abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212620135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 14:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit 90% vd tijd op mijn laptop. 10% op mijn mobiel. Savonds in bed voor als ik ga slapen even.
Kunnen de laptop en je mobiel je gewicht wel aan?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_212620160
[quote]0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 14:32 schreef yvonne het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Modus het volgende:
Om maar even een voorbeeld te noemen.

User die ook al eeuwen meeloopt, vaak loopt te kutten, vrij recent nog enorm lange ban gehad (en vrij zeker tijdens die ban met ander account verder gaan posten en in tig fobo's lopen kutten).

Binnen een paar uur vandaag alweer 2 'kankers' gepost, waarvan 1 zo overduidelijk offtopic.

"Foei niet meer doen!" dan maar weer?
[/quote Geef dan gewoon ff een naam, dan kan ik er iets aan doen. Het leven kan soms zo simpel zijn. Ik kan toch geen 7654432 Forum posts gaan nalezen?

En over klonen tijdens bans of kutklonen, baggeraccounts, het goed weten te traceren is ook een punt, je weet hoe het werkt.
En mensen zijn ook gewoon volledig stapelgestoord. Hoe idioot moet je zijn om dagelijks, maar zeker wekelijks 655433 topics te openen over je dikke tollie. Dan spoort er echt iets niet in je bovenkamer.

Of mensen die bv in '22 tig accounts aanmaken om daar in'24 mee te gaan kutten. Dan spoor je niet, echt niet.

Zeg gewoon hé Von die loopt te kutten daar, ga er heen, chop chop.
Ik kloot helemaal niet in fobo's! :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_212620182
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
Regarding de post van @:Modus

Naja ik ben destijds (eigenlijk voor mijn gevoel vrij spontaan uit het niets) gevraagd of ik mod wilde worden.
Vond ik verder prima want ik help graag mee, en mijn eigen subforum daar kijk ik praktisch dagelijks wel even hoe het ervoor staat en (gelukkig) zijn de users daar meestal vrij normaal aan het ouwehoeren en als iemand echt te ver gaat of gaat lopen trollen dan onderneem ik actie, en anders niet.

Betreft het zelf als mod ook gewoon meeposten en beetje kutten nu en dan, ja ik sta daar zelf dus wel achter.
Waarom? Nou ik scheld in de echte wereld ook niet met kanker of ga mensen echt totaal op de man zomaar aanvallen. Dus doe ik dat hier ook niet.
Ben ik in de echte wereld soms een sarcastisch figuur en maak ik bepaalde situaties belachelijk? Sure. :D
Dus waarom zou ik dat hier dan niet mogen doen? Moet ik hier omdat er "mod" staat opeens een soort persona van mezelf gaan neerzetten die ik irl niet ben? Vind ik persoonlijk bullshit, en doe ik dus niet.
Dat zag je dus wel bij een andere job mod gebeuren _O-
  woensdag 28 februari 2024 @ 16:26:34 #104
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_212620739
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Kunnen de laptop en je mobiel je gewicht wel aan?
Noem je me nou dik?
pi_212620835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 14:33 schreef yvonne het volgende:

[..]
Iedereen?
Ik vind mijn laptop veel fijner dan mijn mobiel.

85% op mijn laptop en 15% op mijn mobiel.
  Admin woensdag 28 februari 2024 @ 17:32:47 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_212621732
[quote]0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 14:32 schreef yvonne het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Modus het volgende:

User die ook al eeuwen meeloopt, vaak loopt te kutten, vrij recent nog enorm lange ban gehad (en vrij zeker tijdens die ban met ander account verder gaan posten en in tig fobo's lopen kutten).

Binnen een paar uur vandaag alweer 2 'kankers' gepost, waarvan 1 zo overduidelijk offtopic.

[/quote Geef dan gewoon ff een naam, dan kan ik er iets aan doen. Het leven kan soms zo simpel zijn. Ik kan toch geen 7654432 Forum posts gaan nalezen?

En over klonen tijdens bans of kutklonen, baggeraccounts, het goed weten te traceren is ook een punt, je weet hoe het werkt.
En mensen zijn ook gewoon volledig stapelgestoord. Hoe idioot moet je zijn om dagelijks, maar zeker wekelijks 655433 topics te openen over je dikke tollie. Dan spoort er echt iets niet in je bovenkamer.

Of mensen die bv in '22 tig accounts aanmaken om daar in'24 mee te gaan kutten. Dan spoor je niet, echt niet.

Zeg gewoon hé Von die loopt te kutten daar, ga er heen, chop chop.
@Modus dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 28 februari 2024 @ 17:38:03 #107
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212621818
Als ik inderdaad 1 ding zou veranderen, mods op ignore kunnen zetten. Zou er zelf geen 1 op plaataen nu, maar het is een van de terugkerende redenen die ik hoor voor mensen die vertrekken naar andere delen van het forum of eraf.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212621840
quote:
16s.gif Op woensdag 28 februari 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ik inderdaad 1 ding zou veranderen, mods op ignore kunnen zetten. Zou er zelf geen 1 op plaataen nu, maar het is een van de terugkerende redenen die ik hoor voor mensen die vertrekken naar andere delen van het forum of eraf.
Dat kan niet, dan zie je ook niet wanneer ze ingrijpen.

Dan ben je echt moderator voor Jan met de korte achternaam.
  woensdag 28 februari 2024 @ 17:41:29 #109
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212621849
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 17:40 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Dat kan niet, dan zie je ook niet wanneer ze ingrijpen.

Dan ben je echt moderator voor Jan met de korte achternaam.
Modbreak zou de uitzondering kunnen zijn. En altijd DM nog.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212622059
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
Jaren terug vooral enthousiast lurker en genoot van goedlopende topics. Vooral van die paint topics. Maar het forum was ook mega groot en actief en lastig om vaak in te haken omdat het zo druk en actief was.
Laatste jaren zelf wat meer zelf posten, maar de inactiviteit wordt met het jaar groter.

Klacht: Heel jammer want FOK! is een mooie plek met unieke mensen.
Vraag: Wanneer is het echt zo ontstaan dat de klad erin kwam. Net als wel meer fora natuurlijk?
Ik denk gewoon dat de vergrijzing toeslaat TS. Users worden een dagje ouder en potentiële jongere users zitten op Insta, TikTok, of een ander willekeurig platform waar je persoonsgegevens aan de hoogste bieder worden doorverkocht.

Als ik TikTok opstart dan zie ik alleen maar stomme dansjes maar schijnbaar is dat helemaal fantastisch als je een Zoomer bent.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_212622966
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 14:32 schreef yvonne het volgende:

[..]
Geef dan gewoon ff een naam, dan kan ik er iets aan doen. Het leven kan soms zo simpel zijn. Ik kan toch geen 7654432 Forum posts gaan nalezen?
Ik wist niet dat je kwaad werd :+ :P

Dit topic leek me niet bedoeld voor name & shame, dus ga ik nu ook niet doen. Ik stuur je wel PM.

Maar het ging ook meer om het grotere plaatje. Hoe kan iemand met zo'n voorgeschiedenis dat toch maar WEER blijven doen?
  Admin woensdag 28 februari 2024 @ 21:23:18 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_212625714
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:02 schreef Modus het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd :+ :P

Dit topic leek me niet bedoeld voor name & shame, dus ga ik nu ook niet doen. Ik stuur je wel PM.

Maar het ging ook meer om het grotere plaatje. Hoe kan iemand met zo'n voorgeschiedenis dat toch maar WEER blijven doen?
Ja, daar is een kort antwoord op, "gewoon dat, FOK! enzo" maar je zit hier ook al heel wat jaartjes en deze vraag komt vaker terug, ik ga daar, proberen, een yvonniaans lang antwoord op te geven. Niet nu }:|
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 29 februari 2024 @ 08:24:17 #113
27929 piere
doe mij maar bier
pi_212628633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 21:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee, is echt zo. Ban, janken en op #anoniem. Gedoe.
Ok, had ik serieus niet verwacht. Ik was hier vroegah ook veel vaker maar zag het aantal posts aflopen. Jammer maar dat is de tijd nou eenmaal denk ik
fok you ja!
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:30:42 #114
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_212628680
Wat gebeurd er dan met anoniem modus? Gaan dan alle posts van die user weg?
pi_212628839
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:30 schreef StevenHyde het volgende:
Alleen de naam en UI wijzigen in "Anoniem", ook in quotes en mentions. Alle tekst e.d. blijft gewoon staan.
  donderdag 29 februari 2024 @ 10:29:33 #116
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_212629909
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Alleen de naam en UI wijzigen in "Anoniem", ook in quotes en mentions. Alle tekst e.d. blijft gewoon staan.
Dat is wel lame idd.

Maar als men bijv doet crowdfunden of als iedereen een abonnement neemt voor een maand bijv. is er dan geld/tijd/ruimte om iig een app te ontwikkelen voor Fok?
pi_212629962
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 12:09 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoeveel potentiele forummers enkel nog maar hun mobiel gebruiken.
Vind mobiel Fok!ken echt niets, dik doe het het liefst gewoon via de laptop
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212630030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Modus het volgende:

En 24u later staat 1 van die 2 er nog steeds.
Inb4 'zet een TR dan'.

Ja dat is het hele punt dus.
Er zijn al tig mensen die het gelezen hebben en niemand vindt het blijkbaar nog boeiend genoeg om een TR op te zetten.

Dat zegt iets over Fok anno 2024.

[ Bericht 1% gewijzigd door Modus op 29-02-2024 10:54:05 ]
pi_212630031
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind mobiel Fok!ken echt niets, dik doe het het liefst gewoon via de laptop
Ik doe het ook liever op de laptop maar zit vaak genoeg ook mobiel en dat werkt niet altijd optimaal.

Maar ik ken in mijn kennissenkring genoeg mensen die hun laptop, naast hun werk niet eens meer aanraken. tegenwoordig kun je (bijna) ales met een mobiel af. In dat kader is het gewoon een gemis dat FOK nog steeds een via de browser moet.
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 10:42:32 #120
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_212630051
quote:
3s.gif Op woensdag 28 februari 2024 18:00 schreef NgInE het volgende:

[..]
Ik denk gewoon dat de vergrijzing toeslaat TS. Users worden een dagje ouder en potentiële jongere users zitten op Insta, TikTok, of een ander willekeurig platform waar je persoonsgegevens aan de hoogste bieder worden doorverkocht.

Als ik TikTok opstart dan zie ik alleen maar stomme dansjes maar schijnbaar is dat helemaal fantastisch als je een Zoomer bent.
Fucking hell ja, TikTok :') de tering, wat die zoomers daar allemaal "leuk" vinden is echt te dom en kansloos voor woorden. Dan ben ik oprecht heel blij en at peace met het feit dat ik inmiddels in hun ogen een ouwe lul ben die daar niks van snapt en wilt snappen. :W
pi_212630134
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik doe het ook liever op de laptop maar zit vaak genoeg ook mobiel en dat werkt niet altijd optimaal.

Maar ik ken in mijn kennissenkring genoeg mensen die hun laptop, naast hun werk niet eens meer aanraken. tegenwoordig kun je (bijna) ales met een mobiel af. In dat kader is het gewoon een gemis dat FOK nog steeds een via de browser moet.
In de avond pak ik een ipad dan gaat hier ook de laptop uit. Maar ik ben slecht in mod werk op mobiel zo een gepier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 29 februari 2024 @ 10:47:09 #122
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_212630142
Ik kende het woord zoomers niet eens. Kun je nagaan wat een oude penis ik ben.
pi_212630152
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:30 schreef StevenHyde het volgende:
Dan gaan we met z’n alle naar z’n huis, steken we z’n computer en huis in de fik en tiefen de user met 2 betonblokken aan z’n voeten in het kanaal.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 29 februari 2024 @ 10:53:17 #124
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_212630230
Nou het punt waarop @vogeltjesdans opeens een schare aan fans had verzameld was wel een beetje een dieptepunt. @Plompzakker was daar nog 1 van voordat ie het licht zag. Toen was de activiteit ook laag en wat er wel was echt van een abominabel niveau. Vooral in KLB en ONZ, maar het lekte ook naar andere forumdelen.

Verder geloof ik niet dat FOK! te redden is door het hipper te maken of een app. Of door betere moderatie. Fora zijn gewoon uit. Jongeren weten niet eens wat het zijn en ze gaan echt geen comeback maken. Het internet is een heel andere richting uit ontwikkeld. FOK! is een overblijfsel van het internet uit de jaren 00. Omdat het zo groot was duurt het wel even voor het uitsterft, maar dat gaat natuurlijk wel gebeuren.
  Admin donderdag 29 februari 2024 @ 10:54:13 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_212630245
quote:
10s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:47 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Dan gaan we met z’n alle naar z’n huis, steken we z’n computer en huis in de fik en tiefen de user met 2 betonblokken aan z’n voeten in het kanaal.
Sjezus man, je loopt ook al tegen de 40,reageer eens een keer gewoon }:|

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')