quote:Megara will represent San Marino at the 68th Eurovision Song Contest after winning the 2024 edition of 'Una Voce per San Marino'.
Megara are a Spanish group currently based in Madrid. The quartet is made up of Kenzy (vocals), Rober (guitar), Vitti (bass) and Ra Tache (drums). The band are known for mixing rock and metal sounds with elements of dance and electronica.
They released their very first EP Muérase Qué Puede in 2015, and one year later they put out their debut album Siete. Since then, three more albums have followed, with Truco o Trato being the most recent one in late 2022.
In 2023, the band competed in Spain's Benidorm Fest with the song Arcadia. The high-velocity hit progressed to the final, where it finished 4th for the band.
Hij zal in een helder moment bijna de waarheid over ze verteld hebben, nu hebben ze hem meteen ingewisseld voor een andere oude man.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij begon hij net te huilen toen ze snel die blauwjurk weer uit het publiek haalden.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:43 schreef Arth_NL het volgende:
Een monoloog over het Argentijns voetbalsucces was precies wat deze show nodig had.
Keihard zijn ze, harteloosquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zal in een helder moment bijna de waarheid over ze verteld hebben, nu hebben ze hem meteen ingewisseld voor een andere oude man.
Ach, wat is 33 minuten op een San Marinese finale?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Nummer 12 is intussen wel érrug lang geleden.
Daarom zit er ook muziek onder deze speech. Nergens voor nodig verder, maar dan hoor je niet wat er achter dat scherm gebeurt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Keihard zijn ze, harteloosIk denk dat 'ie achter de schermen nu ook geslagen wordt.
Er moeten nog vijf nummersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Heb ik alle nummers gemist? Zo ja, wie gaat er winnen?
Ja, ze gaan nu wel erg ver daar bij VBL. Eerst kwamen ze alleen wat kloten in de Live topics, maar nu nemen ze gewoon de hele show over.quote:
Oef.quote:
Jalisse was toch die dame in het wit met die onnodige man ernaast?quote:
Bijzonder is wel dat Achillo Lauro met een gloednieuw nummer moest komenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja toch zou dit niet moeten kunnen. Ik snap dat San Remo niet helemaal officieel de ESF-selectie is maar in de praktijk wel, en dat iemand gewoon verschillende NSF's langsgaat met hetzelfde liedje zou niet moeten mogen.
Maar voor een artiest die ooit vierde was op ESF was dat wel slecht. Xgiove was eigenlijk nog beste deze avond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jalisse was toch die dame in het wit met die onnodige man ernaast?
Die vond ik persoonlijk nog niet zo slecht, zeker niet vergeleken met de helft van de rest.
Waarschijnlijk was het met Pazza of Loredana zou niet komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijzonder is wel dat Achillo Lauro met een gloednieuw nummer moest komen
Oh zo. Ik vergeleek het alleen met de rest van de kandidaten op deze avond.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar voor een artiest die ooit vierde was op ESF was dat wel slecht. Xgiove was eigenlijk nog beste deze avond.
Ook mweh , kijk anders zelf maar in de pauzequote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:59 schreef NailQueen het volgende:
En hoe was Corona? (die band dan he)
Erger dan die van Senhit?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is dit voor lelijk hoofddeksel?
Ja, dit was meer alsof iemand die niet kan knutselen geprobeerd heeft het hoofddeksel van Senhit na te maken met koperdraad, zonder voorbeeldfoto.quote:
Veel van de grote artiesten zijn wel "over the hill" om zo te zeggenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:04 schreef NailQueen het volgende:
Krijgt San Marino nou echt zoveel bagger binnen? Of is het gewoon de jury die geen smaak heeft?
Volgens mij lacht het publiek ook vooral uit beleefdheid af en toe.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb hier nog geen enkele keer om hoeven te lachen.
Ja, en dan moeten ze ook allemaal een liedje zingen.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:13 schreef Arth_NL het volgende:
Nu gaan ze de mensen in het publiek één voor één voorstellen?
Ja benieuwd naar dezequote:Op zondag 25 februari 2024 00:14 schreef Arth_NL het volgende:
La Rua nu, met een lied van Dardust en Elisa, twee jaar geleden tweede op San Remo.
Wij'sbeerquote:
Ik vind persoonlijk het nummer van het blauwe haar lekkerder, maar deze brengen het live wel veel beter.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:26 schreef Momo het volgende:
Mevrouw met blauw haar of mevrouw met half roze haar?
quote:Op zondag 25 februari 2024 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
Kan ik nog op April Darby Ikke Hüftgold stemmen?
Geen leuke @IJsbeer tweet klaar staan?quote:Op zondag 25 februari 2024 00:30 schreef Greys het volgende:
Ja nee sorry mevrouw Roze maar mevrouw Blauw mot winnen want dat is de enige tweet die ik klaar heb staan en heb na deze slopende show geen zin om een andere te maken.
Ik vind dit goed genoeg als reden, ik geef het even door aan de juryleden.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:30 schreef Greys het volgende:
Ja nee sorry mevrouw Roze maar mevrouw Blauw mot winnen want dat is de enige tweet die ik klaar heb staan en heb na deze slopende show geen zin om een andere te maken.
Die zijn waarschijnlijk ook al lang vergeten wat er zoal voorbij is gekomen.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:29 schreef FlyingEagle het volgende:
Waarom alles nog opnieuw laten zien, het is toch alleen jury?
Ik geloof dat we nog best kunnen lachen met haar in Malmö. Maar ik blijf haar eng vindenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:30 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het eerste, ik vrees het tweede.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
11.11. Is dat nou de titel van het liedje, of kunnen we zo laat de uitslag verwachten?
Zo zonde dat die niet gekozen is!quote:Op zondag 25 februari 2024 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Komt SuperRob ook nog een praatje maken?
Ik begin te denken van wel.quote:
`persco day afterquote:Op zondag 25 februari 2024 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
11.11. Is dat nou de titel van het liedje, of kunnen we zo laat de uitslag verwachten?
Ik had wel verwacht dat de recap toch voor 00:45 afgelopen zou zijn, maar zelfs dat halen ze niet.quote:
Breng ze nou niet op ideeën.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:48 schreef CarloV het volgende:
Moet Al Bano niet ook nog een liedje zingen?
Die had best wel een prettige vibe imo, zou ik nog best mee kunnen leven.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:46 schreef BillDauterive het volgende:
Loredana of een van de laatste twee acts graag. Eventueel vind ik Pago, op basis van de recap, ook wel goed!
Als ze het zelf had bedacht wel. Ik wil eigenlijk geen AI-gemaakte toestanden op het ESF.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:49 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden, toch even wat anders
Als we straks allemaal voor een depressieve ijsbeer staan te juichen weten we iig wie we daarop aan kunnen kijken.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:50 schreef Momo het volgende:
Ik maak vast een OP voor Loredana, vast geen jynx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
San Marino
Deelnemer: Loredana Bertè
Leeftijd: 73 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Pazza (Gek)
Taal inzending: Italiaans
Genre inzending: Pop/Rock
Schrijvers muziek: Loredana Bertè, Andrea Bonomo, Luca Chiaravalli, Andrea Pugliese
Schrijvers tekst: Loredana Bertè, Andrea Bonomo, Luca Chiaravalli, Andrea Pugliese
Loting: Tweede semi, tweede helft.
Selectie methode: Nationale selectie Una Voce per San Marino 2024 op 24 februari.
Live
Videoclip
Ja, het is wel interessant om te zien waar we de grens gaan trekken. Ik ben er nog niet helemaal uit, met alleen tekst heb je nog geen nummerquote:Op zondag 25 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze het zelf had bedacht wel. Ik wil eigenlijk geen AI-gemaakte toestanden op het ESF.
Nu zit San Marino in onze semi, dus kunnen ze mooi de telefoon van de ouders jatten en op een leuke oma stemmen.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:57 schreef NailQueen het volgende:
Momo & ik zaten naast fans van San Marino bij EIC. Daarom werden ze ook laatste waarschijnlijk. Die fans waren nog te jong om stemmen.
Zweden had al aangegeven hun show juist in te willen korten.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:57 schreef chufi het volgende:
Kunnen e Coccianante niet gewoon sturen of is die zn licentie kwijt?
Nog hooguit een uurtje dus?quote:
Wat ik me kan herinneren is dat ze Piqued Jacked ooit gezien hadden op de camping?quote:Op zondag 25 februari 2024 00:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu zit San Marino in onze semi, dus kunnen ze mooi de telefoon van de ouders jatten en op een leuke oma stemmen.
Oh dat weet ik niet meerquote:Op zondag 25 februari 2024 01:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat ze Piqued Jacked ooit gezien hadden op de camping?
Die had een filmpje net als Senhitquote:Op zondag 25 februari 2024 01:04 schreef NailQueen het volgende:
Of komt Valentina Monetta ook nog optreden? Het wordt tenslotte wel georganiseerd in haar tuin.
Die is zichzelf aan het vinden in Afrika.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:04 schreef NailQueen het volgende:
Of komt Valentina Monetta ook nog optreden? Het wordt tenslotte wel georganiseerd in haar tuin.
Hopelijk die oude man die ze steeds laten optreden, die kan wel een meevallertje gebruiken.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:06 schreef NailQueen het volgende:
Iemand krijgt een waardebon voor de San Marino Outlet.
Ik geef ze geen ongelijkquote:Op zondag 25 februari 2024 01:07 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jalisse wint de sponsorprijs maar ze zijn al naar huis, of zo.
Dus die weet al dat ze niet gaat winnen?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:07 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jalisse wint de sponsorprijs maar ze zijn al naar huis, of zo.
Ik zei het al Trol Marinoquote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Greys het volgende:
Wat is dit voor gestoorde tijdrekkerij allemaal joh.
Misschien is iemand daar vergeten de klokken op wintertijd te zetten en denken ze dat het pas 00:11 is nu?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Greys het volgende:
Wat is dit voor gestoorde tijdrekkerij allemaal joh.
Ik lees nu dat de artiesten nog in de kleedkamers zitten en dat iemand vergeten was om ze backstage klaar te zetten voor de uitslag. Geen idee of dat waar is maar het zou zomaar kunnen in San Marino.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus die weet al dat ze niet gaat winnen?
Greys gaan jullie naar Malmö? Wat is er nodig om als influencer daar de perszaal in te komen ? Heb een Zuid Amerikaanse die die kant op gaat ..quote:Op zondag 25 februari 2024 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus die weet al dat ze niet gaat winnen?
Dat zou wel verklaren waarom deze reclame langer duurt dan de andere reclames.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef Cee het volgende:
Ik lees ergens dat ze vergeten zijn de jury en de artiesten terug naar het theater te roepen en ze hebben er nu reclame in gegooid om ze terug te halen
Als influencer in de perszaal? Geen idee. Ik denk een officiële aanmelding en vooral een social media kanaal met héél veel volgers?quote:Op zondag 25 februari 2024 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Greys gaan jullie naar Malmö? Wat is er nodig om als influencer daar de perszaal in te komen ? Heb een Zuid Amerikaanse die die kant op gaat ..
Als je influencer bent mag je van Eurovision tegenwoordig meer dan wanneer je wel iets van ESC weet en er al maandenlang over bericht. Want 1 tiktokje met een dansje per week vinden ze belangrijker.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als influencer in de perszaal? Geen idee. Ik denk een officiële aanmelding en vooral een social media kanaal met héél veel volgers?
Je mag als pers niet meer de repetities zien in de eerste week enzo he. Even voor de duidelijkheid. Pers krijgt steeds minder te zien. Cee en ik hadden veel mazzel dat het in Ahoy nog net wél zo was.
Ik denk dat deze show voor San Marinese begrippen best snel gaat en dat ze denken nog wel een half uurtje te kunnen chillen.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:18 schreef Greys het volgende:
En die artiesten denken zelf niet 'moeten we niet eens terug inmiddels'? Niet eentje?
Trus. Maar niet met bv 12 volgers toch? En alsnog niet naar de repetities in de eerste week.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je influencer bent mag je van Eurovision tegenwoordig meer dan wanneer je wel iets van ESC weet en er al maandenlang over bericht. Want 1 tiktokje met een dansje per week vinden ze belangrijker.
Klopt wel redelijk eigenlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 01:22 schreef Arth_NL het volgende:
Loredana, La Rua en Megara in de top 3.
Ja en dan hebben we het nog niet eens over alle intervals.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt me nog mee van de 146 nummers vanavond. Of zo voelde het.
Tegenwoordig met dat social team daar weet je maar nooit.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Trus. Maar niet met bv 12 volgers toch? En alsnog niet naar de repetities in de eerste week.
Dat ze dat wel weet voor ze het hele end gaat reizen.
OK ...quote:Op zondag 25 februari 2024 01:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als influencer in de perszaal? Geen idee. Ik denk een officiële aanmelding en vooral een social media kanaal met héél veel volgers?
Je mag als pers niet meer de repetities zien in de eerste week enzo he. Even voor de duidelijkheid. Pers krijgt steeds minder te zien. Cee en ik hadden veel mazzel dat het in Ahoy nog net wél zo was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruitziende blik gespot.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:26 schreef Momo het volgende:
Mevrouw met blauw haar of mevrouw met half roze haar?
Hebbie nog snel gedaan met aanpassen van blauw naar roze.quote:
Het duurde allemaal zo lang dat ik de roze toch ook maar had klaargezet want die voelde ik wel een beetje aankomen. 😅quote:Op zondag 25 februari 2024 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebbie nog snel gedaan met aanpassen van blauw naar roze.
Ok, een tweet quoten ziet er verrekte raar uit nu met die [ x ]quote:Op zondag 25 februari 2024 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebbie nog snel gedaan met aanpassen van blauw naar roze.
Jouw hondje ook, want die wordt nu eindelijk uitgelaten?quote:
Ik denk dat dit geen echte Spanjaarden zijn, ze lijken me juist best vriendelijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe kan het nou dat @:Strani vanavond alles zo goed kon vertalen, maar dat deze Spanjaarden het allemaal niet zo goed begrijpen?
Hahaha nee die heb ik vlak nadat ik dat riep lekker uitgelaten en die ligt nu al een tijd onder een dekentje in bed te ronken.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jouw hondje ook, want die wordt nu eindelijk uitgelaten?
Ah, gelukkig maar.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee die heb ik vlak nadat ik dat riep lekker uitgelaten en die ligt nu al een tijd onder een dekentje in bed te ronken.
Oops die laatste staat al in mn Zorra Malmö topic ...quote:
Ja, dat is wel jammer. Als Nederland nu voor een ballad gegaan was, hadden we waarschijnlijk meer opgevallen.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:38 schreef Cee het volgende:
Het wordt rumoerig in ‘onze’ helft van de semi.
Ja, of je valt juist totáál weg. Dat gevoel krijg ik nu van Letland.quote:Op zondag 25 februari 2024 01:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer. Als Nederland nu voor een ballad gegaan was, hadden we waarschijnlijk meer opgevallen.
Ja eens. Verder wel een fijn nummer.quote:
Denemarken en Malta kunnen we alvast een streep door zettenquote:Op zondag 25 februari 2024 01:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, of je valt juist totáál weg. Dat gevoel krijg ik nu van Letland.
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:25 schreef molloot200 het volgende:
Gerard Joling noemt dit net op RTL4 clownesk.
Ikke HülftGODquote:Op zondag 18 februari 2024 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en Ikke Hüftgold die er ook al weleens op heeft gehint. For what it's worth
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |