Ja, @BillDauterivequote:
De druk, de druk!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen voor jullie zijn dan ook tórenhoog de komende maanden!
Wel een mooie prullenbak?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, @:BillDauterive
Je hebt vast nog wel meer action avonturen om te delen.
Ik moest drie actions langs om een tweede nieuwe prullenbak te kopen. En wat zijn de medewerkers daar irritant.
Een mooie zware prullenbak.quote:
Ik ben ook heel benieuwd of jullie daar een beetje mee om kunnen gaanquote:
Dan was het het waard geweestquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een mooie zware prullenbak.
Bij action #1 hadden ze er 1
Bij action #2 lag de bovenkant wel in de winkel maar als je dan vraagt of ze nog een onderkant hebben is het antwoord: Als het niet in de winkel ligt hebben we het niet
En bij action #3 was het dan weer ruim op voorraad.
Dat duurt nog een week en een maandquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:10 schreef Strani het volgende:
Speaking of naamtopics, wordt het niet weer eens tijd voor een verjaardags-TT voor @:Meke binnenkort?
Wacht, stond ik niet op drie?quote:
Als dat klopt probeert hij ons gewoon de top drie uit te lullen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 04:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, stond ik niet op drie?
Schandalig, maar wel te verwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat klopt probeert hij ons gewoon de top drie uit te lullen.
Waarom zou dat te verwachten zijn, wie doet nu zoiets?quote:Op woensdag 28 februari 2024 04:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Schandalig, maar wel te verwachten natuurlijk.
Nou ja, Strani dus...quote:Op woensdag 28 februari 2024 04:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zou dat te verwachten zijn, wie doet nu zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 04:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja, Strani dus...Oh, maar die líjkt altijd best vriendelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
We gaan ons best doenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen voor jullie zijn dan ook tórenhoog de komende maanden!
Ik stond half 8 al in de keuken om de traktatie van mijn nichtje af te maken en vervolgens weer gaan liggen. Erg zware dag hier dus!quote:
Foto!quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik stond half 8 al in de keuken om de traktatie van mijn nichtje af te maken en vervolgens weer gaan liggen. Erg zware dag hier dus!
Ze wilde iets met kwarktaart en zure matjes, dus ik heb dit ervan gemaakt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarvoor zitten toch die doperwtjes erop, of zijn mijn ogen nu toch eindelijk achteruit aan het gaan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:51 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht trouwens een hele tijd dat dit soort dingen trakteren helemaal niet meer mocht, dat alles gezond moest. Maar dat is blijkbaar niet op elke school zo.
Ook wel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |