Botteghin had Luuk ook altijd in de tas (lol). Trage spits zonder bijster veel technische klasse, das genot voor die ervaren slome kletsers. Lekker mannetje uitschakelen en de bal naar voren spelen.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner had Luuk 2x in de tas.
Wat een verlopen kop heeft die vent toch. Alsof hij al 40 jaar elke dag een kratje achterover tikt.quote:
Gele vingers genot.quote:Op maandag 26 februari 2024 17:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een verlopen kop heeft die vent toch. Alsof hij al 40 jaar elke dag een kratje achterover tikt.
En op AD.nl.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
De verjaardag van WillemGod in de Doelen vanavond (met o.a. Sjaak Swart als gast) is ook te volgen via Feyenoord one.
quote:
Mooi verslag heb je gemaakt.quote:Op maandag 26 februari 2024 20:57 schreef Coco het volgende:
Boskamp is bang dat hij op J๘rgensen begint te lijken.
Dank, ik neem een voorbeeld aan @Calandquote:Op maandag 26 februari 2024 20:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Mooi verslag heb je gemaakt.
Dat is wel een goeie (complete) verdediger ja. Was een mooi duo geweest met Boscagli.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV wilde hem ook hebben @:psvcl
Dat hadden ze dan toch goed gezien.
Lijkt die al opquote:Op maandag 26 februari 2024 20:57 schreef Coco het volgende:
Boskamp is bang dat hij op J๘rgensen begint te lijken.
Arend zei laatst specifiek dat het genoemde bedrag op transfermarkt niet klopt en ik volg hem blindquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
25 miljoen, wij zijn keihard belazerd door die Portugezen.
Slot zei ook dat Summerville de duurste uitgaande transfer van de afgelopen vijf jaar wasquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend zei laatst specifiek dat het genoemde bedrag op transfermarkt niet klopt en ik volg hem blind
Je moet goed luisteren hoe Arne dat zei. 'Hij dacht' . Wat dus wil zeggen dat hij daar geen feitelijke beweringen aankoppelde.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot zei ook dat Summerville de duurste uitgaande transfer van de afgelopen vijf jaar was
Dat is echt onzin. Totaal niet te vergelijken qua spel ook. J๖rgensen was goed in het kampioensjaar maar een totaal andere speler dan Santi. Omdat een spits even een dipje heeft is het niet gelijk een one day fly. Heel de aanvoer naar de spitsen is nu moeizaam, dat Santi weinig scoort ligt dus niet alleen aan Santi zelf.quote:
ik ben niet zo een voorstander meer om de beker te winnen.....quote:Vooral Ajax zal vurig hopen op bekerwinst van Feyenoord, want in dat geval betekent de huidige vijfde plek een rechtstreeks ticket voor Europees voetbal. Wint Feyenoord de beker niet, dan moet Ajax (als de ploeg vijfde blijft) via de play-offs Europees voetbal veiligstellen. En in dat laatste geval gaat het bovendien om een minder aantrekkelijk ticket: geen voorronde Europa League maar voorronde Conference League.
Gewoon die beker pakken Klaas. Ajax gaat trouwens 6e worden dus dat komt prima in orde zoquote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben niet zo een voorstander meer om de beker te winnen.....
Go Ahead gaat nog wel over Ajax heen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben niet zo een voorstander meer om de beker te winnen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |