Is dit een verkapte uithaal naar @Roger_Epiales z'n fout in de SC?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker geen slechte post. Beginnen met ‘ik’ zou ik zelf niet zo graag doen, maar dat is misschien een karakterologisch puntje. Maar het correcte gebruik van ‘jouw’ levert wel weer wat jurypunten op.
Zo raar vind ik het liedje niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Jurk mooi tiara raar liedje hoort in ESF 2003.
Tietuh tietuhquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Jurk mooi tiara raar liedje hoort in ESF 2003.
Ik maak nooit fouten, ik laat de taal selectief evolueren.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uithaal naar @:Roger_Epiales z'n fout in de SC?
Nee? Is die jongen weer eens de mist ingegaan? Het zou me ook niet verbazen na al die jaren bij ons.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uithaal naar @:Roger_Epiales z'n fout in de SC?
Ik wachtte op een nipplegate met deze jurkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tietuh tietuh![]()
Zou hier wel voldoende toch? Het liedje is een afgekeurd musical-deuntje ofzo.
Oké, ik heb respect voor jou bijdragequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik maak nooit fouten, ik laat de taal selectief evolueren.
Het was wel heel toevallig nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee? Is die jongen weer eens de mist ingegaan? Het zou me ook niet verbazen na al die jaren bij ons.
Michael van Gerwen komt uit Boxtel. Ook mooi.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
Misschien leuk om te weten dat als San Marino een Nederlandse gemeente zou zijn, het qua inwonersaantal tussen Boxtel en IJsselstein in zou zitten.
Geografisch zou het dan waarschijnlijk nog steeds op dezelfde plek liggen als nu.
Van de letters van Sint Marinus kan je Strani maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
San Marino claimt de oudste soevereine staat ter wereld te zijn, opgericht als religieuze gemeenschap in 301 door, het laat zich raden, Sint Marinus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |