abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212594646
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Kan best hoor, ik heb het alleen nooit gezien.
Het verschil tussen clubvoetbal en landenvoetbal is ook gewoon steeds groter geworden. John deed het nog wel redelijk als peoplemanager bij Griekenland maar als clubcoach is het helemaal niks.
  maandag 26 februari 2024 @ 12:39:17 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212594704
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef AmaninFull het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik zeker niet. Steijn had Ajax laten degraderen.
Wat vreemd is, want Steijn is lang geen slechte trainer.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212594772
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Qua eigen vermogen staat Ajax er nog steeds goed voor maar dat is geen cash.
Je hebt dan ook geen cash nodig om spelers te kopen.
  maandag 26 februari 2024 @ 12:43:32 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212594773
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het verschil tussen clubvoetbal en landenvoetbal is ook gewoon steeds groter geworden. John deed het nog wel redelijk als peoplemanager bij Griekenland maar als clubcoach is het helemaal niks.
Ik heb dat eigenlijk nauwelijks gevolgd, verder een prima gozer maar je hebt eigenlijk een obsessieve trainer nodig zoals Ten Hag was en Van Gaal in z'n toptijd, voor John is het meer afleiding van ander leed. Ik sprak toevallig een ex speler over Ajax en die zei me noem 1 aanvaller die een goeie trainer is geworden buiten Cruijff, de enige die we nog konden noemen was Heynckes, er zullen er nog wel een paar zijn maar wel zeldzaam dus.
pi_212594782
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wat vreemd is, want Steijn is lang geen slechte trainer.
Als Steijn het hele seizoen 5-4-1 had mogen spelen dan was hij keurig derde geworden. Die worstelde duidelijk met het verwachtingspatroon dat hij aanvallend zou moeten spelen.

Nu Schip inmiddels ook om is naar dat systeem vraag je jezelf af of het allemaal zinvol is geweest al die trainerswissels.
pi_212594820
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik heb dat eigenlijk nauwelijks gevolgd, verder een prima gozer maar je hebt eigenlijk een obsessieve trainer nodig zoals Ten Hag was en Van Gaal in z'n toptijd, voor John is het meer afleiding van ander leed. Ik sprak toevallig een ex speler over Ajax en die zei me noem 1 aanvaller die een goeie trainer is geworden buiten Cruijff, de enige die we nog konden noemen was Heynckes, er zullen er nog wel een paar zijn maar wel zeldzaam dus.
Opzich wel logisch juiste momenten diepgaan en afronden vergt weinig spelinzicht. Lijkt me.

Ik heb overigens het idee dat veel hedendaagse toptrainers helemaal geen spannend voetbalverleden hebben.
  maandag 26 februari 2024 @ 12:48:05 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212594863
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als Steijn het hele seizoen 5-4-1 had mogen spelen dan was hij keurig derde geworden. Die worstelde duidelijk met het verwachtingspatroon dat hij aanvallend zou moeten spelen.

Nu Schip inmiddels ook om is naar dat systeem vraag je jezelf af of het allemaal zinvol is geweest al die trainerswissels.
Van wie mocht hij dat niet dan? Wat me bij hem maar ook Van t Schip opvalt is gebrek aan pragmatisme en wat ik Steijn daar bovenop kwalijk neem is dat hij een vete via de spelers aan uitvechten was, dan ben je gewoon af.
pi_212594885
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:46 schreef Wotte het volgende:

[..]
Opzich wel logisch juiste momenten diepgaan en afronden vergt weinig spelinzicht. Lijkt me.

Ik heb overigens het idee dat veel hedendaagse toptrainers helemaal geen spannend voetbalverleden hebben.
Ik zou tegenwoordig ook maar eens gaan kijken of mensen enige basisintelligentie hebben. Hoeveel laagopgeleide hoofdtrainers ken jij nog die met een Mavo-diploma alleen heel succesvol zijn geweest de laatste 10 jaar?

Slot, Ten Hag en Bosz zijn niet voor niets intelligente gasten met een hoge sociale en algemene intelligentie.

Met lachebekjes als de broertjes Witschge of de Boertjes, Van der Vaart, Sneijder en al dat soort types win je het echt niet meer.

Vroeger kwam je met alleen wat grote sociale intelligentie (Beenhakker, Hiddink) al een heel eind maar dat is wel voorbij.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2024 12:50:23 ]
  maandag 26 februari 2024 @ 12:50:37 #134
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212594923
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Qua eigen vermogen staat Ajax er nog steeds goed voor maar dat is geen cash.
Kapitaal staat op het veld.

pi_212594942
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik zou tegenwoordig ook maar eens gaan kijken of mensen enige basisintelligentie hebben. Hoeveel laagopgeleide hoofdtrainers ken jij nog die met een Mavo-diploma alleen heel succesvol zijn geweest de laatste 10 jaar?

Slot, Ten Hag en Bosz zijn niet voor niets intelligente gasten met een hoge sociale en algemene intelligentie.

Met lachebekjes als de broertjes Witschge of de Boertjes, Van der Vaart, Sneijder en al dat soort types win je het echt niet meer.

Vroeger kwam je met alleen wat grote sociale intelligentie (Beenhakker, Hiddink) al een heel eind maar dat is wel voorbij.
Ja lekekr iq testjes gaan afnemen? Waar ligt de grens?
pi_212594951
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is wel een interessante vaststelling. Het zijn inderdaad bijna nooit oud-aanvallers die uitgroeien tot goede coaches. Middenvelders daarentegen, daar lijkt het tegengestelde het geval te zijn: Simeone, Guardiola, De Zerbi, Spaletti, Arteta, Emery, Mancini, Conte, Deschamps, etc.
pi_212594980
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ja lekekr iq testjes gaan afnemen? Waar ligt de grens?
Je hebt voor bepaalde normale functies in het dagelijks leven toch ook gewoon diploma's en intelligentie nodig? Zou niet weten waarom dat voor trainers ineens niet geldt.
  maandag 26 februari 2024 @ 12:53:43 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212595009
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Kapitaal staat op het veld.

[ afbeelding ]
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend maar ik denk dat het Ajax zo'n 100 miljoen kost dit en het afgelopen seizoen, aan inkomstenderving en eventuele verliezen op spelers.
pi_212595026
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend maar ik denk dat het Ajax zo'n 100 miljoen kost dit en het afgelopen seizoen, aan inkomstenderving en eventuele verliezen op spelers.
Reken je dan de gemiste CL-tickets nog mee?
pi_212595031
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef AmaninFull het volgende:

[..]
Dat is wel een interessante vaststelling. Het zijn inderdaad bijna nooit oud-aanvallers die uitgroeien tot goede coaches. Middenvelders daarentegen, daar lijkt het tegengestelde het geval te zijn: Simeone, Guardiola, De Zerbi, Spaletti, Arteta, Emery, Mancini, Conte, Deschamps, etc.
die zijn als speler al vaak bezig met tactieken, overzicht behouden over het hele team als schakel. Ergens wel logisch als je er over nadenkt idd
  maandag 26 februari 2024 @ 12:56:05 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212595064
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Reken je dan de gemiste CL-tickets nog mee?
Ja
pi_212595068
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je hebt voor bepaalde normale functies in het dagelijks leven toch ook gewoon diploma's en intelligentie nodig? Zou niet weten waarom dat voor trainers ineens niet geldt.
elke trainer heeft toch een diploma? Jij hebt het opeens over intelligentie en nu over papiertjes
pi_212595086
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:56 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
elke trainer heeft toch een diploma? Jij hebt het opeens over intelligentie en nu over papiertjes
Dat hangt met elkaar samen en volgens mij weet je ook heel goed wat ik bedoel.

Maar kies vooral weer voor een De Boer volgend seizoen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2024 12:57:23 ]
pi_212595115
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
benieuwd hoeveel we bespaard hebben op salaris, was ook een target voor onze duitse freund toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212595154
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat hangt met elkaar samen en volgens mij weet je ook heel goed wat ik bedoel.

Maar kies vooral weer voor een De Boer volgend seizoen.
ik kies nergens voor :)

denk dat elke trainer met de juiste diplomas qua intelligentie prima zit alleen komt er ook wat druk bij kijken waar je vooraf nauwelijks weet hoe dat uit kan pakken. Kan je veel testjes doen maar schiet je bar weinig mee op. Iets met een kat in het nauw.
  maandag 26 februari 2024 @ 13:11:24 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212595390
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:58 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
benieuwd hoeveel we bespaard hebben op salaris, was ook een target voor onze duitse freund toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal best wel wat bespaard zijn maar wat heb je daar uiteindelijk aan als je 70 miljoen misloopt.
pi_212595512
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zal best wel wat bespaard zijn maar wat heb je daar uiteindelijk aan als je 70 miljoen misloopt.
Niks idd.
pi_212595763
Schreuder, Steijn, sjonie, Schip zochten allemaal de aanval op de spelers....

op die manier kan je spelers carrières kapoet maken

binnen een spelersgroep ben je dan gauw klaar. Hun makelaars horen ook dit soort verhalen en die communiceren daarover

Spelers gaan dan minder hard lopen, minder de duels in....het is allemaal niet te bewijzen op zo een manier doen ze dat.

er is echt wat mis binnen ajax omdat er binnen en buiten het veld geen echte leiders zijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212595958
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Minimale schedelomtrek invoeren
pi_212596241
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 13:40 schreef Adames het volgende:

[..]
Minimale schedelomtrek invoeren
Ja leuk. Je snapt mijn punt prima, ik noem alleen maar witte trainers overigens dus waar dit weer naartoe gaat weet niemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')