Lekker smikkelenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed maat
Braddie noemt het ook altijd 'oppeuzelen' als hij weer een smerige salamipizza opvreet.
6/10quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welk cijfer toen je nog rookte en dronk
Ik ben zelfs vies dun.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:10 schreef Tjacka het volgende:
jullie doen allemaal of jullie zo fit zijn
maar zijn jullie niet allemaal gewoon vies dik
Dat red ik echt nog niet!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo klagen.
Vandaag was het perfect weer, dus heb er 12 achteraan gegooid. Wellicht kan jij dit ook doen. Kan je daarna lekker van je pizza genieten.
Thaiquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
Kip kerriequote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boerenkool. (Met worst)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, ook naar mij graag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet
Misschien over een maandje (dan stuur ik je wel pics)
spruitjes, gebakken aardappelen en kip shoarma (dit pas binnen mijn macro's en uiteraard zonder gore biggensaus)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is hemels voor, echt waar.quote:
Of Twitter staan er zatquote:
Ik ben ontdaan dat ik de eena leukste vrouw benquote:
@lavenderrr blijft nummer 1quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben ontdaan dat ik de eena leukste vrouw ben
sinds ik geen mod ben gaat het steeds minder met dit forumquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds onder de indruk is van jouw modkunsten op CRE
jij bent de liefste user van fokquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds ik geen mod ben gaat het steeds minder met dit forum
daar zou ze wel geschrokken van zijn
ik ben een hele lieve jongen helaas, soms iets te lief en naïef ook in realquote:
hoezoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben een hele lieve jongen helaas, soms iets te lief en naïef ook in real
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |