Omdat je dan óf tegenstanders ontmoedigt om de bal proberen te spelen óf niet meer slim gebruik mag maken van een verkeerde terugspeelbal. Ik denk dat niemand blij zal zijn met een zwart-wit regel, welke kant op die ook op wordt geschreven.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:08 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Wat is er precies grijs aan?
Het kan toch heel -wit? Als je de bal via een tegenstander krijgt, kan de dan wel of niet buitenspel staan?
Waarom zou je de regels onnodig onduidelijk/grijs maken?
Minteh kan er geen klote van Klaas.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
je had gewoon met minteh moeten starten
die had gewoon de tegenstander opgezocht
je heb gewoon een individuele actie nodig
Moet wel zeggen dat ik dit eigenlijk niet vatbaar vond voor interpretatie. Die speler van Almere had alle tijd om de bal te controleren. Ik snap het gewoon echt niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat je dan óf tegenstanders ontmoedigt om de bal proberen te spelen óf niet meer slim gebruik mag maken van een verkeerde terugspeelbal. Ik denk dat niemand blij zal zijn met een zwart-wit regel, welke kant op die ook op wordt geschreven.
Voor hands geldt eigenlijk hetzelfde.
En Sloryquote:
Hij oogt ook totaal niet gretig.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Santi lijkt wel stoned tegenwoordig, zo traag in zijn handelen.
Minteh denkt net zoveel na over zijn keuzes als Klaas.quote:
Het regent geen kansen nee.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:09 schreef fetX het volgende:
Aanvallend laten we weer niks zien. Matig hoor.
Kan je die persoonlijke aanvallen achterwege laten aub?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Minteh denkt net zoveel na over zijn keuzes als Klaas.
Soort zoekt soort.
Ja ik vind dit ook vreemd hoor. In het geval van Wieffer snapte ik het beter.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik dit eigenlijk niet vatbaar vond voor interpretatie. Die speler van Almere had alle tijd om de bal te controleren. Ik snap het gewoon echt niet.
Ik vond die ook niet aardig richting Minteh, nee...quote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je die persoonlijke aanvallen achterwege laten aub?
Dit is toch geen persoonlijke aanval? Ik zeg niet hoeveel ze nadenken over hun keuzesquote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je die persoonlijke aanvallen achterwege laten aub?
Het lijkt nergens op vandaag. Uitvoetballen, beker pakken en verder niet meer over dit seizoen hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |