Popcorn erbij alles maatquote:Op zondag 25 februari 2024 17:28 schreef Wotte het volgende:
Ik zie dat Ajacied @:Caland ook weer aanwezig is.
Je bent er maar druk mee hequote:Op zondag 25 februari 2024 17:28 schreef Wotte het volgende:
Ik zie dat Ajacied @:Caland ook weer aanwezig is.
Ik maak me altijd druk over vrienden.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee he
Hoe weet je dat ik een vette hap heb besteld?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk om gewoon gezond te eten
Voor je het weet eindig je zoals Dombo
Ik heb Chinees besteld. Rijst is gezond toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat olifanten dikke vette monsters zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een vette hap heb besteld?
Olifanten zijn hartstikke schattig.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat olifanten dikke vette monsters zijn
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
=
[..]
Olifanten zijn hartstikke schattig.
Het ongemak tussen die twee is vaak erg interessant.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:44 schreef ISVV het volgende:
Vink kon grapje van Perez niet zo waarderen
Eén van de weinige analisten bij ESPN waar ik nog wel graag naar luister, al kan hij ook wel aardig chargerenquote:
als hij nu doodleuk verteld dat gaaei zo scherp is als een mes dan kan je die man niet serieus nemen. Vervelende act is het vooralquote:Op zondag 25 februari 2024 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Eén van de weinige analisten bij ESPN waar ik nog wel graag naar luister, al kan hij ook wel aardig chargeren
vink heeft gelijkquote:Op zondag 25 februari 2024 17:43 schreef GGMM het volgende:
Perez legt in een half uur tijd uit dat hij niet goed is en dat niet aan mentaliteit ligt
Vink: Maar is dat mentaliteit?
Dat geloof ik ook wel, gewoon een schrijnend gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als hij nu doodleuk verteld dat gaaei zo scherp is als een mes dan kan je die man niet serieus nemen. Vervelende act is het vooral
Nee ik sport zo nog een uurtje (@Oriente)quote:Op zondag 25 februari 2024 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat eet iedereen hier vroeg. Moeten jullie om zeven uur in bed liggen?
Zou zeggen dat juist jij begrip zou hebben voor hoogbegaafden die niet zo intelligent overkomen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vink heeft gelijk
heeft niets met mentaliteit te maken maar met voetbal intelligentie
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
=
[..]
Olifanten zijn hartstikke schattig.
dat is het ook, maar dat ie zo scherp als een mes is is onzin. Dan gooi je meer de beuk erin. Het is van beide gewoon niks.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, gewoon een schrijnend gebrek aan kwaliteit.
Ranzig varkenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo ook frikandellen in de airfryer gooien
Moet alleen nog even een uitje snipperen, geen zin in
#viesdik
Wie is die onderste dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Situatieschets van een olifant. @:rambodirk
Jan Pieterszoon Coen zou hier geen dukaten voor over hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Situatieschets van een olifant. @:rambodirk
Gewoon de beuk erin gooien, van die domme supportersretoriek.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is het ook, maar dat ie zo scherp als een mes is is onzin. Dan gooi je meer de beuk erin. Het is van beide gewoon niks.
zo werkt het wel natuurlijk, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel. Aantal voetballers vrij ver mee gekomen.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon de beuk erin gooien, van die domme supportersretoriek.
Ze moeten gewoon harder werkenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax houden jullie van harde werkers ja, dat begrijp ik wel. Maar bij andere clubs worden er ook wel voetballende kwaliteiten verwacht.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zo werkt het wel natuurlijk, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel. Aantal voetballers vrij ver mee gekomen.
iig je gebrek aan kwaliteit proberen goed te maken via inzet jaquote:Op zondag 25 februari 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon harder werken
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
je moet ook niet maar de Ajax-radio luisteren.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator is woest want voordeel 020 gaat niet door
Verteldquote:Op zondag 25 februari 2024 17:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als hij nu doodleuk verteld dat gaaei zo scherp is als een mes dan kan je die man niet serieus nemen. Vervelende act is het vooral
Dat denk ik wel. Al was 2015 ook wel dichtbij tegen Jablogek en de Graafschap.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit het slechtste Ajax dat je ooit gezien hebt?
quote:Op zondag 25 februari 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit het slechtste Ajax dat je ooit gezien hebt?
hou opquote:Op zondag 25 februari 2024 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
dit ajax is eigenlijk best wel goed kwa techniche voetballers
dit ajax mist beukers die niet kunnen voetballen maar tegenstanders op uitstraling bank kunnen maken....Spelers met body
types als Hansco Geertruida...voetballers met body
dat klopt ...ze missen body om de bal af te kunnen schermenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou op
onze backs lopen zonder druk de bal over de achterlijn
denk jij dat ze europees voetbal gaan halen dan....quote:Op zondag 25 februari 2024 18:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
Met dit brandhout moet je voor komend seizoen begroten op conference league.
Misstaat dus niet in de verdediging.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:13 schreef onlogisch het volgende:
Heel pijnlijk voor die Kaplan. Kinderlijk eenvoudig uitgespeeld.
Oh ik had Ajax nog wel kansrijk geachtquote:Op zondag 25 februari 2024 18:18 schreef Jason22 het volgende:
Als PSV volgende week wint en Ajax niet, kan Ajax officieel geen kampioen meer worden…
En dan is het pas begin maart
Voor straf moet je hier een likje aangeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kanten???quote:Op zondag 25 februari 2024 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat![]()
Je hebt ook je leuke kanten
Geen idee, maar dat zijn ongezien 3 punten voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer speelt 020 tegen feyenoord
zoveel oorlog in de wereld en meneer gaat voetbal zitten kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef Zipportal het volgende:
God wil graag de 3-0 zien. @:KingRoland
Quality timequote:Op zondag 25 februari 2024 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
zoveel oorlog in de wereld en meneer gaat voetbal zitten kijken
Geen Hamas uitfans die het kunnen verneuken met fakkels.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zijn ongezien 3 punten voor Feyenoord.
Dit Ajax kan zelfs uit in Volendam verliezen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:21 schreef Zorro het volgende:
Als Utrecht volgende week blijft winnen en Eagles en NEC winnen gewoon van de degradatieclubjes gaan ze nog erg zenuwachtig worden in Amsterdam.
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel makkelijk voor de bestuurders dat ze een kansloze trainer voor de groep hebben gezet bij Ajax. Scheelt ze wat minder snel verantwoordelijkheid krijgen.
Hij moet ook gewoon harder werken en de beuk erin gooienquote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef GGMM het volgende:
Taylor moet meer voorzetten gaan geven.
Dat is onze beste kans op nog een goal te maken
Nouja zegquote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Weinig ajacieden in het live topic vandaag boys.
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Zou het vertrek van @AFCNiels hier ook mee te maken hebben?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Bus opwachten.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis Nelisquote:Op zondag 25 februari 2024 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou het vertrek van @:AFCNiels hier ook mee te maken hebben?
Wilde hier donderdag ook graag zijn. Maar iemand gaf mij een banquote:Op zondag 25 februari 2024 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen jij en @:GGMM en heel soms Flopland
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wilde hier donderdag ook graag zijn. Maar iemand gaf mij een ban
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon harder werken en de beuk erin gooien
Paul is een debielquote:Op zondag 25 februari 2024 18:31 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul gaat volgende week het Ajax topic onderschijten.
Paul kennende is hij daar al mee begonnenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:31 schreef Zipportal het volgende:
is daar een schema voor?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:31 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor straf moet je hier een likje aangeven.heb je nog die aflevering van @cherrycoke godinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
VAR pending.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
AZ gaat wisselen, Ajax zal wel scoren zo.
wel waarquote:
Hier ook.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:35 schreef onlogisch het volgende:
Hij zit inmiddels onder de control C @:Coco
De gifbeker moet helemaal leeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh de gifjes gaan zo weer komen.
Wel mooie locatiequote:Op zondag 25 februari 2024 18:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie Ajax nog wel richting de plee offs gaan.
Lekker spelen in het Olympisch
Als je niet in je eigen stadion kan spelen omdat Gordon en Gerard Joling daar optreden vind ik eigenlijk dat je jezelf moet opheffen als voetbalclubquote:Op zondag 25 februari 2024 18:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie Ajax nog wel richting de plee offs gaan.
Lekker spelen in het Olympisch
Is dat nu al zeker dat Ajax uit moet wijken?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je niet in je eigen stadion kan spelen omdat Gordon en Gerard Joling daar optreden vind ik eigenlijk dat je jezelf moet opheffen als voetbalclub
De aRENa is uitgesloten in ieder gevalquote:Op zondag 25 februari 2024 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat nu al zeker dat Ajax uit moet wijken?
Geer en Goor hebben meer ritme en dynamiek dan dit Ajax.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je niet in je eigen stadion kan spelen omdat Gordon en Gerard Joling daar optreden vind ik eigenlijk dat je jezelf moet opheffen als voetbalclub
Wat een geluk dan dat die twee niet samen spelenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Geen playoffs in Marco’s Pannenkoekenhuisquote:Op zondag 25 februari 2024 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat nu al zeker dat Ajax uit moet wijken?
En ik red Ajax dusquote:Op zondag 25 februari 2024 18:39 schreef GGMM het volgende:
Dombo confronteert caland met zijn beperkte kennis van de Toppers
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geer en Goor hebben meer ritme en dynamiek dan dit Ajax.
Maar Maurice moest weg en hij zat helemaal met de ellende van Mislintatquote:Op zondag 25 februari 2024 18:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Sjonnie doet het slechter dan Maurice.
Steijn deed ook wel dingen die je als trainer gewoon echt niet kan maken, zoals Gaaei publiekelijk vernederen na een paar foute passes tegen Feyenoordquote:Op zondag 25 februari 2024 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar Maurice moest weg en hij zat helemaal met de ellende van Mislintat
Als je met 5 verdedigers naar Alkmaar gaat en dan roept dat je komt om te winnen dan ben je niet echt geloofwaardig.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar Maurice moest weg en hij zat helemaal met de ellende van Mislintat
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Sjonnie doet het slechter dan Maurice.
Dit is de meest prehistorische voetbalopvatting allertijden.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je met 5 verdedigers naar Alkmaar gaat en dan roept dat je komt om te winnen dan ben je niet echt geloofwaardig.
Hij haalde ook iedere paar weken uit naar Mislintat en stelde de selectie plus aankopen ter discussie. En Ajax had het toen gewoon élk duel lastig. Onder Van 't Schip was dat iets minder.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Steijn deed ook wel dingen die je als trainer gewoon echt niet kan maken, zoals Gaaei publiekelijk vernederen na een paar foute passes tegen Feyenoord
Eigenlijk precies wat Van ‘t Schip nu ook doet dusquote:Op zondag 25 februari 2024 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij haalde ook iedere paar weken uit naar Mislintat en stelde de selectie plus aankopen ter discussie. En Ajax had het toen gewoon élk duel lastig. Onder Van 't Schip was dat iets minder.
Ik heb een pittige mening over Mooie John.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk precies wat Van ‘t Schip nu ook doet dus
Daarom zeg ik, 'iets minder'. Uiteindelijk is het allemaal gelul over het gevolg.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk precies wat Van ‘t Schip nu ook doet dus
Steijn zat er vooral voor zichzelf en gooide iedereen voor de bus om zijn positie te beschermen, dat verwijt kan je John niet geven.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Steijn deed ook wel dingen die je als trainer gewoon echt niet kan maken, zoals Gaaei publiekelijk vernederen na een paar foute passes tegen Feyenoord
Het is gewoon precies hetzelfde als in de vroege jaren 10.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, 'iets minder'. Uiteindelijk is het allemaal gelul over het gevolg.
Ajax is een bermudadriehoek. Een mix van bestuurlijke onkunde, geblaat over een niet-bestaand Ajax DNA en bovenal veel ego's.
Mwah, wisselt nu ook Gaaei en heeft het constant over zijn slechte selectiequote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn zat er vooral voor zichzelf en gooide iedereen voor de bus om zijn positie te beschermen, dat verwijt kan je John niet geven.
Toen hadden we nog op zijn minst een team dat in balans was. Dit is echt verschrikkelijk. Een trainer die er niets van kan, een middenveld dat geen tactische verantwoordelijkheid kan dragen, zwaar beperkte backs. De creativiteit die uitsluitend van labiele buitenspelers komt.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is gewoon precies hetzelfde als in de vroege jaren 10.
Klopt hoor. We hadden toen ook wat leuke talenten. Nu alleen Brobbey en Hato en heel misschien Zoon van Hlynn.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen hadden we nog op zijn minst een team dat in balans was. Dit is echt verschrikkelijk. Een trainer die er niets van kan, een middenveld dat geen tactische verantwoordelijkheid kan dragen, zwaar beperkte backs. De creativiteit die uitsluitend van labiele buitenspelers komt.
Maar de selectie is gewoon heel slecht he.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, wisselt nu ook Gaaei en heeft het constant over zijn slechte selectie
Een beetje zoals Sjon non-voetballers als Martha opstelt omdat ze eigen jeugd zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar de selectie is gewoon heel slecht he.
Alleen saboteerde Steijn de ploeg om zijn gram te halen naar Mislintat, door zo’n Gorter op te stellen ipv Ramaj bijvoorbeeld.
Lood om oud ijzer, al die backs zouden bij de meeste Eredivisieclubs niet in de basis staan. Dan probeer je nog eens wat.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje zoals Sjon non-voetballers als Martha opstelt omdat ze eigen jeugd zijn
Martha werd zelfs opgesteld als rechtsbuiten.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer, al die backs zouden bij de meeste Eredivisieclubs niet in de basis staan. Dan probeer je nog eens wat.
De familiereünie is vanavond denk ikquote:Op zondag 25 februari 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het stadion loopt al leeg.
Deze club gaan we niet missen
Wat een sneue vent is dat.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Jaap Veerman is vast heel tevreden met zichzelf.
Gewoon weer lekker tegen Telstar en Jong AZ ballen volgend seizoen. Well done!quote:Op zondag 25 februari 2024 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat een sneue vent is dat.Heb je een paar grote namen met geld en hart voor de club, laat je het zo in elkaar donderen.
Of compleet failliet gaan, sluit ik ook niet uit.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker tegen Telstar en Jong AZ ballen volgend seizoen. Well done!
Pieter moeten ze in een kerker gooien met Volkertquote:Op zondag 25 februari 2024 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Vinkeveen mot blijvuh. @:powerloungen
Alle vertrouwen in MC Ron Jansquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:50 schreef Zorro het volgende:
Vandaag juichen we voor Go Ahead.
Als morgen Utrecht dan zijn plicht doet krijgen we een ERG leuke stand
Fout.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:54 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik gunnen vitesse de winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |