nee, pas nadat je al tien minuten bezig bent. Dan kan je er gepast respect voor tonen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef Arth_NL het volgende:
De nationale finale beginnen met het volkslied?
Ik dacht dat we daar met San Remo wel weer even genoeg mee haddenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis @:nailqueen voor de nodige allora
Eerst de Piqued Jacks, daarna het volkslied. De prioriteiten in San Marino zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
nee, pas nadat je al tien minuten bezig bent. Dan kan je er gepast respect voor tonen.
Ze zagen Sanremo en dacht dit moeten wij ook doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al 15 minuten oeverloze gelul bezig
En ik was nog wel bang dat ik al meerdere nummers gemist zou hebben, maar ik had beter moeten weten met San Maremoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zo begin ik mijn ochtenden ook altijd. Eerst een monoloog en dan maar weer eens verder kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
San Marino is echt het bordeel van de ESF-wereld hè?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
Megara is de rockband uit Benidorm Fest 2023 @:Strani
Artiesten uit VK, Ierland, Slovenië, Spanje en Frankrijk!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
San Marino is echt het bordeel van de ESF-wereld hè?
En ergens nog een paar uit Italië, geloof ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Artiesten uit VK, Ierland, Slovenië, Spanje en Frankrijk!
Ja de meesten zijn idd uit Italie, 1 iemand uit San Marino (Kida).quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:21 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En ergens nog een paar uit Italië, geloof ik.
Beetje generic Mediterraans charmant wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze man komt me vaag bekend voor.
De muziek doet me iig heel erg denken aan Tropico en nu krijg ik zin om dat weer te gaan spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje generic Mediterraans charmant wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |