Bwehehequote:
Beste TT.quote:
Ik vergeef jequote:Op maandag 26 februari 2024 19:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet grappig
[..]
ja sorry. Stressmssn wil een modje er iets van maken.
Nee, pas bij #8004quote:Op maandag 26 februari 2024 19:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet grappig
[..]
ja sorry. Stressmssn wil een modje er iets van maken.
Iets gaat er niet goed met opruimen als je ze elke keer opnieuw weer tegenkomt.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam je sleutels weer tegen bij het opruimen
Wat doe jij met Q's sleutels?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam je sleutels weer tegen bij het opruimen
Niet opruimen in elk geval.quote:
Kan ze ook een keer weggooien ja.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets gaat er niet goed met opruimen als je ze elke keer opnieuw weer tegenkomt.
Echt?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze ook een keer weggooien ja.
Je kan ze ook op Kanaleneiland verkopen aann de hoogste bieder.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind dat toch een beetje apart
Opsturen per post je kent adres en postcode. Verder geen info of afzender dan ist paniek in de keet. Had ik in mijn vorige huisquote:Op maandag 26 februari 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Kan ze dan beter aan de nieuwe bewoners geven maar ik kom daar nooit.
Of een briefje erbij 'ik hoop niet dat jullie het erg vonden dat ik af en toe naast jullie bed heb gestaan terwijl jullie lagen te slapen.'quote:Op maandag 26 februari 2024 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Opsturen per post je kent adres en postcode. Verder geen info of afzender dan ist paniek in de keet. Had ik in mijn vorige huis
quote:Op maandag 26 februari 2024 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een briefje erbij 'ik hoop niet dat jullie het erg vonden dat ik af en toe naast jullie bed heb gestaan terwijl jullie lagen te slapen.'
Awwwwquote:Op maandag 26 februari 2024 20:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik weet wel dat ik destijds dik in de stress zat
Onder jou?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nou inmiddels weet ik dat er wat meer onder zit.
Ik heb dit ook lang gehad want naïefquote:Op maandag 26 februari 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn studententijd was er iemand die haar adres op een label aan haar sleutelbos had hangen... "ja dan weten ze waar de sleutels heen moeten" en ze begreep maar niet waarom dat onveilig was
Ow... in Groningen gestudeerd toevalig?quote:Op maandag 26 februari 2024 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb dit ook lang gehad want naïef
Nee joh ik kwam niet verder dan het hboquote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... in Groningen gestudeerd toevalig?
Ah ja dan ben je niet dezelfde persoonquote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee joh ik kwam niet verder dan het hbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig nu al een hele tijd nieuwe sloten.
Trouwens; voor mijn gevoel klinkt dit in mijn oren neerbuigend. HBO is hartstikke goed. Net zoals MBO of praktijk onderwijs. Overal zijn mensen nodig!quote:Op maandag 26 februari 2024 20:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee joh ik kwam niet verder dan het hbo
Ben hier al een tijdje niet geweest maar gelukkig is er niets veranderdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef Q. het volgende:
ER ZIT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK!![]()
Never change a winning team.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ben hier al een tijdje niet geweest maar gelukkig is er niets veranderd
Q.quote:
Vroeger was alles beter...quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe flexplek. Sorry
Ik zit nu te huilen in een hoekje in de kelder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q.
Heb je je flexwerkplek al geconfisqueerd?
[ afbeelding ]
Woest boos de queeste van de werkplek aangaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef Q. het volgende:
Boos thuis gaan werkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef Q. het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit nu te huilen in een hoekje in de kelder.
Sinds wanneer kom jij weer buiten?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:55 schreef Q. het volgende:
Heel ongezonde ontwikkeling he?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij weer buiten?
Dat is toch die enge plaats met anderen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q onderweg naar z'n flexwerkplek:quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat ik hem zag in Utrecht. Was een andere kale knakker.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe functie? Of is dat niet de reden dat je naar Utrecht gaat?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat ik hem zag in Utrecht. Was een andere kale knakker.
Donderdag weer een kans.
Cursus. Nog 5x op en neer.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nieuwe functie? Of is dat niet de reden dat je naar Utrecht gaat?
Daar kan ik me weinig van herinnerenquote:
Jammer dat je toen niet hier postte.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar kan ik me weinig van herinneren
Toen wist ik nog maar net wat fok wasquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer dat je toen niet hier postte.
Jammer ditquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen wist ik nog maar net wat fok was
n00bquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen wist ik nog maar net wat fok was
Ik ben gewoon nog jongquote:
Jawel hoorquote:
Vanmorgen om 4:20 opgestaan voor werk. Dus zal zo wel liggen te slapen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel hoor
Vandaag kennis gemaakt met de nieuwe psychiater. Prima mens. En morgen mag ik even shoppen![]()
En met jou dan? Behalve dat je jong bent dan
Jemig wat vroegquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmorgen om 4:20 opgestaan voor werk. Dus zal zo wel liggen te slapen.
Verder niks te klagen.
Wat ga je shoppen?
Altsuplies?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jemig wat vroegslaap lekker vast
Ik heb een cadeaukaart van de Pipoos en ik ga naar Van Beek altsuplies. En naar van der velden boekenwinkel
Meer kijken dan kopen denk ik hoor.
Sinds zaterdag.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Donderdag ben ik er niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat ik hem zag in Utrecht. Was een andere kale knakker.
Donderdag weer een kans.
*jaarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:07 schreef Koen66 het volgende:
Is het hier weer die ene drukke dag in de maand?
Ik waag me er niet aanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er nu al wel weer klaar mee. Buiten zijn mensen en die zijn stom.
bestond DM toen nog niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen we nog gewoon 'neuken?' naar elkaar pm-den.
Ik doe ook een bijdrage.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:07 schreef Koen66 het volgende:
Is het hier weer die ene drukke dag in de maand?
Dacht dat het aan mijn internet lagquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:14 schreef Tegan het volgende:
Het forum ging ineens stuk na die post.
Geylquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:14 schreef Tegan het volgende:
Het forum ging ineens stuk na die post.
Sorryquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mijn internet lag
Hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb de tijd zonder dm bewust meegemaakt inderdaad.
Same, zonder fotoboek dacht ik zelfs?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wauw. Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok is een nog meer gevoelig sneeuwvlokje dan ik!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry.
Vanaf nu opletten met schunnige taal.
Wat? Is dat niet meer zo?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen Q. nog bier dronk en vrijgezel was.
Zo oud ben ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Same, zonder fotoboek dacht ik zelfs?
We zijn allemaal unieke sneeuwvlokjesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fok is een nog meer gevoelig sneeuwvlokje dan ik!
Je doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Newbie
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan na te gaan dat mijn laatste relatie een beetje kiezen werd tussen fok en relatie en ik koos voor fok
Wie heeft deze fout niet gemaaktquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan na te gaan dat mijn laatste relatie een beetje kiezen werd tussen fok en relatie en ik koos voor fok
Heeft twee kinderen, een labrador, een stationwagen en een eengezinswoning in Schubbekutteveen.quote:
En waar is die vrouw dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft twee kinderen, een labrador, een stationwagen en een eengezinswoning in Schubbekutteveen.
Zie wel veel redenen om bier te drinkenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft twee kinderen, een labrador, een stationwagen en een eengezinswoning in Schubbekutteveen.
Ook nog ja.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ik je nog op PSN? Denk het wel he?
Gek? Je dacht niet dat het kon?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij had toen al een vrouw. Gek was dat
Toen ze nog via Fok met elkaar communiceerden, ookal zaten ze naast elkaarquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij had toen al een vrouw. Gek was dat
Dat je nooit zeker wist of ik die hitsige DM's stuurde of Miss.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen ze nog via Fok met elkaar communiceerden, ookal zaten ze naast elkaar.
Beidequote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je nooit zeker wist of ik die hitsige DM's stuurde of Miss.
Zeker naar jouquote:
Dit verklaart een hoopquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je nooit zeker wist of ik die hitsige DM's stuurde of Miss.
quote:
Sowieso is de kans klein tijdens de enorme wandeling van het station naar de Knoopquote:
Nieuwe markt aanborenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom vindt Facebook SM-advertenties voor mij geschikt?
Ik Google en zoek nooit daarop. Denk er niet eens over na.
Maar goed. Ze hebben ook een periode spermabanken en relatiesbedrijven geprobeerd een mij te slijten
Alleen dit is wel een heel nieuw niveau
Naar mijn beste weten ben ik de enige die in dit huis woont en gebruik maakt van het internet hierquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwe markt aanboren
Kan ook gewoon de rest in het huis zijn
Heel wild danquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naar mijn beste weten ben ik de enige die in dit huis woont en gebruik maakt van het internet hier
Misschien heb ik een wild onderbewustzijn
Ik mis vroeger.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen Q. nog bier dronk en vrijgezel was.
En je poepen met een lange oe deed.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger!![]()
Toen ijsberen nog met brandhout sjouwde
En de borsten nog stevig warenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je poepen met een lange oe deed.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naar mijn beste weten ben ik de enige die in dit huis woont en gebruik maakt van het internet hier
Misschien heb ik een wild onderbewustzijn
We doen hier niet aan (self)kinkshamenquote:
Ik ben pro kinkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
We doen hier niet aan (self)kinkshamen.
Tenzij dat je kink is, uiteraard.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
We doen hier niet aan (self)kinkshamen.
Heb echt zwaar de neiging om met laptop in de lunch room hier te gaan zitten met tig espressos, pastel de natas en een fles Licor Beirãoquote:Op woensdag 28 februari 2024 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ook
Gelukkig morgen om 11.00 start van het weekend
Goed spul is dat he?quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar weer een flesje halen
Yep, leren kennen via mijn Portugese ex-schoonzus.quote:
quote:
@Faxie vibes nu...quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:10 schreef Barbusse het volgende:
Wilde 'm eigenlijk aan @:Faxie richten
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij dat je kink is, uiteraard.
Stuur maar doorquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar wil niemand mijn collega worden want vacature wordt nu nogmaals uitgezet.
Oh... dat is jammer...quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar wil niemand mijn collega worden want vacature wordt nu nogmaals uitgezet.
Ik zoek nog een personal assistant. Je kan dus ook voor mij komen werken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom niet aan werken toe als ik een kantoor met jou moet delen.
Als je 100% remote aanbiedt wil ik er wel over denkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Als je dit een beetje kan rekken tot Q4 zie ik wel mogelijkhedenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zoek nog een personal assistant. Je kan dus ook voor mij komen werken.
Helaasquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je 100% remote aanbiedt wil ik er wel over denken
Alles goed met u?quote:
.quote:
Ja. Niks te klagen eigenlijkquote:
Stuur de vacature maar door.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je dit een beetje kan rekken tot Q4 zie ik wel mogelijkheden.
Tegelijkertijd hebben wij ook nog wel ruimte voor een manager.
Typ maar door zodat je mij op voorsprong kan zetten. Salaris moet wel meer dan 3x modaal zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was letterlijk aan het typen maar deze rol staat blijkbaar nog niet extern uit.
Ouderwetsch geouwehoer weerquote:
quote:
Heujjjj.quote:
Wat is er voor vacature dan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:04 schreef Tegan het volgende:
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen we nog gewoon 'neuken?' naar elkaar pm-den.
Hallo COTS. Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb iets met een lange eeeeee vandaag blijkbaar
Vroegahquote:
Ah ok.quote:
En werd je warm of koud van deze omschrijving?quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah ok.
Was benieuwd of ik van baan kon veranderen
Maar dan hopelijk niet te veel reistijd!
Nou. Eh.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
En werd je warm of koud van deze omschrijving?
Ik ben goed met cijfertjes.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen ik al mijn berichten aan jou afsloot met een hartje.
Oh wacht.
Opa vertelt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VroegahToen de mannen nog van staal waren en de guldens van hout
Prima hoorquote:Op donderdag 29 februari 2024 08:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hallo COTS. Hoe gaat het met je?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VroegahToen de mannen nog van staal waren en de guldens van hout
Opa wilt op het strand liggen met een mimosa en een relaxed muziekje als ontbijtquote:
Mag ik erbij dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opa wilt op het strand liggen met een mimosa en een relaxed muziekje als ontbijt
Ja hoorquote:
Jij bent afquote:Op donderdag 29 februari 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... maar lettertjes zijn leuker
Jeweetsquote:
Binnen zitten snotteren terwijl het buiten regent is veel leuker.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Opa wilt op het strand liggen met een mimosa en een relaxed muziekje als ontbijt
Gewoon naar scheveningen zitten met een cheapskate biertje en volksmuziek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Twee haaien waren aan het zwemmen, de ene haai zegt tegen de andere haai: “hai haai”
Wel eerst 34 tattoos laten zetten en met ontblote, vuurrrood verbrande borst op het terras gaan zitten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon naar scheveningen zitten met een cheapskate biertje en volksmuziek.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eerst 34 tattoos laten zetten en met ontblote, vuurrrood verbrande borst op het terras gaan zitten.
Godverdommequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eerst 34 tattoos laten zetten en met ontblote, vuurrrood verbrande borst op het terras gaan zitten.
*proest*quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]en een leipe opscheer. Minimaal de naam Priscilla in je nek laten tatoeëren met een mondafdruk want anders is jullie liefde niet echt
Ik ben alleen ordinair in taal en fantasieën.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stiekem hou je wel van dit beeld van ordinAir
Vurig ende passioneelquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stiekem hou je wel van dit beeld van ordinAir
Ga kopen danquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moest net aan je denken. De Lidl verkoopt pasta del nata
Ik haat stiltecoupé'squote:Op donderdag 29 februari 2024 17:07 schreef DrMarten het volgende:
Zit in een bomvolle trein, word ik boos aangekeken door een of andere boomer omdat ik in de stiltecoupe met wat kenisper een koek uit de verpakking haal.
Echt, ik haat het ov
Luxe!quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:24 schreef Tegan het volgende:
Ik zat laatst voor het eerst in 5+ jaar ofzo in de trein, hele beleving.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Luxe!
Hier is altijd alles of op de fiets of met het OV
Dat kan ook nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik kom gewoon nooit buiten een straal van 20 km om mijn huis.
Een traumatische beleving?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:24 schreef Tegan het volgende:
Ik zat laatst voor het eerst in 5+ jaar ofzo in de trein, hele beleving.
Heb appelflappen gekochtquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga kopen danIk kan ze hier vers krijgen, nog warm uit de oven
Nee hoor, gewoon veel veranderd op de diverse stations en goed opletten of ik wel op tijd uitstapte enzoquote:
Ik hou meer van kersenflappenquote:
ook niet verkeerdquote:
Die zijn ook lekkerquote:
Ja lekker, doe maar.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een schaaltje clipjes bij de televisie
Ah... Wat voor chips?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
? Chips
Kreeg trek van jullie flappen en worstenbroodjes
Goede keusquote:
Oh, ik dacht eigenlijk een 'kom je bij me zitten zodat we tegelijkertijd kunnen eten en knuffelen'.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*geeft een schaaltje door
Oh dat mag zeer zeker ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk een 'kom je bij me zitten zodat we tegelijkertijd kunnen eten en knuffelen'.
Hoe fijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat mag zeer zeker ook
Het is vrijdag dus hier alles goed.quote:
Ow nice!quote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:16 schreef gianni61 het volgende:
Een worstenbroodje zou nu wel lekker zijn
Koos motivatieloos op de vrijdag.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Koos motivatieloos op de vrijdag.
Zo maar eens mijn vriezer ontdooien denk ik
Wat heerlijk meid! Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zaterdag komt mijn nieuwe bank, heb al helemaal een voorjaarsschoonmaak in beweging gezet. Vloerkleden er uit en de oude bank er uit. Helemaal lekker met dit zonnetje ❤
Nuttig zijn is overgewaarweerdquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
zo lui vandaag... beetje verkouden
Morgen vast wel weer nuttig
Haha touchequote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nuttig zijn is overgewaarweerd
Gewoon lekker aan kalsarikännit doen joh
waar was je gebleven??quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Teveel op instagram gezeten en nu allerlei ideeën.
Heyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar was je gebleven??
geen BB meer?
Jammer Childquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey
Ik ben wel actief op FOK hoor. In Cre en TV en hier
En idd ik ben gestopt met BB. Ik had en heb emotioneel even niet de ruimte om me daarop te richten. Het leidt me niet genoeg af, want er te weinig gebeurt. En dan ga ik malen en komt het erop neer dat ik uren voor me uit staar en niks kan. En dat voelt niet fijn
Volgend seizoen doe ik weer een poging
Het gaat nu gewoon even niet goed met me. Kan gebeuren
Dank je welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer Child
hopelijk voel je je snel anders/beter
mwahhhquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Volgend jaar doe ik weer gewoon mee
Al zag ik op FB wel berichtje dat mensen respectvol naar de bewoners en dat bewoners aangesproken werden op hun gedrag... dus misschien te vroeg gestopt. Alleen nu kom ik er echt niet meer in..teveel gemist
Oh ja... precies de reden waarom het me niet genoeg boeit dit jaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
tis veel gehang
en weet niet of het vele roddelen echt bij je past?
Goedendag!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:04 schreef Sally het volgende:
Middag hier
Hoe gaat het vandaag?
Hier wel oke, probeer wakker te worden, lol![]()
Ah leuk!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedendag!
Hier lekker aan de knutsel. Lekker oefenen met tekenen en haken
Hier moeite met wakker blijven
Succes met wakker worden jij
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah leuk!
En je schilderkunsten oefenen? Straks?
Oh, je zei gisterenquote:
Vandaar dat ik dacht 'schilderen'quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha touche
Toch wil ik morgen lekker schilderen
Aaaah! Nee met kleurpotloden heb even geen zin in schilderenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, je zei gisteren
[..]
Vandaar dat ik dacht 'schilderen'
Veel plezier met alles. Klinkt erg goedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:09 schreef Sally het volgende:
Oh en dank. Het bed úít is alvast gelukt. In pyjama en badjas nu
Zo maar ontbijt fixen, dan lekker lange douche, daarna naar goede vriend voor de Formule 1.... En vanavond een workshop
Prima zaterdag, veel gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iedereen een fijne zaterdag?
Hier lekker crea geweest en nu lui
Fijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima zaterdag, veel gedaan.
Wat heb je gecrea'd?
Wat heb je getekend?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn!
Drie tekeningen en veel gehaakt
Teken je dan na of volledig vanuit je eigen fantasie?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee gezichten (oefenen) en een soort strik..oefenen met lichtinval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |