Het verschil tussen clubvoetbal en landenvoetbal is ook gewoon steeds groter geworden. John deed het nog wel redelijk als peoplemanager bij Griekenland maar als clubcoach is het helemaal niks.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan best hoor, ik heb het alleen nooit gezien.
Wat vreemd is, want Steijn is lang geen slechte trainer.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:28 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik zeker niet. Steijn had Ajax laten degraderen.
Je hebt dan ook geen cash nodig om spelers te kopen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua eigen vermogen staat Ajax er nog steeds goed voor maar dat is geen cash.
Ik heb dat eigenlijk nauwelijks gevolgd, verder een prima gozer maar je hebt eigenlijk een obsessieve trainer nodig zoals Ten Hag was en Van Gaal in z'n toptijd, voor John is het meer afleiding van ander leed. Ik sprak toevallig een ex speler over Ajax en die zei me noem 1 aanvaller die een goeie trainer is geworden buiten Cruijff, de enige die we nog konden noemen was Heynckes, er zullen er nog wel een paar zijn maar wel zeldzaam dus.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het verschil tussen clubvoetbal en landenvoetbal is ook gewoon steeds groter geworden. John deed het nog wel redelijk als peoplemanager bij Griekenland maar als clubcoach is het helemaal niks.
Als Steijn het hele seizoen 5-4-1 had mogen spelen dan was hij keurig derde geworden. Die worstelde duidelijk met het verwachtingspatroon dat hij aanvallend zou moeten spelen.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat vreemd is, want Steijn is lang geen slechte trainer.
Opzich wel logisch juiste momenten diepgaan en afronden vergt weinig spelinzicht. Lijkt me.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nauwelijks gevolgd, verder een prima gozer maar je hebt eigenlijk een obsessieve trainer nodig zoals Ten Hag was en Van Gaal in z'n toptijd, voor John is het meer afleiding van ander leed. Ik sprak toevallig een ex speler over Ajax en die zei me noem 1 aanvaller die een goeie trainer is geworden buiten Cruijff, de enige die we nog konden noemen was Heynckes, er zullen er nog wel een paar zijn maar wel zeldzaam dus.
Van wie mocht hij dat niet dan? Wat me bij hem maar ook Van t Schip opvalt is gebrek aan pragmatisme en wat ik Steijn daar bovenop kwalijk neem is dat hij een vete via de spelers aan uitvechten was, dan ben je gewoon af.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Steijn het hele seizoen 5-4-1 had mogen spelen dan was hij keurig derde geworden. Die worstelde duidelijk met het verwachtingspatroon dat hij aanvallend zou moeten spelen.
Nu Schip inmiddels ook om is naar dat systeem vraag je jezelf af of het allemaal zinvol is geweest al die trainerswissels.
Ik zou tegenwoordig ook maar eens gaan kijken of mensen enige basisintelligentie hebben. Hoeveel laagopgeleide hoofdtrainers ken jij nog die met een Mavo-diploma alleen heel succesvol zijn geweest de laatste 10 jaar?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opzich wel logisch juiste momenten diepgaan en afronden vergt weinig spelinzicht. Lijkt me.
Ik heb overigens het idee dat veel hedendaagse toptrainers helemaal geen spannend voetbalverleden hebben.
Kapitaal staat op het veld.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua eigen vermogen staat Ajax er nog steeds goed voor maar dat is geen cash.
Ja lekekr iq testjes gaan afnemen? Waar ligt de grens?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou tegenwoordig ook maar eens gaan kijken of mensen enige basisintelligentie hebben. Hoeveel laagopgeleide hoofdtrainers ken jij nog die met een Mavo-diploma alleen heel succesvol zijn geweest de laatste 10 jaar?
Slot, Ten Hag en Bosz zijn niet voor niets intelligente gasten met een hoge sociale en algemene intelligentie.
Met lachebekjes als de broertjes Witschge of de Boertjes, Van der Vaart, Sneijder en al dat soort types win je het echt niet meer.
Vroeger kwam je met alleen wat grote sociale intelligentie (Beenhakker, Hiddink) al een heel eind maar dat is wel voorbij.
Dat is wel een interessante vaststelling. Het zijn inderdaad bijna nooit oud-aanvallers die uitgroeien tot goede coaches. Middenvelders daarentegen, daar lijkt het tegengestelde het geval te zijn: Simeone, Guardiola, De Zerbi, Spaletti, Arteta, Emery, Mancini, Conte, Deschamps, etc.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nauwelijks gevolgd, verder een prima gozer maar je hebt eigenlijk een obsessieve trainer nodig zoals Ten Hag was en Van Gaal in z'n toptijd, voor John is het meer afleiding van ander leed. Ik sprak toevallig een ex speler over Ajax en die zei me noem 1 aanvaller die een goeie trainer is geworden buiten Cruijff, de enige die we nog konden noemen was Heynckes, er zullen er nog wel een paar zijn maar wel zeldzaam dus.
Je hebt voor bepaalde normale functies in het dagelijks leven toch ook gewoon diploma's en intelligentie nodig? Zou niet weten waarom dat voor trainers ineens niet geldt.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ja lekekr iq testjes gaan afnemen? Waar ligt de grens?
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend maar ik denk dat het Ajax zo'n 100 miljoen kost dit en het afgelopen seizoen, aan inkomstenderving en eventuele verliezen op spelers.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kapitaal staat op het veld.
[ afbeelding ]
Reken je dan de gemiste CL-tickets nog mee?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend maar ik denk dat het Ajax zo'n 100 miljoen kost dit en het afgelopen seizoen, aan inkomstenderving en eventuele verliezen op spelers.
die zijn als speler al vaak bezig met tactieken, overzicht behouden over het hele team als schakel. Ergens wel logisch als je er over nadenkt iddquote:Op maandag 26 februari 2024 12:51 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat is wel een interessante vaststelling. Het zijn inderdaad bijna nooit oud-aanvallers die uitgroeien tot goede coaches. Middenvelders daarentegen, daar lijkt het tegengestelde het geval te zijn: Simeone, Guardiola, De Zerbi, Spaletti, Arteta, Emery, Mancini, Conte, Deschamps, etc.
Jaquote:Op maandag 26 februari 2024 12:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Reken je dan de gemiste CL-tickets nog mee?
elke trainer heeft toch een diploma? Jij hebt het opeens over intelligentie en nu over papiertjesquote:Op maandag 26 februari 2024 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt voor bepaalde normale functies in het dagelijks leven toch ook gewoon diploma's en intelligentie nodig? Zou niet weten waarom dat voor trainers ineens niet geldt.
Dat hangt met elkaar samen en volgens mij weet je ook heel goed wat ik bedoel.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
elke trainer heeft toch een diploma? Jij hebt het opeens over intelligentie en nu over papiertjes
benieuwd hoeveel we bespaard hebben op salaris, was ook een target voor onze duitse freund toch?quote:Op maandag 26 februari 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend maar ik denk dat het Ajax zo'n 100 miljoen kost dit en het afgelopen seizoen, aan inkomstenderving en eventuele verliezen op spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kies nergens voorquote:Op maandag 26 februari 2024 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat hangt met elkaar samen en volgens mij weet je ook heel goed wat ik bedoel.
Maar kies vooral weer voor een De Boer volgend seizoen.
quote:Op maandag 26 februari 2024 12:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel we bespaard hebben op salaris, was ook een target voor onze duitse freund toch?Zal best wel wat bespaard zijn maar wat heb je daar uiteindelijk aan als je 70 miljoen misloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks idd.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal best wel wat bespaard zijn maar wat heb je daar uiteindelijk aan als je 70 miljoen misloopt.
Minimale schedelomtrek invoerenquote:Op maandag 26 februari 2024 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zou tegenwoordig ook maar eens gaan kijken of mensen enige basisintelligentie hebben. Hoeveel laagopgeleide hoofdtrainers ken jij nog die met een Mavo-diploma alleen heel succesvol zijn geweest de laatste 10 jaar?
Slot, Ten Hag en Bosz zijn niet voor niets intelligente gasten met een hoge sociale en algemene intelligentie.
Met lachebekjes als de broertjes Witschge of de Boertjes, Van der Vaart, Sneijder en al dat soort types win je het echt niet meer.
Vroeger kwam je met alleen wat grote sociale intelligentie (Beenhakker, Hiddink) al een heel eind maar dat is wel voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |