Je UI geeft al de juiste vibesquote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef koffieleuk het volgende:
Bij deze even goeie vibes naar Baby Lasagna sturen![]()
2,5 nummersquote:Op zondag 25 februari 2024 20:39 schreef Sableheart het volgende:
Iets later dan gehoopt, maar ik ben aangeschoven.
Wat heb ik tot nu toe gemist?
Ik manifesteer al erg lang jaquote:
blijkbaar kent het algoritme je niet zo geweldig, dat het baby lasagna onder "cuisine" plaatstquote:
Er zit op een gegeven moment wel een reclameblokquote:Op zondag 25 februari 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Komt er tussendoor ook nog een keer reclame of gaat dit in een keer door? Bij San Marino had ik al tig keer plaspauze gehad.
Er komen genoeg plaspauzes maar bij de semi`s gingen ze wel in één keer door met de nummers.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Komt er tussendoor ook nog een keer reclame of gaat dit in een keer door? Bij San Marino had ik al tig keer plaspauze gehad.
Maar dit is toch echt wel heel erg leuk.quote:Pavel is a Croatian rock band composed of eight members: Aljo¨a ¦erić, Antonia Matković, Jurica Hotko, Toni Tkalec, Mario Radan, Stipe Mađor, Dean Melki and Filip Hrelja. The group signed a joint record deal with Dallas Records, after forming in 2006.[1] Later in 2007, the group released their debut studio album, Pavel.[1]
Op zich wel. Maar dan heb je weer een rapper die erdoorheen rapt.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:01 schreef BillDauterive het volgende:
We zijn aanbeland bij de betere liedjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |