Sabeau geloof ik sowieso nietquote:Op maandag 26 februari 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
in de dbk moeten ze iets beslissen
Ronahi zegt net dat ze ook wat wil beslissen want in de dbk moeten degenen die geweest zijn wat beslissen.
Sabo zegt daarop: beslissing die ik niet fijn vond
Die baalt gewoonquote:Op maandag 26 februari 2024 10:30 schreef Jockari het volgende:
Als ik Danny hoor praten, lijkt het wel dat hij een stuk in z'n kloten heeft.
Jammerquote:Op maandag 26 februari 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
ze kunnen de kamer niet uit
toch wel
Valt wel erg op. Als die als flik undercover gaat, gaan we nog lachen.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die baalt gewoon
Dat hem dat niet gegund wordt
Dus nu overdreven Ash prijzen
Zou eens meer moeten bewegen, gaat het vast over.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
randy heeft last van zijn onderrug?
Ja, Sabeau kan m de rug opquote:Op maandag 26 februari 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
bizar...quote:Op maandag 26 februari 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
sabo maarkt de rug van randy los met haar voeten WTF![]()
Ro heeft heel erg een vriendinnetje nodig en Sabeau speelt daar handig op in.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
Is het nu knap van Sabeau dat ze iemand zo makkelijk in haar broekzak krijgt
Of is het gewoon dom van ro
YouTube en boekjes, de schat heeft overal verstand vanquote:Op maandag 26 februari 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
sabo maarkt de rug van randy los met haar voeten WTF![]()
Pure PR die neemt toch amper risico. Ze heeft haar luxe ontbijt al gehad. De mensen die nu gewonnen hebben hebven nog niets gehad aan luxe.quote:
moet lachen jaaa dat hij dat zeiquote:Op maandag 26 februari 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Randy: "Oeh, m'n eten komt naar boven"
Gaat zijn leven wel op rolletjesquote:Op maandag 26 februari 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn zegt: op de zij liggen en dan iemand erop en dan krakken![]()
![]()
![]()
haha randy gaat zo nog in een rolstoel het huis uit
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Meer complotjesmateriaal
[ afbeelding ]
Wat doet sorbo nuquote:Op maandag 26 februari 2024 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Meer complotjesmateriaal
[ afbeelding ]
Denk eerder van die barkruk pannenkoeken bakken.....quote:Op maandag 26 februari 2024 10:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Randy last van zijn rug. Van het bankhangen zeker. Nog nooit zo'n lui iemand gezien.
Gisteren zijn taken alweer niet uitgevoerd.
Geen pannenkoeken gebakken??quote:Op maandag 26 februari 2024 10:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Randy last van zijn rug. Van het bankhangen zeker. Nog nooit zo'n lui iemand gezien.
Gisteren zijn taken alweer niet uitgevoerd.
Ga, het een beetje een ratje vinden ook qua gezicht......raar hoor was me niet eerder opgevallen.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:39 schreef Jockari het volgende:
Danny is wel opvallend aan het slijmen bij Ash en Karen.
Helemaal als het inderdaad iets met familie is, zoals sommigen daar aan het speculeren waren.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
Danny lijkt een spraakgebrek te ontwikkelen. Zelfs ik versta hem bijna niet meer.
Je hoort hem ook bijna alleen met de andere Belgen.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
Danny lijkt een spraakgebrek te ontwikkelen. Zelfs ik versta hem bijna niet meer.
lijkt me verschrikkelijk om te doenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:47 schreef Jockari het volgende:
Rare gast die Danny. Vind het begeleiden van gerechtsdeurwaarders het leukste uit zijn leven.
Dus gezinnen op staat zetten doet hij dan graag of zo ?
Goede samenvatting.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Dus.
Ashley geeft Karen de power. Begrijp ik wel. Is haar maatje.
Jimmy en Tyron houden hun power zelf. Begrijp ik ook. Die hebben ze net een paar uur waarvan het grootste deel geslapen.
Glenn, Alice en Sabeau gunnen hun maatje geen power ondanks dat ze zelf al veel profijt er van hebben gehad.
Hij is waarschijnlijk door zijn deelname hier, ook door zijn vrouw aan de deur gezet. Maar Sssssttttt. Hij weet het nog niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk om te doen
maar het zijn niet alleen gezinnen die op straat worden gezet.
maar dan nog.. triest lijkt het me.
Op een bankje hangen ?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
Randy zou normaal wat rugoefeningen doen nu in de gym.
Danny bakt het brood elke ochtend...quote:Op maandag 26 februari 2024 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga, het een beetje een ratje vinden ook qua gezicht......raar hoor was me niet eerder opgevallen.
Zwaardere dan 400?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ronahi brengt Randy Ibuprofen. Hij wil wel even checken wat ie inneemt dus vraagt ie die strip pillen even.
[ afbeelding ]
Ronahi: "Er is niks mis mee!"
Randy: "400 ..."
Ronahi: "Ik heb nog sterkere als je wilt, voor later, als het echt niet gaat"
Randy: "Nee nee nee, straks krijg ik ineens een gewei ofzo"
Te hard gerockt?quote:Op maandag 26 februari 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
Nou laat je weer een lieverd zien.....quote:Op maandag 26 februari 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny bakt het brood elke ochtend...
[ afbeelding ]
Volgens mij krijg je die zwaardere in België ook alleen op receptquote:
Daar gaat ook andere was in en niet van haar alleen....dan was ik het liever met de hand....en dan maar flink boenen. Maar zou het niet in de wasmachine doen waar andermans kleding in zit.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
blehhhhh echt smerig
ongesteld zijn en dan niet je was (ze was doorgelekt) met de wasmachine schoonmaken
(ronahi)
Dan ben ik behoorlijk achterlijk, neem er ook 2 van 400 in…quote:Op maandag 26 februari 2024 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ibuprofen is slecht voor je maag.
Meer dan 400 in 1 x is achterlijk
Wist niet eens dat er zwaardere bestond....je kan 2 nemen per keer nemen en mag er 6 per dag dacht ikquote:Op maandag 26 februari 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die zwaardere in België ook alleen op recept
Eerst zelf goed uitwassen en dan in de wasmachine.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar gaat ook andere was in en niet van haar alleen....dan was ik het liever met de hand....en dan maar flink boenen. Maar zou het niet in de wasmachine doen waar andermans kleding in zit.
Maagbeschermende medicatie is er ook voor mensen die dat veel gebruikenquote:Op maandag 26 februari 2024 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Succes met je maag dan.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:55 schreef espri het volgende:
[..]
Dan ben ik behoorlijk achterlijk, neem er ook 2 van 400 in…
Je hebt ook 600 en 800 (in NL alleen op recept).quote:
En Alice tandpijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt wel een ziekenboeg; Randy met z'n rugpijn, Ashley heeft het op last van haar heupen en Ronahi krijgt een smeersel voor een schaafwond.
Nee alleen de Powerfullquote:Op maandag 26 februari 2024 11:04 schreef zodeju het volgende:
Vraagje zijn nu alle twee in de gameroom....Ty en Tom? , Of is die nu zijn titel kwijt.
Yepquote:Op maandag 26 februari 2024 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Heb het gemist heeft Sabo haar rekensom snel kunnen oplossen ?
heel snelquote:Op maandag 26 februari 2024 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Ze was sneller als Tyquote:Op maandag 26 februari 2024 11:07 schreef ben34567 het volgende:
Dilano praat duidelijk met een Brabants accent.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: in Brabant heb je ook een zachte G en Nederlands Limburg ook een zachte G.
is niet te horen hoor dilano
Nee hoor. Mijn man krijgt 600 als hij last heeft van zijn rug.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Dan moet ie eens een tijdje zijn waffel dicht houden. Misschien helpt datquote:Op maandag 26 februari 2024 11:17 schreef Jockari het volgende:
Danny heeft last van kantelende bekken
laat ik dan ook maar mee doen aan de discussie, ik heb sinds 4 jaar ook 600 mg van de huisarts, ernaast capsules met maagbeschermingquote:Op maandag 26 februari 2024 11:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn man krijgt 600 als hij last heeft van zijn rug.
Ik ken het nochtans niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
In België hebben ze vrouwendag
Dylano kent het wel
Ken jij het ?quote:Op maandag 26 februari 2024 11:21 schreef Jockari het volgende:
Wat zegt Ron nu ? Het is in belgie vandaag vrouwendag. Waar haalt zij dat. Rare hersenkronkel.
Het is hier op 8 maart vrouwendag hoorquote:Op maandag 26 februari 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
Dylano kent het wel
Ja maar hoezo zou Dylano dat niet kennen? de enige almachtige slimheid zelvequote:Op maandag 26 februari 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
Dylano kent het wel
Serieus nog nooit meegekregenquote:Op maandag 26 februari 2024 11:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het is hier op 8 maart vrouwendag hoor
Jij had er dus ook nog nooit wat meegedaanquote:Op maandag 26 februari 2024 11:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net gegoogled: op 8 maart is het internationale vrouwendag.
Het feit dat je het moet googlen zegt genoeg (had net ook even gegoogled).quote:Op maandag 26 februari 2024 11:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net gegoogled: op 8 maart is het internationale vrouwendag.
Nee ik ook niet maar het bestaat welquote:Op maandag 26 februari 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus nog nooit meegekregen
En zal sowieso niet meedoen aan al
Die onzin dagen.
Vind Danny helemaal niks. Zijn reactie op de nominatie was erg kinderachtig. Hij denkt daar door een beetje brood bakken de finale te halen. Hij is ook altijd afgunstig als anderen iets krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:20 schreef Jockari het volgende:
Het is wel echt duidelijk Danny-dag.
Hij is zo'n typisch belgische profiteur, want krijgt naast zijn gewoon loon ook nog invaliditeits-uitkering, terwijl hij gewoon werkt.
Handig, met jouw posts weet ik wat er aan zit te komen, mijn stream loopt wat achterquote:
In Nederland is het 8 maart vrouwendag.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
Dylano kent het wel
mijn idee ookquote:Op maandag 26 februari 2024 11:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind Danny helemaal niks. Zijn reactie op de nominatie was erg kinderachtig. Hij denkt daar door een beetje brood bakken de finale te halen. Hij is ook altijd afgunstig als anderen iets krijgen.
Vooruitziende blikquote:Op maandag 26 februari 2024 11:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toepasselijke naam van dit topic: wachten
Zin doordrijven om in B.B. te zitten en dan ook nog publiekelijk dat voor tv of streamers te verkondigen had ik al zoiets nee no not my cup of teaquote:Op maandag 26 februari 2024 11:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind Danny helemaal niks. Zijn reactie op de nominatie was erg kinderachtig. Hij denkt daar door een beetje brood bakken de finale te halen. Hij is ook altijd afgunstig als anderen iets krijgen.
ja wel sneu inderdaad,geen bevestiging van Bartquote:
ja geld of coinsquote:
Ik ben de reuzenpeuter ook zat.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb niks met dat emotionele gelul...
ja en dan vraagt of zegt hij jemoeten me geen spijt aanpraten..... nee dat doe ik nietquote:Op maandag 26 februari 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : Maar ga je geen spijt hebben???
En dat moet gedeeld worden door hoeveel bewoners en wat zijn de kosten.....quote:Op maandag 26 februari 2024 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is nog patat, springtouw, een brief, en foto's over.
Alice en Sabeau wat ik nu begrijpquote:Op maandag 26 februari 2024 11:53 schreef espri het volgende:
Alice wel wat gepakt? En hoor als ik met hem bel????
Plan geluktquote:Op maandag 26 februari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
En ieder zit met Ashley in hun maag......hoe krijgt ze het voor elkaar.....arme Karen......
et zou een wonder zijn als ze niets neemt.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Als alsley nu niks neemt moet ze ook niet meer janken dat ze iets van thuis wil horen
Dat is wat ze zegt .. .ze mag wellicht met hem bellen.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:53 schreef espri het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoop dat wat er over is 2 keer zo duur is
Alice die ook al een brief heeftquote:Op maandag 26 februari 2024 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Bellen is natuurlijk ook maar een minuut. Maar dan kun je nog iets terug zeggen. En dan kan ik z'n stem horen. Die ben ik inmiddels ook wel vergeten.
Het lieve meisje dat het zo goed doet… voor haar zelf ja.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice die ook al een brief heeft
Door de 6 die powerless zijn. We weten niet hoe duur nog. En ik denk dat ze nog er nog even over na.mogen denken in het huis. Alleen krijgen we daar niks van te zien.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat moet gedeeld worden door hoeveel bewoners en wat zijn de kosten.....
Dat komt omdat ze alleen maar met zichzelf bezig is. Je vergeer niet zo snel de stem van je geliefdequote:Op maandag 26 februari 2024 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Bellen is natuurlijk ook maar een minuut. Maar dan kun je nog iets terug zeggen. En dan kan ik z'n stem horen. Die ben ik inmiddels ook wel vergeten.
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te horen loopt het bedrag terug naar 0, en wie het eerst druk, wint het 'item'
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:59 schreef danaqui het volgende:
Alice heeft bellen met vriend voor 560 euro voor 1min
Ah, zoiets hadden ze vorig jaar ook, toen waren er een paar die direct drukte zodra de teller liep als ik me niet vergisquote:Op maandag 26 februari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te horen loopt het bedrag terug naar 0, en wie het eerst druk, wint het 'item'
Dat is een bekende.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
ikke ikke ikke.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:59 schreef danaqui het volgende:
Ze heeft toch al een brief !quote:Op maandag 26 februari 2024 11:53 schreef espri het volgende:
Yep, alles is voor Bassie/ Alice.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze heeft toch al een brief !
Heeft maar 1 iemand iets uit de eerste groep?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, zoiets hadden ze vorig jaar ook, toen waren er een paar die direct drukte zodra de teller liep als ik me niet vergis
Volgens mij Sabo en Alice als ik het goed gehoord hebquote:Op maandag 26 februari 2024 12:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Heeft maar 1 iemand iets uit de eerste groep?
Okequote:Op maandag 26 februari 2024 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij Sabo en Alice als ik het goed gehoord heb
Kind heeft 1 maand verkering…..pffffquote:Op maandag 26 februari 2024 12:03 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, alles is voor Bassie/ Alice.
Denk niet dat ze zich erg geliefd maakt en meer kansen gaat krijgen op de bank straks…
Gratis had geen geld gekostquote:Op maandag 26 februari 2024 12:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze heeft toch al een brief !
26 schatquote:Op maandag 26 februari 2024 12:05 schreef Snensie het volgende:
Jouw zus is niet jarig Jimmy, het is pas de 24e en niet de 27e.
Op mijn kalender is het nu de 26stequote:Op maandag 26 februari 2024 12:05 schreef Snensie het volgende:
Jouw zus is niet jarig Jimmy, het is pas de 24e en niet de 27e.
Ja en hij wilde volgens mij niet in beeld enzo en zelfs zijn naam mag niet genoemd worden.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Kind heeft 1 maand verkering…..pffff
Niet meer te betalen die kosten voor bellen tegenwoordigquote:Op maandag 26 februari 2024 11:59 schreef danaqui het volgende:
Als je dat item koopt ja.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:07 schreef freaky40 het volgende:
Ze mogen dus een brief schrijven, of niet.
Zijn naam is meerdere malen genoemdquote:Op maandag 26 februari 2024 12:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja en hij wilde volgens mij niet in beeld enzo en zelfs zijn naam mag niet genoemd worden.
Er is niet zoveel meer over.. wat heb je aan een bord patat, of een springtouw.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:07 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat die veel meer pakken dan de eerste ploeg.....
en foto'squote:Op maandag 26 februari 2024 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is niet zoveel meer over.. wat heb je aan een bord patat, of een springtouw.
Denk ook niet dat ze er daar een probleem van gaan maken..quote:
Nog nooit z'n naam gehoord en ik dacht dat hij werkeloos was net als Alice.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn naam is meerdere malen genoemd
En nee niet in beeld want zit bij de politie
Is geen gekke keuze
Hoop dat ashley ook voor iets kiestquote:Op maandag 26 februari 2024 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze er daar een probleem van gaan maken..
Nee liep in ziektewet is begin januari weer begonnen, en zijn naam heeft Alice regelmatig genoemdquote:Op maandag 26 februari 2024 12:09 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nog nooit z'n naam gehoord en ik dacht dat hij werkeloos was net als Alice.
Ah okequote:Op maandag 26 februari 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee liep in ziektewet is begin januari weer begonnen
Dilano ofzoquote:Op maandag 26 februari 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop stiekem dat iemand een dikke bak geld uit die pot trekt voor dat springtouw
De ene flik is de andere nietquote:Op maandag 26 februari 2024 12:06 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Flikken, de laagste soort van onze samenleving.
Nope aquote:Op maandag 26 februari 2024 12:09 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nog nooit z'n naam gehoord en ik dacht dat hij werkeloos was net als Alice.
Ze zouden toch samen vakantie hebben in januari maar ging niet door want dit kwam ertussen, Weet niet of hij nu alleen op vakantie is gegaan of gewoon aan het werk.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee liep in ziektewet is begin januari weer begonnen
Stond in zijn brief dat hij weer begonnen wasquote:Op maandag 26 februari 2024 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zouden toch samen vakantie hebben in januari maar ging niet door want dit kwam ertussen, Weet niet of hij nu alleen op vakantie is gegaan of gewoon aan het werk.
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope a
Ik vergeet die naam elke keer
Maar ze heeft het al
Meerdere malen gezegd
Haydar ofzo
Alice ? dacht ik dat hij zei?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat wou hij, maar iemand anders drukte.
Same. Noem het een vooroordeel, want dat is het, en misschien zit ik er finaal naast, maar zij is de enige waarvan ik denk dat ze Alice haar keuze (in een later stadium?) als munitie zou kunnen gaan gebruiken.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop dat ashley ook voor iets kiest
Ik heb nooit last van de politie eerlijk gezegd. Altijd vriendelijk en bereid te helpen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Kan zijn, maar niet in mijn wereld.
Yep denk ik ookquote:Op maandag 26 februari 2024 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same. Noem het een vooroordeel, want dat is het, en misschien zit ik er finaal naast, maar zij is de enige waarvan ik denk dat ze Alice haar keuze (in een later stadium?) als munitie zou kunnen gaan gebruiken.
Die pot moet nu eenmaal naar de 70k toe.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:15 schreef Thorelf het volgende:
Vind eigenlijk dat ze geen keuze moeten hebben van thuis enz. Het is max 3 maanden van buitenwereld..alleen wat horen als er echt iets ergs is van thuis. Dit maakt ze eerder verdrietig en depri
precies.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van de politie eerlijk gezegd. Altijd vriendelijk en bereid te helpen.
Ik lees net Glenn audiogesprek gekocht. Is dat Belgisch voor telefoongesprek?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:15 schreef marky het volgende:
Alice telefoongesprek. Sabeau brief van thuis volgens mij. Karen en Jimmy niets. Ty weet ik niet.
Denk een ingesproken bericht.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik lees net Glenn audiogesprek gekocht. Is dat Belgisch voor telefoongesprek?
ja of gewoon alleen tape voor hem met audioquote:Op maandag 26 februari 2024 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik lees net Glenn audiogesprek gekocht. Is dat Belgisch voor telefoongesprek?
ja voorgaande jaren was ook rond dat 67000 ook geloof ikquote:Op maandag 26 februari 2024 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
Die pot moet nu eenmaal naar de 70k toe.
Houden zo.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van de politie eerlijk gezegd. Altijd vriendelijk en bereid te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |