Genot.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wout gunt Jantje Tratnik de winst.
Liever deze volgorde dan andersom.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom moesten de mannen voor 4 uur finishen
Niks mis mee inderdaad, al hadden ze bij de mannen wel wat eerder met de uitzending mogen beginnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Liever deze volgorde dan andersom.
27equote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef Funzel het volgende:
Waar is Skujins eigdnlijk genifisht uiteindelijk?
Dat wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, al hadden ze bij de mannen wel wat eerder met de uitzending mogen beginnen.
Het zou inderdaad wel prettig zijn als kopecky op de muur gelost wordt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:39 schreef Remco het volgende:
Ik denk dat Kopecky vrijwel alles gaat winnen dit jaar, geen zin aan.
We vestigen al onze hoop op Puck en Fem.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik heb zo geen zin in Vollering en Kopecky die het hele jaar schroeien op alle terreinen
Ik wel in de beelden na de finish.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik heb zo geen zin in Vollering en Kopecky die het hele jaar schroeien op alle terreinen
Reken daar maar niet op. Vorige week was ze op een echte col veruit de beste.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel prettig zijn als kopecky op de muur gelost wordt.
Djos heeft een cadeautje mee gekregenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Visma dames hebben eindelijk de beschikking over de Foodcoach app?
Die heeft een finish bergop gewonnen in de UAE tour die hoop heb ik echt opgegeven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel prettig zijn als kopecky op de muur gelost wordt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef Szura het volgende:
Ter ere van de boerenprotesten plaatst Sporza een varkenskop op het scherm
Doe ff normaal of post een foto van jezelf hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef Szura het volgende:
Ter ere van de boerenprotesten plaatst Sporza een varkenskop op het scherm
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:49 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Doe ff normaal of post een foto van jezelf hier.
Oké papa Kopecky, dank jequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:49 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Doe ff normaal of post een foto van jezelf hier.
Puck traint voor de stradequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Puck koerst wel idioot dom. Lekker het werk voor SDworx doen.
Puck was vandaag voornamelijk heuvels aan het afvinken, de enige Vlaamse heuvel die ze kende was de Koppenbergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |