Als we die hadden gestuurd en er had een stuk Berbers in het nummer gezeten dan hadden we ook weer een hele online ophef en stel boze Nederlanders gehad.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederlanders vinden alles wat out of the box is al bizar. Maar als we Numidia hadden gestuurd was het een mooi lied geweest
Ja dat is ook zo. Ik ga vanavond alles kijken, Boulevard, Shownieuws, Vandaag Inside. Oh dat wordt genietenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nederlanders vinden alles wat out of the box is al bizar. Maar als we Numidia hadden gestuurd was het een mooi lied geweest
Maar de mensen die het hebben gehoord kunnen er niet op wedden... sowieso is dat een enorm nadeel voor Nederland, want de betting odds zijn ook wel 'n beetje een self fulfilling prophecy, en als Nederlander heb je daar dus nul komma nul invloed op, i.t.t. de andere landen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, de halve wereld heeft het ondertussen gehoord blijkbaar, en we zijn nog steeds 21e bij de bookmakers. Dus het zal inderdaad wel geen Cha Cha Cha 2.0 zijn
Dan moet @Fred_B vanuit Belgi maar bergen geld erop zettenquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar de mensen die het hebben gehoord kunnen er niet op wedden... sowieso is dat een enorm nadeel voor Nederland, want de betting odds zijn ook wel 'n beetje een self fulfilling prophecy, en als Nederlander heb je daar dus nul komma nul invloed op, i.t.t. de andere landen.
Ik vind Scooter echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:55 schreef GeorgeM het volgende:
Tim Klein heeft het gisteren gehoord en zegt net bij 538 dat we ons moeten voorbereiden op iets bizars. Dat hij in het Nederlands zingt, maar ook in het Duits.
Het zit tussen dj Paul Elstak en Scooter in.
Nee, maar bijvoorbeeld met Duncan gonsde het al wel van de geruchten dat er iets bijzonders aan zat te komen. Mensen houden het dan toch niet voor zichzelf.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar de mensen die het hebben gehoord kunnen er niet op wedden... sowieso is dat een enorm nadeel voor Nederland, want de betting odds zijn ook wel 'n beetje een self fulfilling prophecy, en als Nederlander heb je daar dus nul komma nul invloed op, i.t.t. de andere landen.
Respect to the man in the ice cream van.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind Scooter echt verschrikkelijk.De rest van de omschrijven die ik lees maken we heel nieuwsgierig.
Ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind Scooter echt verschrikkelijk.De rest van de omschrijven die ik lees maken we heel nieuwsgierig.
Ik heb daar gelukkig geen last van. Gezien de paar nummers die ik van hem gehoord heb ben ik er gewoon al vrij zeker van dat het niet mijn ding gaat zijn, daarmee is wel lekker alle spanning meteen weg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit een beetje tussen hoop en vrees in. Ik ben er bang voor dat het totaal m'n ding niet gaat zijn.
Is er iets wel jouw ding dit jaar?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit een beetje tussen hoop en vrees in. Ik ben er bang voor dat het totaal m'n ding niet gaat zijn.
16:55 als het goed is toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:30 schreef Nashipeer het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat de muziekvideo gauw na de bekendmaking op het Eurovisionkanaal komt
Mijn ding gaat het ook niet zijn denk ik, maar ik vind het wel spannend wat het is en hoe erop gereageerd wordt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig geen last van. Gezien de paar nummers die ik van hem gehoord heb ben ik er gewoon al vrij zeker van dat het niet mijn ding gaat zijn, daarmee is wel lekker alle spanning meteen weg.
Kan dan ook alleen maar meevallen als hij onverwacht ineens wel met iets komt wat ik leuk vind.
Mag ook wel een keer dat we een artiest sturen die echt hip en nu is onder de jeugdquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
Voor het eerst heb ik het met meneer Sjors je van 20 over het Songfestival![]()
Hij wil zelfs met vrienden gaan kijken vanmiddag![]()
Is opeens een heel andere beleving
Ja dat heeft echt puur te maken met die televote only semis. Dat mogen ze wat mij betreft heel snel weer terugdraaienquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef Momo het volgende:
Veel landen gaan trouwen dit jaar wel voor een sensory overload qua muziek en staging. We zijn niet de enige.
Wat ik zo hoor van Sjorsjina en meneer Sjors jr zoemt het heel erg rond in de jongeren-scenequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer dat we een artiest sturen die echt hip en nu is onder de jeugd
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef Greys het volgende:
Het wordt in elk geval iets met lekker veel OENTSSJJJ OENTSSJJJ
‘t is ook meteen wel heel erg het andere uiterstequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef Greys het volgende:
Het wordt in elk geval iets met lekker veel OENTSSJJJ OENTSSJJJ
"JULLIE WILDEN UPTEMPO NOU DAN KRJG JE UPTEMPO HATSEFLATSSSS IN JE BAKKES"quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
‘t is ook meteen wel heel erg het andere uiterste
Winnaars gaan daarom ook denk ik vaker jury darlings zijn dan fan vote darlingquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:09 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt puur te maken met die televote only semis. Dat mogen ze wat mij betreft heel snel weer terugdraaien
Enige jury darlings tot nu toe zijn Frankrijk, Belgi, Zwitserland, Oekraine, Letland en Duitsland. Al heb ik mijn twijfel bij Zwitserland want dat is over de top. Ik zie bij Oekraine, Frankrijk en Belgi wel televote potentie.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:16 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Winnaars gaan daarom ook denk ik vaker jury darlings zijn dan fan vote darling
Ik gok dat twitter, insta etc. vanmiddag heel negatief is en TikTok juist heel positief.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer dat we een artiest sturen die echt hip en nu is onder de jeugd
TOTALLY AND UTTERLY INNN YOUR FEEEEEEESquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
"JULLIE WILDEN UPTEMPO NOU DAN KRJG JE UPTEMPO HATSEFLATSSSS IN JE BAKKES"
Ik snap nooit zo de behoefte van mensen om maar overal op social media iets slecht te noemen en zelfs nog op social media van de artiest zelf. Zeker als het een stijl is waarvan je weet dat het niet te ding is. De wereld draait niet om jou en er bestaan meer muziekstijlen dan je eigen wereldje. Ook wel eerder discussies gehad met eurofans die juist zaten te haten op rock/metal acts en het kwam er eigenlijk op neer dat ze niet zoveel hadden met rockmuziek. Waarom dan een artiest bericht sturen dat ze zuigen en zich terug moeten trekken?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat twitter, insta etc. vanmiddag heel negatief is en TikTok juist heel positief.![]()
Reacties van Nederlanders zeg maar, niet de fans.
Ik vind so far vier nummers echt leuk, dus dit jaar blijkt tot nu toe een uitdaging te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:22 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Is er iets wel jouw ding dit jaar?
Ik ook niet, vooral dat sturen naar de artiest zelf vind ik altijd zulk vreemd gedrag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo de behoefte van mensen om maar overal op social media iets slecht te noemen en zelfs nog op social media van de artiest zelf. Zeker als het een stijl is waarvan je weet dat het niet te ding is. De wereld draait niet om jou en er bestaan meer muziekstijlen dan je eigen wereldje. Ook wel eerder discussies gehad met eurofans die juist zaten te haten op rock/metal acts en het kwam er eigenlijk op neer dat ze niet zoveel hadden met rockmuziek. Waarom dan een artiest bericht sturen dat ze zuigen en zich terug moeten trekken?
En dan heb je in Nederland ook nog natuurlijk de onderbuikposter waar het een hobby is om zoiets als songfestival per definitie kut te vinden, clichs eruit te gooien dat Oost-Europa altijd wint bijvoorbeeld. Beetje figuren als Johan Derksen napraten, zuur doen over nieuwe ontwikkelingen, vroeger was alles beter etc.
Altijd bizar om te zien hoeveel mensen aan het wachten zijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef Momo het volgende:
Daar is de videoclip op Eurovision kanaal
Is dit dan ook een still uit de clip? Lijkt bij de andere videos p het ESF kanaal wel zo te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:11 schreef Momo het volgende:
Daar is de videoclip op Eurovision kanaal
Dat is dan vooral in de zin dat het echte juryliedjes zijn. Normaal gesproken gaan inzendingen als Itali, Litouwen en Kroati ook wel meedoen voor de jury top 10. En dan moeten jury-lievelingetjes Zweden en Australi nog komen, en ook landen als Griekenland en Georgi gaan waarschijnlijk nog wel iets goeds sturen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige jury darlings tot nu toe zijn Frankrijk, Belgi, Zwitserland, Oekraine, Letland en Duitsland. Al heb ik mijn twijfel bij Zwitserland want dat is over de top. Ik zie bij Oekraine, Frankrijk en Belgi wel televote potentie.
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De praatprogramma's gaan er waarschijnlijk wel allemaal aandacht aan besteden vanavond.
Even opgezocht want ik heb nog nooit van hem gehoord. Werkt voor Een Vandaag en maakt podcastseries over misdaad. Dus of dat nu de gewezen persoon is?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De praatprogramma's gaan er waarschijnlijk wel allemaal aandacht aan besteden vanavond.
Hij zingt zelf prima in elk geval.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we die Lammert een beetje vertrouwen?
Prachtig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zingt zelf prima in elk geval.
Programmamaakster en heeft ook een podcast De Lesbische Liga met 3FM-jock Vera Siemonsquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
who the fuck is nou weer Annefleur Schipper?
Hij is er al een aantal jaar ook bij op het esf en maakte in 2021 een ESF podcast samen met onze bff Ruben (die vertelde ons dat ie vroeger ook op Fok! zat).quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:04 schreef summer52 het volgende:
[..]
Even opgezocht want ik heb nog nooit van hem gehoord. Werkt voor Een Vandaag en maakt podcastseries over misdaad. Dus of dat nu de gewezen persoon is?
Of heb ik nu de verkeerde Lammert?
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Programmamaakster en heeft ook een podcast De Lesbische Liga met 3FM-jock Vera Siemons
Ze zit wel vaker bij Sophie. Ik word er altijd vrolijk van en hoor haar liever dan een zure Frits Huffnagel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.
Zij zit er altijd en weet best wat over Eurovisie. Leuk mens vind ik het.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel als de aangewezen persoon om over het ESF te komen babbelen. Misschien kunnen we bij de volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal de verzorger van IJsselmeervogels vragen om de analyse te doen.
Zo dat is wel hl knap idd, een lied mislukt noemen nog voordat het uit is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
Het nummer is nog niet eens uit en de Gerda's zijn al aan het zeiken. Heerlijk.
[ x ]
Die heeft z’n five minutes of fame ook weer gehad om z’n eigen liedje (oh nee sorry, dat van de zoon van de overleden neef) te promoten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik wilde dit jaar wat leuks. Gewoon eindelijk een keer iets leuks. Nou, dat gaat dit zeker wel worden. En qua winst heb ik in zijn geheel geen verwachtingenquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:51 schreef NailQueen het volgende:
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was was voor Arcade
quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Dat zeker, ik vind het alleen jammer dat er nu relatief veel van dat soort inzendingen zijn, wat dat betreft timen we het wel een beetje ongelukkig. Maar wellicht is Europapa straks het liedje dat al die andere vrolijke uptempo's wegblaast.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet zenuwachtig. Ik wilde dit jaar wat leuks. Gewoon eindelijk een keer iets leuks. Nou, dat gaat dit zeker wel worden. En qua winst heb ik in zijn geheel geen verwachtingen![]()
Hoewel, 12 points to the Aahh…
Ze heeft die ene tweet die jij postte verwijderd zie ik over dat 'mislukte lied van Joost' maar gaat nu toch nog wel even door. Ze had het denk ik over dat oudere lied van hem over z'n ouders? Maar ze liet het lijken alsof het over die van vandaag ging. Sowieso vreemd om een lied van je familie te promoten door een ander af te zeiken, Heleen. Ah well, Gerda's gonna Gerda!quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Oh pfff.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is er al een aantal jaar ook bij op het esf en maakte in 2021 een ESF podcast samen met onze bff Ruben (die vertelde ons dat ie vroeger ook op Fok! zat).
Beter dan een Carlo Boszhart of Gerard Joling in ieder geval.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Live op insta nuquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:50 schreef GeorgeM het volgende:
https://www.instagram.com/joostklein/live/18321357811193115
Ik zit mobiel![]()
Gerda heeft al eieren voor d'r geld gekozenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:01 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Ook wel grappig hoe hij steeds opzettelijk met een overdreven Nederlands accent praat. In z'n interview met Wiwi was z'n Engels gewoon prima.quote:
Misschien dat hij toch de internet Gerda's een beetje tegemoet wil komen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ook wel grappig hoe hij steeds opzettelijk met een overdreven Nederlands accent praat. In z'n interview met Wiwi was z'n Engels gewoon prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |