SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger letterlijk honderden uren aan dit spel besteed. En nu weer![]()
Met openRCT zorgt het ervoor dat je spel niet crasht. en is stabiel. Het zorgt ervoor dat het gemaakt is voor nieuwere computers. Ook zijn er heel lichte aanpassingen zoals dat je een spoor kan doorkruisen op het voetpad (stoomtrein)
de park die ik gemaakt he:
Ik ben bezig met een park te maken met alle attracties die beschikbaar zijn. Heb iets van 12 achtbanen van de 46 ofzoheb iets van 200k op de bankrekening
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Het draait ook op Linux en macOSquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Vroeger wel veel gespeeld, heb geen device meer waarop ik dit nu kan spelen.
Ohquote:Op zondag 25 februari 2024 07:52 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het draait ook op Linux en macOS
Je moet de Windows binaries even kopiëren naar een bepaalde map. Zo simpel is het. Zou het gewoon even piraten als je hem ooit al eens gekocht hebt.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh![]()
Had even op steam gekeken maar zag alleen windows.
Ah oke ik ga dat eens uitzoeken.quote:Op zondag 25 februari 2024 09:58 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Je moet de Windows binaries even kopiëren naar een bepaalde map. Zo simpel is het. Zou het gewoon even piraten als je hem ooit al eens gekocht hebt.
Korte aandachtsspanne, adhd?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
Lachen spel ja. Echter had ik meestal na een uur geen zin meer en liet alle gasten verzuipen of een achtbaan exploderen.
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:31 schreef DjVero het volgende:
Al die simgames van vroegâh, wát een uren heb ik daar in zitten! Tot frustratie van ouders en docenten aan toe, want huiswerk? Nee joh, pretparken/steden/huizen/transportnetwerken bouwen was honderd keer leuker! Daar was deze game geen uitzondering op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |