Die zijn waarschijnlijk ook al lang vergeten wat er zoal voorbij is gekomen.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:29 schreef FlyingEagle het volgende:
Waarom alles nog opnieuw laten zien, het is toch alleen jury?
Ik geloof dat we nog best kunnen lachen met haar in Malmö. Maar ik blijf haar eng vindenquote:Op zondag 25 februari 2024 00:30 schreef Greys het volgende:
Ja nee sorry mevrouw Roze maar mevrouw Blauw mot winnen want dat is de enige tweet die ik klaar heb staan en heb na deze slopende show geen zin om een andere te maken.
Ik hoop het eerste, ik vrees het tweede.quote:Op zondag 25 februari 2024 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
11.11. Is dat nou de titel van het liedje, of kunnen we zo laat de uitslag verwachten?
Zo zonde dat die niet gekozen is!quote:Op zondag 25 februari 2024 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Komt SuperRob ook nog een praatje maken?
Ik begin te denken van wel.quote:
`persco day afterquote:Op zondag 25 februari 2024 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
11.11. Is dat nou de titel van het liedje, of kunnen we zo laat de uitslag verwachten?
Ik had wel verwacht dat de recap toch voor 00:45 afgelopen zou zijn, maar zelfs dat halen ze niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |