Slipgevaar bij de rotonde!quote:
Caution when wet.quote:
Kom maar dan, zal jou eens rondjes laten draaienquote:
Ik sta de halve ochtend al te zingen en te dansen met mijn headphone opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar dan, zal jou eens rondjes laten draaien
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik sta de halve ochtend al te zingen en te dansen met mijn headphone op
Klinkt positief! Voor jou dan, ik weet niet hoe je buren daar over denken, maar dan zetten ze ook maar een headphone op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik sta de halve ochtend al te zingen en te dansen met mijn headphone op
Oh, wat leuk! En als hij volgend jaar appels geeft, ook lekker!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
En toen was ik trotse eigenaar van een nieuwe appelboom❤
De hele straat is maar drie huizen :pquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt positief! Voor jou dan, ik weet niet hoe je buren daar over denken, maar dan zetten ze ook maar een headphone op.
Nu zie ik een hele straat voor me met allemaal dansende en zingende mensen met headphone op
Welke soort?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dat is leuk, hoe groot?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Die zijn wel lekker.quote:
Poesj ❤ hoe is het met jou?quote:
Leuk boompiequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Poesj ❤ hoe is het met jou?
https://ibb.co/jW8xmCf
Rest vd tuin moet nog leeggehaald worden daarom staat er een lintje gespannen
Ja leuk dat je dr weer bent ❤quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk boompie![]()
Hi Koekie lekker hoor , lang geleden dat ik hier ben geweest
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja leuk dat je dr weer bent ❤
Mwoah, wel een zure appel.quote:
Nee, wijn vind ik echt smerig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij ook zo’n zin in wijn?
Boks.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, wijn vind ik echt smerig.
O dit is wel een minpuntje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, wijn vind ik echt smerig.
Heb jij zin in bier?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O dit is wel een minpuntje.
Dat is dan weer een pluspuntje.quote:
Had je niet verwacht van mij?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is dan weer een pluspuntje.
Nee, misschien was je wel een elitaire wijn liefhebster.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had je niet verwacht van mij?
Nee goedkope wijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, misschien was je wel een elitaire wijn liefhebster.
Uit een doos?quote:
Gewoon waar alcohol in zit, wegtankenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, misschien was je wel een elitaire wijn liefhebster.
Mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon waar alcohol in zit, wegtanken
Ja ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon waar alcohol in zit, wegtanken
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wel een fles maar nog steeds cheap
quote:
Ja maar dab moet ik weer 15 hele minuten in de auto en de grens over. Ik wil fastwinequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:59 schreef Groepfunder het volgende:
In Duitsland is wijn veel goedkoper dan in Nederland. Daar heb je goedkope wijn die heel prima weg te zuipen (pardon, ik bedoel natuurlijk 'nippen') is.
Picnic!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dab moet ik weer 15 hele minuten in de auto en de grens over. Ik wil fastwine
Een voorraad aanleggen. Dat helpt. Instant wine deposito.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar dab moet ik weer 15 hele minuten in de auto en de grens over. Ik wil fastwine
Je bent om te huile.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is het nu wine of whine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |