Dát is het, én nog bedankt voor je kaartquote:Op maandag 26 februari 2024 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste dip kwam toen ik stopte als crewlid, met mijn terugkomst een enorme piek, twee keer dat ik stopte is FOK! niet meer te boven gekomen.
En ik denk dat jouw terugkomst het omslagpunt ten goede komtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
ik denk dat het minder goed gaat met FOK! omdat er te weinig glitterplaatjes worden gedeeld
Nee, is echt zo. Ban, janken en op #anoniem. Gedoe.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:54 schreef piere het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Ik vermoed dat de meeste mensen die weggaan dit zonder ban doen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:57 schreef yvonne het volgende:
Wel jammer dat de goede post van @:modus beetje ondersneeuwt nu. Ik ga die morgen nog eens goed herlezen.
Wie?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:11 schreef Document1 het volgende:
@:modus heeft gewoon gelijk. Kliekjes hebben heel veel users weggejaagd. Het is ook jaren heel normaal geweest om in iedere zin het woord kanker te gebruiken. Daar is ook veel te laat op gereageerd.
Een van de grootste zuigers is zelfs admin geworden.
Mensen kunnen niet zoveel meer hebben, beste voorbeeld was oversight, was op een gegeven moment een soort fok!legende want weet je nog die gast met die clown op zn id kaart, dat was pas echt een bossquote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik denk ook dat vroeger meer kon dan nu. Tegenwoordig is men heel snel op zijn/haar teentjes getrapt en humor en sarcasme is voor veel mensen tegenwoordig ook heel moeilijk, aanstootgevend en kwetsend.
Als ik kijk wat hier vroeger allemaal voorbij kwam qua painttopics en photoshoptopics, dat zou nu niet meer kunnen, wat veel mensen betreft.
Ik hoorde ergens dat jij misschien wel de grootste zuiger bent ????quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie?
Danny
Knorretje
Breuls
Iteejer
Ik?
bullshit.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:03 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ja had allang app moeten zijn...
Op het moment dat iemand meerdere accounts kan hebben is het ook heel moeilijk ( onmogelijk) om te modereren.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:00 schreef Modus het volgende:
De opkomst van social media is zeker een oorzaak (waarschijnlijk de grootste) maar het is veel te makkelijk om het alleen daarop te schuiven.
Wat al jaren geroepen wordt en wat volgens velen nog steeds zo is, en wat voor menigeen naar eigen zeggen een reden voor vertrek was/is, is dat de kwaadwillenden nog steeds veel te veel ruimte krijgen. En er zijn er echt maar een paar nodig (toen, en nog steeds) om het voor een grotere groep te verknallen.
Alle mogelijke (èn opgelegde) sancties ten spijt, er zijn nog steeds veel types die het leuk vinden serieuze topics in serieuze subforums te verneuken. Dit zijn niet zelden types die al eeuwen op fok zitten (al dan niet via meerdere accounts) en die dus exact weten hoe het werkt allemaal, maar blijkbaar hebben sancties een vrij minimale of gewoon helemaal geen afschrikkende werking.
Dan wordt hun post 4 uur later verwijderd, nou joepie. Dan hebben ze hun lolletje allang gehad, daar raak je ze op geen enkele manier mee. Een 24 uurs ban, oei oei oei wat erg. Tot morgen, denken ze, dan kunnen we gewoon weer verder. Een subforumban van een paar dagen. Etc. Als dit in al die jaren niet veranderd is, kan je je ook afvragen of Fok het echt wel zoveel boeit allemaal. En als je dan ook nog via-via hoort dat er gehamerd wordt op 'losser modereren'.... tja.
Ik weet wel dat als dit mijn vaste inkomen zou zijn, ik me toch wel een beetje zorgen zou maken inmiddels.
Dan de mods...
Laat duidelijk zijn dat er nog steeds een flinke hoop goede tussen zitten. Die wat met met hun eigen forum hebben, maar ook Fok als groter geheel in beeld houden. Ook hier echter zitten types bij die totaal conflictvermijdend zijn, en/of geen moeite willen doen. Om nog maar te zwijgen over mods die wanneer ze gewoon als user posten ook gaan lopen kutten. Niet in hun eigen forum uiteraard. De nutteloze mentions in NWS bv, of andere subforums. En een aantal mods die op zijn minst de indruk wekken het allemaal juist wel grappig te vinden om een beetje te kutten op zijn tijd.
Laatst in een SC reeks was er weer eens iemand (met een lange geschiedenis) heel erg aan het zuigen. Op dat moment komt een mod van dat subforum (die ik verder uberhaupt nog nooit een topic heb zien sluiten o.i.d.) toevallig meeposten en werd er op gewezen. Nee, wat dingen teruglezen was uiteraard HELEMAAL niet de bedoeling, er moest maar een TR komen op 1 post dan zou ie er naar kijken. Tja als je op die manier mod wil zijn.... doe dan maar gewoon beter van niet.
Verder, voor een KLB topic zijn er nog best wat zinnige antwoorden gekomen. Wellicht het overwegen waard om het naar een serieuzer subforum te verplaatsen zodat het mogelijk bij meer mensen onder de aandacht komt. Want menigeen (lijkt me ook al geen goed teken) mijdt KLB tegenwoordig omdat het gewoon een shithole is.
Beetje raar dat je bepaalde mods niet op zo'n lijstje kan gooien.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:20 schreef roos94 het volgende:
Als een user kut doet, gooi ik m gewoon op mijn foe lijst en klaar.
Maaaar. Je hebt ook een handjevol echt afschuwelijke mods hier. Stuk of 3. En die kun je niet op de foe lijst zetten
Ik ben benieuwd hoeveel potentiele forummers enkel nog maar hun mobiel gebruiken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
bullshit.
apps die alleen een venster voor een website zijn, zijn de grootste teringzooi die je kan hebben.
Geef dan gewoon ff een naam, dan kan ik er iets aan doen. Het leven kan soms zo simpel zijn. Ik kan toch geen 7654432 Forum posts gaan nalezen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Modus het volgende:
Om maar even een voorbeeld te noemen.
User die ook al eeuwen meeloopt, vaak loopt te kutten, vrij recent nog enorm lange ban gehad (en vrij zeker tijdens die ban met ander account verder gaan posten en in tig fobo's lopen kutten).
Binnen een paar uur vandaag alweer 2 'kankers' gepost, waarvan 1 zo overduidelijk offtopic.
"Foei niet meer doen!" dan maar weer?
Iedereen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel potentiele forummers enkel nog maar hun mobiel gebruiken.
Zo klopt hetquote:Op dinsdag 27 februari 2024 07:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het valt op dat de piekjaren sowieso samenvallen met de, inhoudelijk gezien, piekjaren van het internet.
Die periode tussen de primitieve 'wild west'-beginjaren en de jaren waarin social media ging domineren. toen ik mod was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |