quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:41 schreef schizolientje het volgende:
wat een brutaal ordinair mens is die Ashly, geen last van haar buik meer, wel doorligplekken hier en daar
ziek zwak misselijk wanneer het haar uitkomtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:41 schreef schizolientje het volgende:
wat een brutaal ordinair mens is die Ashly, geen last van haar buik meer, wel doorligplekken hier en daar
Had ze gisteren ook geen enkel probleem mee...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:44 schreef kater1 het volgende:
Alcohol drinken met die pijnstillers die Alice slikt lijkt me gevaarlijk
Nou lijkt mij niet ze is een keiharde dus geen probleem tank maar vol zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:44 schreef kater1 het volgende:
Alcohol drinken met die pijnstillers die Alice slikt lijkt me gevaarlijk
Toen vond ik het ook al stomquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ze gisteren ook geen enkel probleem mee...
Tijd voor een exitquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:45 schreef Lrod01 het volgende:
Tyron weer eens een het klagen (what else is new). Hij vind het allemaal niet eerlijk hoe hij neergezet wordt en welke vragen hem gesteld worden.
Aah als hij wint is alles leukquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:45 schreef Lrod01 het volgende:
Tyron weer eens een het klagen (what else is new). Hij vind het allemaal niet eerlijk hoe hij neergezet wordt en welke vragen hem gesteld worden.
Sneu hé...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah als hij wint is alles leuk
Maar nu niet meer ?
Paracetamol had ze gister 2 stuks. Ze slikt geen morfine of zo hahaquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ze gisteren ook geen enkel probleem mee...
Inderdaad. Zielig ventje die alleen maar kan huilen en klagen als hij zijn zin niet krijgt. Net een baby. Ga gewoon lekker naar huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar nu niet meer ?
Daar heeft hij toch gelijk in. Is toch raar dat er aan hem niets gevraagd wordt over de reactie van Tom maar Tom wel over de reactie van Ty die echt heel chique heeft gereageerd. Het feit dat er een SL in wordt gegooid zegt genoeg. BB is niet blij.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:45 schreef Lrod01 het volgende:
Ze had volgens mij zwaarder spul op. Maar moet ze zelf weten.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Paracetamol had ze gister 2 stuks. Ze slikt geen morfine of zo haha
Dont shoot me, ik zeg alleen dat ze er gisteren geen probleem mee had?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Paracetamol had ze gister 2 stuks. Ze slikt geen morfine of zo haha
Nee was gisteravond op de streams en ze heeft waterstofperoxide om te spoelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:48 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze had volgens mij zwaarder spul op. Maar moet ze zelf weten.
Die wordt er al in gegooid als er bij Randy een scheet dwars ligt, dus dat zegt (wat mij betreft) totaal niksquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:48 schreef marky het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch gelijk in. Is toch raar dat er aan hem niets gevraagd wordt over de reactie van Tom maar Tom wel over de reactie van Ty die echt heel chique heeft gereageerd. Het feit dat er een SL in wordt gegooid zegt genoeg. BB is niet blij.
Daar gaat het niet om het gaat om de vragen die in de db worden gesteld. Tom wordt gevraagd naar de reactie van Tyron maar Tyron wordt niets gevraagd over de reactie van Tom. Hij twijfelt heel erg aan hoe alles in beeld wordt gebracht.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar nu niet meer ?
Nee het is gewoon een calimero. Altijd met het vingertje wijzen en niets is eerlijk. Grow up.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:48 schreef marky het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch gelijk in. Is toch raar dat er aan hem niets gevraagd wordt over de reactie van Tom maar Tom wel over de reactie van Ty die echt heel chique heeft gereageerd. Het feit dat er een SL in wordt gegooid zegt genoeg. BB is niet blij.
Dat zegt hij regelmatig, ronahi ook van de week. Maar lijkt me niet dat bb een voorkeur heeft voor bewonersquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:51 schreef marky het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om het gaat om de vragen die in de db worden gesteld. Tom wordt gevraagd naar de reactie van Tyron maar Tyron wordt niets gevraagd over de reactie van Tom. Hij twijfelt heel erg aan hoe alles in beeld wordt gebracht.
Zendercheck erachteraan voor Ronahi. Tuurlijk niets aan de hand.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die wordt er al in gegooid als er bij Randy een scheet dwars ligt, dus dat zegt (wat mij betreft) totaal niks
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:52 schreef marky het volgende:
[..]
Zendercheck erachteraan voor Ronahi. Tuurlijk niets aan de hand.
Die is elke dag wel ergens kwaad over. Dan loopt hij weer met een chagrijnig hoofd rond of hij hangt op de bank met een chagrijnig hoofd.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:45 schreef Lrod01 het volgende:
Tyron weer eens aan het klagen (what else is new). Hij vind het allemaal niet eerlijk hoe hij neergezet wordt en welke vragen hem gesteld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |