Als je een beetje interesse in elkaar toont hadden ze dit wel kunnen weten ja, ze zitten er al meer dan 40 dagen tenslotte...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:20 schreef PinkLow het volgende:
Klopt Tom kan niet tegen zijn verlies.
Maar als je al zo lang in het huis zit samen dan weet je dit. Hier kun je makkelijk op anticiperen toch?
Hoe bedoel je dit? Dat Tom er zelf op moet anticiperen of dat anderen daar rekening mee moeten houden of gebruiken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:20 schreef PinkLow het volgende:
Klopt Tom kan niet tegen zijn verlies.
Maar als je al zo lang in het huis zit samen dan weet je dit. Hier kun je makkelijk op anticiperen toch?
Dat ze zouden moeten weten dat ie zo is en hem gewoon ff laten voor een half uurtje. Zakt daarna wel in bij hem..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Dat Tom er zelf op moet anticiperen of dat anderen daar rekening mee moeten houden of gebruiken.
Het is gewoon een gegeven dat hij niet tegen zijn verlies kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Dat Tom er zelf op moet anticiperen of dat anderen daar rekening mee moeten houden of gebruiken.
Ach ja, hij houdt ook niet altijd rekening met iedereen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ze zouden moeten weten dat ie zo is en hem gewoon ff laten voor een half uurtje. Zakt daarna wel in bij hem..
Hhmm.. ik zie hem vaak genoeg rekening houden met anderen. Als je een pest humeur heb omdat je verloren hebt moet dat ook kunnen en mogen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, hij houdt ook niet altijd rekening met iedereen.
Ik weet niet of er wel pen en papier aanwezig is daar in het huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:19 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Wat een rekenwonders vooral die 2 dames. BB heeft toch niet gezegd dat ze geen pen en papier mochten gebruiken?
Veel klootzakken tussen de spelers die het nog even komen inwrijven als een ander het moeilijk heeft en als ze dan genegeerd worden er de grootste drama van maken.
Daarbij vind ik ook wel verontrustend dat een bewoner als Ashley zo'n grote fanbase heeft. Dat veel kijkers haar (mijns inziens) manipulatieve, doortrapte 'spelopvatting' blijkbaar waarderen. Me Myself and I scóórt. Maar hopelijk niet de hoofdprijs.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:41 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je denkt dat je met normale mensen te maken hebt maar dan blijken ze toch flinke gebreken te hebben. Dat dit een gemiddelde doorsnee van de NL/Belgische bevolking is, pfff, dat is toch schrikbarend hoor.
Die staat strak van de pillen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
Wat kijkt Sabeau toch altijd verschrikt in die camera. Alsof ze ook niet durft te knipperen.
Ze doet me denken aan dees:quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
Wat kijkt Sabeau toch altijd verschrikt in die camera. Alsof ze ook niet durft te knipperen.
ben jij ook zo benieuwd ? hahaquote:
ja vind ik ook vrij stomquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:46 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je een brief naar huis willen schrijven?? Thuisfront kan je op de streams zien en over anderhalve maand ben je al weer thuis?
Alsof ze al jaren van huis zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
Ik zal wel een ijskonijn zijn, maar ik zou denk ik niet zo emotioneel worden bij het idee van een brief van thuis of een foto of zo.
Dat moet nog komen Koos1958quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En hield Alice de knop helemaal bezet zodat karen geen mogelijkheid had om te drukken
Oh willen jullie het laten weten want heb zo een gevoel dat het overdreven isquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat moet nog komen Koos1958![]()
Nu reclame
Ze zijn er allemaal erg emotioneel over ja. Poe. Maar ik durf niet te zeggen dat ik dat niét zou zijn eigenlijk, als je na wekenlang in dat gekkenhuis ineens een vorm van contact met een dierbare aangeboden wordt..quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
Ik zal wel een ijskonijn zijn, maar ik zou denk ik niet zo emotioneel worden bij het idee van een brief van thuis of een foto of zo.
Ik weet het ook niet zeker hoor. Ik ga het ook niet uitproberen, maar mezelf kennende verwacht ik dat ik er als een ijskonijn tussen zou staan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal erg emotioneel over ja. Poe. Maar ik durfniet te zeggen dat ik dat niét zou zijn eigenlijk, als je na wekenlang in dat gekkenhuis ineens een vorm van contact met een dierbare aangeboden wordt..
Vorig jaar Chayron die een videoboodschap had gekocht.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Was vorig jaar toch ook iemand die er net inzat en toen voor veel geld een boodschap van haar kinderen had gekocht en direct daarna eruit vloog.
Ja en ja, dat viel mij ook al op...quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:02 schreef PinkLow het volgende:
Die Glenn ♡ mag van mij winnen hoor!
Van Karen dus geen familie valt mij op! Steeds enkel vrienden
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker hoor. Ik ga het ook niet uitproberen, maar mezelf kennende verwacht ik dat ik er als een ijskonijn tussen zou staan.
Wat echt niks voorstelde vond ik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorig jaar Chayron die een videoboodschap had gekocht.
En weer geen familie bij Karen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:02 schreef PinkLow het volgende:
Echt? Het doet me helemaal niksquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:05 schreef PinkLow het volgende:
Ik zit ook jankend op de bank hoor...
ze drukte vol overgave hoor en keek niet rondquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
@:Koos1958 het was idd zwaar overdreven. Karen stond er niet eens bij en Alice heeft echt lang gewacht met drukken!
karen was er ook bij hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
@:Koos1958 het was idd zwaar overdreven. Karen stond er niet eens bij en Alice heeft echt lang gewacht met drukken!
Met het vertrek van Doriana zat in de studio ook slechts 1 vriendin, en geen familie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:02 schreef PinkLow het volgende:
Ik bedoel bij de knop Odiequote:
Dat dus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja op een meter afstand met handen op haar rug
ja dus zij wilde niet, was wel duidelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja op een meter afstand met handen op haar rug
sorryquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoel bij de knop Odie![]()
Ze stond niet op punt van drukken toen Alice haar voor was..
Welke heisa?quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
Alice had dus haar hand erop maar Karen lied nergens blijken dat ze ook wilde drukken. Wat een heisa om niets geweest. Helemaal verdraaid in het huis. Alice helemaal huilen en jimmy ging gelijk troosten ook karen liep naar haar toe
Inderdaad ze heeft zwaar overdreven en trouwens jimmy praatte ineens mee met karenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar in gedachten was ze dat al wel. En dat wist Alice best, en dan toch egoïstisch drukken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet wat ze Ashley heeft wijsgrmaaktquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dus zij wilde niet, was wel duidelijk
die had ik wel gepakt als ik jimmy was , lekker hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is wel weinig ¤5 voor friet met frikandel in Amsterdam.
Jahaa! En was een heel mooi bruidspaar! Staan foto's op haar instaquote:
Die moet je aandacht gevenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
sorry, had een puppy naast me die even aandacht wilde
ja al 3 jaar ze heeft een flinke ring om ook hahaquote:
oh ga even kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa! En was een heel mooi bruidspaar! Staan foto's op haar insta
ik vraag me af of de scheidingspapieren nog niet klaar liggen voor d'r als ze thuis komtquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja al 3 jaar ze heeft een flinke ring om ook haha
Echt heel verdrietig was het om te zien. En de reactie van de anderen is niet erg je bent er voor jezelf.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Alice zo schattig huilenDat stemmetje met dat happen naar lucht tussendoor
Iets met menselijke emoties enzo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap ze niet.
Je geeft je op voor 3 maanden BB. Dan weet je dat je wellicht 3 maanden zonder contact zit toch??
Tenminste daar zou ik vanuit gaan.
En de rest, sommigen hielden het ook elders niet droog.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:12 schreef spapaars het volgende:
Nou dat is lullig voor de schoonmaker, daar ligt een emmervol traanvocht op de vloer.
Ik snap het van BB ook niet... 100 dagen afgesloten van de buitenwereld is een rekbaar begrip..quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap ze niet.
Je geeft je op voor 3 maanden BB. Dan weet je dat je wellicht 3 maanden zonder contact zit toch??
Kan Sabeau misschien verkopen nat als het ingestraalde water van Jomandaquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:12 schreef spapaars het volgende:
Nou dat is lullig voor de schoonmaker, daar ligt een emmervol traanvocht op de vloer.
Herkenningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wie vond je stom huilen? Ronahi vond ik wel oprecht net trouwens.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:31 schreef Gert het volgende:
Mag je het iemand kwalijk nemen als ze stom huilt?![]()
Of is dat unfair?
Ze zit nu in een regelrechte depressie heb ik het idee. Hopelijk knapt ze wat op van de foto.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:37 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Ro zonder Dori trouwens een stuk beter te pruimen
Ja, juist omdat het echt was voelde het oordeel 'stom' een beetje unfair.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie vond je stom huilen? Ronahi vond ik wel oprecht net trouwens.
Misschien, maar max 4 minuten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef Gert het volgende:
Ashley troost Alice. Hartverwarmend, het is vast ook oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat laatste is inderdaad een tikkeltje vreemd, maar die zure reacties van een Danny, Karen en Ashley op de rest slaan natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:42 schreef KraideN het volgende:
Wat een kudt aflevering. Gelukkig niet live gekeken zodat ik 80% kon doorspoelen.
Sommige bewoners hebben wel gelijk over Sabeau. Ze is 3 weken weg van thuis en doet helemaal hysterisch en koopt een item van thuis.
Nee, er zat er 1 aan het tafeltje maar ze liep ook direct naar 3 of 4 in het publiek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met het vertrek van Doriana zat in de studio ook slechts 1 vriendin, en geen familie.
Jaquline kocht ook een brief van thuis en die zat er ook nog maar net.quote:Op woensdag 28 februari 2024 23:42 schreef KraideN het volgende:
Wat een kudt aflevering. Gelukkig niet live gekeken zodat ik 80% kon doorspoelen.
Sommige bewoners hebben wel gelijk over Sabeau. Ze is 3 weken weg van thuis en doet helemaal hysterisch als ze iets koopt op de veiling.
Zo denk ik er ook over, maar volgens mij werkt t toch anders als je daar eenmaal zit. 3 maanden naar t buitenland of zo, dan heb je toch iets van tekenen van leven, dit is helemaal niks. Plus je hebt allemaal emotionele mensen om je heen, een spel dat het voedt, echt geen ene reet te doen elke dag dus je gaat denken en malen.....quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap ze niet.
Sabeau is echt 1.000x dramatischer dan Jimmy.quote:
Wie is jaquline?quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:18 schreef marky het volgende:
[..]
Jaquline kocht ook een brief van thuis en die zat er ook nog maar net.
De bedragen dit jaar waren erg laag. Het geneuzel van die andere janken omdat ze de guts niet hadden om wel te drukken.
Verder een niet zo heel boeiende aflevering.
Dat was een kandidate van vorig jaar.quote:
Oh ja die. Ik vergeet die namen allemaal van de andere seizoenen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was een kandidate van vorig jaar.
Ik snap sowieso niet dat ze zoveel gekocht hebben, maar die brief naar thuis is idd nog wel de meest stupide (naja op de patat met frikadel na dan)quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:46 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je een brief naar huis willen schrijven?? Thuisfront kan je op de streams zien en over anderhalve maand ben je al weer thuis?
Exact dit idd, ik had helemaal nergens voor gedrukt en ook zonder een spatje emotie, maar goed, ik zou ook uberhaupt niet zelf aan dit programma deelnemen, stuur mij maar naar Expeditie Robinson ofzo.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
Dat is het understatement van de eeuw, die is deels zo labiel als maar zijn kan en deels aan het acteren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:50 schreef superniger het volgende:
Sabeau is niet echt emotioneel stabiel.
Dat noemen we autistisch.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind Tom toch maar echt een moeilijk iemand hoor.
Dit, en die excuses aan Karen waren eigenlijk ook niet gemeendquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind Tom toch maar echt een moeilijk iemand hoor.
Nee inderdaad. Niet mijn persoon in ieder geval.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en die excuses aan Karen waren eigenlijk ook niet gemeend
Je hebt nog eigenlijk weinig gemist. Een raar iets tussen Karen en Tom, waar ik niks van begreep. Wat gehuil van Sabeau en we weten nog steeds dat Randy niet kan rekenen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Ik begin nu pas aan de uitzending, ben net thuis uit mijn werk. Dus van mij geen live commentaar, ik loop achter
quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:01 schreef Gert het volgende:
Wat knapt een mens toch op van een brief.
Dat heb ik nu gezien, maar dat was op de streams veel uitgebreider en dan ook beter te begrijpen/volgenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt nog eigenlijk weinig gemist. Een raar iets tussen Karen en Tom, waar ik niks van begreep. Wat gehuil van Sabeau en we weten nog steeds dat Randy niet kan rekenen.
Die twee zijn aan elkaar gewaagd. Als je niet kunt rekenen ben je wel goed de lul trouwens deze week. Iets meer variaties in spelletjes en daarmee iets meer gelijke kansen zou wel leuk zijn geweest.quote:
Die klap was wel echt hard hoor. En ik twijfel of dat per ongeluk was.quote:
Ik ben wel anti-Sabeau. Dat sowieso.quote:
hoe ze nu bezig is is echt slechtquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Die klap was wel echt hard hoor. En ik twijfel of dat per ongeluk was.
Nou die twijfel kan je wel weg laten hij schrok er zelf ook van, Sabeau moest er ook hard om lachen en ruim een anderhalf uur later begon Sabeau tegen randy en ty te jammeren (wat niet in de uitzending kwam!) en daarmee Ty voor haar karretje te spannen om tegen Tom te beginnen. Dit was van Sabeau een vooropgezet plan om die "griezel" (want ze bedoelde Tom) zwart te maken. Die griet gaat over lijken..quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het aan tafel heel netjes aanpakte bij Tom. Het is iedereen om Tom heen die meteen in de verdediging schieten waardoor de boel verder escaleerd. Dan schiet Ty nog verder de verdediging in. Alles werd actie reactie.quote:
Nee... het probleem is Tyron zelf. Echt. Die gast is zo enorm met twee maten aan het meten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het aan tafel heel netjes aanpakte bij Tom. Het is iedereen om Tom heen die meteen in de verdediging schieten waardoor de boel verder escaleerd. Dan schiet Ty nog verder de verdediging in. Alles werd actie reactie.
Misselijk!quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:34 schreef superniger het volgende:
Randy is aan het stoken tussen Dilano en Jimmy.
Ik vond juist dat Karen het goed deed, en niet Tyron. Je bespreekt iets in de keuken waar iedereen bij is, behalve de persoon waar het om gaat. Dan kun je:quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het aan tafel heel netjes aanpakte bij Tom. Het is iedereen om Tom heen die meteen in de verdediging schieten waardoor de boel verder escaleerd. Dan schiet Ty nog verder de verdediging in. Alles werd actie reactie.
Het is toch gewoon zoals Jimmy zegt?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best dat het niet heel hard ging met het doel om nu eens lekker uit te halen, maar ik vind wel dat er zo langzamerhand een hele toxische sfeer ontstaat met die twee kampen, waardoor het wellicht onbewust wat harder ging. Misschien is het anders als je ook de streams kijkt, maar als tv-kijker zie ik de sfeer steeds verder verharden. En de twee kampen lijken nauwelijks dichter bij elkaar te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zoals Jimmy zegt?
Je gaat met z'n allen dit puberale tiktok spel spelen en elkaar bewust meppen, en dan vervolgens raar staan kijken als er huilen van komt?Dus je denkt echt dat Tom bewust een dikke vette klap zou uitdelen aan een dame als Sabeau? Waarom? En waarom dan Sabeau bijvoorbeeld?
Van dit soort spelletjes met duwen, of slaan, of plagen of stoeien,.... daar kwam vroeger als kind met je broertjes of zusjes al gehuil en gezeik van, want altijd gaat er iemand net iets te hard. Da's bij deze kleuters ook zo. Had je kunnen verwachten. Je bent volwassen, je deed bewust mee, het was lachen gieren ... en nu brullen.
Kinderen.
Op streams is het ook zo. Veel van dit gebeuren was onder streamlocks, dus ook vanuit de streams ontstaan er verschillende aannames die een eigen leven gaan leiden afhankelijk aan wie je het vraagt en wie die persoon als (minst) favoriet heeft. Spijtig wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best dat het niet heel hard ging met het doel om nu eens lekker uit te halen, maar ik vind wel dat er zo langzamerhand een hele toxische sfeer ontstaat met die twee kampen, waardoor het wellicht onbewust wat harder ging. Misschien is het anders als je ook de streams kijkt, maar als tv-kijker zie ik de sfeer steeds verder verharden. En de twee kampen lijken nauwelijks dichter bij elkaar te komen.
Ik kijk ook alleen de afleveringen, dus wie weet is het wel heel anders gegaan. Maar in die aflevering zie ik vooral Sabeau achteraf zeuren, en niet tegen de persoon waar t om gaat. EN ik zie de rest daar bovenop springen. Tyron weer als gedoodverfde white knight (die sowieso al niet ligt met Tom). En dan komt Tom, en dan zegt ze nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best dat het niet heel hard ging met het doel om nu eens lekker uit te halen, maar ik vind wel dat er zo langzamerhand een hele toxische sfeer ontstaat met die twee kampen, waardoor het wellicht onbewust wat harder ging. Misschien is het anders als je ook de streams kijkt, maar als tv-kijker zie ik de sfeer steeds verder verharden. En de twee kampen lijken nauwelijks dichter bij elkaar te komen.
Jimmy had gelijk dat hij er helemaal klaar mee was, maar voor de sfeer in het huis was het wel echt beter geweest als dit voorval wat beter was aangepakt door zowel Tom als Sabeau. Ik ben absoluut geen fan van Sabeau (integendeel), maar ik snap ook niet waarom Tom hier in dit topic zo beschermd wordt en waarom er voortdurend begrip voor zijn handelen wordt gevraagd. Ik zou echt enorm veel moeite hebben met zo iemand als Tom. En ook in het werkelijke leven probeer ik maar zoveel mogelijk afstand te nemen van mensen die zo wispelturig en moeilijk in de omgang zijn.
Maar wie weet is mijn beeld te veel vertekend omdat ik alleen de afleveringen zie, dat sluit ik niet uit.
Ik denk dat het ook voor Tom opgenomen wordt omdat ridder Tyron zich er zo in mengt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jimmy had gelijk dat hij er helemaal klaar mee was, maar voor de sfeer in het huis was het wel echt beter geweest als dit voorval wat beter was aangepakt door zowel Tom als Sabeau. Ik ben absoluut geen fan van Sabeau (integendeel), maar ik snap ook niet waarom Tom hier in dit topic zo beschermd wordt en waarom er voortdurend begrip voor zijn handelen wordt gevraagd. Ik zou echt enorm veel moeite hebben met zo iemand als Tom. En ook in het werkelijke leven probeer ik maar zoveel mogelijk afstand te nemen van mensen die zo wispelturig en moeilijk in de omgang zijn.
Maar wie weet is mijn beeld te veel vertekend omdat ik alleen de afleveringen zie, dat sluit ik niet uit.
Ik vind haar nog echt heel erg onvolwassen overkomen. Een echte puber nog.quote:
Je kan ook weinig zeggen in een minuut. En hij zal wel niet veel mogen zeggenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:36 schreef livelink het volgende:
Het was niet echt een spreker, dat vriendje.
Heimweedoof. Ah gussquote:
gmtaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
en als het een fysiek spel was had die daarvoor wel weer een smoes
Het slotje ging niet openquote:
ach ja die schouderquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het slotje ging niet open
Of hij had weer last van zijn blessure![]()
Had hij snel door.quote:
Dubbele exit mag ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:37 schreef livelink het volgende:
Nou, dat lijkt me een duidelijke uitkomst voor morgen. Sabeau eruit.
wat zal het stil worden danquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:37 schreef livelink het volgende:
Nou, dat lijkt me een duidelijke uitkomst voor morgen. Sabeau eruit.
Ty heeft natuurlijk zijn vaste aanhang. Ik zou Jimmy niet zeker durven verklaren tegen Ty.quote:
Ik heb ook op Jimmy gestemd. Ik denk trouwens dat Jimmy het ook gemakkelijk zou winnen van Tyron.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Mooie aflevering, spanningsbogen maar sowieso zitten de daily's goed in elkaar dit seizoen. Maar wel over duidelijk dat ze de Jimmy speech na afloop van de nomination reveal bewaren voor de live van morgen om het momentum te pakken om stemmen voor hem binnen te harken, maar dat is niet meer nodig. In tegendeel zelfs....
Easy clap!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik heb ook op Jimmy gestemd. Ik denk trouwens dat Jimmy het ook gemakkelijk zou winnen van Tyron.
Vindt dat hele duo gedoe helemaal niks.....of je mag je vriend of vriendinnetje uit kiezen of je rivale.....voor vriend en vriendinnetje makkie je gunt elkaar dingen samen verliezen en toch als winnaar mogen blijven....Nee vind het niks.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:54 schreef livelink het volgende:
Deze week heeft mij bevestigd dat het echt veel leuker is als er individueel wordt gespeeld. Duo's tegen elkaar is prima (liever zelfs nog helemaal individueel). Er gebeurt gewoon veel meer en je leert mensen echt beter kennen als ze niet aan duo-geneuzel zijn gebonden.
Ik vermoed dat dat op dit moment Randy zou zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat vanavond wordt aangekondigd dat we komende week één keertje mogen stemmen op wie je er uit wil hebben i.p.v. wie er moet blijven.
Even geen gedoe ook met gunnen en met duo's aub. En ook geen beschermde status voor een bewoner. Gewoon: de kijker mag op iedere bewoner stemmen, en die stem is het antwoord op de vraag: wie moet wegwezen?
Ik hoop al heel lang op Randy, maar helaas....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat op dit moment Randy zou zijn.
Het was ook heel duidelijk in beeld gebracht hoe hij het spel speelde.
god damnitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef KraideN het volgende:
[..]
Sabeau's terugblik op haar avontuur vanavond:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Die zou gigantisch hard van zijn voetstuk vallen als ie hoorde dat hij genomineerd is door de kijkers ;')quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:29 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat op dit moment Randy zou zijn.
Het was ook heel duidelijk in beeld gebracht hoe hij het spel speelde.
quote:
Hoewel zijn verhaaltje van zojuist me enorm ontroerde: eens.quote:
Hun clubje wordt steeds kleiner. Dilano zijn ze dankzij Randy nu ook wel kwijt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo zeg, Ty en Sa worden nou niet echt lekker neergezet in de uitzending.
Wel apart, met zo'n gezelschap dat overloopt van empathie.quote:
Jawel, want die had een vliegtuigje dus popiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:44 schreef Gert het volgende:
Jimmy... volkomen voorspelbaar maar wel terecht.
Maar nu niet weer gaan heulen met serpent asssshhhley hè!![]()
Ashley is leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:44 schreef Gert het volgende:
Jimmy... volkomen voorspelbaar maar wel terecht.
Maar nu niet weer gaan heulen met serpent asssshhhley hè!![]()
Smaken verschillen (soms enorm)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |