Mensik zojuist de finale zien verliezen van Khachanov, 7-6 (12), 6-4, maar wel echt een prima speler. Lekkere service, flinke groundstrokes. Tiebreak was ontzettend genot, maar daarna Khachanov net iets vaster.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:00 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
En in Doha de 18-jarige Mensik in de finale na zeges tegen Davidovich Fokina, Murray, Rublev en Monfils
quote:Andy Murray hint op afscheid na de zomer: “Ik heb geen plannen om daarna nog verder te spelen”
Andy Murray (ATP 67) heeft woensdag zijn nakende afscheid van het tennis aangekondigd. De voormalige Britse nummer een van de wereld gaf enkele minuten na zijn uitschakeling op het ATP 500-toernooi in Dubai (hardcourt/2.941.785 dollar) aan dat hij waarschijnlijk niet meer zal verder spelen na de zomer.
De 36-jarige Murray verloor in de tweede ronde in de Verenigde Arabische Emiraten in twee sets (6-2 en 6-4) van de Fransman Ugo Humbert (ATP 18). Voor de Schot betekende dat de zesde nederlaag op acht wedstrijden tijd. “Ik heb geen plannen om na deze zomer nog verder te spelen”, herhaalde de Schot geïrriteerd. “Ik krijg die vraag na iedere wedstrijd en zal daarover pas opnieuw praten, als het tijd is om te stoppen.”
Murray, die sinds 2019 met een kunstheup speelt, gaf ook aan dat hij eind mei wel graag zou aantreden op Roland Garros. De Schot, die in 2016 de finale bereikte in Parijs, nam sinds 2020 niet meer deel aan het Franse grandslamtoernooi. Na Roland Garros wil Murray ook nog graag naar de Olympische Spelen. “Ik hou van het toernooi”, zei de tweevoudige olympische kampioen. “Maar om het goed te doen op de Spelen, moet je toernooien spelen en wedstrijden op gravel winnen.” Niet echt de favoriete ondergrond van de Schot, die de voorbij twee seizoenen amper elf wedstrijden op gravel speelde.
FuentesGod spuit nog wel wat placentas die knieeen in, al lijkt het wel richting definitief einde tijdperk te gaanquote:
Ja jammer, dit is niks meer zo..quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 08:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Waarom zijn tennissers altijd van die ontzettend labiele personen?
Paul Haarhuis stond er ooit in de finale.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik volg tennis echt al heeeeul lang en kan me niet herinneren dat een Nederlander ooit goed gepresteerd heeft in Miami/Key Biscane of Indian Wells
dit ging helemaal fout en dan daarna het schoonmaken van de baan...quote:Op maandag 11 maart 2024 08:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Sow, dat racket is kapotquote:Op maandag 11 maart 2024 08:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Haha bizar! Duurde 2 uur voordat ze weer verder konden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:23 schreef Szura het volgende:
A pause for... bees?! ð
Carlos Alcaraz and Alexander Zverev's quarter-final match has been SUSPENDED due to a swarm of bees
Carlos ook duidelijk bang voor wespen .quote:
meer balance in zn leven ... family etc ... dus die zal binnenkort ook wel een einde aan zn carriere breien...quote:
Jammer, veel regen. Gaat weer nachtwerk voor ons worden...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:40 schreef chufi het volgende:
Nu 2 jonge opvolgers Sinner vs Alcaraz .. Hopen dat het droog blijft en dat er geen nieuwe Bee attack komt ...
Ze spelen weer ... 1e set met 6-1 naar Sinner zie ik ... Kijken of Alcaraz terug krabbelt nu in de 2equote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jammer, veel regen. Gaat weer nachtwerk voor ons worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |