Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom brachten ze Klaas in beeld zojuist
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat niet, t'is meer dat psv dit seizoen gewoon veel beter is dan de rest. Maken we geen enkele kans, gok ik zoquote:Op zondag 25 februari 2024 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De hel van Eindhoven gaat je niet in de koude kleren zitten.
Gelukkig is thuis tegen een KKD-ploeg wel een lichtelijk andere intensiteit dan 120 minuten en penalties in Rome.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan donderdag én weer zondag 14.30. Dat kunnen we schriftelijk afdoen in Eindhoven.
We gaan een puntje pakken.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat niet, t'is meer dat psv dit seizoen gewoon veel beter is dan de rest. Maken we geen enkele kans, gok ik zo
Omdat ie aan Sipke doorgaf dat Minteh erin moest.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze wedstrijd is niet representatief voor het seizoen natuurlijk. Maar als je ziet hoe erg ze er doorheen zitten dan wordt volgende week zondag ook wel lastig met weer een doordeweekse wedstrijd.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat niet, t'is meer dat psv dit seizoen gewoon veel beter is dan de rest. Maken we geen enkele kans, gok ik zo
Beker wedstrijd hebben we toch ook verdiend gewonnen. En het verschil tussen uit een thuis is niet zo groot dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben je NEC in de beker van vorig jaar alweer vergeten?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gelukkig is thuis tegen een KKD-ploeg wel een lichtelijk andere intensiteit dan 120 minuten en penalties in Rome.
Dat & het niveau verschil me psv.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is niet representatief voor het seizoen natuurlijk. Maar als je ziet hoe erg ze er doorheen zitten dan wordt volgende week zondag ook wel lastig met weer een doordeweekse wedstrijd.
Cambuur de les lezen, bekertje pakken, tweede worden en we hebben een prima seizoenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is niet representatief voor het seizoen natuurlijk. Maar als je ziet hoe erg ze er doorheen zitten dan wordt volgende week zondag ook wel lastig met weer een doordeweekse wedstrijd.
Die krijgen we straks in het live topic als AZ-Ajax is afgelopenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben benieuwd naar het beloofde gifje van @:Coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |