Roni heeft sowieso voor Alice gekozenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn ashley en jimmy hebben ook Alice genomineerd begrijp ik
die heeft alice een positieve stem gegeven iddquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Roni heeft sowieso voor Alice gekozen
Ja klopt en tom maar dan komt ze wel een stem tekort nog. Of randy moet haar hebben gekozen ivm zijn stemming toen op haarquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Roni heeft sowieso voor Alice gekozen
3 op de bank hebben ze laten vallen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat Karen en Dilano worden gesaved met de meeste stemmen als ik het zo goed reken
Dilano 3 stemmen (Jimmy, Ronahi, Randy)
Karen 4 stemmen (Jimmy, Ashley, Tom, Glenn)
Alice, Danny, Sabeau, Tyron op de bank
Ik weet het echt niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt en tom maar dan komt ze wel een stem tekort nog. Of randy moet haar hebben gekozen ivm zijn stemming toen op haar
Ronahi had niet voor Dilano gekozen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat Karen en Dilano worden gesaved met de meeste stemmen als ik het zo goed reken
Maar waarom gaan ze met z'n alle op Karen savenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:18 schreef greysbones het volgende:
Glenn
Tom
Ash
Jimmy zullen Karen saven
Hoe denkt Karen dan dat ze op de bank komt
jawel, ze heeft Ty, alice en dilano gekozen. sabeau niet en voelde ze zich schuldig overquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ronahi had niet voor Dilano gekozen.
oh dus misschien Alice toch safe als ze genoeg stemmen heeft dan, maar weet ik niet, en ik denk niet dat Danny genoeg stemmen heeft, ik zie sowieso Tom al niet voor hem gaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3 op de bank hebben ze laten vallen.
Ze mochten 3 namen noemenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waarom gaan ze met z'n alle op Karen saven
3 op de bank hebben ze laten vallen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nee niet op sabeau daarvoor Alice gekozenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ronahi had niet voor Dilano gekozen.
Volgens mij hebben ze dat niet gedaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waarom gaan ze met z'n alle op Karen saven
Ohw, nja Trashley heeft Alice sws niet gesaved, ze wil haar eruit hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
jawel, ze heeft Ty, alice en dilano gekozen. sabeau niet en voelde ze zich schuldig over
Ja wel die had Karen Alice en Danny zijn naam genoemd. Ashley was beetje aan het lachen dat Tom het helemaal verkeerd had wat hij dacht wat hij gestemd had. Die heeft dilano gesaved denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh dus misschien Alice toch safe als ze genoeg stemmen heeft dan, maar weet ik niet, en ik denk niet dat Danny genoeg stemmen heeft, ik zie sowieso Tom al niet voor hem gaan
Ik geloof niet dat Ash Ty Dylano of Sabeau zal gaan savenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw, nja Trashley heeft Alice sws niet gesaved, ze wil haar eruit hebben.
Ja is een wraakzuchtig typje dus zeker weten dat ze Alice genomineerd heeftquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef -river- het volgende:
[..]
klopt. ik denk dat Tom, Ro en wellicht randy op alice zijn gegaan..quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Jawel want ze wilde Alice zeker niet saven.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ash Ty Dylano of Sabeau zal gaan saven
En glennquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt. ik denk dat Tom, Ro en wellicht randy op alice zijn gegaan..
Misschien eerst morgen maar eens afwachten voor je gaat schelden om nietsquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is een wraakzuchtig typje dus zeker weten dat ze Alice genomineerd heeft
Ash heeft op zich niet heel veel tegen Dilano, wel tegen Sabeau jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schelden doe ik niet je kan niet ontkennen dat ashley een wraakzuchtig type is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien eerst morgen maar eens afwachten voor je gaat schelden om niets
Ik denk dat Ashley voor: Karin, danny en dilano is gegaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan dus ook van nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ash heeft op zich niet heel veel tegen Dilano, wel tegen Sabeau ja
maar ze kan dus Dilano i.p.v. Alice hebben gekozen
Dat denk ik ook, maar ik weet niet of dat genoeg is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt. ik denk dat Tom, Ro en wellicht randy op alice zijn gegaan..
Iemand zou maar durven commentaar hebben op heilige Ashley of heilige Tom; is hier blijkbaar nog steeds niet toegelaten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het hangt niet allemaal van Ash af he?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy twijfel ik of hij Alice heeft genomineerd want hij vertelde weer tegen dilano dat hij met hem tom en Alice in de finale wil zitten
Klopt maar ze was vanmorgen al haar onderdanen na het spel aan het orders gevenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het hangt niet allemaal van Ash af he?
Beetje jammer dat dat hier nu wel de gedachte is
ze is sws niet voor alice gegaan ving ik net opquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ash heeft op zich niet heel veel tegen Dilano, wel tegen Sabeau ja
maar ze kan dus Dilano i.p.v. Alice hebben gekozen
Ja boeien, iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening over de bewoners.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iemand zou maar durven commentaar hebben op heilige Ashley of heilige Tom; is hier blijkbaar nog steeds niet toegelaten.
ze heeft dylano gesavedquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zei ze ook eerlijk en heeft de heren gevraagd hetzelfde te doen als wat zij doet. Maar Tom heeft duidelijk voor zichzelf gekozen, netjes.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iemand zou maar durven commentaar hebben op heilige Ashley of heilige Tom; is hier blijkbaar nog steeds niet toegelaten.
Alice is trouwens duidelijk een target van Ashley. Was de laatste paar dagen al duidelijk. Ze wil de andere Nederlandse vrouwen eruit.
Jimmy vertrouw ik helemaal niet....quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy twijfel ik of hij Alice heeft genomineerd want hij vertelde weer tegen dilano dat hij met hem tom en Alice in de finale wil zitten
Oh nee die is met zekerheid weg zaterdag. Jammer wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan mij niet voorstellen dat Sabeau veel stemmen van de kijker zal krijgen maar als het wel zo is, zal het mij verbazen
Terecht.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jimmy vertrouw ik helemaal niet....
laten we hopen van niet zeg, ty staat momenteel ook niet lekker buiten maar wel hoger dan sabeauquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan mij niet voorstellen dat Sabeau veel stemmen van de kijker zal krijgen maar als het wel zo is, zal het mij verbazen
Kan hij sch niet uitspreken ? Hij zegt steeds sk…quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:27 schreef kater1 het volgende:
Het zal me volgende week niet opvallen wanneer ene Danny er niet meer bij zit. Kleurloos persoon.
Nee wordt jammer genoeg haar exit. Stom want ik vond haar wel een leuke kandidate die nog voor wat drama kon zorgen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nee daarom beter gewoon morgen afwachten ipv al dat boze en beledigde gedoe hierquote:
met de save van Ashley zie ik hem misschien de bank wel ontlopen, maar zijn exit komt nog wel vermoed ik een andere keerquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
als dilano er ook op staat dan is hij weg denk ik
hij mag van mij gaan, maar eerst sabeauquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
met de save van Ashley zie ik hem misschien de bank wel ontlopen, maar zijn exit komt nog wel vermoed ik een andere keer
ze schijnt een grote achterban te hebben op tiktok volgens dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee die is met zekerheid weg zaterdag. Jammer wel.
Hij speelt voor zichzelf natuurlijk, maar ik denk wel dat hij oprecht is naar Dilano.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jimmy vertrouw ik helemaal niet....
dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
denk dat hij mss wel wint van saboquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
Maar zal een Karen of een Glenn niet doorhebben van he eerst was je zo vreselijk blij met je duo en nu maak je haar met de grond gelijk. Dat wat ze ook zegt niemand is veilig bij haar althans je blijft een pion bij haar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice is trouwens duidelijk een target van Ashley. Was de laatste paar dagen al duidelijk. Ze wil de andere Nederlandse vrouwen eruit.
Als Tyron er naast zit gaat die. Ik wil die psycho er ook wel langer inquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee wordt jammer genoeg haar exit. Stom want ik vond haar wel een leuke kandidate die nog voor wat drama kon zorgen.
Misschien moet ik daar maar gaan posten danquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze schijnt een grote achterban te hebben op tiktok volgens dilano
Volgens Dilano, dus ze heeft geen achterbanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Nee Tyron wint van Sabo. Die krijgt nog wel veel stemmen omwille van zijn looks. En exit Tyron zou ik ook jammer vinden. Is gewoon een slechte bank. Danny eruit deze week was perfect geweest.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Tyron er naast zit gaat die. Ik wil die psycho er ook wel langer in
Dat weten wij helemaal nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens Dilano, dus ze heeft geen achterban
Meh denk dat hij zijn kansen verspeelt heeftquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Tyron wint van Sabo. Die krijgt nog wel veel stemmen omwille van zijn uiterlijk.
Ik denk ook dat hij gaat winnen van haar, hij is meerdere keren favoriet geweest..nu wel gezakt maar niet zo laag om sabeau niet te kunnen verslaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Tyron wint van Sabo. Die krijgt nog wel veel stemmen omwille van zijn uiterlijk.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Heb de tvuitzending van gister gezien....kwam hij goed weg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
laten we hopen van niet zeg, ty staat momenteel ook niet lekker buiten maar wel hoger dan sabeau
Sabeau staat voorlaatste in bijna alle algemene polls. Alleen populairder dan Randy en die staat niet op de bank. Deze week wordt haar exit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij gaat winnen van haar, hij is meerdere keren favoriet geweest..nu wel gezakt maar niet zo laag om sabeau niet te kunnen verslaan
Mijn stem heb je dat je mag blijven.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:34 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zal jullie uit de spanning halen
Ik zit nu in ieder geval op de bank
Wat mij betreft wel. Ik vind haar zelfs nog irritanter dan Dilano.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk dat hij mss wel wint van sabo
Ik zou het ook jammer vinden als Ty weg gaat en inderdaad ook puur om zijn looks.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Tyron wint van Sabo. Die krijgt nog wel veel stemmen omwille van zijn looks. En exit Tyron zou ik ook jammer vinden. Is gewoon een slechte bank. Danny eruit deze week was perfect geweest.
En dan gezellig met saaie Danny al kaartend verder. Nee bedankt ik geniet van die troela.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik vind haar zelfs nog irritanter dan Dilano.
Jawel hoor gaat perfect. (in haar wereld)quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van een jaar..... dan gaan er al alarmbellen af.
Sabeau is naar huis als ze op de bank zit verwacht ik. iedereen is dat kind (Sa)beu als ik een blik werp op internet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden als Ty weg gaat en inderdaad ook puur om zijn looks.
In haar wereldquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:42 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Jawel hoor gaat perfect. (in haar wereld)
Wellicht is het inschrijven in een online ding dat zichzelf uni noemt, ze dan zegt amai dat is veel te zwaar en er dan mee stopt. Mama zal dan zeggen mijn dochter zit op de univ in amerika.
is dan Tom de enige van die groep die in rood slaapt?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor ashley en karen hebben hun zin. Jimmy en dilano gaan in blauw slapen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sabeau is naar huis als ze op de bank zit verwacht ik. iedereen is dat kind (Sa)beu als ik een blik werp op internet.
Zijn looks heeft hij en juist dat vind ik zo aantrekkelijk aan hem dat hij dat totaal niet laat blijken daar. Voor elke vrouw heeft hij respect....en komt voor ze op.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden als Ty weg gaat en inderdaad ook puur om zijn looks.
Dat is een dialect uit Pamel (Roosdaal). Wel een vreemd dialect.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:32 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Kan hij sch niet uitspreken ? Hij zegt steeds sk…
lick my ballsquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sabeau is naar huis als ze op de bank zit verwacht ik. iedereen is dat kind (Sa)beu als ik een blik werp op internet.
Dus Tyron is gewoon zijn bed kwijt......als deze duo's opgeheven worden....quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Liggen er nog 4 in rood. Alice, randy, tyron en tom. Valt wel op het geslijm van karen naar dilano toe
Klopt, goed opgevoed die jongen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn looks heeft hij en juist dat vind ik zo aantrekkelijk aan hem dat hij dat totaal niet blijken daar. Voor elke vrouw heeft hij respect....en komt voor ze op.
Ball héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Niemand snapt het als je de cossen doorleestquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:49 schreef Toweler het volgende:
Al iets bekend over de genomineerden?
Hoeveel er op de bank komen enzo
nee alles is saven. Denk dat mensen nomineren noemen omdat het nominatie alarm is gegaan, maar wat we gehoord hebben van de diverse gesprekken van de bewoners moesten ze er 3 savenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
Normaliter is het hier altijd heel duidelijk, maar deze keer is het 1 warboel, de 1 noemt het nomineren de ander saven, maar met dezelfde namen, de 1 zegt dit de ander dat, wat een warboel, ik snap er niets meer van, Ik heb toch een aantal keren duidelijk gehoord dat ze 1 mochten saven, hoe kan het dan zijn dat ik voorbij zie komen , tom heeft...en dan 3 namen genomineerd , wat is het nou genomineerd of gesaved?
ik snap 1, Ronahi heeft Alice gesaved
en de rest moest nomineren?
3 personen op de bank. Zeker tyron en sabeau 2e.is Alice of dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:49 schreef Toweler het volgende:
Tom en Glenn zijn save,meer hoef ik nu ff niet te weten. Heb de hele dag gewerkt,niets kunnen zien, dan grote dank voor alle streamverslagen-typersquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niemand snapt het als je de cossen doorleest
Waarom blijf je hier nu over doorgaan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is zijn mening en dat mag ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben positief moeten nomineren volgens mij.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
Normaliter is het hier altijd heel duidelijk, maar deze keer is het 1 warboel, de 1 noemt het nomineren de ander saven, maar met dezelfde namen, de 1 zegt dit de ander dat, wat een warboel, ik snap er niets meer van, Ik heb toch een aantal keren duidelijk gehoord dat ze 1 mochten saven, hoe kan het dan zijn dat ik voorbij zie komen , tom heeft...en dan 3 namen genomineerd , wat is het nou genomineerd of gesaved?
Het is één grote warboel....quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
Weinig vrouwelijk schoon aan een lelijk innerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef ben34567 het volgende:
Met Sabo gaat ook het laatste vrouwelijk schoon weg (Alice is ook wel knap maar Sabo meer mijn type).
Nee. In het huis gewauwel en hier gewauwel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:49 schreef Toweler het volgende:
Had het niet over de mods (die goed hun werk doen) maar over steeds weer de comments van de vaste kliek Ashley en Tom fans die geen kritiek op hun favorieten kunnen verdragen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom blijf je hier nu over doorgaan?
Ook over die twee mag je gewoon commentaar hebben.
Ik zie het morgen wel, heb het proberen er een touw aan vast te knopen opgegeven..quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:49 schreef Toweler het volgende:
Ieder vult het in naar wat hij er van maakt op de streamsquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
Ja ik zie er ook niks in, innerlijk en uiterlijk niet, ze kan nog niet in de schaduw staan van Alice wat mij betreftquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weinig vrouwelijk schoon aan een lelijk innerlijk
Uitprinten en boven je bed hangen dusquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef ben34567 het volgende:
Met Sabo gaat ook het laatste vrouwelijk schoon weg (Alice is ook wel knap maar Sabo meer mijn type).
Eens.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef ben34567 het volgende:
Volgend jaar Big Sisterquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
Heel irritant inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Had het niet over de mods (die goed hun werk doen) maar over steeds weer de comments van de vaste kliek Ashley en Tom fans die geen kritiek op hun favorieten kunnen verdragen.
Degenen die niet genomineerd zijn , zijn gesaved .quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
prima...dan mag Dilano van deze bank nog even blijven!quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:52 schreef Cupfighter het volgende:
Dilano, Sorbo en Tyron zou perfect zijn voor de bank
Je kan ook een TR plaatsen als je vind dat een reactie (naar jou toe) niet kan? Dan bekijken de mods het ook en weten ze ook waar te kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Had het niet over de mods (die goed hun werk doen) maar over steeds weer de comments van de vaste kliek Ashley en Tom fans die geen kritiek op hun favorieten kunnen verdragen.
Als je er 3 moet nominerenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
Volgens mij is de P verplaatst naar zaterdagquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
Danny komt er net achter dat carnaval al geweest is![]()
hoop dat de psych even tijd heeft vanavond voor hem
Dat klopt, maar voor spoedje zoals dit hoop ik dat ze even langs kunnen komenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is de P verplaatst naar zaterdag
Gisteren was al #pannenkoekengatequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor spoedje zoals dit hoop ik dat ze even langs kunnen komen
Prima bank dusquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3 personen op de bank. Zeker tyron en sabeau 2e.is Alice of dilano
Ze kunnen Sabeau wel verliezen aangezien Ashley en Alice de twee populairste dames zijn. Het zou heel fijn zijn als de klap volgende week eens viel in het kamp van Ashley. Gewoon voor de balans. Het is allemaal heel voorspelbaar. Ik zou graag Ty erin houden omdat hij hoe dan ook voor gedoe zorgt. Of het nu richting BB zelf is of richting de bewoners.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:51 schreef ben34567 het volgende:
Febo zal berekend hebben dat minstens Dilano of Randy op de bank zouden staan maar beiden hebben onverwachts de dans ontsprongen. Nu zit er nog een vrouwelijke exit aan te komen.
Sabeau is erquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor spoedje zoals dit hoop ik dat ze even langs kunnen komen
Perentaartje gemaakt door Jimmy, Danny en Ty dacht ik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben gewoon een taartje
Ieniminie maar wel een taartje
Nee, komt door die truiquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die is wel wat kilootjes aangekomen vind ik. Begint op Doriana te lijken.
Ze moesten toch vrijstellen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef OmaJacky het volgende:
Ze denken dat Ro : Karen, Sabeau en Danny genomineerd heeft.
ja en karen snapte de hint nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Ge mot in oe eigen geloven (Tom---- Ka)
Nee ze moesten nomineren, ik heb het nu duidelijk gehoord van Jimmy, Asley en Glenn die in de cocoon zitten.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Eens.
Hopelijk komt er nog een nieuwe vrouw in
Ik snap het ook niet , ik wacht wel tot morgenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:23 schreef rinardo het volgende:
Schiet mij maar lek nu snap ik het helemaal niet meer
ga ik ook maar doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet , ik wacht wel tot morgen
Hoop het. Maar die steekt wel iets binnen per dag, terwijl ze normaal zwaar fitnessed (of hoe vervoeg je fitnessen ?)quote:
is aangekomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoop het. Maar die steekt wel iets binnen per dag, terwijl ze normaal zwaar fitnessed (of hoe vervoeg je fitnessen ?)
Heeft Ronahi Alice genomineerd?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Joh ze zitten maar te tellen en te tellen. Weten ze niet dat ronahi op Alice heeft gestemd
Maar Randy dus wss wel begrijp ik nu . Omdat zij hem niets gunde oid?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Joh ze zitten maar te tellen en te tellen. Weten ze niet dat ronahi op Alice heeft gestemd
das een aanname van Ashquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Randy dus wss wel begrijp ik nu . Omdat zij hem niets gunde oid?
Het wordt wel steeds erger met doorlullen , vooral non-verbaalquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaan ze straf krijgen vanwege doorlullen ....
2 weken geleden ook op Woensdagquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Goh dag vroeger nominatie bekend maken vreemd
Aardige grote mond houding naar bb vind ikquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
Ja Ty geduld
BB heeft net een push melding gedaan
En alicequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef Toweler het volgende:
Dilano sabeau Tyron in beeld goed teken?
Genomineerd?
ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het allemaal wat vaag vandaag
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aardige grote mond houding naar bb vind ik
dat vind ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aardige grote mond houding naar bb vind ik
maakt toch niet uit bb weet het al ...dus beter de bewoners ook... kunnen ze daar verder op bordurenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
Goh dag vroeger nominatie bekend maken vreemd
is dit zeker ik zag nietsdquote:
Beter dan met zijn benen open.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef OmaJacky het volgende:
Dilano en alle 3 met vraag tekens.
Jimmy zit met z'n mond wagenwijd open.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit verwacht dat ik op dilano zou gaan stemmen
ik hoop hetquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komt morgen een vierde bij denk ik ....
Iddquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker BB, laat ze nog maar even 24 uur in onzekerheid ....![]()
![]()
ik stem nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ahhhh jankie jankiequote:
Om te houden?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
mensen liegen hier, aldus rohani
niet in mijn hoofdquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Toch is Dilano wel redelijk onverwacht toch?
mss... nog niet!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom maakt Alice zich zo druk ze staat er toch niet op
ja ik vermoed dat tyron support krijgt van anderen, dan zwaai ik soebaroe graag uitquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:42 schreef spapaars het volgende:
De genomineerden
Video
https://streamable.com/nmgnge
[ afbeelding ]
Ja zou niet eerlijk zijn. Morgen gaat er wel wat komen zegt Alice.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef kiki2024 het volgende:
BB gaat het gewoon in voordeel draaien. het moer zo blijven..er is al genomineerd
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik vermoed dat tyron support krijgt van anderen, dan zwaai ik soebaroe graag uit
ze kan soms best grappig zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
mensen liegen hier, aldus rohani
Omdat ze het vreemd vindquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijp echt Alice niet hoor dat die der echt zo druk maakt![]()
Maar dan gaat de stemming vanaf nu dus al anders worden.quote:
Gaat hij toch nog rockenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef mazaru het volgende:
Randy was Dilano aan het opstoken tegen Jimmy en nu nomineert hijzelf Dilane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |