Ik had helaas geen andere fotoquote:
Das de foto die ik stiekem erbij had gegooid in het vorige deelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had helaas geen andere foto
Die je van mij had gehadquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Das de foto die ik stiekem erbij had gegooid in het vorige deel
Oh trouwens, Lord zijn geheugen is gewoonweg slecht, hij kan jaloers zijn op een goudvisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh trouwens, Lord zijn geheugen is gewoonweg slecht, hij kan jaloers zijn op een goudvis
Ja zeg, zo een man moet gedeeld worden met de wereldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die je van mij had gehad
Het was toch ook Priscilla??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]dat blijkt ja.. en nu noemt hij mij steeds Priscilla
Sowquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh trouwens, Lord zijn geheugen is gewoonweg slecht, hij kan jaloers zijn op een goudvis
Weet hij je verjaardag?quote:
Vast niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet hij je verjaardag?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet hij je verjaardag?
Pleun is in NL een meisjes naamquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beter.. maar ik denk eerder in de buurt van Pleun ofzo
Nee...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]heb je geen aankondiging en herinnering in zijn agenda gezet?
Oh??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Pleun is in NL een meisjes naam
Ah je hebt hem wel ff duidelijk door het stof laten kruipenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee...
Maar is daarna niet meer voorgekomen
Nee valt wel mee... Ik ken mquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ah je hebt hem wel ff duidelijk door het stof laten kruipen
Ik had een huisgenote die heette Pleun en praatte ook als een Pleun en zag er ook uit als een Pleun.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Pleun is in NL een meisjes naam
Dat is Lord toch ook?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bas was een fokker waar ik lang contact mee heb gehad. Belachelijk knappe gozer
True maar toen was ik 18 en hij eind 20quote:
Maar dat zie je toch??quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vrees dat ik vanochtend beschimmeld brood gegeten heb ik heb me toxh een partij maagpijn
Hoe ziet een pleun er uit?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had een huisgenote die heette Pleun en praatte ook als een Pleun en zag er ook uit als een Pleun.
Heb vanmiddag mijn hele koelkast uitgezocht toen ik die broodjes zagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ai
Denk wel dat maagzuur dat wel neutraliseert hoor
Lol twents accent is zo niet seksyquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een stevige Twentse met dito tongval
Echte boer'njong!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beter.. maar ik denk eerder in de buurt van Pleun ofzo
Nou...daar ben ik nog niet helemaal uit. Hier om de hoek woont Ilse de Lange en ik schrijf haar nog niet afquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol twents accent is zo niet seksy
Ik loop er niet warm voor. Ook niet voor Achterhoeks trouwensquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou...daar ben ik nog niet helemaal uit. Hier om de hoek woont Ilse de Lange en ik schrijf haar nog niet af
Lekker neeuuuk'n.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou...daar ben ik nog niet helemaal uit. Hier om de hoek woont Ilse de Lange en ik schrijf haar nog niet af
Same. Ik heb wel toastjes of popcorn maar dat is minder aantrekkelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil chips![]()
En geen in huis.. toch geen lekkere
Urgh.. das zoals: eet een appelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Same. Ik heb wel toastjes of popcorn maar dat is minder aantrekkelijk
Droge toastjes?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Same. Ik heb wel toastjes of popcorn maar dat is minder aantrekkelijk
Dit klinkt eigenlijk gewoon smerigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ze wel voor je nat maken als je dat liever hebt
Sorryquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk gewoon smerig
Niks er op, bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ze wel voor je nat maken als je dat liever hebt
Sorry chickquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat jullie vuige wijvennou weer aan hele andere dingen denken kan ik niks aan doen
Ik heb chipsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil chips![]()
En geen in huis.. toch geen lekkere
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol twents accent is zo niet seksy
Handkarren is ook seks :pquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:39 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen, allemaal!
De start van opnieuw een seksloos weekend.Dan maar wat anders gaan doen.
Dan is het weekend een mooi moment om even bij te komen van al die seks!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:52 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik de rest van de week al doe?
Nawhhh en bevalt niet? Gewoon adje op fok zetten reageert vast wel iemand opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:52 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik de rest van de week al doe?
Volgens mij wilde hij het weekend juist full in gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan is het weekend een mooi moment om even bij te komen van al die seks!
Daar zit inderdaad wat in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan is het weekend een mooi moment om even bij te komen van al die seks!
Dat zou misschien best gezond zijn. Maar een adje? Nah. Door al die dating-apps weet ik inmiddels wel dat er echt (bijna) niemand op mij ligt te wachten. Dus ik ga vandaag maar lekker iets anders doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Volgens mij wilde hij het weekend juist full in gaan
Datingapps zijn misschien niet de plekken waar jij het gaat vinden? Werkt voor mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad wat in.Nou, dan nu maar even uitpuffen.
[..]
Dat zou misschien best gezond zijn. Maar een adje? Nah. Door al die dating-apps weet ik inmiddels wel dat er echt (bijna) niemand op mij ligt te wachten. Dus ik ga vandaag maar lekker iets anders doen.Er zijn immers ook andere leuke dingen.
Oh, ik dacht een seksloos weekend. Naja dan ga ik wel voor het seksloze weekend. Lekker rustig. Vanmiddag en avond mn ouders en broer op visite, dus zal wel wat rust kunnen gebruiken als ze weg zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij het weekend juist full in gaan
Ik overweeg mijn oude fblist eens op te rakelen.. Heb enorme behoefte aan knuffelen enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een seksloos weekend. Naja dan ga ik wel voor het seksloze weekend. Lekker rustig. Vanmiddag en avond mn ouders en broer op visite, dus zal wel wat rust kunnen gebruiken als ze weg zijn.
Klopt. In het dagelijks leven ontmoet ik (M, 40) ook niet zoveel nieuwe mensen. Maar liever gelukkig alleen dan ongelukkig in een relatie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Datingapps zijn misschien niet de plekken waar jij het gaat vinden? Werkt voor mij ook niet hoor.
Precies dat. Je hebt geen partner nodig om een leuk leven te hebben. Alleen soms mis je wel dingen. Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Klopt. In het dagelijks leven ontmoet ik (M, 40) ook niet zoveel nieuwe mensen. Maar liever gelukkig alleen dan ongelukkig in een relatie.
Het schijnt dat je je lichaam kunt foppen door jezelf te omhelzen (dus door je linker hand op je rechter schouder te leggen en omgekeerd). Maar 't haalt het natuurlijk niet bij een knuffel van een ander mens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik overweeg mijn oude fblist eens op te rakelen.. Heb enorme behoefte aan knuffelen enzo
Nouja het enzo deel is misschien belangrijkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je lichaam kunt foppen door jezelf te omhelzen (dus door je linker hand op je rechter schouder te leggen en omgekeerd). Maar 't haalt het natuurlijk niet bij een knuffel van een ander mens.
Ik dacht dat vrouwen alleen dat voor zichzelf juist beter deden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja het enzo deel is misschien belangrijker
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen alleen dat voor zichzelf juist beter deden.
Fair enough.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ligt aan het doel dat je hebt
Soms heb ik niet zozeer de behoefte aan seks, maar wel aan het knuffelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik overweeg mijn oude fblist eens op te rakelen.. Heb enorme behoefte aan knuffelen enzo
Ow haha dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja het enzo deel is misschien belangrijker
Huidhonger leidt bij mij toch 9/10 keer wel tot meer. Overigens wel met de juiste klik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms heb ik niet zozeer de behoefte aan seks, maar wel aan het knuffelen, even een soort geborgenheid voelen ofzo. Of gewoon huidhonger misschien. Maar met gewone vrienden knuffelen is dan niet hetzelfde.
Maar op zich is het denk ik wel goed om de behoefte aan knuffelen te hebben? Op mijn slechtste momenten wil ik juist helemaal niemand zien.
2 dagen geledenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow haha dat kan ook natuurlijk
Dus een stukje libido terug!![]()
Eisprong?
Heb ik vooral in het verkeer als iemand weer te lang voor een rotonde staat te wachten, vreselijk. Moet me dan echt inhouden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Huidhonger leidt bij mij toch 9/10 keer wel tot meer.
Dat denk ik wel. Knuffelen maakt een gelukshormoon aan en zorgt inderdaad voor een gevoel van geborgenheid. Dat maakt het ook zo fijn. Maar bij een gewone vriendin is het natuurlijk hooguit een knuffel bij de begroeting/het afscheid en die zijn uiteraard kort. Walters 5 seconden regel (B&B Vol Liefde) haal ik nooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar op zich is het denk ik wel goed om de behoefte aan knuffelen te hebben? Op mijn slechtste momenten wil ik juist helemaal niemand zien.
Ja, bij mij ook wel haha, vandaar dat gewone vrienden niet volstaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Huidhonger leidt bij mij toch 9/10 keer wel tot meer. Overigens wel met de juiste klik.
Ja, dat is het ook, ik knuffel mijn vrienden meestal alleen bij begroeting en afscheid, niet tussendoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Knuffelen maakt een gelukshormoon aan en zorgt inderdaad voor een gevoel van geborgenheid. Dat maakt het ook zo fijn. Maar bij een gewone vriendin is het natuurlijk hooguit een knuffel bij de begroeting/het afscheid en die zijn uiteraard kort. Walters 5 seconden regel (B&B Vol Liefde) haal ik nooit.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Heb ik vooral in het verkeer als iemand weer te lang voor een rotonde staat te wachten, vreselijk. Moet me dan echt inhouden.
Jij komt echt tekortquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]dan word je wild en wil je die persoon in bed sleuren?
Het zit hem bij mij vooraf al in de persoon.. ik moet mij goed voelen bij iemand en niet op scherp staan. Dat heb ik gewoon niet bij alle mannen..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook wel haha, vandaar dat gewone vrienden niet volstaan.
Maar puur seks zonder knuffelen word ik dan niet vrolijk van.
Valt mee, is de eerste week sinds eind oktober waarin ik die drang heb.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt echt tekort
Snel in de auto en stil staan bij rotondes!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
En vastbinden zodat ze nooit meer een rotonde op kan gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En vastbinden zodat ze nooit meer een rotonde op kan gaan
Uitlokker jijquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snel in de auto en stil staan bij rotondes!
Ben alleen bang dat het tot andere resultaten leidt, agressie in het verkeer wordt steeds meer
Slipgevaar bij de rotonde!quote:
quote:
Caution when wet.quote:
Kom maar dan, zal jou eens rondjes laten draaienquote:
Ik sta de halve ochtend al te zingen en te dansen met mijn headphone opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar dan, zal jou eens rondjes laten draaien
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik sta de halve ochtend al te zingen en te dansen met mijn headphone op
Klinkt positief! Voor jou dan, ik weet niet hoe je buren daar over denken, maar dan zetten ze ook maar een headphone op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik sta de halve ochtend al te zingen en te dansen met mijn headphone op
Oh, wat leuk! En als hij volgend jaar appels geeft, ook lekker!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
En toen was ik trotse eigenaar van een nieuwe appelboom❤
De hele straat is maar drie huizen :pquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt positief! Voor jou dan, ik weet niet hoe je buren daar over denken, maar dan zetten ze ook maar een headphone op.
Nu zie ik een hele straat voor me met allemaal dansende en zingende mensen met headphone op
Welke soort?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dat is leuk, hoe groot?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Die zijn wel lekker.quote:
Poesj ❤ hoe is het met jou?quote:
Leuk boompiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Poesj ❤ hoe is het met jou?
https://ibb.co/jW8xmCf
Rest vd tuin moet nog leeggehaald worden daarom staat er een lintje gespannen
Ja leuk dat je dr weer bent ❤quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk boompie![]()
Hi Koekie lekker hoor , lang geleden dat ik hier ben geweest
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja leuk dat je dr weer bent ❤
Mwoah, wel een zure appel.quote:
Nee, wijn vind ik echt smerig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij ook zo’n zin in wijn?
Boks.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, wijn vind ik echt smerig.
O dit is wel een minpuntje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, wijn vind ik echt smerig.
Heb jij zin in bier?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O dit is wel een minpuntje.
Dat is dan weer een pluspuntje.quote:
Had je niet verwacht van mij?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is dan weer een pluspuntje.
Nee, misschien was je wel een elitaire wijn liefhebster.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had je niet verwacht van mij?
Nee goedkope wijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, misschien was je wel een elitaire wijn liefhebster.
Uit een doos?quote:
Gewoon waar alcohol in zit, wegtankenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, misschien was je wel een elitaire wijn liefhebster.
Mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon waar alcohol in zit, wegtanken
Ja ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon waar alcohol in zit, wegtanken
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wel een fles maar nog steeds cheap
quote:
Ja maar dab moet ik weer 15 hele minuten in de auto en de grens over. Ik wil fastwinequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:59 schreef Groepfunder het volgende:
In Duitsland is wijn veel goedkoper dan in Nederland. Daar heb je goedkope wijn die heel prima weg te zuipen (pardon, ik bedoel natuurlijk 'nippen') is.
Picnic!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dab moet ik weer 15 hele minuten in de auto en de grens over. Ik wil fastwine
Een voorraad aanleggen. Dat helpt. Instant wine deposito.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dab moet ik weer 15 hele minuten in de auto en de grens over. Ik wil fastwine
Je bent om te huile.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is het nu wine of whine?
Hi Bob.quote:
Zal jou eens late huilequote:
Nouw, kommop dan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens late huile
MOETE HIER KOME DAN!quote:
Oeh, dan ben ik deze wel, goed?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
A friendly happy tree, right there
Och, het is weer 2002 hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik deze wel, goed?![]()
[ afbeelding ]
Koetsjiekoetsjiekoetsjie-effect?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, het is weer 2002 hoor.
Schattig waren ze wel.quote:
Hm. 'schattig' zou ik HTF niet direct willen typeren. Zeker niet als je de bewegende beelden zietquote:
Lieve diertjes die weleens wat naars deden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. 'schattig' zou ik HTF niet direct willen typeren. Zeker niet als je de bewegende beelden ziet
Het is weer zaterdagavond, TIJD VOOR helemaal niksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, het is weer 2002 hoor.
Goed plan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is weer zaterdagavond, TIJD VOOR helemaal niks
Het is TOP GEAR TIJDquote:
Ik dacht dat het juist tijd was om terug te schakelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is TOP GEAR TIJD
Zitten en tv kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Contemplatie en bezinning
Altijd toch???quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is TOP GEAR TIJD
En beetje fappen.quote:
Na een week vakantie ben ik uitgelegen en wil ik er ook de gelegenheid niet meer voor hebbenquote:
Wijn!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is weer zaterdagavond, TIJD VOOR helemaal niks
Viesterd!quote:
Kan ook. Doe het meestal staand.quote:
Heul niet vies heb gedouchedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Viesterd!
[..]
Kan ook. Doe het meestal staand.
Poes ook schoon?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heul niet vies heb gedouched
quote:
Staand kan ook, jaquote:[..]
Kan ook. Doe het meestal staand.
ALTIJD!quote:
Ja dat hoef ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo lastig op mijn monitor kijken als ik lig
Op knietjes kan ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie begon er nou over... schijnheilige
[..]
Staand kan ook, jaIets minder praktisch soms, maar onder de does.......
![]()
Zal jou eens op je knietjes.quote:
Mwoah.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie begon er nou over... schijnheilige
[..]
Staand kan ook, jaIets minder praktisch soms, maar onder de does.......
![]()
MOOOOREEEE!!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ALTIJD!
SPEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDD!
POOOOOOWWWEEEEEEEEEERRRRRRR!
Vandaag nie hoor vandaag te veel moeitequote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens op je knietjes.
Dat vinden mannen nog wel leukquote:
"Sometimes my genius... it's almost frightening."quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]![]()
[..]
MOOOOREEEE!!!!
Pfff, help je wel even.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vandaag nie hoor vandaag te veel moeite
Ja ik moet straks de honden nog uitlaten en dan zien alle mensen dat ik gefapt hebquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]![]()
[..]
MOOOOREEEE!!!!
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik moet straks de honden nog uitlaten en dan zien alle mensen dat ik gefapt heb
Hoe dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik moet straks de honden nog uitlaten en dan zien alle mensen dat ik gefapt heb
Dan heb ik goed gemiktquote:
Dan zien ze toch dat je lekker genoten hebt?quote:
Vies meisje jij.quote:
Welquote:
Op je KoekieFans ben je enorm vies!quote:
Omdat ze géén slakkenspoor nalaat??quote:
Jij wilde dat ik ging jellyenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op je KoekieFans ben je enorm vies!
Ja, en dat deed je goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij wilde dat ik ging jellyen
Voor geld doe ik veelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dat deed je goed
Ik sluis het door van anderenquote:
Oeh. Dat kan ik dan ook wel eens overwegen...quote:
SallyFans?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Dat kan ik dan ook wel eens overwegen...
Oh, mn 1e Fan al binnen zeker?quote:
quote:
Oh nee!quote:
Gewoon alleen de poes enzo in beeld jatogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee!
Je hoeft aan mij geen concurrentie te hebben hoor!!! Ik ben pas beginner.... Moet nog een schare Volgers opbouwen
Jij hebt al een meute achter je aan, natuurlijk...
En met mijn lijf is het nog maar de vraag of er iemand voor warm loopt![]()
Sally's lijf goed lijfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee!
Je hoeft aan mij geen concurrentie te hebben hoor!!! Ik ben pas beginner.... Moet nog een schare Volgers opbouwen
Jij hebt al een meute achter je aan, natuurlijk...
En met mijn lijf is het nog maar de vraag of er iemand voor warm loopt![]()
Of... samenwerken?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally's lijf goed lijf
Oeh,Koekie. Je vroeg me een tijd geleden wat... Kan je nog herinneren...?quote:[..]
Of... samenwerken?
Zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat nou...?
Of wil je me een veer in de reet steken en mn zelfvertrouwen opkrikken
(whehe ... Krikken)
[..]
Oeh,Koekie. Je vroeg me een tijd geleden wat... Kan je nog herinneren...?
Ik wel![]()
[..]quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:23 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat nou...?
Of wil je me een veer in de reet steken en mn zelfvertrouwen opkrikken
(whehe ... Krikken)
Neuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou even je post aanpassen @:monsterkoekie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:27 schreef Modus het volgende:
NeuBitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal jou eens bittenquote:
Bumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgezien van het feit dat ik zat te kutten op mn foon en dat de quote-break mis ging in mijn post:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik zat te kutten op mn foon en dat de quote-break mis ging in mijn post:Aah jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deze is al 2 jaar oud graties gekregen van de gemeentequote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb ook een Elstar boompje, zo leuk, eerst 1 appel, vorig jaar al 5, benieuwd hoeveel het er dit jaar worden.
Oh, dat is wel heel leuk van de gemeente!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze is al 2 jaar oud graties gekregen van de gemeente
Ja!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel leuk van de gemeente!
Patserquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
Door welke gleuf mag ik mijn creditcard swipen?
Je mag wel mee naar een lunchtentje in Arnhemquote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Patser
Je wil me wel even meenemen op een dure dinner date?
Morning Stigs!quote:
Ja hoor, alles prima achter de helm. En daar?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima achter de helm. En daar?
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks te klagen in mijn turquoise trui.
Whehe, gelukkig maar.quote:
Ik heb niet eens truien. Wel vestenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens truien. Wel vesten
Maar goed, ik heb genoeg aan mijn racepakken
Ze zijn wel allemaal hetzelfdequote:Op zondag 25 februari 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was al bang dat je maar één racepak zou hebben.
Hagelwit?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn wel allemaal hetzelfde
Hier en daar gebruikssporenquote:
Whehe, ik wil het niet weten.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier en daar gebruikssporen
Zal jou eens foefje.quote:
*grinnikquote:Op zondag 25 februari 2024 07:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Je mag wel mee naar een lunchtentje in Arnhem
Sallykequote:
Dag Stiggyquote:
HF.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
Mobielerts allemaal voorzien van vers gorilla glas, nul luchtbelletjes![]()
Zo een stukje lopen denk ik en daarna mijn appetelijke billen voor de tv planten voor een middagje wielrennen en voetbal
Dat was snel.quote:
Ja, nu ben je de sjaak.quote:
Okee, okee.quote:
Neequote:
#doesliefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat wéét je!!!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
#doeslief![]()
![]()
![]()
Anders kom ik wel evenPfff, door mijn pak voel ik dat niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat wéét je!!!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jaja - lul d'r maar weer omheen.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, door mijn pak voel ik dat niet eens
Jij dreigt maar ik heb nog niks gemerktquote:
Omdat ik nog onderweg ben, slimpie.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij dreigt maar ik heb nog niks gemerkt
Koffie staat klaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Omdat ik nog onderweg ben, slimpie.
In mn auto![]()
quote:
Mwoahquote:Op zondag 25 februari 2024 15:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sorry @:Monsterkoekie , heb m'n best gedaan.![]()
Je kent m toch... Onze Stiggy.....quote:
Hij is weer voorbij, dat mooie weekend...quote:
Bijnaquote:Op zondag 25 februari 2024 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hij is weer voorbij, dat mooie weekend...
Ja ach, die uren doet hem ook al nie meer.quote:
De week is ook zo omquote:Op zondag 25 februari 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ach, die uren doet hem ook al nie meer.
Gelukkig wel.quote:
Gaat je lukkenquote:Op zondag 25 februari 2024 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen proberen om 8 uur beginnen te werken
En dan alleen stipt om 08:00 tot stipt 08:01quote:Op zondag 25 februari 2024 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen proberen om 8 uur beginnen te werken
Nee neequote:Op zondag 25 februari 2024 19:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En dan alleen stipt om 08:00 tot stipt 08:01
Ja idd. Nog even doorbijtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |