Hij heeft een flinke lijst aan voorronde-nummers waar hij aan meewerkte, las ik. Ook in Litouwen, Ierland, eerder in San Marino…quote:
Nouja lijkt mij wel heel Trol Marino om daar interessant mee te doen. En Dana Gillespie is eigenlijk ook wel een grote naam, in verleden gewerkt met David Bowie, Andrew Lloyd Webber en Bob Dylan etc.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat AI nummer worden?Ook jury's vinden dat niks neem ik aan.
Nou, deze zat nog maar net binnen de landsgrenzen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Er zaten anderen toch al verder naast?
Misschien wel, maar bij hem klinkt het erger imo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Er zaten anderen toch al verder naast?
Wel met een andere line-up dan toen.quote:
Die rok met een pet op mag ze volgende keer thuislaten van mij.quote:
En die dubbelgebrilde bolhoed ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die rok met een pet op mag ze volgende keer thuislaten van mij.
Ze mogen zichzelf ook wel thuis laten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die dubbelgebrilde bolhoed ook wel eigenlijk.
Dan zat er een betere beat en melodie onder.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
Dit is gewoon een middelbareschoolversie van 90s Eurodance.
Ja, ik probeerde positief te blijven, maar dat werd met de seconde lastiger.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze mogen zichzelf ook wel thuis laten.
Je kijkt dan dit soort NSF's om even te ontsnappen aan de werkelijkheid hè?quote:
Ja, ik keek ook nog even WIDM tussendoor. Het wordt wel een verloren avond zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kijkt dan dit soort NSF's om even te ontsnappen aan de werkelijkheid hè?
Nou, doe me dan de werkelijkheid maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |