Volgende wedstrijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben benieuwd naar het beloofde gifje van @:Coco
Ueda kan er echt geen klote van.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ali reza en ueda weer top als invallers.
Coco deelt alleen maar notes uitquote:Op zondag 25 februari 2024 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben benieuwd naar het beloofde gifje van @:Coco
Ik denk dat de top 5 kkd ploegen niets onder doen dan de laatste 5 in de Eredivisie dit jaar. En daar hadden we ook genoeg moeite mee.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gelukkig is thuis tegen een KKD-ploeg wel een lichtelijk andere intensiteit dan 120 minuten en penalties in Rome.
Klopt maar daar wil men nog niet aan.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ueda kan er echt geen klote van.
Stop met deze hetze.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco deelt alleen maar notes uit
Twee eieren per dag hier.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is gewoon high protein voedsel
niets mis mee
Alleen in de aanval, verder ontloopt het elkaar niet veel.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:30 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat & het niveau verschil me psv.
Die heeft echt nog niks laten zien nee.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ueda kan er echt geen klote van.
Penalty.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft echt nog niks laten zien nee.
Die wedstrijd in Eindhoven gaat toch nergens meer over.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan donderdag én weer zondag 14.30. Dat kunnen we schriftelijk afdoen in Eindhoven.
Ik zou daar na een uitwedstrijd met 120 minuten in Rome niet zoveel over willen zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb wel het idee dat we conditioneel iets achteruit zijn gegaan. En we hebben momenteel ook geen spelers die dat kunnen compenseren met technische kwaliteiten of slimmigheden.
Eens. Dat je vandaag tenminste wél drie goals maakt ipv dat continue kansen missen is dan wel prettig.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou daar na een uitwedstrijd met 120 minuten in Rome niet zoveel over willen zeggen eigenlijk.
Gelukkig staat Cambuur 8equote:Op zondag 25 februari 2024 16:31 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ik denk dat de top 5 kkd ploegen niets onder doen dan de laatste 5 in de Eredivisie dit jaar. En daar hadden we ook genoeg moeite mee.
Ik zou graag zien dat Wellengod gewoon blijft staan. Maar Arend Martijn kennende zal het glazen ventje wel weer de voorkeur krijgenquote:Op zondag 25 februari 2024 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dubbele pech voor Bijlow. Die is z,n basisplaats kwijt.
Onzin, tegen Roma waren wij conditioneel veel beter, iets wat je goed zag einde 2e helft en in de 1e helft verlenging. Dat ja na 120 minuten en pingels, een uitschakeling en pas anderhalve dag terug in Nederland een uitgebluste indruk maakt en een klote wedstrijd speelt vind ik niet heel gek en niet erg. En als die 0-1 van GeertGod niet om debiele redenen wordt afgekeurd had je wellicht een saaie regulieren 0-3 gespeeld.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb wel het idee dat we conditioneel iets achteruit zijn gegaan. En we hebben momenteel ook geen spelers die dat kunnen compenseren met technische kwaliteiten of slimmigheden.
Eens met alles wat je zegt (behalve dat over dat we meer punten hebben dan vorig jaar rond deze tijd; dat kan ook te maken hebben met het feit dat de rest zo veel slechter is geworden). Het is ook meer een gevoel dan wat er waarschijnlijk feitelijk aan de hand is. Vorig seizoen leek alles vanzelf te gaan, nu is dat niet meer zo en valt het wandelen wat meer op.quote:Op zondag 25 februari 2024 17:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Onzin, tegen Roma waren wij conditioneel veel beter, iets wat je goed zag einde 2e helft en in de 1e helft verlenging. Dat ja na 120 minuten en pingels, een uitschakeling en pas anderhalve dag terug in Nederland een uitgebluste indruk maakt en een klote wedstrijd speelt vind ik niet heel gek en niet erg. En als die 0-1 van GeertGod niet om debiele redenen wordt afgekeurd had je wellicht een saaie regulieren 0-3 gespeeld.
Vergeet ook niet dan door de ranglijst mensen nu negatiever kijken naar Feyenoord. Deels om omdat de verwachtingen (terecht) hoog zijn. Maar we hebben gewoon 3 punten meer dan afgelopen jaar. Het is dat PSV een bizar seizoen heeft (wat ze ook volgend jaar niet meer gaan hebben). Gewoon de beker pakken en 2e worden, CL geld pakken en werken aan komend seizoen met de nodige versterkingen om de volgende stap te maken. En hopelijk volgende week een leuke pot in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |