Even opgezocht want ik heb nog nooit van hem gehoord. Werkt voor Een Vandaag en maakt podcastseries over misdaad. Dus of dat nu de gewezen persoon is?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De praatprogramma's gaan er waarschijnlijk wel allemaal aandacht aan besteden vanavond.
Hij zingt zelf prima in elk geval.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?
Prachtig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zingt zelf prima in elk geval.
Programmamaakster en heeft ook een podcast De Lesbische Liga met 3FM-jock Vera Siemonsquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
who the fuck is nou weer Annefleur Schipper?
Hij is er al een aantal jaar ook bij op het esf en maakte in 2021 een ESF podcast samen met onze bff Ruben (die vertelde ons dat ie vroeger ook op Fok! zat).quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Even opgezocht want ik heb nog nooit van hem gehoord. Werkt voor Een Vandaag en maakt podcastseries over misdaad. Dus of dat nu de gewezen persoon is?
Of heb ik nu de verkeerde Lammert?
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Programmamaakster en heeft ook een podcast De Lesbische Liga met 3FM-jock Vera Siemons
Ze zit wel vaker bij Sophie. Ik word er altijd vrolijk van en hoor haar liever dan een zure Frits Huffnagel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.
Zij zit er altijd en weet best wat over Eurovisie. Leuk mens vind ik het.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.
Zo dat is wel héél knap idd, een lied mislukt noemen nog voordat het uit is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
Het nummer is nog niet eens uit en de Gerda's zijn al aan het zeiken. Heerlijk.
[ x ]
Die heeft z’n five minutes of fame ook weer gehad om z’n eigen liedje (oh nee sorry, dat van de zoon van de overleden neef) te promoten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik wilde dit jaar wat leuks. Gewoon eindelijk een keer iets leuks. Nou, dat gaat dit zeker wel worden. En qua winst heb ik in zijn geheel geen verwachtingenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:51 schreef NailQueen het volgende:
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was was voor Arcade
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Dat zeker, ik vind het alleen jammer dat er nu relatief veel van dat soort inzendingen zijn, wat dat betreft timen we het wel een beetje ongelukkig. Maar wellicht is Europapa straks het liedje dat al die andere vrolijke uptempo's wegblaast.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik wilde dit jaar wat leuks. Gewoon eindelijk een keer iets leuks. Nou, dat gaat dit zeker wel worden. En qua winst heb ik in zijn geheel geen verwachtingen![]()
Hoewel, 12 points to the Aahh…
Ze heeft die ene tweet die jij postte verwijderd zie ik over dat 'mislukte lied van Joost' maar gaat nu toch nog wel even door. Ze had het denk ik over dat oudere lied van hem over z'n ouders? Maar ze liet het lijken alsof het over die van vandaag ging. Sowieso vreemd om een lied van je familie te promoten door een ander af te zeiken, Heleen. Ah well, Gerda's gonna Gerda!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |