Geen belangrijke verbinding en de snelbus Groningen-Leer is sneller dan de toenmalige stoptrein.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus waarom moest die Friesenbrücke dan honderd jaar duren??
Omdat de noodbrug niet open kan, de Ems is een belangrijke waterwegquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus waarom moest die Friesenbrücke dan honderd jaar duren??
Zet die neukwerf gewoon een paar km verderop neer anders. Probleemdenken dit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat de noodbrug niet open kan, de Ems is een belangrijke waterweg
Ging nog niet eens over de Meyerwerft. Er varen ook nog behoorlijk wat vrachtschepen door de Ems.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet die neukwerf gewoon een paar km verderop neer anders. Probleemdenken dit.
Helaas 1x per 2 uur, maar die bus is zeker een stukje snellerquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Geen belangrijke verbinding en de snelbus Groningen-Leer is sneller dan de toenmalige stoptrein.
Volgens mij is dat geen verkeer waarvoor de brug er uit moet worden getild toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ging nog niet eens over de Meyerwerft. Er varen ook nog behoorlijk wat vrachtschepen door de Ems.
Ben je wel eens op die werf geweest? Vind het echt een Fles uitje. Maar die is zo groot, die verplaats je niet even.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet die neukwerf gewoon een paar km verderop neer anders. Probleemdenken dit.
Engineering allowance is buffertijd die wordt toegevoegd voor een tijdelijke snelheidsbeperking. Daarvan zijn er een aantal op de Western Route.quote:
Ja, moet je er van vindenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Van ons belastinggeld, een nieuwe docu:
Ik vond het een vermakelijke en heldere uiteenzetting! En inderdaad, de samenhang is ver te zoeken.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, moet je er van vindenHet is allemaal waar, maar het is al zo lang waar. Eigenlijk sinds WO2 loopt het OV achter de auto aan. Niemand die er over gaat, wil echt. De auto is ook een te goeie melkkoe denk ik.
Ook leuk dat de VPRO in de aftiteling het logo van Transavia gebruikt
Dubbele rijdraad dus 1500 of 3000V; Frankrijk?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:22 schreef exelletor het volgende:
In het verleden vond ik het perron van Hoogkarspel smal, maar na mijn recente vakantie moet ik mijn mening bijstellen:
[ afbeelding ]
Vind de inrichting van dit station maar bijzonder - ze hadden het eilandperron net zo goed links van het spoor kunnen aanleggen.
Doet Italiaans aanquote:Op zondag 10 maart 2024 19:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dubbele rijdraad dus 1500 of 3000V; Frankrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |