Sonja van den Ende is de enige Nederlandse journaliste die openlijk samenwerkt met het Russische leger en die ook openlijk Poetin prijst, zijn propaganda verspreid en achter zijn beleid staat. Ze verblijft ook al jaren in Moskou vanwaar zij haar werk als journaliste van het Kremlin doet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:46 schreef Candymannetje het volgende:
Ik kwam net dit filmpje tegen.
Is al 6 maanden oud maar ik vraag me af wat er van waar is en of iemand er meer info over heeft.
https://rumble.com/v3698x(...)ja-van-den-ende.html
Een groot verlies voor het land als iemand die moeite heeft met andere meningen en eerlijke verkiezingen weggaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dit land heeft weinig overeenkomsten meer met mijn cultuur.
Ja ik ben bekend met haar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sonja van den Ende is de enige Nederlandse journaliste die openlijk samenwerkt met het Russische leger en die ook openlijk Poetin prijst, zijn propaganda verspreid en achter zijn beleid staat. Ze verblijft ook al jaren in Moskou vanwaar zij haar werk als journaliste van het Kremlin doet.
Het is heel toevallig dat je net deze ene journalist kiest om een filmpje van te tonen ipv al die honderden andere Nederlandse journalisten.
https://pointer.kro-ncrv.(...)or-syrie-en-oekraine
Zeker 😃 graag zelfs.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een groot verlies voor het land als iemand die moeite heeft met andere meningen en eerlijke verkiezingen weggaat.![]()
Kan ik een donatie voor je ticket geven?
Ik heb van mn werkgever een bonus gekregen vanwege deze oorlog, dus je krijgt dan wel bloedgeld hoor.quote:
Kortom, Russisch propagandanieuws wordt hier als betrouwbaar gezien en westers nieuws absoluut niet...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Andere_Krant
Blind de complete MSM ter wereld als onbetrouwbaar betitelen en dan zelf met zulke bronnen komen die je blijkbaar wel betrouwbaar acht.
Het is net zo veel waard tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb van mn werkgever een bonus gekregen vanwege deze oorlog, dus je krijgt dan wel bloedgeld hoor.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is net zo veel waard toch
Het lichaam van Alexei Navalny is overgedragen aan zijn moeder. Het is volgens zijn woordvoerder niet duidelijk of de Russische autoriteiten een begrafenis zullen toestaanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh zie ik daar Navalny?
Wat een media gedoe seg.
Met alle respect voor de mens Navalny, maar puur over de mediafiguur.
Voor een andere kijk op de persoon(Scott Ritter)
Btw net zo min geconfirmeerd dan zomaar roepen "Putin heeft het gedaan!".
Hij was gewoon een CIA puppet met als taak Putin in diskrediet te brengen. Mooie poging maar niet gelukt. Uiteindelijk door zn "sponsors" gedood in een laatste poging zijn media-persoon nog es te gebruiken hiervoor, zij het met zijn dood. Hence de "toevallige" timing net voor de verkiezingen.
Ja ntl mogen ze dan tot bij Biden komen.
[..]
En dochter studeert op Stanford?
Goed geboerd voor een rus uit het arme Rusland.
[..]
Want jij dacht dat de wapens voor Oekraïne in Rusland gemaakt zouden worden?quote:
Yep, spijtig voor Oekraïne maar ze hebben niet echt goede verdedigingswerken kort bij.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef over_hedge het volgende:
@:candymannetje Moet zeggen. De patstelling lijkt nu wel voorbij ja
Het is een self fulfilling profecy: er wordt vanaf het begin geroepen dat het niets wordt, vervolgens is er hevige kritiek op elke steun die Oekraïne krijgt, en doordat die steun onvoldoende is komt het land in de problemen, en is het van 'zie je wel?'.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:15 schreef over_hedge het volgende:
@:candymannetje Moet zeggen. De patstelling lijkt nu wel voorbij ja
Ja moest dit ff zeggen tegen candy. We hadden paar dagen terug nog over patstelling. En toen vond ik dat het nog een patstelling was. Maar nu meer nieuwe informatie gezien. Waardoor ik die mening moet bijstellen.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een self fulfilling profecy: er wordt vanaf het begin geroepen dat het niets wordt, vervolgens is er hevige kritiek op elke steun die Oekraïne krijgt, en doordat die steun onvoldoende is komt het land in de problemen, en is het van 'zie je wel?'.
Als het westen daarmee ophoudt en Oekraïne gewoon de hulp geeft die beloofd is had het er al heel anders kunnen uitzien...
Als al die mensen die op internetfora zoveel om Oekraïne geven ook naar het front zouden gaan dan zou dat een hoop schelen. Alleen gebeurt dat bijna niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een self fulfilling profecy: er wordt vanaf het begin geroepen dat het niets wordt, vervolgens is er hevige kritiek op elke steun die Oekraïne krijgt, en doordat die steun onvoldoende is komt het land in de problemen, en is het van 'zie je wel?'.
Als het westen daarmee ophoudt en Oekraïne gewoon de hulp geeft die beloofd is had het er al heel anders kunnen uitzien...
Alhoewel Glazenmaker mogelijk een ticket voor Candymannetje naar Rusland gaat kopenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als al die mensen die op internetfora zoveel om OekraïneRusland geven ook naar het front zouden gaan dan zou dat een hoop schelen. Alleen gebeurt dat bijna niet.
Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alhoewel Glazenmaker mogelijk een ticket voor Candymannetje naar Rusland gaat kopen![]()
Oh, dat willen we best meemaken.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig.
Als die Ruski's er achter komen hoe goed ik ben gaan ze me waarschijnlijk dwingen om bij Wagner in dienst te gaan.
Dan maakt UA helemaal geen kans meer, dan is het gewoon klaar
Arme jongen, die leeft echt in zijn eigen bubbel.quote:Voor de eerste keer geeft Zelensky officiële balans: al 31.000 Oekraïense soldaten gesneuveld
Sinds de Russische invasie van Oekraïne eind februari 2022 zijn al 31.000 Oekraïense soldaten gesneuveld. Dat heeft president Volodymyr Zelensky zondag gezegd tijdens een persconferentie. Het is de eerste keer dat de Oekraïense president een officiële balans bekendmaakt.
https://www.hln.be/buiten(...)gesneuveld~abf3138b/
Jij zal het wel weer beter weten natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Arme jongen, die leeft echt in zijn eigen bubbel.
Ik betaal graag mee.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alhoewel Glazenmaker mogelijk een ticket voor Candymannetje naar Rusland gaat kopen![]()
Vind je dit nou zelf echt een sterk argument?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als al die mensen die op internetfora zoveel om Oekraïne geven ook naar het front zouden gaan dan zou dat een hoop schelen. Alleen gebeurt dat bijna niet.
Die getallen geloof je toch zeker zelf niet hè?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij zal het wel weer beter weten natuurlijk.
Dat is best vervelend, dat betekent dat de overwinning voor Poetin nog steeds niet in handbereik is.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Arme jongen, die leeft echt in zijn eigen bubbel.
ROSSIA STRONKquote:Op zondag 25 februari 2024 19:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die getallen geloof je toch zeker zelf niet hè?
En waarop baseer je dat ze onjuist zijn?quote:Op zondag 25 februari 2024 19:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geloof ik inderdaad ook niet, ben bang dat het dodental aan beide kanten veel hoger ligt.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar toen ik voor Rusland een veel hoger getal gaf werd dat ook betwijfeld.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof ik inderdaad ook niet, ben bang dat het dodental aan beide kanten veel hoger ligt.
Alles wat Zelensky zegt is heiligquote:Op zondag 25 februari 2024 19:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk verteld hij hier niet de echte cijfers, de man is immers niet gekquote:Op zondag 25 februari 2024 20:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Alles wat Zelensky zegt is heilig
Net zoals toen hij zei dat hij beslissingen nam om de levens van zn troepen te sparen, maar tegelijk duizenden in de Avdyvka vleesmolen bleef sturen ook al was die strijd uitzichtloos geworden. Die troepen zijn dan uiteindelijk zelf gaan lopen en een massa anderen werd achter gelaten.
Hoe minder soldaten over, hoe minder wapens nodig?quote:Op zondag 25 februari 2024 20:19 schreef sp3c het volgende:
Mwah, als ik Zelensku was zou ik de verliezen eerder overdrijven dan ze downplayen eerlijk gezegd
Kijk hoeveel dooien, we hebben nu direct meer hulp nodig want iedereen is dood!
Niet dat je denkt van ... nou ... gezien de schaal van dit hele gedoetje ... Over twee jaar tijd ... valt eigenlijk nog wel mee
Calimerocomplexquote:Op zondag 25 februari 2024 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar toen ik voor Rusland een veel hoger getal gaf werd dat ook betwijfeld.
Mensen zat, dat is voor beide partijen het probleem nietquote:Op zondag 25 februari 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe minder soldaten over, hoe minder wapens nodig?
Het blijft gewoon een kut situatie... Ik ben best wel beetje anti geweld eerlijk gezegd.
Het is iets dat Poetin wordt verweten, dus die bal wordt ook weer terug gekaatst.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk verteld hij hier niet de echte cijfers, de man is immers niet gek
Maar goed, misschien kun je eens uitweiden over hoe de man een arme jongen zou zijn die echt in zijn eigen bubbel zou leven?
Ik ook, heel vervelend dat er zo'n maniakale gek aan de macht is in Rusland.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe minder soldaten over, hoe minder wapens nodig?
Het blijft gewoon een kut situatie... Ik ben best wel beetje anti geweld eerlijk gezegd.
Het hele conflict zelf volg ik niet heel erg, maar al die jonge levens die verloren gaan door een oorlog om eigenlijk niks? Families ontwricht, burger slachtoffers. Ja daar heb ik wel echt een beetje moeite mee. Dus ja ik ben net zo goed van mening dat Rusland niks daar te zoeken heeft.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:04 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik ook, heel vervelend dat er zo'n maniakale gek aan de macht is in Rusland.
Maar zie ze maar is gemotiveerd te krijgen.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mensen zat, dat is voor beide partijen het probleem niet
Jij bent meer gefocust op het covid gebeuren toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het hele conflict zelf volg ik niet heel erg, maar al die jonge levens die verloren gaan door een oorlog om eigenlijk niks? Families ontwricht, burger slachtoffers. Ja daar heb ik wel echt een beetje moeite mee. Dus ja ik ben net zo goed van mening dat Rusland niks daar te zoeken heeft.
Eigenlijk meer op alles wat niet zo zeer voor de hand ligtquote:Op zondag 25 februari 2024 21:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij bent meer gefocust op het covid gebeuren toch?
Grote probleem op dit moment is wapens vinden, dan moet je lijkt mij de boel wat overdrijvenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar zie ze maar is gemotiveerd te krijgen.
Als partijen gaan vertellen hoeveel mensen er echt gesneuveld zijn wordt het misschien lastig om nieuwe te vinden?
Oh, Russen geven daar totaal niet om.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als partijen gaan vertellen hoeveel mensen er echt gesneuveld zijn wordt het misschien lastig om nieuwe te vinden?
Moet zeggen dat ik merk dat ik er een beetje klaar mee ben, boeit me gewoon niet genoegquote:Op zondag 25 februari 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het hele conflict zelf volg ik niet heel erg, maar al die jonge levens die verloren gaan door een oorlog om eigenlijk niks? Families ontwricht, burger slachtoffers. Ja daar heb ik wel echt een beetje moeite mee. Dus ja ik ben net zo goed van mening dat Rusland niks daar te zoeken heeft.
Dat had ik al heel lang eerlijk gezegd.. En wat ik hier dan mee lees draait iedereen maar weer in dezelfde cirkels.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik merk dat ik er een beetje klaar mee ben, boeit me gewoon niet genoeg
En ze willen 500.000 nieuwe?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja eens, er is ook nauwelijks nog iemand die daadwerkelijk in gesprek wilquote:Op zondag 25 februari 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat had ik al heel lang eerlijk gezegd.. En wat ik hier dan mee lees draait iedereen maar weer in dezelfde cirkels.
Putin vindt dat Oekraïne bij Rusland hoort. De Oekraïeners willen dat niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is ook vrij vermoeiend iedere keer weer dezelfde mensen hetzelfde te zien posten net aan welke kant diegene staat.. Er is geen echt nieuw nieuws te melden maar steeds weer een herhaling van hetzelfde. Zag ooit die kutfilm Groundhog day... Daar lijkt het wel een beetje op inmiddels.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja eens, er is ook nauwelijks nog iemand die daadwerkelijk in gesprek wil
Gewoon iedere dag het plaatje afspelen en als het is afgelopen wat anders doen of het plaatje een keer omdraaien
Wat betreft achtergrond informatie en theorieën waarom de oorlog is begonnen is alles wel verteld denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja eens, er is ook nauwelijks nog iemand die daadwerkelijk in gesprek wil
Gewoon iedere dag het plaatje afspelen en als het is afgelopen wat anders doen of het plaatje een keer omdraaien
Klopt, hebben ze ook niet. En toch is ie er.. Ik geloof dat de meeste landen er niet op zitten te wachten. Maar het is er nu eenmaal.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:23 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Putin vindt dat Oekraïne bij Rusland hoort. De Oekraïeners willen dat niet.
De Oekraïeners hebben niet gevraagd om oorlog.
mijn probleem is dat ik niet zo heel veel geef om die regio of die mensen, klinkt heel onaardig maar het is wat het is, ik gun ze allemaal het beste van de wereld en hun overwinning en hun pond vlees maar eind van de dag ... lekker belangrijkquote:Op zondag 25 februari 2024 21:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat betreft achtergrond informatie en theorieën waarom de oorlog is begonnen is alles wel verteld denk ik.
De allianties die hier uit voort komen en hoe sterk die worden is nog wel een dingetje.
de Russische marine is niet bepaald sterkerquote:
Het is er omdat Putin dat wilquote:Op zondag 25 februari 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, hebben ze ook niet. En toch is ie er.. Ik geloof dat de meeste landen er niet op zitten te wachten. Maar het is er nu eenmaal.
en zelenskyquote:
ik ookquote:Op zondag 25 februari 2024 21:49 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, dat beweren de Putinfluisteraars
waarom?quote:
Nee. Daar blijft het niet bij. Putin wil het grote Russische rijk terug. Dat heeft die nu al in diverse toespraken aangegeven.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom?
Als Zelensky had gezegd, nou die afvallige provincies vol Russen heb ik niet nodig hoor, doei, veel plezier met jullie nieuwe Tsaar
dan was er nu geen oorlog
Voor de bühne, hij weet ook wel dat ie echt niet veel verder kanquote:Op zondag 25 februari 2024 21:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee. Daar blijft het niet bij. Putin wil het grote Russische rijk terug. Dat heeft die nu al in diverse toespraken aangegeven.
Putin zei ook dat hij Oekraine niet binnen zou vallenquote:Op zondag 25 februari 2024 21:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee. Daar blijft het niet bij. Putin wil het grote Russische rijk terug. Dat heeft die nu al in diverse toespraken aangegeven.
Klopt.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:49 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, dat beweren de Putinfluisteraars
Dat klopt, Putin is niet te vertrouwen, dus we moeten maar uitgaan van het ergste.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Putin zei ook dat hij Oekraine niet binnen zou vallen
volgens mij welquote:
moet nietquote:Op zondag 25 februari 2024 21:59 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat klopt, Putin is niet te vertrouwen, dus we moeten maar uitgaan van het ergste.
Hier gaan we weerquote:Op zondag 25 februari 2024 21:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, totale onzin, Brabant is totaal niet vergelijkbaar met Oekraïne wat al tientallen jaren onder het juk van de Sovjet-Unie is.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef sp3c het volgende:
toen Zelensky werd verkozen zei ik 'nou dan zul je met de Russen moeten vechten', volgens mij hier op FOK! maar ik kan het niet terugvinden
enige wat me verbaasde was de schaal van de invasie, ik dacht zelf aan meer en beter bewapende groene mannetjes
nu snap ik op zich wel dat de Zelensky (en dus de Oekrainers) voor dat grondgebied willen vechten, ik zou denk hetzelfde hebben als Brabant ineens de Belgische vlag hijst maar daardoor kun je Zelensky niet ontslaan van elke verantwoordelijkheid voor deze oorlog want hij heeft bewust op die confrontatie aangestuurd
Ik weet wel zeker dat hij veel verder kan gaan.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor de bühne, hij weet ook wel dat ie echt niet veel verder kan
Oekraïne vocht sinds 2014 om hun eigen land terug te krijgen. Wat is je punt?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:03 schreef sp3c het volgende:
Zelensky is verkozen met de belofte dat de Krim weer Oekrains gaat worden
als je op dat moment niet dacht dat er oorlog van zou komen dan volgde je het toen gewoon niet of heb je een hele gekleurde bril op
ik ben geen putinfluisteraar en het is een hele kinderachtige manier om de discussie dood te slaan, die shit werkt alleen in groep twee ... van een iets minder begaafde schoolquote:Op zondag 25 februari 2024 22:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, totale onzin, Brabant is totaal niet vergelijkbaar met Oekraïne wat al tientallen jaren onder het juk van de Sovjet-Unie is.
En Zelensky heeft juist totaal niet op oorlog aangestuurd.
Typerend weer hoe Putin-fluisteraars de aandacht constant verplaatsen naar ieder ander de schuld geven dan de moordenaar die Putin is.
punt is dat Zelensky deels verantwoordelijk is voor deze oorlogquote:Op zondag 25 februari 2024 22:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Oekraïne vocht sinds 2014 om hun eigen land terug te krijgen. Wat is je punt?
Waar dan? tot totale zelfvernietiging van zijn land? Putin is een beetje gek ja, maar hij gaat geen oorlog met de Navo en dan ook China beginnen. Alle Navo landen zijn ook veel te belangrijk voor China dus die gaan echt geen BS toestaan gezien hun huidige situatie. Not gonna happen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:04 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij veel verder kan gaan.
China laat het gewoon toe hoor, die zijn dan de lachende derdequote:Op zondag 25 februari 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar dan? tot totale zelfvernietiging van zijn land? Putin is een beetje gek ja, maar hij gaat geen oorlog met de Navo en dan ook China beginnen. Alle Navo landen zijn ook veel te belangrijk voor China dus die gaan echt geen BS toestaan gezien hun huidige situatie. Not gonna happen.
Het punt is dat je dat helemaal niet hebt beargumenteerd.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
punt is dat Zelensky deels verantwoordelijk is voor deze oorlog
volgens mij heb ik dit al meerdere malen gezegd en beargumenteerd ... wat is eigenlijk jouw punt en wat zijn je argumenten?
In de huidige staat waarin China verkeerd? Denk het niet, die hebben juist westers geld nodig gezien hoeveel westerse investeringen stil zijn komen te liggen.. Maar ja, das ook maar een gedachte erover.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
China laat het gewoon toe hoor, die zijn dan de lachende derde
Dan onderschat je Putin. Hij zal toeslaan op het moment waarop hij denkt dat de NAVO zwak is.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar dan? tot totale zelfvernietiging van zijn land? Putin is een beetje gek ja, maar hij gaat geen oorlog met de Navo en dan ook China beginnen. Alle Navo landen zijn ook veel te belangrijk voor China dus die gaan echt geen BS toestaan gezien hun huidige situatie. Not gonna happen.
wel hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 22:09 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het punt is dat je dat helemaal niet hebt beargumenteerd.
nee dan lees je niet goed, dat verklaard de eerdere opmerkingquote:Mijn punt is dat Putin de oorlogsmisdadiger is, maar bij Putin wil je kennelijk zoals elke Putin-fluisteraar geen enkele blaam treffen.
Dat weet je niet, ten eerste heeft Poetin een stuk meer doelen laten doorschemeren dan alleen de Donbass annexeren, en hoe had de bevolking van Oekraïne gereageerd als hun regering zo gemakkelijk het bijltje er bij neer had gelegd.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom?
Als Zelensky had gezegd, nou die afvallige provincies vol Russen heb ik niet nodig hoor, doei, veel plezier met jullie nieuwe Tsaar
Dat is je goed recht, ik geef alleen maar aan dat je totaal geen kritiek hebt op Putin de moordenaarquote:Op zondag 25 februari 2024 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben geen putinfluisteraar en het is een hele kinderachtige manier om de discussie dood te slaan, die shit werkt alleen in groep twee ... van een iets minder begaafde school
ik heb prima argumenten gegeven om te denken wat ik denk, daar kun je op in gaan of niet maar als je er voor kiest om de kleuter uit te hangen dan pas ik voor dit gesprekje hoor
Wat voor blaam treft Zelensky.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel hoor
[..]
nee dan lees je niet goed, dat verklaard de eerdere opmerking
ik ben het er niet mee eens dat Zelensky geen enkele blaam zou treffen, dat is niet hetzelfde
ben je nieuw hier?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:11 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, ik geef alleen maar aan dat je totaal geen kritiek hebt op Putin de moordenaar
Waar geef jij dan aan waar de moordenaar Putin blaam treft?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel hoor
[..]
nee dan lees je niet goed, dat verklaard de eerdere opmerking
ik ben het er niet mee eens dat Zelensky geen enkele blaam zou treffen, dat is niet hetzelfde
Meh... Not gonna happenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:10 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dan onderschat je Putin. Hij zal toeslaan op het moment waarop hij denkt dat de NAVO zwak is.
dudequote:
@UncleScorpquote:Op zondag 25 februari 2024 22:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waar geef jij dan aan waar de moordenaar Putin blaam treft?
niet Oekraine binnen vallen?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:13 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat had de moordenaar Putin anders moeten doen volgens jou?
Dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
punt is dat Zelensky deels verantwoordelijk is voor deze oorlog
volgens mij heb ik dit al meerdere malen gezegd en beargumenteerd ... wat is eigenlijk jouw punt en wat zijn je argumenten?
waar doe ik lief voor Putin?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:14 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waarom zo lief voor Putin de killer?
Hij zit al in mijn negeerclubjequote:
weet ik veel, meer geld in de KHL pompen en eindelijk dat team in de Ziggo Dome laten spelen ofzoquote:
snap ikquote:Op zondag 25 februari 2024 22:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij zit al in mijn negeerclubje
ik ga mezelf niet quoten hoor, lees maar terugquote:Op zondag 25 februari 2024 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist.
Waarom is Zelensky verantwoordelijk voor deze oorlog?
Stapelgekquote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, meer geld in de KHL pompen en eindelijk dat team in de Ziggo Dome laten spelen ofzo
waar wel?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waar niet? Wat vind je van het beleid van Putin?
Jammer ditquote:Op zondag 25 februari 2024 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ga mezelf niet quoten hoor, lees maar terug
stapelgek op ijshockeyquote:
het is jammer dat ik de enige ben de zijn mening daadwerkelijk van argumenten voorzietquote:
En wat is daar vreemd aan.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:03 schreef sp3c het volgende:
Wat heeft Oekraïne voor 2022 gedaan waaruit blijkt dat het land een serieuze dreiging is voor Rusland als het om De Krim gaat.quote:als je op dat moment niet dacht dat er oorlog van zou komen dan volgde je het toen gewoon niet of heb je een hele gekleurde bril op
Ben jij de AI versie van torentje?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waar geef jij dan aan waar de moordenaar Putin blaam treft?
zijn beleid is kut, punt, waarom die je zo lief voor Putin de killer?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nou, dat is wel heel kort door de bocht. Alles wat hij doet vind je kut?
Dat is toch geen antwoord op de vraag. Je blijft dom doorzagen over Zelensky alsof hij er wat aan kan doen dat Putin al die buurlanden van Rusland aanvalt.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ben jij de AI versie van torentje?
ik heb het niet vreemd genoemdquote:
ik heb nergens gezegd dat Oekraine een serieuze bedreiging is voor Ruslandquote:[..]
Wat heeft Oekraïne voor 2022 gedaan waaruit blijkt dat het land een serieuze dreiging is voor Rusland als het om De Krim gaat.
8 jaar oorlog in Donbass kon Oekraïene al geeneens aan.
en terechtquote:
Goed zo. Putin is een moordenaarquote:Op zondag 25 februari 2024 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn beleid is kut, punt, waarom die je zo lief voor Putin de killer?
nou en?quote:
Ja, dat is het gekke.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor de bühne, hij weet ook wel dat ie echt niet veel verder kan
ja en je noemt patat frietquote:
Klopt ook wel, ben een missfit in lifequote:Op zondag 25 februari 2024 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en je noemt patat friet
dat er met jou van alles mis is weet iedereen al langer
ik vind Zelensky wat geloofwaardiger dan Putinquote:Op zondag 25 februari 2024 22:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat is het gekke.
Als Poetin iets roept is het voor de bühne, roept Zelensky iets, dan is dat een serieuze bedreiging en draagt Zelensky de verantwoordelijkheid voor de huidige situatie in Oekraïne....
Waarom is Zelensky dan verantwoordelijk voor de Russische invasie in Oekraïne, als Oekraïne geen bedreiging vormt.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het niet vreemd genoemd
[..]
ik heb nergens gezegd dat Oekraine een serieuze bedreiging is voor Rusland
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is Zelensky dan verantwoordelijk voor de Russische invasie in Oekraïne, als Oekraïne geen bedreiging vormt.
Er zit totaal geen logica in.
Al sinds dag 1 van de invasie door Rusland krijgt Zelensky daar de schuld van.
Die man is op alle mogelijke manieren door het slijk gehaald op BNW.
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:03 schreef sp3c het volgende:
als je op dat moment niet dacht dat er oorlog van zou komen dan volgde je het toen gewoon niet of heb je een hele gekleurde bril op
Het is typerend voor de Putin-fluisteraars.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is Zelensky dan verantwoordelijk voor de Russische invasie in Oekraïne, als Oekraïne geen bedreiging vormt.
Er zit totaal geen logica in.
Al sinds dag 1 van de invasie door Rusland krijgt Zelensky daar de schuld van.
Die man is op alle mogelijke manieren door het slijk gehaald op BNW.
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:28 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het is typerend voor de Putin-fluisteraars.
Alle verdragen negerend, neemt Rusland zomaar de Krim in beslag. En dan roept Zelensky natuurlijk dat het bij Oekraïne hoort (wat ook zo is) en dan is Zelensky opeens verantwoordelijk voor de oorlog. Knettergekke logica.
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef sp3c het volgende:
nu snap ik op zich wel dat de Zelensky (en dus de Oekrainers) voor dat grondgebied willen vechten, ik zou denk hetzelfde hebben als Brabant ineens de Belgische vlag hijst maar daardoor kun je Zelensky niet ontslaan van elke verantwoordelijkheid voor deze oorlog want hij heeft bewust op die confrontatie aangestuurd
Toch zeg je ook dat Oekraïene geen serieuze bedreiging vormt voor Ruslandquote:Op zondag 25 februari 2024 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind Zelensky wat geloofwaardiger dan Putin
Een politicus doet een verkiezingsbelofte, en die wordt vervolgens in graniet gehouwen en dat gaat hoe dan ook gebeuren, dus heeft Poetin geen andere keuze dan eerst toe te slaan en het gebied om de Krim heen te annexeren.quote:jij ook neem ik aan dus ik zie niet echt wat je punt is hier
Dat inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:28 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het is typerend voor de Putin-fluisteraars.
Alle verdragen negerend, neemt Rusland zomaar de Krim in beslag. En dan roept Zelensky natuurlijk dat het bij Oekraïne hoort (wat ook zo is) en dan is Zelensky opeens verantwoordelijk voor de oorlog. Knettergekke logica.
dat klopt ook gewoonquote:Op zondag 25 februari 2024 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch zeg je ook dat Oekraïene geen serieuze bedreiging vormt voor Rusland
het is een belofte die ze onvermijdelijk in conflict zou brengen met de Russenquote:[..]
Een politicus doet een verkiezingsbelofte, en die wordt vervolgens in graniet gehouwen en dat gaat hoe dan ook gebeuren, dus heeft Poetin geen andere keuze dan eerst toe te slaan en het gebied om de Krim heen te annexeren.
Zo wordt het nu gebracht.
Met als excuus dat Zelensky wel meent wat hij zegt en Poetin niet...
Zelensky kan van alles beloven en willen.
Maar dat wil niet zeggen dat het realistisch is.
Als we Zelensky afgelopen voorjaar mochten geloven, dan was de Donbass en De Krim inmiddels in Oekraïene handen.
De werkelijkheid is dat er al meer dan een jaar een patstelling is, waarbij Rusland telkens ietsje opschuift door Oekraïne uit te putten met oneindig aantallen kanonnenvoer en artillerie....
Donbas ook nietquote:
Het is wel realistisch. Zo realistisch zelfs dat Rusland al jarenlang heeft geaccepteerd in verdragen dat de Krim onderdeel van Oekraïne is.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch zeg je ook dat Oekraïene geen serieuze bedreiging vormt voor Rusland
[..]
Een politicus doet een verkiezingsbelofte, en die wordt vervolgens in graniet gehouwen en dat gaat hoe dan ook gebeuren, dus heeft Poetin geen andere keuze dan eerst toe te slaan en het gebied om de Krim heen te annexeren.
Zo wordt het nu gebracht.
Met als excuus dat Zelensky wel meent wat hij zegt en Poetin niet...
Zelensky kan van alles beloven en willen.
Maar dat wil niet zeggen dat het realistisch is.
Als we Zelensky afgelopen voorjaar mochten geloven, dan was de Donbass en De Krim inmiddels in Oekraïene handen.
De werkelijkheid is dat er al meer dan een jaar een patstelling is, waarbij Rusland telkens ietsje opschuift door Oekraïne uit te putten met oneindig aantallen kanonnenvoer en artillerie....
Nee. Donbas is onderdeel van Oekraïnequote:Op zondag 25 februari 2024 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Donbas ook niet
dat is het hele eieren eten hier
Het is gewoon een totaal ongeloofwaardige vergelijkingquote:Op zondag 25 februari 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, kom niet aan Noord en Zuid Brabant! Dan ga ik boos worden.
op dit moment nietquote:Op zondag 25 februari 2024 22:35 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee. Donbas is onderdeel van Oekraïne
Dat conflict was er al toen Putin het tegen alle verdragen en veiligheidsgaranties in innam.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat klopt ook gewoon
ik zie ze niet moskou innemen in de toekomst
[..]
het is een belofte die ze onvermijdelijk in conflict zou brengen met de Russen
en zie wat er gebeurt is
ja putin is een complete eikelquote:Op zondag 25 februari 2024 22:37 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat conflict was er al toen Putin het tegen alle verdragen en veiligheidsgaranties in innam.
En nu zegt Putin dat heel Oekraïne eigenlijk niet bestaat en dat hij het van 'Nazis wil zuiveren'. Dat is pure genocidetaal.
Ieder Oekraïener wil het land terug. Het was van begin af aan het plan van Putin om heel Oekraïne in te nemen.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
op dit moment niet
en als je het terug wilt hebben en je kiezers beloofd dat je het terug gaat halen en je soldaten de opdracht geeft om het terug te veroveren dan ga je de Russen tegen komen
ja of nee?
ja of nee?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:39 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ieder Oekraïener wil het land terug. Het was van begin af aan het plan van Putin om heel Oekraïne in te nemen.
is het antwoord ja of nee?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nou, daar begint en eindigt het dus mee. De schuld bij iemand anders leggen is belachelijk
Ik vind Zelensky ook een eikel, mag dat?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nou, daar begint en eindigt het dus mee. De schuld bij iemand anders leggen is belachelijk
Dat is geen genocidale gek die andere landen aanvaltquote:Op zondag 25 februari 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind Zelensky ook een eikel, mag dat?
mogelijk, de Baltic minder waarschijnlijk want NAVOquote:Op zondag 25 februari 2024 22:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, Putin wil heel Oekraïne en Moldavië innemen. Daarna de Baltische Staten.
Maar mag ik toch ook een eikel vinden, net als Biden en Rutte?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:42 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat is geen genocidale gek die andere landen aanvalt
Dat klopt, maar Putin blijft de enige die een genocidale moordenaar is die hele stukken van Europa wilveroveren.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar mag ik toch ook een eikel vinden, net als Biden en Rutte?
je antwoord is je die confrontatie is waarschijnlijk als je de Krim en de Donbas wilt heroveren op de Russen?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:42 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het antwoord is ja, Putin wil heel Oekraïne innemen, met Moldavië erbij
Mag.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind Zelensky ook een eikel, mag dat?
Waar baseer je dat allemaal op? Ben wel benieuwd naar de informatie waarop je dat allemaal baseert? Want, Rusland heeft helemaal die militaire kracht niet op dit moment denk ik. En ja ze kunnen dreigen met kernwapens maar die gaan ze ook nooit gebruiken want is gewoon zelfmoord.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:43 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Putin blijft de enige die een genocidale moordenaar is die hele stukken van Europa wilveroveren.
Die confrontatie was er al toen Putin Oekraïne aanvielquote:Op zondag 25 februari 2024 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
je antwoord is je die confrontatie is waarschijnlijk als je de Krim en de Donbas wilt heroveren op de Russen?
Ja en nee.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
mogelijk, de Baltic minder waarschijnlijk want NAVO
is een confrontatie met de Russen waarschijnlijk als je de Donbas en de Krim terug wilt halen
ja of nee?
dat was sterk idd en hij doet tot nu toe alles goedquote:Op zondag 25 februari 2024 22:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mag.
Ik men hem verder niet, dus ga ook niet dat soort kwalificaties aan hem hangen.
Wat ik wel van hem weet is dat hij een aanbod kreeg om Oekraïne te ontvluchten naar een veilige haven, en hij daarvoor heeft bedankt en besloot om Oekraïne te verdedigen.
Dat vind ik belangrijker dan wat ik van zijn persoonlijkheid zou vinden.
truequote:Op zondag 25 februari 2024 22:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Die confrontatie was er al toen Putin Oekraïne aanviel
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Of jij vindt of Rusland die militaire kracht wel of niet heeft of dat je denkt dat hij geen kernwapens zal gebruiken doet er niet zoveel toe.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar baseer je dat allemaal op? Ben wel benieuwd naar de informatie waarop je dat allemaal baseert? Want, Rusland heeft helemaal die militaire kracht niet op dit moment denk ik. En ja ze kunnen dreigen met kernwapens maar die gaan ze ook nooit gebruiken want is gewoon zelfmoord.
oorlogstaal is wat anders dan het daadwerkelijk uitvoerenquote:Op zondag 25 februari 2024 22:50 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Of jij vindt of Rusland die militaire kracht wel of niet heeft of dat je denkt dat hij geen kernwapens zal gebruiken doet er niet zoveel toe.
Wat Putin zegt is dat Oekraïne niet bestaat, dat Moldavië bij Rusland zal worden ingelijfd, dat de Russisch-sprekende bevolking in de Baltische Staten wordt onderdrukt en dat hij massavernietigingswapens heeft en hij zegt ook dat hij ze zal gebruiken als het noodzakelijk is.
Misschien liegt Putin, maar ik neem het wel serieus.
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:51 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Die oorlog was er dus al toen Rusland Oekraïne binnenviel.
quote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hij voert het dus ook daadwerkelijk uitquote:Op zondag 25 februari 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
oorlogstaal is wat anders dan het daadwerkelijk uitvoeren
Nee hoor, dan hadden we hier ook al wel raketten om de oren gehad.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:52 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hij voert het dus ook daadwerkelijk uit
Die vliegen dus al om de oren in Oekraïne.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, dan hadden we hier ook al wel raketten om de oren gehad.
het was klaarquote:Op zondag 25 februari 2024 22:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Die oorlog was er al toen Rusland Oekraïne binnenviel
deedtie niet, hij escaleerde de boel want dat had hij zijn kiezers beloofd, resultaat is invasiequote:Op zondag 25 februari 2024 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, ik doel erop dat ze vanuit Rusland steeds roepen we zijn in oorlog met het westen.. Meh, als dat zo was hadden wij ook al regelmatig in onze kelders gezeten en was er van Rusland ook al niet veel meer over. Dus nee.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Die vliegen dus al om de oren in Oekraïne.
Poetin zegt het zelf.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar baseer je dat allemaal op?
Rusland dacht van wel, een kortdurende speciale militaire operatie zou Oekraïne tot een vazalstaat of oblast maken.quote:Ben wel benieuwd naar de informatie waarop je dat allemaal baseert? Want, Rusland heeft helemaal die militaire kracht niet op dit moment denk ik.
Dat weten we niet, dat is geen precedent voor.quote:En ja ze kunnen dreigen met kernwapens maar die gaan ze ook nooit gebruiken want is gewoon zelfmoord.
Dus gewoon op je rug gaan liggen en pootjes geven als Rusland een stuk land van je wil afpakken.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:57 schreef sp3c het volgende:
waarom is georgie wel aangevallen en Oekraine wel aangevallen en Moldavie dat nauwelijks militairen heeft niet aangevallen?
omdat ze de Russen met rust laten
Wil ik me eigenlijk wel bij aansluiten bij deze mening.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:59 schreef sp3c het volgende:
en nogmaals, terecht of onterecht laat ik hier in het midden maar als je ervoor gaat dan ga je de Russen tegenkomen, dan is dat deels jouw eigen keuze
De escalatie was er al toen Rusland Oekraïne binnenvielquote:Op zondag 25 februari 2024 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was klaar
[..]
deedtie niet, hij escaleerde de boel want dat had hij zijn kiezers beloofd, resultaat is invasie
daar kun je het mee eens en oneens zijn maar het is wat het is
De Russen hadden in Rusland moeten blijven en zich aan hun eigen verdragen moeten houden. Niks 'midden'quote:Op zondag 25 februari 2024 22:59 schreef sp3c het volgende:
en nogmaals, terecht of onterecht laat ik hier in het midden maar als je ervoor gaat dan ga je de Russen tegenkomen, dan is dat deels jouw eigen keuze
Haha, dat is zo ongeveer de redenering. Laaat die genocidale moordenaars toch gewoon hun gang gaan...quote:Op zondag 25 februari 2024 23:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus gewoon op je rug gaan liggen en pootjes geven als Rusland een stuk land van je wil afpakken.
Anders ben je zelf verantwoordelijk voor de oorlog.
Het is een heel bijzondere gedachtengang.
Dan kun je ook beargumenteren dat WW2 de schuld is van de geallieerden.
Ze hadden gewoon Duitsland zijn gang moeten laten gaan.
Dat ging toch ook goed in de jaren daarvoor...
DAT ZEG IK TOCH NIETquote:Op zondag 25 februari 2024 23:00 schreef Wantie het volgende:
Dus gewoon op je rug gaan liggen en pootjes geven als Rusland een stuk land van je wil afpakken.
Stel ik woon als Tartaar op De Krim, dan kom ik inmiddels de Russen ook tegen met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:59 schreef sp3c het volgende:
Ik zie wel weer een patroon "iets met cirkeltjes"..quote:Op zondag 25 februari 2024 23:05 schreef sp3c het volgende:
persoonlijk had ik me er beter op voorbereid maar die discussie zullen jullie al helemaal niet willen voeren
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 22:59 schreef sp3c het volgende:
Daar komt het wel op neer.quote:
Klopt, maar kijk naar posts hier op BNW, die veel verder gaan en Poetin als slachtoffer van Navalny schetsen.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:06 schreef sp3c het volgende:
navalny had niet terug naar Rusland moeten gaan nee, dat was wel wat Darwinnig
Precies. Om een of andere reden blijft hij de schild bij Zelensky leggen voor de Russische inval van Oekraïnequote:Op zondag 25 februari 2024 23:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer.
Moldavië ging op zijn rug liggen met Transnistrië, Oekraïne met De Krim.
Georgië deed dat niet, met als gevolg oorlog.
Tja, dom van Georgië, ze hadden Rusland zijn gang moeten laten gaan...
Dat is wat ik uit je redenatie haal.
Hetzelfde met Zelensky: die wil Rusland niet zijn gang laten gaan, en is dus verantwoordelijk voor wat er nu in Oekraïne gebeurt....
Ik lees nergens dat Poetin het recht niet heeft om de soevereiniteit van andere landen te schenden.
Terwijl ik vind dat het dat begint.
En niet bij de reactie op die schending.
Ja, alsof Rusland geen andere keuze had.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Precies. Om een of andere reden blijft hij de schild bij Zelensky leggen voor de Russische inval van Oekraïne
Het is mij ook totaal niet duidelijk waarom dit soort mensen zo graag Putin blijven steunen. Erg verontrustend.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, alsof Rusland geen andere keuze had.
Maar tegelijkertijd was Oekraïne geen bedreiging voor Rusland.
En oh ja, dat de discussie daardoor in een cirkel draait ligt an ons...
Wie steunt Putin dan in dit Topic?quote:Op zondag 25 februari 2024 23:20 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het is mij ook totaal niet duidelijk waarom dit soort mensen zo graag Putin blijven steunen. Erg verontrustend.
Putin deinst alleen terug voor tegenstanders die machtiger zijn dan hem.
Als Brabant de Belgische vlag gaat hijsen ben ik blij.quote:[e]Op zondag 25 februari 2024 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Putin zei ook dat hij Oekraine niet binnen zou vallen
toen Zelensky werd verkozen zei ik 'nou dan zul je met de Russen moeten vechten', volgens mij hier op FOK! maar ik kan het niet terugvinden
enige wat me verbaasde was de schaal van de invasie, ik dacht zelf aan meer en beter bewapende groene mannetjes
Dat is dus niet de goede vergelijking. Als België Nederland zou binnenvallen en Brabant bezet houdt, dan klopt de vergelijking al wat beterquote:Op zondag 25 februari 2024 23:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als Brabant de Belgische vlag gaat hijsen ben ik blij.
Kan ik tenminste gewoon bier bij de benzinepomp halen.
Natuurlijk wordt dat niet rechtstreeks zo gezegdquote:Op zondag 25 februari 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie steunt Putin dan in dit Topic?
Heel eerlijk, ik denk dat echt serieus niemand deze oorlog wil. Het zijn juist de nuances en het wat en waarom dat de discussie soms zo als een kruitvat maaktquote:Op zondag 25 februari 2024 23:55 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat niet rechtstreeks zo gezegd
Ja dat is dan ook wel de bedoeling anders gaat dat bier ook weer weg.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat is dus niet de goede vergelijking. Als België Nederland zou binnenvallen en Brabant bezet houdt, dan klopt de vergelijking al wat beter
Een deel van de schuld jaquote:Op zondag 25 februari 2024 23:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Precies. Om een of andere reden blijft hij de schild bij Zelensky leggen voor de Russische inval van Oekraïne
Dat de discussie in een cirkel draait komt doordat jij/jullie de helft zelf invullen en daar vervolgens op gaan zitten reagerenquote:Op zondag 25 februari 2024 23:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, alsof Rusland geen andere keuze had.
Maar tegelijkertijd was Oekraïne geen bedreiging voor Rusland.
En oh ja, dat de discussie daardoor in een cirkel draait ligt an ons...
Ik ook nietquote:Op zondag 25 februari 2024 23:57 schreef Candymannetje het volgende:
Ik had niet gedacht dat @:sp3c zo'n fanboy van het kremlin was
Dus Zelensky is deze oorlog gestart met een invasie in De Krim?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat klopt ook gewoon
ik zie ze niet moskou innemen in de toekomst
[..]
het is een belofte die ze onvermijdelijk in conflict zou brengen met de Russen
en zie wat er gebeurt is
Jij zegt kennelijk dat Zelensky mede verantwoordelijk is voor deze oorlog.quote:Op maandag 26 februari 2024 03:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat de discussie in een cirkel draait komt doordat jij/jullie de helft zelf invullen en daar vervolgens op gaan zitten reageren
Probeer gewoon te lezen wat er staat en reageer daar op want zo heftig is het allemaal echt niet
België heeft de ambitie gehad om Limburg te annexeren.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat is dus niet de goede vergelijking. Als België Nederland zou binnenvallen en Brabant bezet houdt, dan klopt de vergelijking al wat beter
Zeg ik dat?quote:Op maandag 26 februari 2024 06:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus Zelensky is deze oorlog gestart met een invasie in De Krim?
Zouden Oekraïners dan ook België steunen en geld sturen tijdens die oorlog?quote:Op maandag 26 februari 2024 06:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
België heeft de ambitie gehad om Limburg te annexeren.
Uit deze discussie begrijp ik dat als Nederland dan Zuid Brabant had geannexeerd dat België daarvoor verantwoordelijk was geweest, omdat ze de ambitie hadden om hetzelfde te doen met Limburg.
Terwijl het dan Nederland is die de oorlog is gestart.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe krommer het wordt.
Die zouden waarschijnlijk wel grondtroepen sturenquote:Op maandag 26 februari 2024 07:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zouden Oekraïners dan ook België steunen en geld sturen tijdens die oorlog?
Wat dat betreft zijn het net Oekraïners. Goed dat je dat inziet.quote:Op zondag 25 februari 2024 22:57 schreef sp3c het volgende:
waarom is georgie wel aangevallen en Oekraine wel aangevallen en Moldavie dat nauwelijks militairen heeft niet aangevallen?
omdat ze de Russen met rust laten
quote:Op maandag 26 februari 2024 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een deel van de schuld ja
De reden daarvoor heb ik nu al meerdere malen gegeven
Als jij met een te kort rokje aan achter het station gaat staan dan kun je er van uitgaan dat mannen je als een hoer gaan behandelenquote:Op maandag 26 februari 2024 08:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Omdat hij een kort rokje aanhad?
De enige die zeggenschap over Oekraïne wil is Rusland. De rest van je post is zoals gebruikelijk weer volledige onzin.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:45 schreef Candymannetje het volgende:
Er speelt natuurlijk wel iets meer dan het simpele feit dat Oekraïne is aangevallen door Rusland.
Het is niet zo dat Putin op een dag wakker werd en besloot om Oekraïne te gaan bombarderen.
Er worden daar al jaren spelletjes gespeeld.
Zowel westerse landen als Rusland willen zeggenschap over Oekraïne.
En de westerse landen hebben die spelletjes gewonnen en dat accepteert Putin niet dus is daarom de oorlog gestart.
Het is gewoon aantoonbaar.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De enige die zeggenschap over Oekraïne wil is Rusland. De rest van je post is zoals gebruikelijk weer volledige onzin.
Lolquote:Op maandag 26 februari 2024 08:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Over kinderachtig gesproken, mooie manier op een discussie dood te slaan
Toon maar aan danquote:Op maandag 26 februari 2024 08:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is gewoon aantoonbaar.
Dat jij het niet wilt zien of accepteren kan ik ook niks aan doen.
Lachen joh, honderdduizenden slachtoffersquote:Op maandag 26 februari 2024 07:10 schreef UncleScorp het volgende:
Heerlijk dat niveau van de Zelensky-fanboys
Lol, wanneer ga je beginnen dan?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lol
Volgens mij ben ik de enige die nog een discussie probeert te voeren
Deel 1quote:
lol dat valt vies tegenquote:Op maandag 26 februari 2024 09:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lol
Volgens mij ben ik de enige die nog een discussie probeert te voeren
Dat is hier al meerdere malen besproken.quote:
Owquote:
Al die complottheorieën van Putinfluisteraars zijn allang debunked.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is hier al meerdere malen besproken.
Alle info staat in de OP.
Daar staan video's waar alles uitgelegd wordt.
Scheelt weer zinloze discussies.
Maar goed, nu staat het topic alsnog vol met zinloze discussies.
Als mensen zich nou eens eerst inlezen voordat ze reageren zou dat wel schelen.
Dat we hier de andere kant van de oorlog bekijken wilt niet zeggen dat we een voorstander zijn van de oorlog.
Alles waar Putin voor staat ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 26 februari 2024 09:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow
Vertel maar, waar ben je het niet mee eens en waarom niet?
Waarom zou ik daarover in discussie zijn gegaanquote:Op maandag 26 februari 2024 09:48 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Alles waar Putin voor staat ben ik het niet mee eens
En dat is niet zo.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Ik zeg dat zijn ambitie om de Krim terug te halen de invasie onvermijdelijk maakte
Kan je dat ook onderbouwen?quote:Op maandag 26 februari 2024 09:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Al die complottheorieën van Putinfluisteraars zijn allang debunked.
Putin heeft zich totaal misrekend. In 2014 was Oekraïne nog niet voorbereid op de Russische invasie en kon Putin vrij eenvoudig de Krim en grote stukken van de Donbas innemen.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat is niet zo.
Die is pas onvermijdelijk als die ambitie omgezet wordt in daden.
En een aanval van Oekraïne op De Krim is het perfecte excuus om deze oorlog te legitimeren.
Maar Poetin gebruikt dat niet als excuus voor deze invasie.
Die heeft het over wat in Donbass gebeurt, dat ze Oekraïne denazificeert moet worden, dat Oekraïene geen echt land is en bij Rusland hoort etc.
Met als gevolg flinke sancties en uitgebreide steun vanuit het westen voor Oekraïne.
Als De Krim de reden tot invasie is, dan zou je eerst waarschuwingen van het Kremlin verwachten richting Oekraïne, dat ze het niet in hun hoofd halen De Krim binnen te vallen, en acties vanuit Oekraïne verwachten die voor Rusland aanleiding zijn dat Oekraïne toch gaat aanvallen.
En dat soort signalen heb ik nog gezien.
Oekraïne heeft de Krim dan ook niet aangevallenquote:Op maandag 26 februari 2024 11:22 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Putin heeft zich totaal misrekend. In 2014 was Oekraïne nog niet voorbereid op de Russische invasie en kon Putin vrij eenvoudig de Krim en grote stukken van de Donbas innemen.
Waarom Putin toen niet doorgestoten was? Waarschijnlijk dacht hij dat de regering vanzelf wel zou instorten en dat hij die stropop weer kon installeren. Dat is een fatale misrekening gebleken.
Of misschien wilde Putin helemaal geen grootschalige oorlog?quote:Op maandag 26 februari 2024 11:22 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Putin heeft zich totaal misrekend. In 2014 was Oekraïne nog niet voorbereid op de Russische invasie en kon Putin vrij eenvoudig de Krim en grote stukken van de Donbas innemen.
Waarom Putin toen niet doorgestoten was? Waarschijnlijk dacht hij dat de regering vanzelf wel zou instorten en dat hij die stropop weer kon installeren. Dat is een fatale misrekening gebleken.
Dat klopt, daar zitten ook risico's aan, zoals nu wel blijkt.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Of misschien wilde Putin helemaal geen grootschalige oorlog?
Klopt ja, is niet helemaal volgens zijn plan gelopen.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat klopt, daar zitten ook risico's aan, zoals nu wel blijkt.
Maar hij had een heel naïeve blik op Oekraïne, dacht dat hij het wel in een paar weken kon pakken en dat grote delen van de Oekraïnse bevolking hem zou steunen.
Ook dacht hij dat Zelensky een zwakke leider was.
Meer info in de link.quote:Nestled in a dense forest, the Ukrainian military base appears abandoned and destroyed, its command center a burned-out husk, a casualty of a Russian missile barrage early in the war.
But that is above ground.
Not far away, a discreet passageway descends to a subterranean bunker where teams of Ukrainian soldiers track Russian spy satellites and eavesdrop on conversations between Russian commanders. On one screen, a red line followed the route of an explosive drone threading through Russian air defenses from a point in central Ukraine to a target in the Russian city of Rostov.
Wir haben es nicht gewüsstquote:
quote:Op maandag 26 februari 2024 11:44 schreef Candymannetje het volgende:
https://news.yahoo.com/spy-war-cia-secretly-helps-172754832.html
[..]
Meer info in de link.
Wie zn billen brandt moet op de blaren zittenquote:It took root a decade ago, coming together in fits and starts under three very different U.S. presidents, pushed forward by key individuals who often took daring risks. It has transformed Ukraine, whose intelligence agencies were long seen as thoroughly compromised by Russia, into one of Washington’s most important intelligence partners against the Kremlin today.
The listening post in the Ukrainian forest is part of a CIA-supported network of spy bases constructed in the past eight years that includes 12 secret locations along the Russian border.
Als voormalig mod kan ik bevestigen dat sp3c er erg vroeg bij wasquote:Op maandag 26 februari 2024 09:26 schreef sp3c het volgende:
Nu weet ik eigenlijk niet of het daadwerkelijk deel 1 was, mogelijk heb ik de start gemist
Vroeg in de reeks iig
Yep maar nu moeten wij opeens Rusland als de badguy zien en bereid zijn om te gaan strijden tegen hun.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Wie zn billen brandt moet op de blaren zitten
Zo werkt het niet héquote:Op maandag 26 februari 2024 12:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep maar nu moeten wij opeens Rusland als de badguy zien en bereid zijn om te gaan strijden tegen hun.
Als de USA zo nodig wilt vechten met Rusland doen ze dat maar lekker zelf op de grens bij Alaska ofzo.
Ja, het blijft onvoorstelbaar...quote:Op maandag 26 februari 2024 09:14 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Lachen joh, honderdduizenden slachtoffers
Ondertussen heeft Rusland een stijgende economie dankzij de oorlog in Oekraïne.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zo werkt het niet hé
USA wil rijk worden van de wapen verkoop.
Anderen mogen sterven terwijl ze ermee vechten tegen hun vijanden.
Slim gezien hoor.
Klopt, we weten inmiddels dat elk land op zijn rug moet liggen en pootjes moet geven aan Rusland.quote:Op maandag 26 februari 2024 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Wie zn billen brandt moet op de blaren zitten
Niemand lacht om honderdduizenden slachtoffers. Die woorden proberen de Zelensky fans in andermans mond te leggen als ze de discussie verliezen.quote:Op maandag 26 februari 2024 09:14 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Lachen joh, honderdduizenden slachtoffers
Nou, ik begrijp uit de hele discussie dat landen dat alleen doen omdat ze dan meer wapens kunnen verkopen en hopen op verlenging van het conflict.quote:Op maandag 26 februari 2024 07:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zouden Oekraïners dan ook België steunen en geld sturen tijdens die oorlog?
'heerlijk'....quote:Op maandag 26 februari 2024 13:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Niemand lacht om honderdduizenden slachtoffers. Die woorden proberen de Zelensky fans in andermans mond te leggen als ze de discussie verliezen.
Sterker nog, die reageren als in de wiek geschoten als hier iets negatiefs over Poetin wordt geplaatst.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef over_hedge het volgende:
Achja sommige heb ik hier nog werkelijk nooit ook maar 1 verkeerd woord over wat Rusland doet zien zeggen.
Maar van de rest kijken ze er heel objectief naar
Ja, en vervolgens is Oekraïne bezig gegaan om zijn verdediging beter op orde te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:22 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Zoalsquote:Op maandag 26 februari 2024 08:45 schreef Candymannetje het volgende:
Er speelt natuurlijk wel iets meer dan het simpele feit dat Oekraïne is aangevallen door Rusland.
Nee, die heeft 8 jaar daarvoor De Krim afgepakt en een burgeroorlog gestart in Donbass, die hij vervolgens 8 jaar lang actief heeft gehouden, met alle gevolgen van dien.quote:Het is niet zo dat Putin op een dag wakker werd en besloot om Oekraïne te gaan bombarderen.
Onzin, Oekraïne is een soeverein land.quote:Er worden daar al jaren spelletjes gespeeld.
Zowel westerse landen als Rusland willen zeggenschap over Oekraïne.
En dat mag kennelijk.quote:En de westerse landen hebben die spelletjes gewonnen en dat accepteert Putin niet dus is daarom de oorlog gestart.
Niemand zegt ditquote:Op maandag 26 februari 2024 13:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, we weten inmiddels dat elk land op zijn rug moet liggen en pootjes moet geven aan Rusland.
Niemand mag het ook maar in zijn hoofd halen om zich tegen Rusland te verweren.
Het idee alleen al...
Ik kan het wel uitleggen, jij bent een redelijk persoon volgens mij die niet z'n kop in het zand steekt bij nieuws wat hem niet aan staat.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:11 schreef over_hedge het volgende:
Achja sommige heb ik hier nog werkelijk nooit ook maar 1 verkeerd woord over wat Rusland doet zien zeggen.
Maar van de rest kijken ze er heel objectief naar
Pot/ketelquote:Op maandag 26 februari 2024 13:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sterker nog, die reageren als in de wiek geschoten als hier iets negatiefs over Poetin wordt geplaatst.
Zou nog iets zijn voor de geschiedenisboeken ... een NL'er die ons WW3 insleurt.quote:Biden steunt Nederlander om nieuwe NAVO-baas te worden
De Nederlandse premier Mark Rutte lijkt in pole position te zitten om later dit jaar de Noor Jens Stoltenberg op te volgen als baas van de NAVO.
De Amerikaanse president Joe Biden, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland steunen Rutte zijn kandidatuur. Ook andere NAVO-landen zouden de Nederlander graag aan het hoofd zien.
https://www.msn.com/nl-be(...)0b7233313bd1ee&ei=62
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen, jij bent een redelijk persoon volgens mij die niet z'n kop in het zand steekt bij nieuws wat hem niet aan staat.
We worden bedolven met nieuws over hoe slecht Rusland wel niet is en hoe we ons voor moeten bereiden op de boze Russen.
Niemand ontkent dat Rusland een corrupte bende is maar al die bangmakerij ga ik ook niet in mee.
Eerst gaat corona ons dood maken, dan het klimaat en als we dan nog leven komen de Russen het wel afmaken.
Ze proberen ons gewoon bang te houden want bange mensen luisteren beter.
Ik ben niet bang voor corona en heb voldoende onderzoek gedaan om tot die conclusie te komen.
Het klimaat beleid is helemaal een vieze manier om ons te onderdrukken en sloopt de planeet alleen maar.
En de Russen zijn nog nooit een bedreiging geweest voor ons en gaan dat ook niet worden als wij hun niet gaan provoceren.
Het is Putin die dat doet.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zou nog iets zijn voor de geschiedenisboeken ... een NL'er die ons WW3 insleurt.
Vandaar dat mensen hier zo oorlogshitserig zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zou nog iets zijn voor de geschiedenisboeken ... een NL'er die ons WW3 insleurt.
Die woorden proberen de Putin fans in andermans mond te leggen als ze de discussie verliezen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen hier zo oorlogshitserig zijn.
Zoals grrrg al zei: Poetin provoceren is een stuk minder risicovol dan hem zijn gang maar laten gaan.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen hier zo oorlogshitserig zijn.
Die provocatie is de reden dat Putin Oekraïne is binnengevallen maar dat is niet risicovol?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zoals grrrg al zei: Poetin provoceren is een stuk minder risicovol dan hem zijn gang maar laten gaan.
Vandaar dat we telkens weer een stapje verder gaan. Ermee stoppen is al lang geen optie meer.
Dat mag jij vinden maar de werkelijkheid is toch echt anders en dat wordt hier regelmatig aangetoond.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]dat zijn compleet van de pot gerukte complottheorieën.
De Russen zijn altijd al een bedreiging voor ons geweest.
Westerse landen zijn zo druk bezig geweest om Putin vooral niet te provoceren, daardoor juist wordt Putin aangemoedigd te escaleren.
Nee, de werkelijkheid is niet anders, hoe hard de wappies en complotdenkers dat ook roepen.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden maar de werkelijkheid is toch echt anders en dat wordt hier regelmatig aangetoond.
Nee, juist de angst voor provocatie heeft veroorzaakt dat Putin Oekraïne is binnengevallen in 2014. En door de slappe reactie daarop is Putin nu aan het escalerenquote:Op maandag 26 februari 2024 13:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die provocatie is de reden dat Putin Oekraïne is binnengevallen maar dat is niet risicovol?
In 2014 of in 2022?quote:Op maandag 26 februari 2024 13:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Die provocatie is de reden dat Putin Oekraïne is binnengevallen maar dat is niet risicovol?
Nee, gewoon goed lezen. Het uit de weg gaan van enige provocatie aan Poetin heeft ervoor gezorgd dat Poetin zijn aanval op Oekraïne heeft doorgezet. En nu we eenmaal hebben gezegd 'Tot hier en niet verder' moeten we ook bereid zijn om telkens weer een stap verder te gaan als Poetin dat ook doet.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De enige die niks aantonen is deze reeks zijn de mensen zoals jij die het alleen maar over wappies en complotdenkers hebben.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:00 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, de werkelijkheid is niet anders, hoe hard de wappies en complotdenkers dat ook roepen.
En er wordt ook niks aangetoond. Integendeel.
In 2008 is de provocatie met betrekking tot Oekraine al begonnen zo ver ik kan vinden.quote:
https://nl.wikipedia.org/(...)a%C3%AFne_en_de_NAVOquote:De betrekkingen tussen Oekraïne en de Noord-Atlantische Verdragsorganisatie (NAVO) begonnen in 1992.
Nee, dat heb je juist totaal niet onderbouwd en je blijft maar met complottheorieën komen die allang debunked zijn.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De enige die niks aantonen is deze reeks zijn de mensen zoals jij die het alleen maar over wappies en complotdenkers hebben.
Mijn mening over Rusland en deze oorlog kan ik prima onderbouwen maar ik ga dat niet doen bij mensen die met hun vingers in hun oren staan te schreeuwen.
Beetje zonde van m'n tijd.
Dat kan hij in die functie nietquote:Op maandag 26 februari 2024 13:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zoals welke?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:09 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, dat heb je juist totaal niet onderbouwd en je blijft maar met complottheorieën komen die allang debunked zijn.
Toen was Putin vooral bezig met de invasie in Georgiëquote:Op maandag 26 februari 2024 14:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In 2008 is de provocatie met betrekking tot Oekraine al begonnen zo ver ik kan vinden.
-edit- 1992 volgens wiki
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)a%C3%AFne_en_de_NAVO
Pot ketel verhaal dit.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De enige die niks aantonen is deze reeks zijn de mensen zoals jij die het alleen maar over wappies en complotdenkers hebben.
Mijn mening over Rusland en deze oorlog kan ik prima onderbouwen maar ik ga dat niet doen bij mensen die met hun vingers in hun oren staan te schreeuwen.
Is betrekking tussen nu ook al een provocatie? Dat is wel erg lage drempel.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In 2008 is de provocatie met betrekking tot Oekraine al begonnen zo ver ik kan vinden.
-edit- 1992 volgens wiki
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)a%C3%AFne_en_de_NAVO
Jawel, want doordat Oekraïne na 2014 hulp van de VS heeft gekregen om zich beter te kunnen verdedigen moeten ze nu op de blaren zitten.quote:
Maar dat was de schuld van Georgië, die niet op de rug ging liggen toen 2 regios zich afscheiden met hulp van Rusland.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:10 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Toen was Putin vooral bezig met de invasie in Georgië
Nee, totaal niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden maar de werkelijkheid is toch echt anders en dat wordt hier regelmatig aangetoond.
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, we weten inmiddels dat elk land op zijn rug moet liggen en pootjes moet geven aan Rusland.
Niemand mag het ook maar in zijn hoofd halen om zich tegen Rusland te verweren.
hier staan toch twee hele verschillende dingen?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jawel, want doordat Oekraïne na 2014 hulp van de VS heeft gekregen om zich beter te kunnen verdedigen moeten ze nu op de blaren zitten.
quote:Op maandag 26 februari 2024 14:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat was de schuld van Georgië, die niet op de rug ging liggen toen 2 regios zich afscheiden met hulp van Rusland.
quote:
Ik vond jouw vorige link wel interessant hoe de VS/CIA Oekraine al jaaaaren gebruikt.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2024 14:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
De werkelijkheid laat zien dat we 30 jaar en miljarden hebben weggegooid door te denken dat Rusland een volwaardige partner kan worden, ipv een vijand.
Maar Rusland mag hier alles: een marineschip aanmeren bij Normandië is heel normaal, maar Franse gevechtsvliegtuigen boven de Zwarte Zee zijn een provocatie tegen Rusland....
quote:
Nee als je dat niet ziet dan kan ik het ook niet uitleggen.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen?
Ik zie dat niet.
Welcome to my world...quote:Op maandag 26 februari 2024 14:50 schreef sp3c het volgende:
ik kan wel doorgaan maar zelfs ik vind het een beetje te flauw
mooi.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:50 schreef sp3c het volgende:
ik kan wel doorgaan maar zelfs ik vind het een beetje te flauw
Je bedoelt dat je dan al lang een ban gekregen had.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:22 schreef UncleScorp het volgende:
Pfff zinloze eindeloze herhaling.
Ergens anders zouden ze al zeggen."Heeft er iemand een deur laten openstaan?"
nou met alle respect, discussies met jou voelen bij tijd en wijlen net zo goed als een tennisbal tegen de muur gooienquote:
zo snel krijg je die nietquote:Op maandag 26 februari 2024 14:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan al lang een ban gekregen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |