Maar heb je ook Malenia?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:26 schreef 2dope het volgende:
Ik ben alweer bij Godfrey/Hoarah/Radagon/Elden Beast aangekomen. Gisteren Fire Giant, Maliketh, Godskin Duo, Mohg en Placidusax verslagen. Ben alweer level 125 zonder één minuut "gegrind" te hebben voor Souls. Gaat echt megahard richting endgame (420.000 voor Mohg wtf).
Ga hierna denk ik ook DS1 en DS2 weer doen, smaak te pakken enzoIemand Archthrones al geprobeerd? Dit weekend een stukje stream meegepakt, zag er tof uit. Wacht wel ff tot full version uit is

Nee nog niet eens geweest, ben wel in de Haligtree Roots geweest om de quest voor Millicent af te maken. Maar waterfowl dodgen lukte me redelijk consequent toen ik haar de laatste keer bezocht dus verwacht geen grote problemen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar heb je ook Malenia?![]()
Vandaag heb ik geleerd dat als je in DS1 voor het eerst bij seath komt, dat stuk waar hij je doodmaakt en gevangen neemt, je door de fog wall rechtsomkeert kan maken en serieus de bossfight kan verlaten.

Wacht even op de fleshlight editionquote:Op donderdag 25 april 2024 21:55 schreef Jimbo het volgende:
gekocht
kan melania me eindelijk eens afrossen op een andere manier

Past wel in de traditie van From Software om DLC's nog moeilijker te maken dan de base game.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een redelijk aantal van de 10+ nieuwe bosses zouden qua moeilijkheid vergelijkbaar zijn met Malenia 😱![]()
![]()

Nu je het zegt ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:11 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Past wel in de traditie van From Software om DLC's nog moeilijker te maken dan de base game.

Wacht even… je hebt nooit de gevechten tegen Midir en Gale gedaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja.
Ben bij The Old Hunters dlc uiteindelijk blijven steken op Ludwig
Dat was uit het hoofd de 3e boss geloof ik, uit die dlc.
Eerst had die Clocktower Truus en nog een volgens mij.
En de Dark Souls 3 dlc ook nooit uitgespeeld, bleef steken bij die 2 Demons
Demon Below and Demon in Pain

Pffff oke dat wordt wel wat gek.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Een redelijk aantal van de 10+ nieuwe bosses zouden qua moeilijkheid vergelijkbaar zijn met Malenia 😱![]()
![]()

Gale sowieso niet, Darkeater Midir zit ik over te twijfelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht even… je hebt nooit de gevechten tegen Midir en Gale gedaan?

#zininquote:

Vrijwel zeker dat de toegang in de arena van Mohg is, dacht ik. Sluit goed aan bij de lore, hoewel ik eerlijk gezegd geen jota snap van de lore, eigenlijk. Bij Dark Souls kon ik het allemaal wel volgen, bij Elden Ring is het me allemaal echt te obscuur en lijken alle namen een beetje op elkaarquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:11 schreef StateOfMind het volgende:
Je moet Radahn en Mohg verslagen hebben voordat je aan de dlc kan beginnen las ik.

quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou wat zijn als de dlc locked is door Malenia

Ja ik las dat laatst, time to git gudquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar naar verluidt zouden sowieso een redelijk aantal bosses qua moeilijkheid met die bitch te vergelijken zijn 😱

Ja bijt je niet per se te vast op een richting, maar probeer ook eens een andere kant te ontdekken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:39 schreef Dopekoe het volgende:
Net begonnen eindelijk
Iemand een paar tips voor een beginner?
Heb eindelijk de eerste groep enemies verslagen bij de ruïnes bij Limford
Ok vervolgens door de enemy op een paard te worden geslacht vlak bij het meer

Shadow of the erdtree is de dlc(die nog uit moet komen heel binnenkort), gewoon de base game voor jouw console kopen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik wil het ook weleens proberen, maar wat moet ik kopen dan? Welke versie? Of kan ik gewoon Shadow of the Erdtree kopen en dat is het?

Oh ik dacht dat hij al op steam stond, niet goed gelezenquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Shadow of the erdtree is de dlc(die nog uit moet komen heel binnenkort), gewoon de base game voor jouw console kopen.

Cool, erg toffe game. Laat je niet afschrikken door wat difficulty in begin dat is heel normaal. Ben daar zelf ook genoeg doodgegaan en toch helemaal uitgespeeld met alle bosses dood nu.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij al op steam stond, niet goed gelezenZag daar al wat staan. Dan koop ik die

Oh ik ben wel wat gewend qua doodgaanquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool, erg toffe game. Laat je niet afschrikken door wat difficulty in begin dat is heel normaal. Ben daar zelf ook genoeg doodgegaan en toch helemaal uitgespeeld met alle bosses dood nu.

Oh die heb ik dan weer nooit gespeeld. Ik zeg het omdat elden ring voor de meesten die hem niet direct bij release platgespeeld hebben de eerste souls game is, dan kan het vaak doodgaan misschien aan de eigen skills doen twijfelen, terwijl dat gewoon part of the game is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben wel wat gewend qua doodgaanIk speel normaal Diablo IV en WoW, al denk ik dat die misschien wat makkelijker zijn dan.

Ik speel al heel lang maar vind mijzelf nog steeds niet goedquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh die heb ik dan weer nooit gespeeld. Ik zeg het omdat elden ring voor de meesten die hem niet direct bij release platgespeeld hebben de eerste souls game is, dan kan het vaak doodgaan misschien aan de eigen skills doen twijfelen, terwijl dat gewoon part of the game is.

Oh dan zal je Malenia wel in 1 keer doden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel al heel lang maar vind mijzelf nog steeds niet goeddus ik zit er niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |