Hoezo in deze fase? De enige wedstrijden die er dit seizoen nog toe doen zijn die halve finale en finale.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bekerwinst zit er wel dik in natuurlijk, die kan je maar beter meepakken. Maar in deze fase is het misschien niet een gek idee om een Wieffer en Hancko oid inderdaad een wedstrijdje rust te geven. Dan moet die pot alsnog makkelijk gewonnen worden.
Hancko heeft nooit rust nodig. Die man is een machinequote:Op maandag 26 februari 2024 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bekerwinst zit er wel dik in natuurlijk, die kan je maar beter meepakken. Maar in deze fase is het misschien niet een gek idee om een Wieffer en Hancko oid inderdaad een wedstrijdje rust te geven. Dan moet die pot alsnog makkelijk gewonnen worden.
Precies. Tweede word je toch wel. Leuk als je opeens wint in Eindhoven, maar die gaan natuurlijk op hun sloffen kampioen worden. De Eredivisie is veel te zwak om er vanuit te gaan dat die nog wel punten gaan verspelen.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo in deze fase? De enige wedstrijden die er dit seizoen nog toe doen zijn die halve finale en finale.
Klassiekertje thuis is nog wel geinig, maar dan heb je hem wel ja.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. Tweede word je toch wel. Leuk als je opeens wint in Eindhoven, maar die gaan natuurlijk op hun sloffen kampioen worden. De Eredivisie is veel te zwak om er vanuit te gaan dat die nog wel punten gaan verspelen.
Is trouwens ook de laatste 'drukke week', daarna kunnen ze genoeg rusten zonder Europese wedstrijden.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hancko heeft nooit rust nodig. Die man is een machine
Vooral omdat ik het lekker zou vinden om ze weer flink op te rollen. En die kans zit er dik in natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Klassiekertje thuis is nog wel geinig, maar dan heb je hem wel ja.
Ik ben nog steeds woest dat het geen zekere 0-8 werd daar.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral omdat ik het lekker zou vinden om ze weer flink op te rollen. En die kans zit er dik in natuurlijk.
Dat was echt geen 0-8 geworden.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds woest dat het geen zekere 0-8 werd daar.
Veel wedstrijden gespeeld de laatste weken, meestal gaan spelers daar niet per se lekker op. Komende week ook weer minimaal 2x90 er boven op, als je dan 90 minuten van die belasting af kan halen lijkt mij dat gezonder.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo in deze fase? De enige wedstrijden die er dit seizoen nog toe doen zijn die halve finale en finale.
Je speelt tot eind april alleen nog wat Eredivisiepotjes en een bekerfinale.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Veel wedstrijden gespeeld de laatste weken, meestal gaan spelers daar niet per se lekker op. Komende week ook weer minimaal 2x90 er boven op, als je dan 90 minuten van die belasting af kan halen lijkt mij dat gezonder.
Die vele wedstrijden vallen wel mee, het is meer de rusttijd tussen wedstrijden die een grote factor zijn zoals we gisteren ook weer zagen.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Veel wedstrijden gespeeld de laatste weken, meestal gaan spelers daar niet per se lekker op. Komende week ook weer minimaal 2x90 er boven op, als je dan 90 minuten van die belasting af kan halen lijkt mij dat gezonder.
Voor iemand die goals in het laatste kwartier van een wedstrijd per definitie wegschrijft onder de factor geluk vond ik dit nog wel schappelijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je speelt tot eind april alleen nog wat Eredivisiepotjes en een bekerfinale.Laten we nou alsjeblieft die mythe van die vele wedstrijden eens een keer doorprikken want dat valt echt allemaal wel mee.
Maar wat is nu je punt? Die wedstrijd tegen Groningen win je toch altijd wel, dan kun je echt wel gewoon je basiself tegen PSV opstellen en daarna speel je de rest van het seizoen 1 wedstrijd per week.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die goals in het laatste kwartier van een wedstrijd per definitie wegschrijft onder de factor geluk vond ik dit nog wel schappelijk.
Ik zou niet weten waarom je dat risico hoe klein ook zou willen nemen voor een competitiewedstrijd die precies nergens meer om gaat.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat is nu je punt? Die wedstrijd tegen Groningen win je toch altijd wel, dan kun je echt wel gewoon je basiself tegen PSV opstellen en daarna speel je de rest van het seizoen 1 wedstrijd per week.
Heel veel maakt het ook allemaal niet uit nee.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat risico hoe klein ook zou willen nemen voor een competitiewedstrijd die precies nergens meer om gaat.
Mooie twist van woorden, maar dat valt te verwachten in VBL natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die goals in het laatste kwartier van een wedstrijd per definitie wegschrijft onder de factor geluk vond ik dit nog wel schappelijk.
Dit lijkt mij hetzelfde, je speelt immers die wedstrijden in een bepaalde tijd, tenzij een voetbaljaar over 2 kalenderjaren gespeeld gaat worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vele wedstrijden vallen wel mee, het is meer de rusttijd tussen wedstrijden die een grote factor zijn zoals we gisteren ook weer zagen.
Vanaf nu is het schema een stuk schappelijker, maar ik zie niet in waarom je tegen een KKD club niet een stuk of 4 a 5 spelers die echt veel gespeeld hebben sinds half januari extra rust zou geven.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je speelt tot eind april alleen nog wat Eredivisiepotjes en een bekerfinale.Laten we nou alsjeblieft die mythe van die vele wedstrijden eens een keer doorprikken want dat valt echt allemaal wel mee.
11 wedstrijden sinds 14 januari vind jij niet zo veel? Ja, 11 wedstrijden in 11 dagen is lastiger, dat klopt ook.quote:
De ene wedstrijd is de andere niet en daar stem je ook je trainingen tussen wedstrijden op af.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
11 wedstrijden sinds 14 januari vind jij niet zo veel? Ja, 11 wedstrijden in 11 dagen is lastiger, dat klopt ook.
quote:Justin is het leuke kind van de club dat elk jaar wel een keertje uit het klimrek pleurt en een maand of twee niet kan buitenspelen. Timon is de betrouwbare buurjongen die boodschappen voor je doet en keurig netjes het wisselgeld tot op de cent nauwkeurig komt terugbrengen.
PSV wilde hem ook hebben @PSVCLquote:Op maandag 26 februari 2024 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die Trauner straks terug willen in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |