Dit klinkt eigenlijk gewoon smerigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ze wel voor je nat maken als je dat liever hebt
Sorryquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk gewoon smerig
Niks er op, bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ze wel voor je nat maken als je dat liever hebt
Sorry chickquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat jullie vuige wijvennou weer aan hele andere dingen denken kan ik niks aan doen
Ik heb chipsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil chips![]()
En geen in huis.. toch geen lekkere
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol twents accent is zo niet seksy
Handkarren is ook seks :pquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:39 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen, allemaal!
De start van opnieuw een seksloos weekend.Dan maar wat anders gaan doen.
Dan is het weekend een mooi moment om even bij te komen van al die seks!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:52 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik de rest van de week al doe?
Nawhhh en bevalt niet? Gewoon adje op fok zetten reageert vast wel iemand opquote:Op zaterdag 24 februari 2024 09:52 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik de rest van de week al doe?
Volgens mij wilde hij het weekend juist full in gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan is het weekend een mooi moment om even bij te komen van al die seks!
Daar zit inderdaad wat in.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan is het weekend een mooi moment om even bij te komen van al die seks!
Dat zou misschien best gezond zijn. Maar een adje? Nah. Door al die dating-apps weet ik inmiddels wel dat er echt (bijna) niemand op mij ligt te wachten. Dus ik ga vandaag maar lekker iets anders doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Volgens mij wilde hij het weekend juist full in gaan
Datingapps zijn misschien niet de plekken waar jij het gaat vinden? Werkt voor mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad wat in.Nou, dan nu maar even uitpuffen.
[..]
Dat zou misschien best gezond zijn. Maar een adje? Nah. Door al die dating-apps weet ik inmiddels wel dat er echt (bijna) niemand op mij ligt te wachten. Dus ik ga vandaag maar lekker iets anders doen.Er zijn immers ook andere leuke dingen.
Oh, ik dacht een seksloos weekend. Naja dan ga ik wel voor het seksloze weekend. Lekker rustig. Vanmiddag en avond mn ouders en broer op visite, dus zal wel wat rust kunnen gebruiken als ze weg zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij het weekend juist full in gaan
Ik overweeg mijn oude fblist eens op te rakelen.. Heb enorme behoefte aan knuffelen enzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een seksloos weekend. Naja dan ga ik wel voor het seksloze weekend. Lekker rustig. Vanmiddag en avond mn ouders en broer op visite, dus zal wel wat rust kunnen gebruiken als ze weg zijn.
Klopt. In het dagelijks leven ontmoet ik (M, 40) ook niet zoveel nieuwe mensen. Maar liever gelukkig alleen dan ongelukkig in een relatie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Datingapps zijn misschien niet de plekken waar jij het gaat vinden? Werkt voor mij ook niet hoor.
Precies dat. Je hebt geen partner nodig om een leuk leven te hebben. Alleen soms mis je wel dingen. Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Klopt. In het dagelijks leven ontmoet ik (M, 40) ook niet zoveel nieuwe mensen. Maar liever gelukkig alleen dan ongelukkig in een relatie.
Het schijnt dat je je lichaam kunt foppen door jezelf te omhelzen (dus door je linker hand op je rechter schouder te leggen en omgekeerd). Maar 't haalt het natuurlijk niet bij een knuffel van een ander mens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik overweeg mijn oude fblist eens op te rakelen.. Heb enorme behoefte aan knuffelen enzo
Nouja het enzo deel is misschien belangrijkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je lichaam kunt foppen door jezelf te omhelzen (dus door je linker hand op je rechter schouder te leggen en omgekeerd). Maar 't haalt het natuurlijk niet bij een knuffel van een ander mens.
Ik dacht dat vrouwen alleen dat voor zichzelf juist beter deden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja het enzo deel is misschien belangrijker
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen alleen dat voor zichzelf juist beter deden.
Fair enough.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ligt aan het doel dat je hebt
Soms heb ik niet zozeer de behoefte aan seks, maar wel aan het knuffelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik overweeg mijn oude fblist eens op te rakelen.. Heb enorme behoefte aan knuffelen enzo
Ow haha dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja het enzo deel is misschien belangrijker
Huidhonger leidt bij mij toch 9/10 keer wel tot meer. Overigens wel met de juiste klik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms heb ik niet zozeer de behoefte aan seks, maar wel aan het knuffelen, even een soort geborgenheid voelen ofzo. Of gewoon huidhonger misschien. Maar met gewone vrienden knuffelen is dan niet hetzelfde.
Maar op zich is het denk ik wel goed om de behoefte aan knuffelen te hebben? Op mijn slechtste momenten wil ik juist helemaal niemand zien.
2 dagen geledenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow haha dat kan ook natuurlijk
Dus een stukje libido terug!![]()
Eisprong?
Heb ik vooral in het verkeer als iemand weer te lang voor een rotonde staat te wachten, vreselijk. Moet me dan echt inhouden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Huidhonger leidt bij mij toch 9/10 keer wel tot meer.
Dat denk ik wel. Knuffelen maakt een gelukshormoon aan en zorgt inderdaad voor een gevoel van geborgenheid. Dat maakt het ook zo fijn. Maar bij een gewone vriendin is het natuurlijk hooguit een knuffel bij de begroeting/het afscheid en die zijn uiteraard kort. Walters 5 seconden regel (B&B Vol Liefde) haal ik nooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar op zich is het denk ik wel goed om de behoefte aan knuffelen te hebben? Op mijn slechtste momenten wil ik juist helemaal niemand zien.
Ja, bij mij ook wel haha, vandaar dat gewone vrienden niet volstaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Huidhonger leidt bij mij toch 9/10 keer wel tot meer. Overigens wel met de juiste klik.
Ja, dat is het ook, ik knuffel mijn vrienden meestal alleen bij begroeting en afscheid, niet tussendoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Knuffelen maakt een gelukshormoon aan en zorgt inderdaad voor een gevoel van geborgenheid. Dat maakt het ook zo fijn. Maar bij een gewone vriendin is het natuurlijk hooguit een knuffel bij de begroeting/het afscheid en die zijn uiteraard kort. Walters 5 seconden regel (B&B Vol Liefde) haal ik nooit.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Heb ik vooral in het verkeer als iemand weer te lang voor een rotonde staat te wachten, vreselijk. Moet me dan echt inhouden.
Jij komt echt tekortquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]dan word je wild en wil je die persoon in bed sleuren?
Het zit hem bij mij vooraf al in de persoon.. ik moet mij goed voelen bij iemand en niet op scherp staan. Dat heb ik gewoon niet bij alle mannen..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook wel haha, vandaar dat gewone vrienden niet volstaan.
Maar puur seks zonder knuffelen word ik dan niet vrolijk van.
Valt mee, is de eerste week sinds eind oktober waarin ik die drang heb.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt echt tekort
Snel in de auto en stil staan bij rotondes!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
En vastbinden zodat ze nooit meer een rotonde op kan gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |