ja joh, haal dat er nog lekker even bij. Ik gaf hierbij mijn mening over hoe ik het gesprek had ervaren.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het jezelf ook doen.als iemand een andere mening heeft over iets kom jij ook met hoe je het ziet.
Verida in BB / [BB 24-COS#324] Strijden
Ik wil alleen aangeven dat iederen een mening heeft en dat men makkelijk in de verdediging gaat.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ja joh, haal dat er nog lekker even bij. Ik gaf hierbij mijn mening over hoe ik het gesprek had ervaren.
dit was van mij een reactie op hoe een mening door je strot wordt geduwd, maar ik zal me verder rustig houden hoor, mijn tijd in de cos is wel geweest.
Geeft niets hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Snensie het volgende:
Sorry voor mijn gestuntel. Ik post dit ff niet in de cos want dan staat die weer vol met mijn gestuntel. Ik leer het wel weer. Ik wou een spoiler maken maar ik weet nu iig hoe je een streep ergens door kan zetten. Ik wist ook hoe ik een post moest veranderen maar vergeet het ook weer net zo makkelijk🙃
Spoiler doe via deze knopquote:Op zondag 25 februari 2024 12:18 schreef Snensie het volgende:
Sorry voor mijn gestuntel. Ik post dit ff niet in de cos want dan staat die weer vol met mijn gestuntel. Ik leer het wel weer. Ik wou een spoiler maken maar ik weet nu iig hoe je een streep ergens door kan zetten. Ik wist ook hoe ik een post moest veranderen maar vergeet het ook weer net zo makkelijk🙃
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niets hoor
Zal ik hem even voor je in de spoiler zetten
Hier onder kan je zien waar de spoiler zit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
Ik geef ook soms vaak mijn mening, probeer het bij de streams te houden maar sommige users (ik noem geen namen) zijn zo irritant in hun overgeanalyseer met hoe de bewoners zijn dat ik me soms ook niet kan inhouden. Soms reageert de een (nee geen namen) anderhalf topic later op de ander (nee geen namen) en gaat er een discussie over iets wat überhaupt nooit op de streams is geweest... en dat triggert mij dan en dan ga ik ook de fout in.
Vind het alleen wel jammer dat als ik dan aangeef klaar te zijn met het gedram (want dat ís het) dat dat dan net weg ge edit wordt... was niks persoonlijks, gewoon melding dat ik zou stoppen met reageren op gedram...Sorry, ik laat me soms gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.quote:
Sorry, maar mobiel ben ik de digibeet.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.
O bij mij op mobiel gewoon een streepjequote:Op zondag 25 februari 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mobiel is het trouwens een oog met een streepje er door.
Openen had net zoveel moeite gekost als deze postquote:Op zondag 25 februari 2024 12:34 schreef Hznootje het volgende:
Wil iemand openen voor mij ?
Edit: is al gedaan
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Openen had net zoveel moeite gekost als deze post
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik ook nog een technisch vraagje: Hoe krijg je dat groen "atje": @:Dotteke
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik ook nog een technisch vraagje: Hoe krijg je dat groen "atje": @:Dotteke
🤣quote:
Hey Maz. Leuk je hier weer eens te zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Openen had net zoveel moeite gekost als deze post
Ik schilder mij rot met al die atjesquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij mij op mobiel gewoon een streepje
Je doet dat goed dat schilderen. Is een voltijdse job nu. Schilder maar direct hier @Dottekequote:Op zondag 25 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik schilder mij rot met al die atjes
Ik heb mobiel op desktop staan. Misschien daarom anders.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom ik aan, zit ze in de eetzaal met alle andere patiënten, lunch van 12.30 tot 13.30. Ik kom jullie dus nog ff vervelen
Ja dan is het idd andersquote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mobiel op desktop staan. Misschien daarom anders.
Dank je Dot. Ik heb alleen geen streams, dus het is lastig meebabbelen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz. Leuk je hier weer eens te zien.
Wie heeft hem geopend?denk iemand van de foequote:
Heej Toverkolquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Het cossen is niets vergeleken bij een paar jaar terug, dat was veel en veel feller. En ja ik lurk daarom maar en niets meer posten want ach ik hou me maar ff in. Bloed aan de muur en herrie in de tent
Dan staat ie toch wel in je MyAt?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie heeft hem geopend?denk iemand van de foe
Hoi Heksquote:Op zondag 25 februari 2024 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Het cossen is niets vergeleken bij een paar jaar terug, dat was veel en veel feller. En ja ik lurk daarom maar en niets meer posten want ach ik hou me maar ff in. Bloed aan de muur en herrie in de tent
Nopequote:
Echt hè weet jenog ja ja oma vertelt, maar weet nog goed hoe Gert mij aan pakten een bonnetje kreeg voor het 1of ander, nu lees ik alleen de cos en vind het echt allemaal zoet sappig gedoe.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt tegen hé? iets cossen over een tamme konijnenhok
Huh dat is wel heel raar.. of komt dat echt door dat degene dan in je foe lijst staat?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope
Weet dat nog een user dit vaker heeft en bij de dichte cos staan geen pijltjes voor volgende cos
Ja..quote:Op zondag 25 februari 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat is wel heel raar.. of komt dat echt door dat degene dan in je foe lijst staat?
Alleen de zaterdagen tellen nog wat, dan gebeurt er tenmiste iets, er moet er een oprotten, met voordeel nog dat de TV uitzending gelijk loopt met de streams dus geen gezeikquote:Op zondag 25 februari 2024 12:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt hè weet jenog ja ja oma vertelt, maar weet nog goed hoe Gert mij aan pakten een bonnetje kreeg voor het 1of ander, nu lees ik alleen de cos en vind het echt allemaal zoet sappig gedoe.
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
Ik geef ook soms vaak mijn mening, probeer het bij de streams te houden maar sommige users (ik noem geen namen) zijn zo irritant in hun overgeanalyseer met hoe de bewoners zijn dat ik me soms ook niet kan inhouden. Soms reageert de een (nee geen namen) anderhalf topic later op de ander (nee geen namen) en gaat er een discussie over iets wat überhaupt nooit op de streams is geweest... en dat triggert mij dan en dan ga ik ook de fout in.
Vind het alleen wel jammer dat als ik dan aangeef klaar te zijn met het gedram (want dat ís het) dat dat dan net weg ge edit wordt... was niks persoonlijks, gewoon melding dat ik zou stoppen met reageren op gedram...Er is wel mee weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het niet bij de een weghalenen bij de ander laten staan.
Weet niet meer precies wat er stond maar kan het nog wel terug kijken als ik wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nu nog niet heb je die persoon die opent misschien op de blok staan?quote:
O dat is jammerquote:Op zondag 25 februari 2024 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je Dot. Ik heb alleen geen streams, dus het is lastig meebabbelen.
Ach deze BB vind ik wel leuk om te volgen maar stream weinig welde tv uitzending en zaterdag kijk ik de mol en vanmorgen BB live en wat mij betreft had die Randy er ook uit gemogen vind veel bewoners maar een stelletje kleuters. Ashley Danny Glenn en Jimmy Karen en Tom vind ik oké zo dat was het.whaaaaaquote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen de zaterdagen tellen nog wat, dan gebeurt er tenmiste iets, er moet er een oprotten, met voordeel nog dat de TV uitzending gelijk loopt met de streams dus geen gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |