quote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef zeeland6 het volgende:
Hoogste NL rente (1 jaar vast) bij Yapi Kredi Bank gaat omlaag van 3,6% naar 3,3% per 15 mei.
Welke dan?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:09 schreef snabbi het volgende:
Ik begrijp de comment niet helemaal. Er zijn meerdere aanbieders met een gelijk of hoger percentage die ook een gratis rekening aanbieden.
Raisin heeft er 8 met 3,2% of hoger , inclusief deze.quote:
Maar 2 > 3,3%quote:Op vrijdag 17 mei 2024 08:06 schreef Steven184 het volgende:
Raisin heeft er 8 met 3,2% of hoger , inclusief deze.
Alleen op Raisin dus al collector en dinstingo - de twee waar je zelf ook naar verwijst.quote:
Rekenen kan je ook al niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Serieus? O,1% is 10 euro op 10k op jaarbasis
Voor de eerste 6 maanden.quote:
Ik zit er ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit er net naar te kijken. Ik denk dat die het maar wordt voorlopig.
Enig idee waarop die op de rente-vergelijkingswebsites nergens is meegenomen?quote:
Ik heb echt geen idee. Misschien betalen ze niet voor die websites die vergelijken?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Enig idee waarop die op de rente-vergelijkingswebsites nergens is meegenomen?
Ook maar eens een rekening aangemaakt. Was binnen halfuurtje geopend. Mooie vervanger voor Bunq voor in ieder geval 6 maanden. Toch fijn om ook te sparen op NL bodem. Even in afwachting van binnenkomst eerste test betaling.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Misschien betalen ze niet voor die websites die vergelijken?
Ik heb hetzelfde gedaan. Ook vanuit Bunq.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Ook maar eens een rekening aangemaakt. Was binnen halfuurtje geopend. Mooie vervanger voor Bunq voor in ieder geval 6 maanden. Toch fijn om ook te sparen op NL bodem. Even in afwachting van binnenkomst eerste test betaling.
Staat in mijn agenda. Maar ondertussen vang ik wel 3,75%. Bij een NLse bank. En vrij opneembaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:52 schreef snabbi het volgende:
Vergeet niet iets in je agenda te zetten om die overboeking te doen - de spaarrente wordt uitgekeerd per 1 jan bij credit europe bank en na 6 maanden wordt de rente bijgesteld (huidig tarief zou dan gaan van 3,75% naar 1,77%)
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Staat in mijn agenda. Maar ondertussen vang ik wel 3,75%. Bij een NLse bank. En vrij opneembaar.
Overigens wordt de rente ook uitgekeerd bij het opheffen van je rekening. Wat ik ga doen zodra de rente daalt.
Waarschijnlijk omdat dit een actierente is en geen vaste rente.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Enig idee waarop die op de rente-vergelijkingswebsites nergens is meegenomen?
Ja bijvoorbeeld zo'n site als spaarente.nl is lekker inconsequent doordat ze garanti wel met een actierente toont, maar ceb alleen met de normale rente. Ze zetten het er bij garanti wel bij dat het een actierente is, dus ik denk gewoon dat ze ceb simpelweg gemist hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 07:17 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit een actierente is en geen vaste rente.
LHV-Prak denk ik. Overigens is die (mis)spelling ook in mijn Raisin omgeving. On topic: ze willen van deposito's af denk ik. Ook voor mij een issue.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Serieus? O,1% is 10 euro op 10k op jaarbasis
quote:
Ik ben ook wel benieuwd wat er aan de berekening van #Steven184 niet goed is?quote:
1% van 104 is 102quote:Op zondag 19 mei 2024 16:09 schreef Crowd001 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat er aan de berekening van #Steven184 niet goed is?
O, 1% staat er.quote:
Hij maakt wel meer denkfouten.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:15 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Voer de trol nu niet, er stond O.1 ipv 0.1. een eenvoudige typo.
Het is geen spelfout. Het is een bank uit Estland, daar gebruiken ze andere woorden dan in het Nederlands of het Engels. Ook het verlengen met 0% is geen typfout, dat is gewoon het tarief dat ze nu aanbieden voor Raisin klanten.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:56 schreef blomke het volgende:
[..]
LHV-Prak denk ik. Overigens is die (mis)spelling ook in mijn Raisin omgeving. On topic: ze willen van deposito's af denk ik. Ook voor mij een issue.
Ondanks dat die mensen zelf vrijwel altijd op een linkje klikken, blijft het treurig dat bunq zo waardeloos is qua contact met hun klanten.quote:
Ik was eerst best fan van Bunq, maar ik heb alles weggehaald daar.quote:
Klopt, wel geinig.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:15 schreef snabbi het volgende:
Dat is toch weer 5 euro per kwartaal erbij (tegen een ton inleg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |