Onzin, Steijn heeft de relatie met bepaalde spelers totaal verziekt. Kijk eens wat ie met Brobbey aan het doen was...quote:Op maandag 26 februari 2024 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Steijn het hele seizoen 5-4-1 had mogen spelen dan was hij keurig derde geworden. Die worstelde duidelijk met het verwachtingspatroon dat hij aanvallend zou moeten spelen.
Nu Schip inmiddels ook om is naar dat systeem vraag je jezelf af of het allemaal zinvol is geweest al die trainerswissels.
Asjeblieft niet zegquote:Op maandag 26 februari 2024 15:06 schreef M.Melandri het volgende:
Is de verlosser al gesignaleerd in de Arena?
[ afbeelding ]
Maar waarom danquote:Op maandag 26 februari 2024 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zal geen breed gedragen mening zijn maar van mij mag het.
Gewonnen van Bodø/Glimt.quote:
Dan Sjon maar houden.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van 't Schip ook en met veel minder materiaal ook nog
Wordt nog best wel moeilijk een trainer voor volgend seizoen, ik hoop dat Kroes met een goeie komt en dan niet met een usual suspect als Jansen.quote:
De staat van Ajax kan best een positief effect op potentiële trainers hebben. Slechter kan niet en als je het op de rit krijgt ben je de trainer die Ajax er weer bovenop heeft geholpen. Ik geloof ook niet dat er geen versterkingen kunnen komen van de zomer. Van de 12 Mislintat aankopen gaat minstens de helft weer voor net zoveel miljoenen weg. Bergwijn zal ook wel gaan.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt nog best wel moeilijk een trainer voor volgend seizoen, ik hoop dat Kroes met een goeie komt en dan niet met een usual suspect als Jansen.
Wat Scorpie al zegt. Je hebt een trainer nodig die de beste kwaliteiten van elke speler goed weet te benutten. Sosa rendeert alleen als een wingback en niet als een linksback in 4-3-3 systeem. Sutalo doet het prima bij Kroatie en bij Ajax niet. Dan zal je toch moeten bekijken waarom niet. Ligt dat aan communicatie of snapt hij Ajax-speelstijl niet?quote:Op maandag 26 februari 2024 15:51 schreef Wotte het volgende:
Het zou in ieder geval al een flinke slok schelen als Sosa en Sutalo er wel wat van kunnen. Dan hoef je alleen maar zo'n beetje een hele rechterflank ergens op te scharrelen.
Maar, dan kom je uit bij Slot? Ik kan er verder niet veel opnoemen die namelijk zo overkomen/zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:55 schreef Scorpie het volgende:
Je moet gewoon hopen op zo'n Ten Hag-type vakidioot die volkomen gedisciplineerd in wil stappen om het zooitje weer op de rit te krijgen.
De rest sneuvelt allemaal.
Dit ja maar die zie ik in NL niet momenteel, op Slot na dan. Nou ja misschien die van Twente maar voor hem lijkt me de stap echt te groot.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:55 schreef Scorpie het volgende:
Je moet gewoon hopen op zo'n Ten Hag-type vakidioot die volkomen gedisciplineerd in wil stappen om het zooitje weer op de rit te krijgen.
De rest sneuvelt allemaal.
zie ik niet echt gebeurenquote:Op maandag 26 februari 2024 16:16 schreef Wotte het volgende:
Graham Potter zou misschien nog wel haalbaar kunnen zijn.
Die zat op 10 miljoen of zo bij Chelsea dus dat lijkt me niet, denk ook niet dat zo'n man zelf interesse heeft, als je al iets uit de PL kan halen zijn het eerder assistenten zoals een Lijnders of Van der Gaag.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:16 schreef Wotte het volgende:
Graham Potter zou misschien nog wel haalbaar kunnen zijn.
Zou het wel een goede match vinden.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zat op 10 miljoen of zo bij Chelsea dus dat lijkt me niet, denk ook niet dat zo'n man zelf interesse heeft, als je al iets uit de PL kan halen zijn het eerder assistenten zoals een Lijnders of Van der Gaag.
Ik denk dat je de PL wat onderschat of Ajax en de eredivisie wat overschat, ook zal het falen bij Chelsea hem niet zo enorm kwalijk genomen worden want die falen nog steeds.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou het wel een goede match vinden.
Brighton betaalde hem dat natuurlijk niet en gezien de resultaten bij Chelsea zie ik de top PL niet zo snel meer komen.
Als hij nog wat wil zal het hoogstens middenmoot Premier League worden. Dan acht ik Ajax ook niet geheel onwaarschijnlijk.
Dat zou heel goed kunnen hoor. Tunnelvisie is mij niet vreemd.quote:Op maandag 26 februari 2024 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je de PL wat onderschat of Ajax en de eredivisie wat overschat, ook zal het falen bij Chelsea hem niet zo enorm kwalijk genomen worden want die falen nog steeds.
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen hoor. Tunnelvisie is mij niet vreemd.
Ik mis eigenlijk Giovanni van Bronckhorst in het rijtje Nederlandse trainers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |