SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Ehhh.. ik weet niet wie. Therèse Steinmetz? Hoe dan ook: een NL songfestivalinzending: Heel De Wereld
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
Corry Brokken - Omdat ik gelukkig ben
Toch is -ie best lekker. Ik heb ook nog weer een flesjes Grolsch Winterbier meegenomen. Was in de aanbieding omdat ze het assortiment opruimen.quote:
Ik zit nu aan deze.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch is -ie best lekker. Ik heb ook nog weer een flesjes Grolsch Winterbier meegenomen. Was in de aanbieding omdat ze het assortiment opruimen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man
Als je er maar genoeg van drinkt gaat die klok vanzelf draaien.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deze.
Goed te drinken, maar wel 10%.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg van drinkt gaat die klok vanzelf draaien.
Ik ben zelf niet zo van die hele zware bieren. Heb er nog eentje liggen, uit een pakket met andere bieren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nu aan deze.
Goed te drinken, maar wel 10%.
[ afbeelding ]
Ik heb een 2e koelkast waarvan de bovenste 2 planken vol staan met biertjes. Netjes in rijen van 5 blikjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van die hele zware bieren. Heb er nog eentje liggen, uit een pakket met andere bieren.
Klinkt nu net alsof de hele koelkast vol bier ligt hier, maar het zijn maar een paar flesjes
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg van drinkt gaat die klok vanzelf draaien.
Oh ja, dat kloptquote:Op zondag 25 februari 2024 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, je kent dit ook van Edith Piaf.
[ afbeelding ]
En wat staat er dan in je eerste koelkast en de rest van je tweede koelkast?quote:Op zondag 25 februari 2024 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een 2e koelkast waarvan de bovenste 2 planken vol staan met biertjes. Netjes in rijen van 5 blikjes.
Eerste koelkast staat mijn dagelijkse eten.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
En wat staat er dan in je eerste koelkast en de rest van je tweede koelkast?
Smoesjesquote:Op zondag 25 februari 2024 00:03 schreef Melting het volgende:
Is een gekregen koelkast, dus leeg laten staan was zonde.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit niet, maar het zal Wonderful Kopenhagen heten.
Ah, Danny Kaye. Dat was een leuke komische acteur.quote:
Ik ken hem niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, Danny Kaye. Dat was een leuke komische acteur.
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:08 schreef livelink het volgende:
Als het klinkt als George Baker, dan zal het wel niet George Baker zijn.
Mijn ouders waren fan. Ik vond hem ook leuk.quote:
Dit kon toen gewoon nog; het hoesje zo maken dat het hoofd van die middelste man precies in de O zit.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:22 schreef livelink het volgende:
Neil Young - Like a rhinestone cowboy
Ja, dat viel mij ook op.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit kon toen gewoon nog; het hoesje zo maken dat het hoofd van die middelste man precies in de O zit.
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit kon toen gewoon nog; het hoesje zo maken dat het hoofd van die middelste man precies in de O zit.
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:25 schreef livelink het volgende:
André Hazes maar ik weet de titel niet.
Daar was waarschijnlijk zelfs over nagedacht.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sterkte met de situatie, dat zijn geen leuke dingen om mee te maken…quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond weer geschrokken omdat mijn vader na 2 x vallen en heel verward gedrag met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht. Na uitgebreide testen mocht hij eind van de avond weer naar huis. Hij had een delier, waarschijnlijk omdat hij ook een beetje uitgedroogd was. Hopelijk gaat het vandaag wel beter.
Wat vervelend allemaal. Sterkte.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond weer geschrokken omdat mijn vader na 2 x vallen en heel verward gedrag met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht. Na uitgebreide testen mocht hij eind van de avond weer naar huis. Hij had een delier, waarschijnlijk omdat hij ook een beetje uitgedroogd was. Hopelijk gaat het vandaag wel beter.
Vooraf-track, heel kort voor de uitzending, om 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Too Much, Too Little
Welkom bij Muziek Terwijl U Kooktquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:01 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Half meeluisterend, half aan het kokend wordt het voor nu.
Voor nu is het nog even "Muziek terwijl u moed verzamelt om te gaan koken"quote:
Over tien minuten: Muziek Terwijl U Bij Thuisbezorgd Besteltquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor nu is het nog even "Muziek terwijl u moed verzamelt om te gaan koken"
Goedenavond Symphonic.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over tien minuten: Muziek Terwijl U Bij Thuisbezorgd Bestelt
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symphonic.
Mijn Bouke (Elvis)-concert deze maand gaat voorlopig niet door. Hij heeft een heupblessure. Wel een typische Elvis-blessure
Het intro doet me altijd aan Wes - Alane denkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Net als in de vorige remix zit hier ook heel prominent een sample uit "Break 4 Love" in:Sydney Youngblood - If Only I Could
Shake your hips and bake your chipsquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje over heupen, over eten én een aanmoediging voor Livelink om te gaan koken. Dat allemaal in één liedje.
Leuk!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Wel jammer….
Ik ga vrijdag naar Yentl en de Boer
Is dit niet ooit gebruikt door Tineke Schouten? Hip hap hop; 't is een broederschaopquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit niet ooit gebruikt door Tineke Schouten? Hip hap hop; 't is een broederschaop
Dat zit er wel in jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor een vleugje ABC van The Jacksons, maar verder vooral een prettig liedje:Bad Sounds - Escaping From A Violent Time
Goed bezigquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu toch wel aan het koken geslagen. Kon het niet eeuwig uit blijven stellen.
Ik gebruik m'n cd-speler eigenlijk nooit meer. Ik koop soms nog cd's, puur "voor de heb" en om artiesten te steunen, maar draaien doe ik ze niet. Eigenlijk best zonde.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Britpop![]()
Ik wilde m’n cd’s weer thuis gaan draaien, maar cdspeler gaat niet meer open. Ligt nu ter reparatie bij het repaircafe
Het lijkt geheid ergens op ja. Maar het is heerlijk geproduceerd en klinkt catchy. De man maakt alleen maar fijne muziek en is nog hartstikke jong.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:51 schreef Symphonic het volgende:
Het baslijntje doet me aan ghostbusters denken
Zo, klaar met eten, dus nu weer aan het luisteren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Britpop![]()
Ik wilde m’n cd’s weer thuis gaan draaien, maar cdspeler gaat niet meer open. Ligt nu ter reparatie bij het repaircafe
Ik voel een Radio 49 DJ-carrière aankomenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, klaar met eten, dus nu weer aan het luisteren.
Mijn broer gaat verhuizen en weet niet wat hij met zijn cd-collectie aan moet. Misschien neem ik ze wel over.
Ik moest er ook even aan denkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik voel een Radio 49 DJ-carrière aankomen
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Terence Trent D'Arby - Dance Little Sister
Je moet gewoon ergens beginnen en de rest van YouTube plukkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest er ook even aan denken![]()
Maar het rippen van al die cd's is echt veel te veel werk.
Heel anders, maar nog steeds herkenbaar….quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt nogal Kraftwerk-achtig, vind ik. Vermoedelijk daarom ook die remix-titel.
Ik ook, maar ik vind dit ook wel grappig, voor de veranderingquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel anders, maar nog steeds herkenbaar….
Als ik eerlijk ben heb ik toch wel een voorkeur voor de gewone versie
Ja, dit vonden Brother52 en peaceman volgens mij heel goed, ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer heb ik al weken steeds doorgeschoven. Vanavond dan toch maar weer eens draaien. Stond in 2018 zeer hoog in mijn jaarlijst:Tunng - Flatland
Ik ga even nadenken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Sly Fox - Let's Go All The Way (single version)
Ik breng nog even herinnering dat verzoekjes / suggesties van harte welkom zijn via DM. Ik ben van plan om ongeveer tot 21:30 uur te draaien, dan weten jullie dat alvast
Ik dacht al, wat lijkt het op het origineel. Maar je draait het origineel dus ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Voor de "Piano Room" van BBC Radio 2 hebben de Pet Shop Boys vorige week (onder meer) dit nummer gecoverd, geschreven door David Bowie. Die cover mogen jullie zelf een keer opzoeken; ik draai de hitversie van destijds:Mott The Hoople - All The Young Dudes
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Voor de "Piano Room" van BBC Radio 2 hebben de Pet Shop Boys vorige week (onder meer) dit nummer gecoverd, geschreven door David Bowie. Die cover mogen jullie zelf een keer opzoeken; ik draai de hitversie van destijds:Mott The Hoople - All The Young Dudes
De versie van Bowie is overigens ook uitgebracht en wel op Spotify te vinden. De PSB-versie is (uiteraard) een behoorlijk tandje elektronischer.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat lijkt het op het origineel. Maar je draait het origineel dus ook.
En ik denk bij het origineel altijd eerst dat het The Beatles zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De versie van Bowie is overigens ook uitgebracht en wel op Spotify te vinden. De PSB-versie is (uiteraard) een behoorlijk tandje elektronischer.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik denk bij het origineel altijd eerst dat het The Beatles zijn.
Veel plezierquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover. Er blijkt handbal op tv te zijn, Ek-kwalificatie, dus we gaan de 2e helft kijken
Veel plezier.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover. Er blijkt handbal op tv te zijn, Ek-kwalificatie, dus we gaan de 2e helft kijken
Mooie versiequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Eén van Dusty Springfields beste nummers, deze keer vertolkt door Marc Almond en de zangeres van St. Etienne:Marc Almond with Sarah Cracknell - I Close My Eyes And Count To Ten
Prima nummer inderdaad!quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken deze zangeres niet, maar ik moet een beetje aan Celeste denken. Zelfde hoekje. Hoe dan ook: puik liedjeAlicia Creti - Going Down
Dit is toch zijn nieuwe nummer? Ik vind het echt een heel prima nummer.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:15 schreef DJ11 het volgende:
De videoclip-versie heeft een instrumentaal intro dat op de single-edit is weggeknipt. Eén keer raden welke versie ik voortaan standaard draai:Billy Joel - Turn The Lights Back On
Ik ook. Verwacht dit hoog in mijn jaarlijst, meld ik vastquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is toch zijn nieuwe nummer? Ik vind het echt een heel prima nummer.
Ja, alsof hij nooit is weggeweest.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook. Verwacht dit hoog in mijn jaarlijst, meld ik vast
Ik vind ze niet op elkaar lijken. Maar wel passend.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Rob Stenders vindt het voorgaande nummer een beetje lijken op deze; de slotsong. Enige gelijkenis is er inderdaad wel. Hoe dan ook: ze passen prachtig bij elkaar.Cat Stevens - Morning Has Broken
Mooi lijstje!quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Too Much, Too Little
01 The Flirts - Danger
02 Whitney Houston - My Love Is Your Love (Thunderpuss 2000 radio mix)
03 Sydney Youngblood - If Only I Could
04 Spargo - Hip Hap Hop
05 Bad Sounds - Escaping From A Violent Time
06 Little Steven - Bitter Fruit (single version)
07 Blur - Girls And Boys (PSB remix DJ11 edit)
08 Seal - The Beginning
09 The Everly Brothers - Take A Message To Mary
10 Ethan Bortnick - Luna Park
11 Barbara Dickson - January February
12 James - Sit Down
13 Alfie Templeman - Eyes Wide Shut
14 Bob Mould - See A Little Light
15 Terence Trent D'Arby - Dance Little Sister
16 Celeste x MK - Stop This Flame
17 Erasure - Blue Savannah (Der Deutsche mix I)
18 Tunng - Flatland
19 Sly Fox - Let's Go All The Way (single version)
20 New Order - 1963 (95 Arthur Baker mix)
21 DEHAZE - Love Who I Can't Love
22 Mott The Hoople - All The Young Dudes
23 Moloko - Sing It Back (Boris Musical mix edit)
24 Limahl - Never Ending Story (Rusty mix 7-inch)
25 Georgia - Too Much Too Little
26 Mory Kanté - Yeke Yeke
27 Pet Shop Boys - Loneliness
28 Steve Miller Band - Abracadabra
29 The Doors - People Are Strange
30 Marc Almond with Sarah Cracknell - I Close My Eyes And Count To Ten
31 Alicia Creti - Going Down
32 Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
33 Bombay Bicycle Club feat. Rae Morris - Better Now
34 Charlie Winston - Exile (Juveniles rework)
35 Billy Joel - Turn The Lights Back On
36 Cat Stevens - Morning Has Broken
Oei...... je treft het niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:48 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond niet of later bij. Ik moet even naar mijn buurvrouw. Het gaat niet zo goed met haar.
Dank je.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei...... je treft het niet.
Succes met de buurvrouw dan.
Qua weer hadden ze de tuin al lang (bijna) af kunnen maken, maar de hovenier liet weer eens een maand niks van zich horen. Nu heeft hij beloofd volgende week te komen, ik moet het nog zienquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:08 schreef Melting het volgende:
Hoe zijn de weersverwachtingen bij jullie?
Komen ze de komende week bij jullie zich weer bezighouden met de tuin?
Dan hoop ik maar dat het nu wel gebeurd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Qua weer hadden ze de tuin al lang (bijna) af kunnen maken, maar de hovenier liet weer eens een maand niks van zich horen. Nu heeft hij beloofd volgende week te komen, ik moet het nog zien
Ik heb geen idee, ik denk nog een dag of drie voor het planten enzo. Dan de kas nog, maar daar heb ik weinig vertrouwen in. En dan moet een deel van de bestrating opnieuw gedaan wordenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat het nu wel gebeurd.
Hoe lang moeten ze er nog aan werken?
Wel mooi, maar een beetje traag, naar mijn mening.quote:
Dus anderhalf tot 2 weken?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk nog een dag of drie voor het planten enzo. Dan de kas nog, maar daar heb ik weinig vertrouwen in. En dan moet een deel van de bestrating opnieuw gedaan worden
Ik hoop dat het dan wel klaar is ja. Ik ben er wel een beetje klaar mee. De voorbereidingen voor de moestuin vallen weer in het waterquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus anderhalf tot 2 weken?
Dan moeten ze over een week een heel eind zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Snap ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dan wel klaar is ja. Ik ben er wel een beetje klaar mee. De voorbereidingen voor de moestuin vallen weer in het water
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:18 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)atieve-reacties.html
![]()
Ik wilde net kaartjes gaan bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kan ook beter gewoon stoppen met zingen.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Karton neerleggen met compost erop en randen er omheen maken. Dingen voorzaaien in de kas. Bollen planten etc etcquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Met deze nattigheid zou je toch nog niet zoveel in de moestuin kunnen doen, toch?
Ah.... in de kas. Dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Karton neerleggen met compost erop en randen er omheen maken. Dingen voorzaaien in de kas. Bollen planten etc etc
Goede avond en welkom.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Nieuwe telefoon, dus even kijken of de L2MR app nu wel stabiel is…
Ik heb al lathyrus voorgezaaid om straks tegen de schutting te laten groeien en ook de rode peper en 1 auberginezaadje zijn ontkiemd. Komende week nog wat dingen als paprika’s en kruiden voorzaaien en asperges en aardbeien in potten zetten. En dan kijken of er nog wat voor te zaaien valt of dat we de rest ter plekke moeten zaaien, we hebben allerlei zakjes liggen van groente, fruit en kruiden. En dan nog de frambozen en bramen en Japanse wijnbes planten en weet ik wat allemaal nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... in de kas. Dan snap ik het wel.
Weet je al wat je allemaal gaat zaaien?
Een Samsung A54 5G 256Gb, goed genoeg voor mij…quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Wat voor telefoon heb je aangeschaft?
Klinkt als een volle tuin straks.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb al lathyrus voorgezaaid om straks tegen de schutting te laten groeien en ook de rode peper en 1 auberginezaadje zijn ontkiemd. Komende week nog wat dingen als paprika’s en kruiden voorzaaien en asperges en aardbeien in potten zetten. En dan kijken of er nog wat voor te zaaien valt of dat we de rest ter plekke moeten zaaien, we hebben allerlei zakjes liggen van groente, fruit en kruiden. En dan nog de frambozen en bramen en Japanse wijnbes planten en weet ik wat allemaal nog
Dan is het goed, toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Samsung A54 5G 256Gb, goed genoeg voor mij…
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Andre van Duin Een echte vriend
Dat is de bedoeling ook.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt als een volle tuin straks.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook.
Nu hebben we de duurste kattenbak van de regio, en daar baal ik echt van.
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een Samsung A54 5G 256Gb, goed genoeg voor mij…
Echt alle katten uit de buurt komen bij ons schijtenquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Terwijl je niet eens katten hebt.
Dat is vervelend. Kun je daar iets tegen doen straks?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt alle katten uit de buurt komen bij ons schijten
Na een tijdje privé de S lijn te hebben gehad, kregen we via het werk een A51 en die beviel al prima.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het goed, toch?
Hoop dat hij bevalt. Enkele vertegenwoordigers bij ons hebben die ook, en hoor ik nooit klagen.
Hij krijgt een luchtbuks voor z’n verjaardagquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Kun je daar iets tegen doen straks?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een tijdje privé de S lijn te hebben gehad, kregen we via het werk een A51 en die beviel al prima.
Dus die A lijn hou ik privé nu ook aan, met de A52 heb ik 3 jaar gedaan, maar die werd wat traag en sommige apps werkten niet fijn meer. Ik hou die nu als reserve…
Zorgen dat er geen ruimte is om te schijten (en een buks aanschaffen, maar ja, dat is ook weer zo wat…)quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Kun je daar iets tegen doen straks?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij krijgt een luchtbuks voor z’n verjaardag
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
I Kutje Under My Skin - The Voice
Nog 181 posts tot je 200.000ste!quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
[ [url=https://media.hitparade.ch/cover/big/dalida-buenas_noches_mi_amor_[deutsche_version]_s.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 181 posts tot je 200.000ste!
Dit ter info.
Zeer zeker niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Luister je ook even mee, onlogisch?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Rigtheous brothers You’ve lost that loving feeling
Zeer zeker niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk je zo Feyenoord mee in het KNVB topic????
Ik ook. 04:30 't wekkertjequote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeer zeker niet.
Ik ga om 21.00 uur plat. Morgen weer vroeg op.
quote:
Fijne avond Mad.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht vertrekt mw. MM naar Oostenrijk om een paar dagen te skiën, dus ik ga nog even sociaal doen hier.
De app doet het in ieder geval weer goed.
Dank en later!
Wens haar een fijne vakantiequote:Op donderdag 29 februari 2024 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht vertrekt mw. MM naar Oostenrijk om een paar dagen te skiën, dus ik ga nog even sociaal doen hier.
Dank en later!
Wens haar veel plezier in het zonnige Oostenrijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Dank en later!
Ik dacht al, deze heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk.... zal eens een onbekende plaat draaien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht al, deze heb ik nog nooit gehoord.
De plaat die je nu draait ken ik ook niet, en en heb ik vroeger ook helemaal niet helemaal grijs gedraaid
Jij kent echt de meest onmogelijke platen, denk ik soms.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Nina & Frederik listen to the ocean
Eerlijk is eerlijk, dit antwoord kwam voor mij van linksquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent echt de meest onmogelijke platen, denk ik soms.
[ afbeelding ]
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Ze moet haar hond morgenochtend laten inslapen, dus ze was erg verdrietig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, livelink.
Hoe was het met de buurvrouw?
Hij staat niet op de planning. Welke was die andere dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is al de tweede cover van Udo Jürgens die je vanavond draait, komt hij zelf ook nog?
Dat is nooit leuk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moet haar hond morgenochtend laten inslapen, dus ze was erg verdrietig.
Andre van Duin, maar dat was wel een fraaie cover hoorquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij staat niet op de planning. Welke was die andere dan?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moet haar hond morgenochtend laten inslapen, dus ze was erg verdrietig.
Dat dacht ik ook toen in hem voor het eerst hoorde.quote:
Het is niet voor niks Abschiedsmelodiequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen in hem voor het eerst hoorde.
Dit ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet voor niks Abschiedsmelodie
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
The Everly Brothers - Bye Bye Love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |