Karen is flink door de mand bij mij gevallen deze weekquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en echt dommig. Jammer vond haar in het begin leuker.
ik heb niet in de verslagen kunnen lezen wat het ash groepje over alice verteld en waarom. ik vraag me af wat er is gebeurt..quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:11 schreef BelgianMagic het volgende:
Als Alice het zo erg vindt wat groepje Ash over haar zegt, waarom stemt ze dan toch lekker mee met hun ..
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:13 schreef Ireth het volgende:
Dil tegen Ro "je moet je nou niet schuldig voelen hé, ty en Sabeau kon je niet redden.."
In gedachten er achter aan: "Maar mij wel trut!!"
Die gasten graven zo hun eigen graf ...quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:08 schreef Ireth het volgende:
"Maar jij hebt niks verkeerd gedaan"
Over Sorbo in de pancakestory..
Ro heeft ook voor haar gepleit in de dbk...
Dus Tom is nog steeds de grote schuldige...
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi houdt niet van via-via dingen zeggen..
jawelquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:13 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
van wie? Lijkt me sterk dat Glenn op haar gegaan is. denk het niet
En de verbazing daarna over hoe de balt rolt....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die gasten graven zo hun eigen graf ...
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi houdt niet van via-via dingen zeggen..
Ik kan het leuke in haar nog niet echt zienquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:14 schreef kiki2024 het volgende:
Ro is zowaar leuk geworden voor mij....leuke vrouw en heel anders zonder Dori
Eens en laat zich niet beïnvloeden door dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:14 schreef kiki2024 het volgende:
echt? wow raar zeg en apartquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
Glenn heeft nomi gedaan op Sabeau ty en dylano
Neen, Rot is Rot, met of zonder Dor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:14 schreef kiki2024 het volgende:
Dacht je dat nou echt.......quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
goed voor hem.. frisse lucht in zijn hoofd. zelfs zijn fam zei stem op ashley...hij moet uit die groep..
Een wandelende roddelt op poten🤣🤣🤣quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan het leuke in haar nog niet echt zien
Watje, valt me zo tegen......hij die haar wel aardig vond en leuke gesprekken met haar had.....is hij zo bang voor de queen?...quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:09 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau ziet Glenn niet op haar stemmen. Nou schrikken voor je heeft hij wel gedaan.
Heeft helemaal niets met Ash te makenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Watje, valt me zo tegen......hij die haar wel aardig vond en leuke gesprekken met haar had.....is hij zo bang voor de queen...
Glenn heeft leuke gesprekken met iedereen .. dan kan ie niemand nomineren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Watje, valt me zo tegen......hij die haar wel aardig vond en leuke gesprekken met haar had.....is hij zo bang voor de queen...
Dat doet ze dan goedquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:20 schreef engine het volgende:
Sabeau wil in ieder geval genieten tot en met zaterdag
Ja peer pressure. Hij heeft een goede band met Sabeau en hij stemt dan als Belg op 3 Nederlanders om Ashley vooruit te helpen. Onbegrijpelijk..quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja broquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef humpty het volgende:
Komt zo weinig zinnigs uit Randy..is geen gesprek mee te voeren
hoe weten jullie dat?quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja peer pressure. Hij heeft een goede band met Sabeau en hij stemt dan als Belg op 3 Nederlanders om Ashley vooruit te helpen. Onbegrijpelijk..
meisje is in principe nog niet echt genomineerd,,,, maar is wel de weg kwijt van haarzelf denk ik..... vraag wie is zij zelf??quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau is ten alle tijden dicht bij haarzelf gebleven
* ze houdt er niet van als ze haar tegenspreken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash houdt er niet van als haar mannen haar tegenspreken
Die dikke kus op zijn beker is niet voor niks....quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja peer pressure. Hij heeft een goede band met Sabeau en hij stemt dan als Belg op 3 Nederlanders om Ashley vooruit te helpen. Onbegrijpelijk..
Dat heeft hij aan Ashley vertelt dat hij goed met haar overweg kon toen Ashley commentaar wilde geven over Saboo die er toen net een paar weken inzat.quote:
ok, maar ik bedoelde hoe weten jullie dat glenn op sabeau gestemd heeftquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die dikke kus op zijn beker is niet voor niks....
[..]
Dat heeft hij aan Ashley vertelt dat hij goed met haar overweg kon toen Ashley commentaar wilde geven over Saboo die er toen net een paar weken inzat.
Ieder zijn meugquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:25 schreef kiki2024 het volgende:
Ik ben beetje Fan geworden van Ro. ze is lief voor alice, trekt nu haar eigen pad, eigen mening..en komt lief over
Ja maar er wel constant over blijven zagen. Zoveel staat ze er helemaal niet achter.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi ik heb gewoon een beslissing gemaakt waar ik volledig achtersta
Mooi voor een tegeltjequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : Je kunt niet altijd 6 gooien ... maar 5 is ook mooi.
Welk plan ?quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano lachend tegen Sorbo: Mijn plan werkt...
Dat las ik hier......quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ok, maar ik bedoelde hoe weten jullie dat glenn op sabeau gestemd heeft
quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Tom heeft mij erop gezet, en dat vind ik helemaal niet erg... maar Tom zegt dat Jimmy zoveel voor hem betekent. Maar als hij weet dat ik zoveel voor Jimmy beteken, zou hij dat niet doen....
Dat gaat zo weer naar Ashleyquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy legt Ashley ook maar even op tafel
Ronahi dat denk ik niet
Die heeft voor Tyron en Tom gekozen
Hoe denkt hij wel nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano : Tom heeft mij erop gezet, en dat vind ik helemaal niet erg... maar Tom zegt dat Jimmy zoveel voor hem betekent. Maar als hij weet dat ik zoveel voor Jimmy beteken, zou hij dat niet doen....
De A5 lekker naar huis zou pas mooi zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : Je kunt niet altijd 6 gooien ... maar 5 is ook mooi.
Jimmy heeft zelf ook een afspraak gemaakt met Dillie in zijn eerste weekquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
Jimmy speelt de mean bitch
dat ze week 1 wat hebben afgesproken
en dat dat verwachtingen schept
laat los Jimmy
jij vergist je zo in Dylano
hoe bedenken ze dat dan??quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi dacht dat niemand op Dilano zou gaan
Fout gedacht dan
Ergens snap ik dat je er alles aan doet om er zelf vanaf te komen, maar Dilano snapt blijkbaar niet dat je er bij de kijkers totaal niet sympathieker van wordt, mr Mastermindquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano krijgt geen grip op de andere 4. Tyron zegt Alice heeft gewacht en niet gelijk gedrukt. Het argument van dilano slaat echt niet bij ze uit
Hij is zo onbetrouwbaar voor iedereen en dat gaat een keer uitkomen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:30 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy heeft 2 gezichten. hij kan ontzettend vals zijn
Hij en Sabo gaan 😂quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het 'RED-DILANO-VAN-DE-BANK' plan. En tegelijkertijd .. .schop Sabeau het huis uit plan.
schijterd is hetquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:31 schreef Puzzie het volgende:
Achter Jimmy's brede rug spelen * Dillie *
Hij is niet op Sabeau gegaan maar op Dilliequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:20 schreef kiki2024 het volgende:
maar hoe weten jullie dat Glenn op sabeau is gegaan ? ik vind dat echt heel raar van hem
ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
oh alsjeblieft zet allice op de bank, ik geef haar met liefde mijn stem
Achter een vliegtuigje wellicht dat shirt?quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Misschien tijd voor een crowdfunding voor een shirt
Totaal kansloze missie inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:32 schreef kiki2024 het volgende:
al komt Alice op de bank, ze gaat niet. dus stop dilano....dilano en sabeau gaan never nooit winnen tegen een alice
mooi hequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Totaal kansloze missie inderdaad
Jawel, die gast is zo vol van zichzelfquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij zou denk ik echt niet Jimmy voor de bus gooien....
Ik ben ook wel een beetje klaar met Alicequote:Op woensdag 28 februari 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik stem zaterdag met liefde op Alice
Als ze maar geen kinderen krijgen samenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Sorbo en Dilano verdienen elkaar wel.
Oh dacht karenquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje klaar met Alice
Binnen een select groepje die graag naar Tom en Ashley kijken die aan het kaarten of rummikuppen zijn.quote:
Ik sla overquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Misschien tijd voor een crowdfunding voor een shirt
Waarom... omdat ze der met niemand bezig houd over stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:59 schreef BB-King het volgende:
Waar is Alice eigenlijk?
Overal leuke streams maar zij is nergens te bekennen.
Dat ze Glenn en Ashley van de nominatie hebben gehaald als K and Kquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:38 schreef rinardo het volgende:
Wat bedoeld Jimmy met, we mogen het niet zeggen de kijker weet het en ik weet het en zij weet het per ongeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |