Genot.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wout gunt Jantje Tratnik de winst.
Liever deze volgorde dan andersom.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom moesten de mannen voor 4 uur finishen
Niks mis mee inderdaad, al hadden ze bij de mannen wel wat eerder met de uitzending mogen beginnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Liever deze volgorde dan andersom.
27equote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef Funzel het volgende:
Waar is Skujins eigdnlijk genifisht uiteindelijk?
Dat wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, al hadden ze bij de mannen wel wat eerder met de uitzending mogen beginnen.
Het zou inderdaad wel prettig zijn als kopecky op de muur gelost wordt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:39 schreef Remco het volgende:
Ik denk dat Kopecky vrijwel alles gaat winnen dit jaar, geen zin aan.
We vestigen al onze hoop op Puck en Fem.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik heb zo geen zin in Vollering en Kopecky die het hele jaar schroeien op alle terreinen
Ik wel in de beelden na de finish.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik heb zo geen zin in Vollering en Kopecky die het hele jaar schroeien op alle terreinen
Reken daar maar niet op. Vorige week was ze op een echte col veruit de beste.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel prettig zijn als kopecky op de muur gelost wordt.
Djos heeft een cadeautje mee gekregenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Visma dames hebben eindelijk de beschikking over de Foodcoach app?
Die heeft een finish bergop gewonnen in de UAE tour die hoop heb ik echt opgegeven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel prettig zijn als kopecky op de muur gelost wordt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef Szura het volgende:
Ter ere van de boerenprotesten plaatst Sporza een varkenskop op het scherm
Doe ff normaal of post een foto van jezelf hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef Szura het volgende:
Ter ere van de boerenprotesten plaatst Sporza een varkenskop op het scherm
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:49 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Doe ff normaal of post een foto van jezelf hier.
Oké papa Kopecky, dank jequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:49 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Doe ff normaal of post een foto van jezelf hier.
Puck traint voor de stradequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Puck koerst wel idioot dom. Lekker het werk voor SDworx doen.
Puck was vandaag voornamelijk heuvels aan het afvinken, de enige Vlaamse heuvel die ze kende was de Koppenbergquote:
Hou je klepper johquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:56 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Rot op man, achterlijke idioot.
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:56 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Rot op man, achterlijke idioot.
Yep, grijp dan ook eens in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou
Of je huilt niet zo, dat kan ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Yep, grijp dan ook eens in.
Heb hier al vaker over geklaagd.
Ongelofelijke bagger van vorige coaches. Wie waren datquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:03 schreef Pistolero het volgende:
Vos![]()
Djos en Jantje Boven zijn fenomenen.
Nou, als ze zelfs een 38-jarige nog niet kan lossen is het al aardig op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef -XOR- het volgende:
Zou Kopecky ook niet een keer moe moeten zijn van dat baanseizoen?
Balsamo vindt dit leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
Pokeren tegen Vos met 5 miljoen overwinningen, ik wens Lotte sterkte
Jinxquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Trek rijdt voor het eerst niet dom. Dat mag ook in de krant.
Begin tijdperk Jan en Jos.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Einde tijdperk SD Worx.
Ze lijken vooral dit keer ook iets naar de vrouwen te hebben gestuurdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbots zijn nog verder geperfectioneerd in hun LAB
Dat wordt wel gezellig met Vollering en Wiebes, misschien van Empel, van Dijk.. dan moet je Vollering de 2e plek van de tijdrit in laten vullen.quote:
Anna Kiesenhofer wrijft in haar handjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt wel gezellig met Vollering en Wiebes, misschien van Empel, van Dijk.. dan moet je Vollering de 2e plek van de tijdrit in laten vullen.
Van Dijk moet eerst maar eens op niveau terug zien te komenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt wel gezellig met Vollering en Wiebes, misschien van Empel, van Dijk.. dan moet je Vollering de 2e plek van de tijdrit in laten vullen.
Weer met 4 kopvrouwen de koers proberen te controleren. Dat kan alleen maar mis gaan in Parijs.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zit Loes Gunnewijk nog steeds in de oto?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als ze dat kan, lijkt me dat wel een zekerheidje. Dan zal Markus het slachtoffer worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Dijk moet eerst maar eens op niveau terug zien te komen
4 renners of rensters slaat ook nergens op. Heel andere dynamiek qua sportquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer met 4 kopvrouwen de koers proberen te controleren. Dat kan alleen maar mis gaan in Parijs.
Zekerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Zit Loes Gunnewijk nog steeds in de oto?
Las laatst al een artikel dat Vos geslachtofferd zou moeten worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een mannenpeloton van 90 renners die allemaal stuk voor stuk geen idee hebben in welke positie ze rijden door een gebrek aan oortjes, dat wordt een ongekend spektakel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:25 schreef franklop het volgende:
[..]
4 renners of rensters slaat ook nergens op. Heel andere dynamiek qua sport
Dat is puur circus. Het heeft in ieder geval niets met wielrennen te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een mannenpeloton van 90 renners die allemaal stuk voor stuk geen idee hebben in welke positie ze rijden door een gebrek aan oortjes, dat wordt een ongekend spektakel.
Nu zijn gezien het parkoers de kanshebbers wel mannen die überhaupt weinig op hebben met tactiek.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een mannenpeloton van 90 renners die allemaal stuk voor stuk geen idee hebben in welke positie ze rijden door een gebrek aan oortjes, dat wordt een ongekend spektakel.
Meer dan de helft van haar leven al om (wereld)titels aan het strijdenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:32 schreef TommyL0204 het volgende:
VosMet haar inmiddels 4e wielerleven ofzo.. Nooit afschrijven
Met een Vos op het niveau van vandaag wordt dat weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Las laatst al een artikel dat Vos geslachtofferd zou moeten worden.
Ja vraag zal vooral zijn of van Dijk en/of Markus een reëele kans hebben op een medaille bij de tijdrit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met een Vos op het niveau van vandaag wordt dat weer een ander verhaal.
Precies zoals je laatst nog zei, anderen hebben altijd een wonderdag en bij de Belgen is er altijd een verklaring of zijn ze nog in opbouw.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is altijd zo schitterend he.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
quote:
Flinke hont zo te zien ookquote:Een bezoek aan kennissen eerder deze week gooide echter danig roet in het eten. Frison doet zijn verhaal dat zich afgelopen woensdag afspeelde. “Ik ging in de late namiddag op bezoek bij kennissen toen het gebeurde. Op het moment dat ik binnenkwam, werd ik plots aangevallen door de hond van het gezin, een Weimaraner, met pijnlijke gevolgen. De hond beet me immers in de edele delen. En zonder in detail te treden: de schade is best groot. Ook de hand is op twee plaatsen genaaid. Dat komt omdat ik me wilde verweren en de hond probeerde weg te duwen. Sinds vandaag (zaterdag, red) is de pijn een beetje draaglijk. Al blijft zitten en rechtstaan nog wel pijnlijk.
Een Mathieu die Milaan-San Remo wint. En vervolgens met Krak Andersen naar de streep rijdt in Gent-Wevelgem zonder hem ook maar iets te gunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:12 schreef Szura het volgende:
Ik kijk enorm uit naar de verklaringen als WOUT tot en met de Ronde nog niks heeft gewonnen
Wout is de morele dagwinsten aan elkaar aan het rijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:12 schreef Szura het volgende:
Ik kijk enorm uit naar de verklaringen als WOUT tot en met de Ronde nog niks heeft gewonnen
Denk dat er sowieso wel 1 van die 2 op de tijdrit start, die kun je dan ook gebruiken als echte knecht in de wegrit, denk niet dat ze weer met 4 kanshebbers starten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja vraag zal vooral zijn of van Dijk en/of Markus een reëele kans hebben op een medaille bij de tijdrit.
Prachtig ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Laporte heeft het volgens mij wel 3x geprobeerd toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verder wel genoten van de Visma ineenstorting in de finale bij de mannen. Erg jammer dat Tratnik dan alsnog wint van een classic circus Politt.
Achteraf gezien had Wout zich beter kunnen opofferen voor Laporte en Jorgenson. Laporte leek mij eigenlijk de sterkste voorin, maar die durfde niet echt.
Waanzin, puur en onversneden. Wout van Aert is gewoon geen kopman pur sang. Als hij dat wel is, zegt hij na de hergroepering achter de Bosberg gewoon tegen zijn ploeg: we rijden rond en ik win de sprint.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ik heb het aangepastquote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wellicht kan iemand de TT even aanpassen. @:Rellende_Rotscholier ?
Skujins was ook wel bizar sterk in die groep, die reageerde echt op alles.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verder wel genoten van de Visma ineenstorting in de finale bij de mannen. Erg jammer dat Tratnik dan alsnog wint van een classic circus Politt.
Achteraf gezien had Wout zich beter kunnen opofferen voor Laporte en Jorgenson. Laporte leek mij eigenlijk de sterkste voorin, maar die durfde niet echt.
Had het veel slimmer aan kunnen pakken in ieder geval..quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Skujins was ook wel bizar sterk in die groep, die reageerde echt op alles.
Kan Wout wat extra op de kasseien trainenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
De mannen zijn er al gezellig bij gaan liggen.
Nu rallyrijden met Jos Verstappen en Tom Boonen.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:04 schreef McGrath het volgende:
Waarom kijk ik op de VRT nog naar neushoorns?
In de ultieme poging om nog een beetje relevant te blijvenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu rallyrijden met Jos Verstappen en Tom Boonen.
Wellicht hebben ze zich iets aangetrokken van de kritiek.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:46 schreef DIJK het volgende:
Waarom is er nog niet over de wielermanager gesproken?!
Hij plafonneerde wel een beetjequote:Op zondag 25 februari 2024 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lazkano heeft zo'n dag, ik heb genoeg gezien.
Dat is zijn normale staat van zijn.quote:
Allemaal leuk maar om nu met Van Aert in het wiel door te rijden op 80k van de finishquote:Op zondag 25 februari 2024 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is zijn normale staat van zijn.
Een kansrijkere situatie gaat er voor Movistar niet ontstaan. Als het in de finale nog steeds dit groepje zou zijn gaat ook iedereen naar Van Aert kijken bij elke demarrage.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Allemaal leuk maar om nu met Van Aert in het wiel door te rijden op 80k van de finish
Als dit groepje vooruit blijft gaat Lazkano straks solo en zien ze hem nooit meer terug.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Allemaal leuk maar om nu met Van Aert in het wiel door te rijden op 80k van de finish
Eerst maar eens zorgen dat de andere vismaas moeten werkenquote:Op zondag 25 februari 2024 14:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij mag ook niet zomaar van het script afwijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Bedank Renaat, dit staat ook gewoon in beeld.
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Is Vito Braet een fenomeen in wording?
Net als gisteren vergeten ze die gewoon en rijden ze spontaan het beeld inquote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef wimderon het volgende:
Zou wel fijn zijn als we ook een tijdsaanduiding van het peloton krijgen, dat is wellicht nog wel het gevaarlijkste voor het groepje als we zometeen uitgeklommen zijn.
Nee hij is blokjes aan het trainenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout is hier een alibi aan het maken als hij straks in de monumenten gelost wordt.
Wellens die gisteren ineens het beeld in fietstequote:Op zondag 25 februari 2024 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Net als gisteren vergeten ze die gewoon en rijden ze spontaan het beeld in
Zover uitgezoomd om 30 seconden verschil in één beeld te vangenquote:Op zondag 25 februari 2024 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellens die gisteren ineens het beeld in fietste![]()
De winnaar zit vooraan!quote:Op zondag 25 februari 2024 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
In plaats van zich nuttig te maken en uit te zoeken hoe groot het (eventuele) peloton is, wat hun achterstand is en wie er op kop rijdt aldaar, gaat Renaat aan de kant van de weg staan om informatie te geven die wederom in beeld is.
Werk jij op zondag?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:56 schreef McGrath het volgende:
Moeten die boeren niet een keer het land bewerken ofzo?
quote:
quote:Guus kom naar huus want de koeien staan op spring'n
De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land
Guus kom naar huus want daar 'beuren rare ding'n
Dit kan toch zo niet doorgaan Guus wat is er aan de hand
Dat zou meteen een hoogtepunt zijn voor het Belgische wielrennen volgens Tom Steelsquote:Op zondag 25 februari 2024 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Lefevre die gaat panikeren en Remco naar Vlaanderen stuurt lijkt mij erg leuk
quote:“De Ronde van Vlaanderen, zeker weten. Eens moet hij het proberen. Ik ben ervan overtuigd dat hij met het materiaal, dat door de jaren heen veel beter is geworden voor de kasseien, mee kan doen. Ik zou het ook echt graag zien: de sfeer als hij, als Belg, daar rond zou rijden. Dat zou een hoogtepunt zijn voor het Belgische wielrennen.”
Kan Remco sturen?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:17 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat zou meteen een hoogtepunt zijn voor het Belgische wielrennen volgens Tom Steels
[..]
Marcato lacht om renaats italiaansquote:Op zondag 25 februari 2024 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Everything can happens.
We will see.
Is daar geen windtunnel onderzoek van uit Eindhovenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:19 schreef wimderon het volgende:
Hoeveel watt zou dat continu wapperende rugnummer van Wellens kosten?
Misschien levert het wel wat opquote:Op zondag 25 februari 2024 16:19 schreef wimderon het volgende:
Volgens Thijs heeft hem dat de winst gekost als hij het niet haaltquote:Op zondag 25 februari 2024 16:19 schreef wimderon het volgende:
Arme Petraquote:Op zondag 25 februari 2024 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel is me nu een partij een kutverhaal aan het vertellen.
Jij bent niet geïnteresseerd in het levensverhaal van Frank?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel is me nu een partij een kutverhaal aan het vertellen.
Ik krijg wel zin om een zielig berichtje naar Karrel te sturen zodat hij ook live op televisie mijn levensverhaal uit de doeken doet.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Jij bent niet geïnteresseerd in het levensverhaal van Frank?
DM staat altijd openquote:Op zondag 25 februari 2024 16:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Jij bent niet geïnteresseerd in het levensverhaal van Frank?
Wuyts verzon dit soort verhalen altijd als bruggetje, bij Karrel geloof ik dan weer wel dat het echt gebeurd is. Maar dit soort dingen hoeven van mij niet op zender.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg wel zin om een zielig berichtje naar Karrel te sturen zodat hij ook live op televisie mijn levensverhaal uit de doeken doet.
Karrel wordt ook altijd boos als zijn voorbereide stukjes hinderlijk onderbroken worden door koersfeiten.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:26 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wuyts verzon dit soort verhalen altijd als bruggetje, bij Karrel geloof ik dan weer wel dat het echt gebeurd is. Maar dit soort dingen hoeven van mij niet op zender.
Ja het wordt ook wel eens tijd om te kappen met overnemenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:27 schreef wimderon het volgende:
Ze hebben zo veel marge dat Wellens en Lazkano prima met elkaar in de slag kunnen gaan en om en om gaan en niet op elkaar te reageren. Maar ja, wielrenners.
Nils Politt is in zekere zin dus weer aanwezig in de kopgroep.quote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Ze gaan gewoon met Wout naar de streep rijden hè?
wellens en Oier doen een pollit?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gebrek aan enige tactiek begint nu wel hinderlijk te worden.
Dit dus.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:02 schreef McGrath het volgende:
Zal Politt Wellens nog wat tips hebben gegeven hoe die een finale moet rijden?
Wederom vermoeden van UCI punten?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:27 schreef wimderon het volgende:
Ze hebben zo veel marge dat Wellens en Lazkano prima met elkaar in de slag kunnen gaan en om en om gaan en niet op elkaar te reageren. Maar ja, wielrenners.
WOUT gaat de Giro winnenquote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sporza morgen: is WOUT klaar om drie monumenten te winnen?
Hij rijdt MSR toch niet?quote:Op zondag 25 februari 2024 16:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sporza morgen: is WOUT klaar om drie monumenten te winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |