Hey Heks, dat is lang geledenquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Het cossen is niets vergeleken bij een paar jaar terug, dat was veel en veel feller. En ja ik lurk daarom maar en niets meer posten want ach ik hou me maar ff in. Bloed aan de muur en herrie in de tent
Hoi hoi Dot, als het maar fijne gedachten over mij zijn hahaha, gaat prima met me voel me weer helemaal top niks te klagen. Hoop dat alles met jou oké is.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Heks, dat is lang geleden![]()
Hoe is het met je? Dacht toevallig vorige week nog aan je
Jaja, maar Rendie gaat vanaf nu rockeh , zoals alle weken... op zijn rugquote:Op zondag 25 februari 2024 13:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach deze BB vind ik wel leuk om te volgen maar stream weinig welde tv uitzending en zaterdag kijk ik de mol en vanmorgen BB live en wat mij betreft had die Randy er ook uit gemogen vind veel bewoners maar een stelletje kleuters. Ashley Danny Glenn en Jimmy Karen en Tom vind ik oké zo dat was het.whaaaaa
Ik vroeg mij af hoe het met je zou zijn omdat ik je nog helemaal niet had gezien in deze RLSquote:Op zondag 25 februari 2024 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi Dot, als het maar fijne gedachten over mij zijn hahaha, gaat prima met me voel me weer helemaal top niks te klagen. Hoop dat alles met jou oké is.
Ik zag het jaquote:Op zondag 25 februari 2024 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja..
Ik heb je 2 fotos gestuurd 😎
Dan zie je wat ik nu zie in bb
Verschrikkelijke vent echt luie flikker is het de casting is echt ruk dit jaar, hoe die gozer erdoor is gepiept snap ik nietquote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, maar Rendie gaat vanaf nu rockeh , zoals alle weken... op zijn rug
Fijn om te lezen Dot dat het mt jou ook goed gaatquote:Op zondag 25 februari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af hoe het met je zou zijn omdat ik je nog helemaal niet had gezien in deze RLS
Hier alles okidoki
Nou ja, hij is vrij uniek daar, en daar laat ik het maar bijquote:Op zondag 25 februari 2024 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent echt luie flikker is het de casting is echt ruk dit jaar, hoe die gozer erdoor is gepiept snap ik niet
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het aan beide kanten andersom is het net zo.
Degene die geen ashley fan zijn en bv fan van Sabaeu hebben voelen het zelfde, erger nog ze durven soms niet eens te zeggen dat ze fan van haar zijn.
En zo is het met meer.
Als ik zeg dat ik Ashley er oud en verlopen uit vind zien is dat geen aanval naar een user of een fan, Maar mijn mening wat ik over haar zie.
Maar zegt iemand iets lelijks over Ashley dan wordt er gelijk terug gesneerd over een bewoner waar diegene fan van is en andersom net zo.
Er zijn ook mensen die geen fan van Ashley zijn die niet meer durven/willen posten.
Heel erg jammer dat het altijd zo moet.
En users hoeven een speler van een RLS toch niet te verdedigen? Iedereen zijn mening
Kom nog eens een keertje langswippen als je zin hebtquote:
Wippen ! altijd, maar wel met mijn eigen vrouw hoor.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom nog eens een keertje langswippen als je zin hebt
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkomquote:Op zondag 25 februari 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het aan beide kanten andersom is het net zo.
Degene die geen ashley fan zijn en bv fan van Sabaeu hebben voelen het zelfde, erger nog ze durven soms niet eens te zeggen dat ze fan van haar zijn.
En zo is het met meer.
Als ik zeg dat ik Ashley er oud en verlopen uit vind zien is dat geen aanval naar een user of een fan, Maar mijn mening wat ik over haar zie.
Maar zegt iemand iets lelijks over Ashley dan wordt er gelijk terug gesneerd over een bewoner waar diegene fan van is en andersom net zo.
Er zijn ook mensen die geen fan van Ashley zijn die niet meer durven/willen posten.
Heel erg jammer dat het altijd zo moet.
En users hoeven een speler van een RLS toch niet te verdedigen? Iedereen zijn mening
Verbaasd! Als ik in Amsterdam ben, lijkt het alsof ik thuis ben. Klinkt als dezelfde taal. Maar dit is voor de SCquote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woon op de Veluwe
Geen probleem mee
Vind ik zo jammer,quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkom
Het gebeurd helaas over en weer.quote:
En als je geen Tom fan bent al helemaal niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yup de reden dat ik niet in de cos reageer. Ben je geen ashley fan dan ben je niet echt welkom
Lijkt me wel mooi om te zien, zo'n boa-motorpak.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gebeurd helaas over en weer.
Nog motorrijden vandaag. Hier schijnt nu het zonnetje
Het is er wel mooi weer voor inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2024 14:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
L
[..]
Lijkt me wel mooi om te zien, zo'n boa-motorpak.
Heb al gereden vanmorgen. Iets betere tijd maar helaas, track-limit. Ronde telt niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er wel mooi weer voor inderdaad
Moest jij niet racen vandaag?
O dat is balen.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb al gereden vanmorgen. Iets betere tijd maar helaas, track-limit. Ronde telt niet.
Nee we zijn weer hard aan het klussen. Wc beneden nu aan de beurtquote:Op zondag 25 februari 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gebeurd helaas over en weer.
Nog motorrijden vandaag. Hier schijnt nu het zonnetje
O er wordt weer geklustquote:Op zondag 25 februari 2024 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee we zijn weer hard aan het klussen. Wc beneden nu aan de beurt
En het is best koud
Over de dijk hier komen wel veel motorrijders. Al.de hele middagquote:Op zondag 25 februari 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O er wordt weer geklust
Ja op een motor helemaal natuurlijk. Alhoewel ik net buiten was en je best al de kracht van het zonnetje voelt
Is vaak zodra de zon weer schijnt dan zie je er veel op de wegquote:Op zondag 25 februari 2024 15:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Over de dijk hier komen wel veel motorrijders. Al.de hele middag
quote:Op zondag 25 februari 2024 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik met 69. Zeg ik dat tegen mijn vrouw en dan vraagt ze of ik kan rekenen. Ja, zeg ik. Nou dan reken er maar niet op vandaag.
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu nog niet heb je die persoon die opent misschien op de blok staan?
Ja dat is de ellende dan zie je dat ook niet. Moet je het weer even als friend zetten de topic pakken en dan weer op foes zettenquote:
Ja ik zag zoiets voorbij komen van de week. IS toch een van de weinige die het gered heeft in de tv wereld te komenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef spapaars het volgende:
Utopia Bjorn nu als presentator op RTL7 met computer raceprogramma P1 Beat the pro.
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Met uitzending in de middag is het niet echt een primetime programma.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag zoiets voorbij komen van de week. IS toch een van de weinige die het gered heeft in de tv wereld te komen
ff kijkequote:Op zondag 25 februari 2024 16:16 schreef spapaars het volgende:
Utopia Bjorn nu als presentator op RTL7 met computer raceprogramma P1 Beat the pro.
quote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gewoon mee cossen joh. Ik ben ook geen Ashley fan, snap niet dat die steeds zo op een voetstuk geplaatst wordt, maar ik ga m'n stream en cos lol er niet voor inhouden, sta gewoon met een hooivorkje aan d'r sokkel
Nee, dat niet, maar hij doet het toch maarquote:Op zondag 25 februari 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met uitzending in de middag is het niet echt een primetime programma.
Ik ben ook geen Ashley fan, maar ik vind het wel leuk dat ze er in zit, al is het maar om Ty en Ro te laten stressenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gewoon mee cossen joh. Ik ben ook geen Ashley fan, snap niet dat die steeds zo op een voetstuk geplaatst wordt, maar ik ga m'n stream en cos lol er niet voor inhouden, sta gewoon met een hooivorkje aan d'r sokkel
Snap wat je zegt, ze zorgt wel voor reuring. Maar ben ook wel nieuwsgierig hoe de groep zou zijn als ze zou vertrekken.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Ashley fan, maar ik vind het wel leuk dat ze er in zit, al is het maar om Ty en Ro te laten stressen
Dat vind ik dus ook, ze had niet terug mogen komen. Ze was er uitgestemd.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef Adixsh het volgende:
Ik heb met Ashley hetzelfde als met Jill, die vond ik ook zo een verschrikking. Alles voor de bühne, gewoon omdat ze weet dat de meerderheid dat leuk vindt om te zien. Alle (zogenaamd geïnteresseerde) vragen die Ashley stelt, alle zogenaamd spontaan bedachte grappen etc. zijn allemaal bedacht. Ze heeft iets valsigs, ga ik niet goed op. Plus, ik heb moeite met haar terugkeer naar huis en het kunnen checken van SM en andere info waar ze iets aan zou kunnen hebben. Ik weet dat ze er heel lang in gaat zitten en het kijkt gewoon minder lekker voor mij. Dat gezegd hebbende, begrijp ik dat het werkt.
BB : Mijn huis, mijn regels.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, ze had niet terug mogen komen. Ze was er uitgestemd.
Is ook zo. Maar even goed vind ik er uit is er uit bij wie dan ook 😉quote:
Vind dat op zich niet eens zo erg, was eigenlijk maar een paar uur. Vond dat vorig jaar wel raar met die ..eh... 'die ene', die was er weken uit geweest toen ie terug mocht.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, ze had niet terug mogen komen. Ze was er uitgestemd.
Ik vind Ashley niks en moet dat ook gewoon kunnen benoemen in de COS maar voor sommige is het een dagtaak om maar te herhalen dat ze iemand niks vinden. Iedere keer als een persoon in beeld komt zie je dezelfde personen dezelfde mening herhalen. Voor mij is dat geen COS meer, na 10x weet ik het wel en het is ook niet echt relevant voor de streams van dat moment.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben niet perse Ashley fan. Vind hun clubje wel leuker dan het andere clubje. Maar in de CoS probeer ik weer te geven wat ik zie, en een beetje commentaar te geven. Ik probeer dat fatsoenlijk te houden en zal daar vast ook niet 100% in slagen. Maar ik erger me aan mensen die elke post die ze doen alleen maar gebruiken om bepaalde mensen af te zeiken, maakt me niet uit over wie het gaat. Ik vind dat geen fatsoen.
Charlotte was dat toch vorig jaar?quote:Op zondag 25 februari 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat op zich niet eens zo erg, was eigenlijk maar een paar uur. Vond dat vorig jaar wel raar met die ..eh... 'die ene', die was er weken uit geweest toen ie terug mocht.
Maar wel jammer dat Sonja er in die eerste week al de brui aan gaf. Haar keuze natuurlijk, maar nu zitten we met Ashley opgescheept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |